
Navštíveno 930x


20.10.2007, 21:10 |
Kamil líbí ;)
to první mi trochu připomíná gallardo...jinak pěkný no:)
to zluty nic moc, to cerny celkem pekny...
tyhle auta mě nebaví, protože na ně nemám:-)
Dobré až na ty zrcátka....

21.10.2007, 03:03 |
htd zrcadka jak camaro a nic moc:) uvidime az co konecna verze
jinak to žlutý :o) je Cien

tohle jsou origo Vette zrcátka Camaro má jíný úplně ...

tak mě nejvíc ten z 5.28 ten má svůj styl ;o)
moc pěkný......hlavně to černý má luxusní kolesa......
Ten černej je pěknej. To šedí se mi už nelíbí.
já si řikal že to žlutý mi něco připomínalo :))))
to šedý (Cien) je neskutečná kára po technický stránce, výkonech apod ...
hmm pěkné ale momentálně na to nemám :-)
je mozny ze ten Cien bo co to je jezdilo nekde v nemecku na vystave?
Mel jsem pocit ze jsem to videl nekde na nejaky vystave, normalne to tam bylo jako kompletni funkcni auto a vozili tam s tim novinare.

21.10.2007, 18:26 |
imax 1. Lamborvveta :))))
Cien je hotovej prototyp 100% funkční, otestovanej vychytaný věci prostě příprava pro sériovou výrobu ... nakonec to dali k ledu pro nejistou rentabilitu
7.5 liter 750 hp Northstar V-12

Cien, znamenající ve španělštině číslovku sto, je dvousedadlový sportovní automobil s motorem uprostřed. 2002 Cadillac Cien (Prototyp)Karosérie, inspirovaná letounem Stealth, nese prvky značkového stylingu „art and science“, stejně jako sedan CTS, roadster XLR a SUV Escalade, Vizón a Imaj. Má tedy ostře řezané rysy, osobitě zpracovanou masku s masivním vodorovným i svislým žebrováním a vertikálně orientované přední a zadní světlomety. Navíc je karosérie, při jejíž výrobě byly použity kompozity, uhléková vlákna a hliník, opatřena vstupy pro přívod vzduchu v kapotě a na bocích – před zadními koly a v střešním „b“ sloupku. Rozlehlým zadním oknem, stejně jako v případě všech ostatních oken modře tónovaným, je vidět motor.
Materiály použité uvnitř kabiny jsou především leštěný hliník a uhlíkový vlákna, korespondují tak s celkovým konceptem ultralehké karosérie. Řidič je obklopen nejmodernějšími technologiemi, přitom mu ale ztvárnění interiéru nebere pocit naprosté vlády nad vozem. K příjemnému pocitu přispívají i analogové hodiny. Hlavním komunikačním rozhraním posádky s vozem je LCD panel, na němž se zobrazují informace od navigačního systému. 2002 Cadillac Cien (Prototyp)Slouží také jako zpětné zrcátko, protože je na něm prezentováno dění za vozem, z pohledu kamer na zádi. Samozřejmostí je i stereo systém, proměňující interiér Cienu v koncertní sál. Stejně, jako je tomu u ostatních modelů značky Cadillac, je i koncept Cien vybaven pokrokovými technologiemi, zvyšujícími bezpečí posádky. Vedle dnes již běžného systému aktivní stability podvozku StabiliTrak, je to systém nočního vidění Night Vision, telekomunikační zařízení On Star, ultrazvukový parkovací asistent a Communiport, sdružující audiosoustavu, počítač, satelitní navigaci a hands-free mobilního telefonu.
Zcela nově vyvinutý dvanáctiválec Northstar XV12 by mohl znamenat opravdovou revoluci mezi osmi- a víceválcovými motory. Je totiž spotřebou a rozměry srovnatelný se stávajícími vyspělými osmiválci, jeho výkonové parametry jsou jim ale velmi vzdálené. Zde použitý hliníkový agregát s rozvodem 2xOHC má zdvihový objem 7,5 litru a produkuje 750 k a kroutící moment 610 Nm. Jeho zvláštností je technologie Displacement on Demand, díky které může motor běžet pouze na šest válců, když zrovna není potřeba maximální výkon, navíc využívá přímého vstřikování paliva do spalovacích komor. Sekvenční převodovka se šesti rychlostními stupni byla vyvinuta firmou ProDrive v Anglii a její ovládání se děje pomocí voličů, použitých v závodních vozech.
ja jenom doplnim kdyby to nekoho zajimalo ze ta ukazka je z filmu Ostrov....
jinak jakekoli americe podobneho druhu samozrejme neni co vytyka :) obsahu zdar...

28.11.2007, 08:42 |
Beda ja bych byl rad za jakekoliv s tehle uvedenych, vsechny se mi libi kdyz si vzpomenu co mam doma :)))))))))