Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Zvýšení víkonu u favorita

 o Navštíveno 1344x o
o 07.11.2007, 16:08 | xavi-creus
Chtěl bych se zeptat zda někdo newíte jak zvýšet výkon motoru u favorita, aby byl rychlejší a jak snížit spotřebu na 100km zda to de...děkuju za odpoved........:P


o 07.11.2007, 16:12 | Jirka_Jamal
víkonu :)) se povedlo..
o 07.11.2007, 16:14 | Frenkie
ha ha ha tak pokud zvysis vykon u facka tak to bude mit i vliv na spotrebu. je jasny , ze nahoru. jinak u facka jew velke mnozstvi uprav a zalezi kolik chces do toho vrazit
o 07.11.2007, 16:16 | xavi-creus
Tak kdybych řekl že tak max 7000 tak co s tím de ??
o 07.11.2007, 16:31 | caras
kup jine auto a na fazola se vykasli za tu cenu nemas ani lepsi karburator .... jinak ladit fazola at ma vykon je hazard pokud nevyresis vyztuzeni kastle a zlepseni podvozku a brzd
o 07.11.2007, 16:54 | xavi-creus
Tak já bych koupil...ale nemám many...sem chudej student a naši nepřidaj :( ............bral bych felinu....ale :(
o 07.11.2007, 17:13 | Rustapha-659
xavi-creus: ostřejší vačku a uvidíš,že to bude lítat mnohem líp..:o)
s nižší spotřebou ale nepočítej.. to bohužel nejde moc dohromady...případně ještě svody.. no ale pak by to chtělo udělat něco s brzdama..pochopitelně..

[ Link ]

[ Link ]
o 07.11.2007, 17:18 | Tuner#2
Zrovna vačku z rallybazaru bych nekupoval, neb neví ani hodnoty zdvihu palce a ani potřebou ventilovou vůli jaká se má nastavit. Když vačku, tak Motor Excel. Jsem nadmíru spokojený.
o 07.11.2007, 17:24 | xavi-creus
Tuner#2 : a nemáš ůlink na ten motor excel ?? bych se podíval
o 07.11.2007, 19:42 | tommas
Novou vacku, sesadit svody a sani, vylestit... zlehoucka snizit hlavu (sice snizis zivotnost kliky, ale kdyz se to udela rozumne, tak ok a jeste malicko snizis spotrebu). Jeste dobry svciky, treba nejakou sportovni vlozku filtru... a sezen si knizku o tuneni Favorita. Kdyztak ti pak hodim fotku, jak ta knizka vypada... mam ji jeste z mladejch let...
o 07.11.2007, 19:46 | DJ.Tommik
[ Link ]
souhlasim s Tuner#2 :o)
o 07.11.2007, 19:58 | xavi-creus
tommas : není ta knížka náhodou zelená a na obale je zeleneý favo ?? hm ?
o 07.11.2007, 20:13 | Honza2.016v
[ Link ]

a další články na výše uvedeným servur ti napověděj co...
o 07.11.2007, 21:48 | Midi34
radši bych šetřil na jiný autí
o 07.11.2007, 22:24 | tommas | Upraveno: 2007-11-07 22:25:17
ja doporucuju precist co nejvice materialu a vysrat se najakykoliv upravy...
Mel jsem na mysli tuhle knizku, je tam hodne o technice, ktera je u Facka naprosto mimo.
Moje rad: Jezdi dokud to jezdi a pak radeji kup neco co ma uz neco spolecnyho s autem:-)

foto k příspěvku  od tommas

o 08.11.2007, 00:55 | Nismo.Power
typická zaslepenost české populace :

status : nemám moc penež
věc : potřebuju auto
zaslepenost : nejlevnějsí auta k sehnaní :
- do 10 (zaslepeně) jedině úžovka
- do 20 ( -----|| -----) jedině favorit
- do 40 ................................ felicie

naprosto typická demence český populace...... .stačí trochu udělat rozhled a podívat co je na trhu a né si z fleku říct mám jen na tohle tohle a tohle neb to sou český auta a to je nejlevnější a nejlevnější servis. . . ale kouknout a zjistit třeba za 20k že je vklidu honda civic která jede, má podvozek, má brzdy ,nesere se to a neni to takový máslo jako favorit ve kterym je to samej smrťák . . . .. .
favorit nejede, aby jel tak žere 10+ nebrzdí a podvozek je trgédie . . . .
tohle neni muj názor ale i pravda neb už vim o hodně takhle zaslepenejch lidí kterym sem řek že tu cenu sou auta a ne třeba favorit . . . .
výkon u toho nezvedej neb tě to zaprvý sežere a zadruhý bys to někam poslal neb ta kastle ani brzdy neni na velkej výkon stavěná . . . .. ale když už tak kuchni důkladně vejfuk nahrad komplet jen trubkou a dozadu tlumič tak za 2k , za 500 kup sport filtr, dej si dobrý svíčky a olej a vyser se na to a za zbytek si kup nový kotouče a desky.
o 08.11.2007, 06:02 | Petura
no na favorita bych se fakt taky vybodnul, ladil bych ho jedině kdybych byl hodně velkej fanda do škodovek ...
radši ho střel a ty peníze co do něj chceš nacpat si přidej na jiný auto, ted se tu prodávají renckové 19 se 150kobylama za pěkný peníze a nebo se podívej po mazdě 323f (mrkačce) nebo hondě civic
o 08.11.2007, 06:14 | JP
Souhlas s Nismem, až na tu poslední větu...

proboha, z ničeho nemam rozporuplnější pocity, než ze starý škodovky s votuněnym vejfukem. Na to se prosimtě vyser, to auto líp nepojede a ještě budeš všem normálním lidem pro smích, nebo v horším případě zdroj permanentního nasrání okolí (což se může projevit třeba tak, že budeš mít jednoho rána vejfuk plnej montážní pěny).

Sice si to asi rozmluvit nenecháš, ale fakt je nejlepší cesta místo tuningu šetřit a pak koupit něco lepšího (teď nemluvim jen o výměně fanóše, ale i čehokoliv dalšího). Jestli chceš důkaz, otevři místní bazar a sleduj ty zoufalce, co nacpali x měsíců života a x desítek tisíc do starýho línýho verglu, kterej se snažej prodat za nesmyslnou cenu. Většinou to nikdo nechce ani za cenu sériovky. Řiká se, že auto je nejhorší investice, ale neni to pravda - tuning je ještě horší.
o 08.11.2007, 07:59 | PRESS
také souhlas s Nismem, radši civika nebo něco jinýho co už má nějakej výkon a jízdní vlastnosti z výroby.
a co se týče spotřeby mám asi jako 3 auto felcku 1,3 MPi, jezdím s ní 3 roky jako s firemá¨kem , no a by jela tak jako Nismo, nato že je to jen 1,3 tak mě baští něco kolem 10-11 l/100km.
takže auto zcela na hovno
o 08.11.2007, 08:07 | Reprák
90% ojetých aut jsou lepší než favorit a felicie. Tyto auta nemají potenciál. Pokud do nich nechceš narvat tolik, co do něčeho jinýho a ve finále to jiný pojede daleko líp s tím, že bude mít i daleko lepší jízdní vlastnosti.. ;)
o 08.11.2007, 08:11 | jolik
Jestli se chceš rypat v autě tak si kup tu knížku od Plška a mužeš začít četbou dozvíš se o motoru ,brzdách,tlumičích i o gumách. Jestli si chceš vše dělat sám ,tak se hodně naučíš.
Časem zjistíš ,Že fazol je slabý,ve všech směrech.
o 08.11.2007, 11:36 | Nismo.Power
mě to fakt příjde dmnce ........ to máš favorit za toho si dal nevim ale řekněme 10-15 se dává za favority , pak se tu ptáš na zavaření klik a celolak na favorita a zvýšení výkonu ........ to pak s timhle všim máš fávo za 60k ale za tu cenu už si koupíš dneska mladý auto který bude bezpečný a pojede dobře a bude hezký
o 08.11.2007, 12:14 | Tuner#2
xavi-cresus: Z toho linku toho moc nevyčteš, pokud chceš něco vážně řešit, tak jedině zavolat a domluvit se po telefonu. Pokud to auto máš pro radost a máš čím jiným jezdit, tak se s favoritem dají dělat věci, ale stojí to samozřejmě peníze a to ne malé. Pokud s tím denně jezdíš a nemáš na jiné auto, tak se rovnou na úpravy vykašli jak tady radí ostatní.
o 08.11.2007, 12:20 | Tuner#2
Co je na tomhle špatného a nepravdivého?

status : nemám moc penež
věc : potřebuju auto
zaslepenost : nejlevnějsí auta k sehnaní :
- do 10 (zaslepeně) jedině úžovka
- do 20 ( -----|| -----) jedině favorit
- do 40 ................................ felicie

S tímhle naprosto souhlasím. Neznám auto které by mě stálo na dílech méně než Favorit nebo Felicie. U Fábie už se to láme a vše je někdy až 5 x dražší, ale díly na Fávo jsou dnes za hubičku a pokud nejezdím denně stovky kilometrů, tak je to nejlacinější svezení spolu se Škodovkama na které je už ale problém s dílama. A rozhodně se neztotožňuju s tím, že 150HP volítaná R19 bude lepší auto...
o 08.11.2007, 12:28 | tommas
Favo a Felda ma vyhodu v tom, ze vejfuk stoji 7 stovek, zadni loziska 300 v replice. Olej to zere mineral, vzduchac je za par desetikorun. Svicky stacej Brisky za 35 kacek kus a slusnej tlumic litr. Brzdy taky par stokorun.
Ale jakakoliv uprava je kravina na n-tou. Nepojede to nikdy pokud nenechas v motoru 50 klacku, nezataci, moc ani nebrzdi. Kamos sype prachy do Rapida, mam to z prvni ruky, je to k nicemu.
o 08.11.2007, 12:36 | Tuner#2
tommas: S první částí souhlas, ale s tou druhou rozhodně ne. Proč by to bylo k ničemu? Pokud se mě osobně to bude líbit, tak proč ne? Mám raději chodit do hospody a nebo hulit jak fabrika? To to raději investuju do auta ke kterýmu mám vztah a z kterého budu mít radost. A na to že to nepojede nikdy - už několikrát dokázali škodovky, že jízdníma vlastnostma dokážou porážet auta o několik tříd výše. Třeba teď v Kralovicích si dvě 130L vytřeli zadek s Mitsubishi EVO a to je pak podívaná na to jak to jede.
o 08.11.2007, 12:41 | Nismo.Power
zaprvý favority sou vylítaný a ty motory berou kolem 10/100 podle toho jak kdo umí zacházet s karburátorem ...... zadruhý díly na to sou levný stejně jako na toho pitomýho civica (myšleno čepy silentbloky apod) ale s rozdílem že u civica díly nejsou potřeba zatimco u fazola jsou potřeba naustále nějaký a za třetí tady jde o život. . . . .
o 08.11.2007, 13:22 | tommas
Tuner 2: Ja uznavam, ze to jde udelat tak, ze to pojede EVO... ale taky si uvedom, ze to je jednostranne zamerena uprava, zatimco s EVEM si uzujes srandu na snehu, v blate na poli, na dalnici, v meste na nadjezdech, v serpentynach v horach. Od ty doby co jsem se svezl v Impreze WRX tak vim, ze tyhle je auta jsou uplne nekde jinde, nez byla moje predstava o hranicnich jizndnich vlastnostech.
Jasny, ze jde o to, aby se Ti to libilo, aby jsi z toho mel radost Ty, ale taky aby se to nejakym zpusobem naslouzilo, coz Favorita s 140PS asi na vejlet do Chorvatska nevezmes, zj.
Stejne tak jde vyladit i EVO tak, ze napraska Veyronu na sprintech (ber to trochu nadnesene) a zase to bude jednostranna uprava.
Pokud tenhle kluk chce delat Facko ve velkym stylu (coz se mi nezda) tak at si koupi tu knizku co jsem sem daval, jsou tam popsany klady i zapory uprav, ladeni atd. Je tam dobra kapitola o motorech, prevodovkach, napravach, tuhosti skeletu. A at si porovna investice, vysledny produkt po roce snazeni na aute a tim co se da vycekat v inzeratech za cca 30 tisic.
o 08.11.2007, 13:26 | Tuner#2
Nismo.Power: Já teda nevím, ale s Favoritem jezdil švagr za 7,5l a táta s felicií má průměr kolem 7l a to rozhodně ani jeden nejsou brzda provozu (obzvlášť švagr), co se týče dílů, tak rozhodně nesouhlasím, že stojí stejně s cizinou a nevím proč by se na Fávu měli měnit třeba čepy pořád. Táta má na felině přes 110tkm (kupovaná nová) a jediná investice do závady byl vadný altík - opravil strejda elektikář výměnou diody za pár korun a je tam nový akumulátor, ale to je běžná věc, že vydrží 5 - 6 let a jde pryč. A jestli pasivní bezpečnost feldy je horší než třeba u Civika modelové řady jako felicie, tak o tom by se dalo vést dlouhá polemika. Zrovna japonci v 90 letech nepatřily mezi super bezpečná auta a zapracovali na tom až v posledních letech.
o 08.11.2007, 13:44 | Nismo.Power
ja taky nevim ale s felicii sem jezdl přes 10 a to byla stříkačka..... tak ano brzdový destičky stojej kolem 400 na obojí ale u civica ty díly potřeba nejsou a každýho co s znám s fakénem (vč. strejce) tak se každýmu neustále něco nekde sralo , ano díly sou levný ale pořád se někde něco sere a je s tim sraní a nějaký stovkový položky ....... se civicem se jezdí.......
polemizovat o bezpečnosti ano, nedávno byl dobrej sestřih bodovýho systému a bouraček ve střepinách ........ bylo tam ukáznáno cca 30 bouraček z nich sem zaznamenal asi dvě auta co nebyly škoda ostatní bylo favorit, úžovka, felicie, fábie , octavie. . . . . .když jezdim po praze tak zbořenejch favoritů a obtočenejch favoritů o lampu vidim požehnaně (za poslední ani ne měsíc sem viděl 4 favority totál na sračku) ..... a bouračky tak všeobecně je hodně vidět favorit/felicie a popadaný úžovky ve škarpách . . .. .. polemizace v bezpečnosti by se měla týkat hlavně toho jaká je pravděpodobnost dostat se na tu lampu s civicem a dostat se tam s favoritem neb co civic ještě drží tak fazol už se valí bokem . .. . . . standardní fábie to samý, auto drží drží naprosto nikde nic neni znát ale najednou LUP a ustřelí a nedá se to nijak srovnat a fábie letí bokem a to sem už zažil dvakrát a příjemný to neni takže podvozek stojí za ********* . . . . . .

ale prostě jak napsal RB tak 90% ojetin je lepší než fazol a felicie . . . . .
o 08.11.2007, 13:47 | Tuner#2
tommas: Nemyslel jsem na sprintu, ale na rychlostní zkoušce, kde se právě jízdní vlastnosti toho auta projeví a to celkem dost. [ Link ]

Mě jen udivuje, že tu píšete, že je nesmysl dát do motoru nějaký prachy aby to jelo. Pokud se takhle budem bavit, tak pak je nesmysl mít Porsche a dát milióny za úpravu u Gembally, aby to Porsche mělo třeba 850HP, když vlastně ho můžu prodat, ty peníze co bych dal do úpravy přihodit a koupím si rovnou Veyrona s 1001HP. Berte to s rezervou, ale tak mě to příjde. Pokud na to má a nebude litovat těch peněz, tak proč by neupravil motor ve Škodovce? je jasné, že to bude vždy stát víc peněz než koupě výkonějšího auta, ale to je tak vždy a v jakékoliv cenové relaci.
o 08.11.2007, 13:52 | Tuner#2
Nismo.Power: Díky za radu, bude se vyhýbat lampám a škarpám. Proč tam bylo hodně škodovek je asi jasné a to proto, že je jich asi tak 100.000x víc než třeba civiků. Nemám co bych víc dodal, neb by z toho byla nekonečná diskuze.
o 08.11.2007, 14:37 | Dave1984
nech ho chudáka dojezdit...takhle mít větší výkon a nižší spotřebu,to moc nejde dohromady...za sedmičku mě tak napadá jedině vyměnit motor...felicie 1,6 seženeš do desítky se vším, ale zase ta drbačka..nevím no, favo je jen studna na peníze...raději to nech tak, šetři, pak prodej favo a kup něco lepšího, jak petura zmínil třeba toho civica...88-91 1,5 16v jsou celkem dobré motory, koupíš už kolem 20.000Kč a díly jsou na to levné, pokud víš, kde máš nakupovat...a hlavně se to tolik nesere, jak favo...

ale to je na každém...jakou cestou se vydá...
o 08.11.2007, 15:46 | Milhauzz
Presne tak, to co narves do tun(z)ingu favorita, se za chvili bude rovnat rozdilove cestce k lepsimu autu ... A navic, misto myslenek na tuning, se radeji mrkni, jestli mas napriklad zimni gumy, fridex a brzdy v cajku :) Hodne tuneru na to zapomina ...
o 08.11.2007, 17:44 | tommas
Nismo: Tak ja nevim kam na ty spotreby chodis, ale pri normalni jizde kdyz se nesnazim predjizdet mi Felda bere 8 LPG (obce 60, mimo 90-110 a dalnice 120-140 > rychlsti odecteny z Tom-Toma), samo, ze jsem z ni dostal prumer 14, ale to porad kvicela v cervenym poli a proste jsem musel dojet v urcitej cas na urcity misto. Co se tech Skodovek vseobecne tyce, tak kdyz si nekdo koupi Fazola za desitku na drncani po vesnici, tak si myslim, ze lidi s nim jezdi podle toho, ze to bylo levnejsi nez kvalitni bicykl.
A ze bych radeji boural v starym Civiku nez v Feline, tak to si myslim je jedno.
Tady u nas je mezi pubertakama rozsireny silene BMW E30 a ty z "lepsich rodin" maji E36... kdyz to tak nejak shrnu, tak jsou jich tady doslova plny skarpy, louky a lesy... neni mesic, abych tady nekde aspon nejakyho po vikendu nepotkal povesenyho na strome. A taky netvrdim, ze to je na pitchu auto, protoze s tim ridici neumej jezdit a nevedi, ze v aute plati fyzika a pneumatika nesnese to v Need for speed:-)))
o 08.11.2007, 19:02 | JP
Tuner2: "tak proč by neupravil motor ve Škodovce? je jasné, že to bude vždy stát víc peněz než koupě výkonějšího auta, ale to je tak vždy a v jakékoliv cenové relaci."

Odpověděl sis sám, takže nechápu v čem je problém:)

To výkonnější auto bude mít ale nejen výkonnější motor, ale bude tomu celý uzpůsobený - tužší kastle, lepší brzdy, podvozek... Proč se srát se Škodnou, když to bude stát 2x tolik peněz, hromadu času, každou chvíli budeš řešit nějakej problém a výsledek stejně nebude takovej, jako kdybys rovnou koupil lepší auto? Kdybych si měl vybrat, jestli jezdit za pár let v nějaký brutálně votuněný škodovce, nebo třeba v M3 E46, pekařina by pro mě byla jasná volba (jeden z prvních majitelů M3 v ČR byl majitel pekárny z Desný v Jiz. horách):)
o 08.11.2007, 19:46 | u-geen
jeste ze mam eMko tim padem me Nismo.Sila vynechava.
o 08.11.2007, 22:05 | T.O.M.A.S.
Kámoš koupil před pár lety civica v ceně pěknýho favorita a rozhodně nemohl říct, že by se to nesralo. Během roku musel koupit 2 motory z vrakáče, protože generálka by ho sežrala. Druhej koupil mazdu 626, přece nebude jezdit ve faválu během chvíle opravy za mnoho tisíc a další investice v dohlednu tak to musel zkrátka prodat jako nepojízdný protože to neuživil:) Já koupil nově postavenej motor včetně vačky atd za 10tis a nemusím se bát několik let. Něco potřebuju tak jdu do AMD a ihned koupím za pár kaček než abych to sháněl na vrakáči. Toť můj pro někoho možná zaslepený názor
o 09.11.2007, 10:24 | Dave1984
T.O.M.A.S. tak když si koupíš hondu v hodnotě favoritu, tak nemůžeš čekat, že to nebude vyběhaná, neopotřebovaná ku*va, která bude chtít jen investice...holt japonská auta jsou hodně náchylná na servis, výměny oleje nepočítaje a když tohle někdo ojebe, auto mu to vrátí v podobě hezkých desetitisíců do servisu :-)))))
o 09.11.2007, 12:21 | Tuner#2
JP: Ale jo, pokud to budu mít na běžné ježdění, tak souhlas, ale to by pak neexistovali ty krásné auta s upravenýma motorama, třeba jako 900HP Golf, nebo přes 1200HP Supry apod. Dahlback by taky za investici do 900HP Golfa měl dvě nebo tři Ferrari, ale pokud by to takhle bral každý, tak by žádný pěkně upravený auta nebyli. Já mám v eMku pěněz, že bych si koupil novou Fábii v základu, ale rozhodně jich nelituju, protože mám auto pro radost a svezení je pro mě 100x větší zážitek.

Ať si každý cpe peníze kam chce. Jsou tu lidi co v naprostém sériovém autě mají Focal berylium, kde jen přední repra jsou za 90tkč, někdo dá 200tKč za jízdní kolo apod. a vo tom to je :o)

T.O.M.A.S. Naprostý souhlas
o 09.11.2007, 13:31 | Rustapha-659
no myslím,že pokud se Fávu dopřejou nový kotouče i obyč Feroda 600,- a hadice nebudou schnilý,nový desky/obložení a naleje se brzdovka a odvzdušní se to jak má..nebrzdí to zas tak zle...nemůžu holt jezdit jako jelito a musim vědět,kde je hranice auta...ale na naučení se něco o autu+atd...to je myslím docela dobrý....
o 10.11.2007, 12:45 | Machča
TOMAS: ale pozor Mazda neni Honda moje zkusenosti z Mazdou jsou takovy ze dily z Magdy levnejsi nez druhovyroba pokud neberu uplne to nejlevnejsi druhovyrobni blato na kterym se stejne neusetri a je to k zlosti a jaj se Mazda drzi drzi a jak se zacne srat musi pryc protoze ty ceny dilu na stary auta jsou drassi nez na novy takze Honda a Mazda se neda porovnat protoze je tam jina politika jo a vyplyva to z vlastni zkusenosti
o 10.11.2007, 15:35 | Petura
no nevim teda, mám už druhýho Civica a měl jsem i jednu 323f a můžu z vlastní zkušenosti říct že díly na mazdu jsou dražší než na Hondu ...
např. rozvody Honda cca 2500 na mazdu 6000, jinak kotouče a destičky i s prací 3500,- stejný jako na feldu, kterou jsem vlastnil taky ... a svezení jak v hondě tak v mazdě je 1000x lepší než ve škodovce
o 14.11.2007, 10:33 | gizmi
T.O.M.A.S. : otazkou je proc si kupoval zrovna toho cívu co koupil a zda to neni jeho vina, protoze tomu prd rozumi :o) Mohu porovnat asi takto: Strejda si poridil za 30t facko ted (strikacka, stribrna metla,vyvozni edice, atd) a babicce jsem sehnal 1.3jku 4koveho civica a to jeste karbec za 22t ve stribrne metle vcetne origo litych kol a sady zimaku. Vysledek? Nasranej strejda, protoze babca se mu neustale smeje:)) Facko je proste oproti jakemukoliv civicovi tragedie:o) Nejede, nejde do otacek, nebrzdi, podvozek na pikacu, komfort nulovej a dily jsou srovnatelny cenove. Proste kdo koupi dneska facko nad 20t u me nema rozum.. :o) Natoz do toho cpat prachy v tuzingu..a jak tu nekdo psal uz, tak 90% ojetin je lepsi nez facko a to je pravda..
o 14.11.2007, 11:15 | Reprák
dneska nekoupíte za tyhle prachy ani rozumnou škodovku ani rozumný fáčko. Díly jsou na to sice nejlevnější, ale musí se toho vyměnít tolik, že to nakonec vyjde na slušnou zahraniční ojetinu, která míň žere, líp sedí, je pohodlnější a líp jede. Nevím co tady řešíte. Kdo chce dobrou škodovku Mko, musí do ní nasypat ranec aby byla dobrá, stejně jako do každýho auta. Kdo nemá peníze, ať se do toho radši nepouští, nebo to dopadne hůř, než to začalo.

Jinak Mko je lepší volba než favorit..
o 19.11.2007, 22:29 | Midnite
jj souhlasím tad se všema co radí ať netuníš... vrazíš do toho balík a až to budeš chtití prodat tak nasadíš vysokou cenu (jako tady na foru jeden) a budes se ohanet tim ze si do toho dal moc penizku...
o 21.11.2007, 19:39 | Fipo
málokdo si koupí celý vytuněný auto...tkž jako většina lidí,co prodávala tuningy, tě čeká že až to auto postavíš, tak to pak zase celý rozebereš a prodáš na díly...
ale já říkám, proč ne? je to prostě koníček, tak si jdi do toho...na co šetřit na lepší auto? kdybych to takhle měl dělat,tak si nikdy nic nekoupím a myslím,že větina z nás...to je jak s tývkama, mobilama a čímkoliv jiným...
o 23.11.2007, 08:57 | MarauderZ28
proč ne ? protože je to trapas ....
o 23.11.2007, 17:27 | kamil306
ono 90% lidí v ČR jaksi zapomíná, o čem ty úpravy jsou...nejdřív musíš mít auto, který je pro úpravy vhodný - to je takový, co je ve špičkovým technickým stavu...pak řeš něco dál.
o 23.11.2007, 23:03 | Tuner#2
Nevím jestli je trapas, když Fávo pojede EVO 8 - pro to EVO za ním určitě :o) aneb situace na RZ rally Kralovice po seskupení. :o))
o 24.11.2007, 00:41 | MarauderZ28
jasně tenhle frajer tady chce tunint fávo tak aby pojelo evo hlavně na to má peníze .. takovýhle přirovnání jsou naprosto mimo ale hlavně že máš dobrej pocit že jsi opět napsal totální hovadinu která tomu maníkovi je fakt krutě co platná ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3588 sekund.