
Navštíveno 5089x


22.10.2007, 14:11 |
snuky Uvazuju o koupi VW s timhle motorem muze mi nekdo rict prakticke informace jako je spotreba,zavady, jak moc narocna je udrzba jako sou rozvody dostupnost nahr.dilu prip.jejich cena ?
radsi se odkaz na www.vw-club.cz v sekci G3.tady cicham zase peknej flame..
motor držák! jinak na velkej obsah nic moc výkon .... já byl teda spokojenej :)))
spotřeba ??? není to auto abys jezdil za 7-8 l ikdyž se to dá ...kdysi jsem to vyzkoušel a jel jsem za 7,4L ...ale jízda jak šnečí chůze :) . ...... já měl vačky ... jinou ř.jednotku a výfuk....jezdil jsem za 15 - 16 L .......pokud dělaš pravidelnou výmenu oleje a netočíš motor až do omezovače je to opravdu motor kterej se jen tak neposere !!! díly nejsou tak drahý ... .....Chci jít do něho znovu ale už jen v Turbínce nebo v kompresoru .... každopádně se toho neboj ...zvuk VR6 je snad nejhezčí co jsem slyšel .....

22.10.2007, 15:19 |
snuky KaCzaba : mrknu jeste tam uplne sem zapomel na vw klub
Nevris : koukal sem ze se daji sehnat v rozmezi cca 60-80 tis ,da se nejak poznat jesi ten motor prede tak jak ma,jeste sem ho nemel moznost slyset ,nerad bych koupil treba stocenej kus a pak se dotoho vysypal ..
podle me je nice sound jedine preplnovanej boxer :-)
mrkni treba po 2.9 synchro
jenez je jich podstatne min a asi bude i jinde cena

22.10.2007, 16:31 |
snuky tam je jedinej rozdil v tom ze je to ctyrkolka ?
snuky...jj + víc PS :)) ale když ten výkon co je na víc rozložíš do toho diferaku a kol, tak to vyjde nastejno .....ale 4x4 je určitě o něčem jiným :))aspon na zimu výhoda :D

22.10.2007, 16:41 |
snuky nevris : bral bych klidne jen predek ,nemel sem moznost se v tom svest ,jede to slusne ?
až se svezeš poznáš :))) není to špatná kára ...

22.10.2007, 17:22 |
snuky opravdu me to laka da se tedy dostat na prumernou spotrebu kolem tech 10l ? Jeste jedna vec na co si dat pozor pri koupi ,jestli sou tyto motory na neco nachylne ?

23.10.2007, 10:02 |
clown pockej ty si kupujes auto, kdyz si s nim nikdy nejel ???
dilu je pomerne dost, ono to spektrum pouziti bylo celkem siroke ..,
v lete jsem mel nabidku na jeden VR6 ze Sharanu .., se smesnejma 120tkm .., auto zruseny, slo pres strechu .. , motor si bral znamej, protoze jeho moturek v passiku mel uz 420tkm a mel vyseptano ..,
spotreba 10l mozna je .. stejne tak i 25 litru, je to o noze, o stylu jizdy, o danem aute a obuti

23.10.2007, 11:33 |
Daryl (A)
mno,
asi tak. Bezne po meste pocitej tech 10-13 (pokud je motor OK), mimo mesto 7,5 - 8 (pianko), dalnice 10-11(130), dalnice 15 -17 (200+), okresky rallye 25 -30 (nejdeme pod 4500ot).
Jinak pokud te zajima spotreba, jsme na vazkach a zejmana pokud jsi v tom nesedel.
VR6 ma smysl jen na upravy. Cili klidne muzes koupit vylagrovanej motor, rozebrat, udelat drobny tuning (vybrus na 3.0, pisty, ojnice, klikovka, vackove hridele, vymenit retez) proste komplet GO tuning. TO co jsem napsal je tak za +/- 50t.
To je pak slusny zaklad nekde kolem 200HP (z puvodnich 174) ze ktereho muzes zacit s preplnovanim nebo jen elektronikou.
Pokud si chces koupit jen tak VR6 a proste jezdit, kasli na to. Sice to ma peknej zvuk, mohutnej motor ale v serii je kdejakej jinej V6 na tom skoro lip.
Hlavne nekoupis VR6 aby ses do ni nevysypal. Vsechny jsou ulitany, chipovany, drceny, toceny za studena ..... proste GO motoru te ceka u jakekoli z nich.
Ale to je jen muj nazor po mych zkusenostech.

23.10.2007, 12:52 |
snuky clown : nemel sem zatim moznost se v tom svest ..s podobnym vykonem sem ridil jenom 626 2,5V6 ale to se asi neda srovnavat ..
Daryl : no podle toho co si psal to vypada ze nema asi moc smysl ,urcite bych to neupravoval nechal to jen jako serii ..

23.10.2007, 12:55 |
snuky jestli je ta spotreba z vlastni zkusenosti tak je to docela dost ,kdyz sme jezdili v A6 4,2 bylo to nekde kolem 15ti
snuky ..... neber to tak tragicky!!!! :) nebál bych se toho....

23.10.2007, 13:18 |
clown jako Nevris ...
takze si na spotrebu uz zvyklej :o))
kup si bud auto na normalni jezdeni s prumernym obsahenm motoru a primerenou spotrebou, bo si kup neco co pojede jako prase, ale pak se nediv, ze kdyz tomu slapnes, tak Ti to vcucne prdel do nadrze.... viz moje Uno Turbo... dalo se jezdit v prumeru kolem 10l ale jak sem zacala vyuzivat potencial motoru, tak me vychazelo mesto kolem 18, chces zihadlo, tak se smir s tim, ze budes platit.... ale kup si co chces, jen chci rict, ze nema cenu kupovat jedno auto na to, aby jsi s nim jezdil jen do prace a z5 a druhy mel v garazi na vikendovy radeni a srazy pokud mas jen na jedno a nechces s nim zavodit, pak nepotrebujes VR6, ale neco s polovicnim vykonem..tot muj nazor a zkusenost...

23.10.2007, 16:52 |
snuky dekuju vsem za uzitecne informace jeste to promyslim :))
ibizman : to je pravda ,me je jasny ze nebudu jezdit za 5l :)) ale de o to jak moc v pomeru vykon/spotreba..

23.10.2007, 17:20 |
snuky me by zajimalo treba srovnani s motorem od bmw 2,5 141kw nebo 125kw od Opla .. zkusim to jeste nekde vystourat :)
jestli chces tak mi napis na mail a ja ti o vr6 povim vsecko,proslo mi jich rukama strasne hodne takze ti o tom aute muzu rict opravdu vsecko.A BMW ani Opla bych se nebal:))
ja mel spotrebu na dalnici pri 130-140 8.5 L
po praze tak normalka 10-11
max. spokojenost
zase takova E30 s vykonem jako ma 2.8 VR6 a prdelohabem a samosvorem,vic fun...

24.10.2007, 11:12 |
Daryl (A)
KaCzaba : to souhlas ... ale i tu abys pohledal.
najdes jich dost,ale mas na mysli asi nejaky ten lepsejsi stav,vid?
jak se pozna samosvor? ma nejake zvlastni oznaceni? popr, za kolik se da sehnat samostatny? dik :-)
El_Vita: Na E30 od mýho mechoše za 3-5 tisíc, má na štítku písmeno S (jako Sperre) a když zvedneš auto na hever, tak se obě kola točí stejným směrem, u normálního difu protiběžně. Poznáš ho tak, že když přidáš pořádně v zatáčce, neprohrabuje ti vnitřní kolo a auto ti přitom nestojí na místě :o)
a je tam i napsana svornost jakou to ma?je preci vice druhu svornosti,je to taky na tom stitku?nebo to uz je spatne dohledatelne?
je to nenařraná lenora :-))
je to nenažraná lenora :-))
Blazen : jo jo pokud to nema CA18DET tak je to napikacu :-)))
a mluvis o verune nebo trice?
hele kolik ti zrala S13 pri normalnim popojizdeni?
KaCzaba: No, všechny běžné samosvory od BMW mají 25%, první eMkové myslím 40% a od E46 M3 dál je to speciální M-diferenciál, který na základě podmínek umí až 100% svornost.
nemusí to být CA18DET, jen nechápu co tohle všechny láká,když to vypadá otřesně a je to líné a nenažrane, S13 žrala asi 12-15l
hele kdo mel nejakou verunu jen chvilku, ze ho lakal vykon a nezajimal ho obsah a v nicem jinym se nevozil tak to pro nej byl zazitek, ale pokud neni fanda, tak to neoceni a bude jen nadavat, jak na vykon, tak na spotrebu, hlavne kdyz s tim jezdi jen po meste, to ma pak auto na h...., ale hele je to kazdyho vec, at si koupi kdo co chce, ale at si pak nestezuje, ze mu nikdo nerekl, ze to bude stat za hovno......a pri dnesnis bodech to nema ani vyznam...do konce roku ma policie nakoupit nekolik desitek lejzrovejch radaru a to jsou pak na prd veskery antiradary, navic maji zrusit od new roku vsechny antiradary i ty neaktivni.... takze .....ptam se.... nac takovy stary auto, za ktery bude platit majlant.... spotreba+ ruceni, kdyz nebude mit moznost, krom srazu a sprintu, kde ho posere dobre udelanej fiat v turbu, vyuzit potencial motoru,,kterej neni zas na ten obsah nijak oslnivej....dle me je to proste na prd....ale to jen muj nazor.... ja uz se v aute vyradil... rychle dokaze jezdit kazdej debil, ale to kazdej i ubrzdit?????
jo no,mam rad komentare vod lidi co to auto nemeli nebo v nem ani vubec nejeli.Ja sem ted jednu prodal kamaradovi co mel predtim e30 316i,taky mu plno chytraku rikalo to te sezere,na co ti to bude,a ta pojistka,a 2.5tka jede lip atd.Jenze von to stejne koupil,jezdi za 8.5l prumer,pojistku ma 6t rocne,pojel uz s tim jak e30 2.5 tak e36,nejake to vti atd.Dal mi za to 67t a rekl bych ze si urcite nestezuje na to ze to stoji za hovno.
Jo a radary myslim fungujou na kazdy auto a nemusis mit vr6 abys porusil predepsanou rychlost:))

30.10.2007, 16:35 |
Daryl (A)
jako mikevr6 navic jeste pridam dotaz:
ibizaman: majlant ? spotreba? ruceni? fiat v turbu? codze? Vo cem to vlastne mluvis ? koho zajima povinne ruceni ? Jen toho kdo nejezdi. Rocne mne auto prijde na daleko vic nez abych koukal na to ze usetrim 1200kc na povinnem ruceni. Spotreba ? Promin, ale ta se u sportaku neresi. Kdo resi spotrebu at si koupi 1,4 tdi.
Ze ho pojede fiat v turbu ? Fakt ? chci videt :) vyuzit potencial motoru ... posad na to 2 turba a jed. TO zadny jiny mne znamy motor za tyto penize nezmakne. Zadny seriak neda bez uprav strev prechod z 172hp na 450hp. VR6 ano. Tecka konec.
Ale jinak je uplne putna co si koupi. Vse to vyjde nastejno a ty rozdily 10 koni sem tam mezi podobnymi auty nikoho nevytrhnou. snad pri rozhodovani jeste zvazit FWD/RWD jinak je to uplne jedno. Chce poradny sestihrnek za pusinku. nic vic.

30.10.2007, 16:40 |
Freerider | Upraveno: 2007-10-30 16:41:23
No řeknu to asi tak - mám V6, 3.0 v Omeze. Jede to tak jak má, žádná raketa to není, ale zase to není lenochod - blikači na dálnici mě nezajímají, jedu jak se cítím. Přiznám, že umí 250 tachometrových a možná by šla i dál, ale to jsem se už bál - aktuální stav km je 309 tis. a kousek. (prosím nekamenovat - každý to chce někdy zkusit). Klidně pojedu z Brna do Prahy přes Benešov, ale dojedu bezpečně a ještě se pokochám. :o)))
Průměrnou dlouhodobou spotřebu - měřeno pouze palubním pc mám 9,3 momentálně - jezdím 50% město a 50% dálky.
Když jsem to počítal od hladovýho oka po hladový oko na trase Brno - Praha - Hradec Králové - Pardubice - Brno - 70% dálnice 130+ a 30% mimo dálnici, tak jsem jel za 8,6 l na 100 km. Takže žádná žíravina to není. Otec mi to říkal taky, že jsem se zbláznil, jenže on s Fabkou jezdí za cca 8 litrů taky, ale má o celých 2500 nižší pojistku - to je teda výhra. Když jsem to kupoval, chtěl jsem původně passata V6, svezl jsem se v tom a nepřipadalo mi, že by to bylo nějak extrémně líný. Ve Veruně jsem se svezl taky jen jednou a ten samej pocit.
Nejde o radary, ale o bezpečnost třeba při předjíždění, úhybných manévrech. Když budu potřebovat setřást body, tak o ně přijdu klidně v Matizu 0,8, když to dobře půjde. Měl jsem auta 4 válcová, měl jsem auto tříválcové, ale i když mě Nismo popraví, že te´d nemám auto :o))), tak zvuk těch 6 hrnků je prostě nádhernej a to si může brumlat 70 na 5. rychlost.
DARYL: pěkná hovadina 400k si nechá líbit kdejaký dvoulitr.. eclipse,s14,.... na seriových střevech ve 2litru udrží víc jak ten VW lenoch, který 3litr neunese ten výkon? zkus se podívat u jednotlivých aut na zahraniční fora.
tohle auto není špatné,ale je to jedno z nejlenivějších ve své třídě.. odpovídá tomu samozřejmě cena.. nikdy nebude schopno konkurovat japonským 3litrů ani se 4ma turbama. nechápu přechválenost tohohle motoru a vůbec golfu
ježiš to jsou zase keci...
Blazen:Kdo nezna nepochopi:)))
A ve sve tride je nejrychlejsi nebo ne? Kterej hatch z roku 91jede (dle tacho) 250km/h
mikevr6 ... 2,8 VR6 udavaji 220km/h
Sunny GTI-R 232km/h
[ Link ] [ Link ] ale o nic nejde...

01.11.2007, 17:10 |
Daryl (A)
Lukaash: myslis papirove ? V papirech se top speed meri na 4 rychlostni stupen. Cili na 4ku da 220. Na 5ku to k 250 natahnes v pohode.

01.11.2007, 17:30 |
Lukaash | Upraveno: 2007-11-01 17:34:04
jasny ze papirove...nevim kolik jede Pulsar GTI-R v realu, stejne jako to nevim u VR6...
jen bych byl s tim, ze je to nejrychlejsi hatch sve doby opatrnejsi...
tacho 250 je reálných 220 možná 225.. což odpovídá těm udajů z papírů a reálných 220 dá skoro všecko co má dobrej poměr výkonu na KG
důležitý údaj je spíš 400m nebo 0-100 ... to má stejné hodnoty jako 1,6 od hondy, možná má horší hodnoty

02.11.2007, 15:31 |
Daryl (A)
blazen: myslis ze rostovu VR6 pojede nejaka 1.6 ?
ad 400k na 2litru. Chces mi rict, ze na papirove atmosfericky 2litr posadim 4 turba /dam 400k a ten motor s tim najezdi aspon 10.000km ? Nebo luvis o 2litru, kterej uz ma v serii turba a jen se zveda tlak ? Koupim tohle auto za 50.000 ?

02.11.2007, 15:33 |
Daryl (A)
dobre na 400m SERIOVA VR6 samozrejme ztraci protoze ma tezky motor (litina) i kdyz s tou 1.6 bych se hadal :) 93 vr6 proti 93 1.6 jsem jel a teda nevim nevim ... myslim ze to byla snad CRX nebo podobny a zustal vzadu. Na dalnici uz nemel sanci vubec.

02.11.2007, 15:36 |
Daryl (A)
jak rikam, v serii je to motor dost o nicem, ale za 3500USD ti prijde balik, se kterym na parkovisti pred postou das motoru 350HP. A druhy den po ranu ten kit muzes demontovat a mas zase cistou, nedotknutou seriovku. Zadny pisty, krouzky, kliky, vacka ..cokoli ..nic se nemeni.

02.11.2007, 15:43 |
clown ze ja si nekoupil VR6 Galaxy 128kw , mohla bej prdel ..

02.11.2007, 15:51 |
Daryl (A)
clown: jako to je otazka ....
proc jsi nekoupil vr6 galaxy 140kw ? Zralo by to stejne jako to co mas ted a za hubicku z toho mas vetsi raketu nez je kdejaky teedeeiiii :)
(pro neznale clown ma galaxy 2.3i [myslim]) :)
Daryl:tak proč si ty balíčky nekoupí někdo odsud? Já za 3500usd udělal s 1,8T téměř co ty mi tadypíšeš o téměř 3litrovým motoru.. a vím,že by ses na 5s na 100km na normálních pneu s tím předkem nikdy nedostal.. takže mě to přijde jako trošku out..
jedinou výhodou je cena a ta je nízká protože to je mrdka, to je můj názor.. člověka, který si VR6 zkusil... CRX 1,6VTEC má lepší 400m jak VR6 a na dálnici bude stejně rychlá
nemám proti tomu autu nic, ale přijde mě nehorázně přechválené od lidí, co zřejmě v ničem jiném nikdy nejeli
Hmm tak ty jsi skusil nejakou mrdku a uz jsou vsechny vr6 mrdky,super nazor.Ja sem jich vlastnil 7,ptredtim jsem mnel crx,golf g60 rallye,calibru turbo,civic vti,subaru impreza gt(upravenou na 280ps),Civic type-r,Bmw 840 a plno dalsich rychlich aut co tady ani nebudu psat,jezdil jsem v porsche 911,audi rs4,m5,m3(e36,e46) ale nemuzu sdilet tvuj nazor s tim ze to nejede.Mozna nejsem pubertak co neuznava vsechno co zacina na vw.
je zvláštní že vše co si vypsal jede líp jak VR6
a nebo jsi je měl 1:40? já neodsuzuju VW , jen tenhle VR6 je prostě hrůza, mrdka to nebyla, bylo v pěkném stavu,.... u nás tady jezdí taková žlutá na černých kolech, možná ji budeš znát ,nevím v jakým je stavu,ale když sem ji viděl když tomu naložil,tak to taky bylo vcelku líné..
někdy mě svezeš a jsem opravdu zvědavý co je to za pilu, ale jestli to jezdá 7,5s na 100km tak jako ostatní,tak je to těžký opruz
nadruhou stranu musím napsat, že za ty prachy je dobré.. ale tím to končí
No aspon neco jsi uznal:))
Klidne te nekdy svezu,neni problem.Ja vim ze hodne z tech aut co jsem mel bylo rychlejsich a melo lepsi jizdni vlastnosti,ale golf mi vyhovuje co se tyce spotreby-vykonu a jeste je nenarocnej na udrzbu.Opravdu jsem s tim autem spokojenej a muzu ti rict ze aji kazdej komu sem nejakou prodal si to auto nemuze vynachvalit.Jde o to dobre koupit ale to je tak s kazdym autem.Jinak tu zlutou znam,kdysy byla modra,bourana na predek,sla z ruky do ruky a kazdej se k tomu autu choval jako prase.Koupil ji kamos,opravil po tej havarce,nastrikal v garazi a prodal-tenkrat mela jeste stribrny kola azev(ted uz jsou na cerno).