Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > svíčky - nový poznatek

 o Navštíveno 976x o
o 22.10.2007, 20:26 | Cormi
Ahoj, předem se omlouvám, že vás s tim zase otravuju. Nový NGK jsem ještě nekoupil. S motorem mam víc plánů tak to udělam najednou po zimě. Navíc s příchodem chladných časů se opět ukázal dost zajímavej poznatek. Teď se motor chová tak jak má. Takhle v letnim období naskočí jenom někdy, kdežto v zimě čim větší mráz tim lepší start a s tim spojený lepší jízdní vlastnosti. Podotýkam že se jedná o upgrade na svíčky Denso Irridium Power u auta VW GOLF 1,6 16V motor AZD. Svíčky byly papírově určeny pro muj motor, takže to nebyla chybná koupě, jenom jde o to, že v létě mi motor přijde jako by udušenej - prostě to nejede, ale v zimě za mrazů to jede parádně - až se někdy divim :-) Dokázal by někdo vysvětlit proč tomu tak je? Po zimě jdu do nových NGK, ale teď to neni vyloženě nutný. Díky moc. Ty svíčky pudou pryč, protože chci pružně jezdit i přes léto :-) ale chtěl bych vědět proč se to takhle chová. Většinou bývají horší zimní starty co vim :-)


o 22.10.2007, 20:46 | Honza2.016v | Upraveno: 2007-10-22 20:49:26
1)je správná vzdálenost elektrod

2) po zkušenostech s více elektrodovejma svícema jak v závodních motorech tak v motoru hasičský mašiny říkám těmto svíčkám ne

3)zvolil si správnou tepelnou hodnotu svíčky? (u běžnýho motoru to může bejt někdy nepatrnej rozdíl,někdy znatelnej ,u chropla a u S 120 hodně znatelnej ,u závodních motorů někdy ohrožující motor)

ještě dodatek -hodně dělá i správná vzdálenost elektrod ,takže nestačí vyndat z krabice a namontovat ,ale přeměřit a doladit vzdálenost dle výrobce ,nebodle chování motoru
o 22.10.2007, 20:52 | radek.613
Chybná tepelná hodnota, teď je studenější vzduch, déle na tom motoru běží režim obohacení studeného strartu (sytič), takže trvá déle, než se svíčky přehřejí a přestanou korektně pracovat. V létě přesně naopak.
o 23.10.2007, 09:14 | fredy
taky jsme měl pocit, že by to mělo být způsobeno studeným vzduchem
o 23.10.2007, 09:51 | .mycTD
jako radek, bude to tepelna hodnota. dalsi moznost je nejaka jina chyba v motoru, treba bohatsi smes (lambda) a pak jsou tabulkove hodnoty mimo.
o 23.10.2007, 14:46 | Cormi
díky za názory... když sem svíčky měnil tak sem měl auto v autiz. servisu a tam nepoznali že nejsou origo. Říkali, že to je ok. Chybu to nikdy neukázalo. Ale mam dotaz - mohlo to nějak uškodit motoru že sem s těma svíčkama nalítal cca 30 tisíc km? Je to fakt škoda, těžko to pude nějak poladit. Svíčky jsou to jednoelektrodový a je tam akorát pevně danej odtrh. Nic dalšího nevim co by u nich šlo nastavit. V tom servisu mi tvrdili, že svíčky se jenom vyšroubujou a zase našroubujou, nic víc.
o 23.10.2007, 15:06 | clown | Upraveno: 2007-10-23 15:07:21
zkouknul jsem ti ty svicky v autodatech

foto k příspěvku  od clown

o 24.10.2007, 19:53 | Machča
Na svici nastavis opravdu jen odtrh jinak se vysroubujou a zasroubujou nevim kamos rika ze do motorek nezna nic lepsiho nez denso no a s autama je to jak na cem kazdopadne ja mam NGK a jsem spokojen svicky co tam maj bejt jsou 100% funkcni zbytek experimenty startuje nestartuje cuka necuka jede nejede
o 24.10.2007, 20:23 | radek.613
Cormi, motoru ne, maximálně katu (samozápaly, nespálená směs), ale myslím že ani tomu pokud na Tebe nějak vehementně po těch 30 000 km nesvítíval "check-engine"...
o 28.10.2007, 17:14 | TraNce4Ever
V zimě samozřejmě auto jede líp opravdu díky chladnějšímu vzduchu..proto když se dává sportovní fitr tak je třeba ho odizolovat od motoru kterej hřeje aby sál co nejstudenější vzduch.. co se týče startů, tak to je divný...v zimě bývají o něco malinko horší starty, ale to spíše u dieslů a starých aut..já mám GIII a zatim mi startuje pořád stejně, ať bylo teplo nebo zima..bavíme se o vychladnutém motoru třeba ráno.. co se týče přes den, tak pokud je motor zahřátej, tak samozřejmě chytá že ani nestačim otočit klíčkem :-) Jinak mám svíčky dvoupolový..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3197 sekund.