
Navštíveno 902x


12.09.2007, 00:27 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-09-12 00:29:16
Nechci bejt sprostej, ale musím, opravdu neříkám že všem, ale většině opravářů patří nasrat do rukou. První věc kterou někdo zprasil byl posilovač řízení, kladka má být na kuželu, někdo vzal vrtačku provrtal kladku, provrtal hřídel posilovače a narval tam šroub. Protože kladka nebyla natěsno s hřídelý postupem času si kladka vůči hřídeli vymrdala na průměru o 5 mm větší díru no a s tím by fakt nesvedl nic ani Ferda mravenec takže sem to naprasáka zavařil natvrdo a objednal new pumpu a kladku z USA (ještě, že cena je srandovní), v sobotu začal chcát výměník topení, už podle 2 chybějících šroubů ze 7mi mi bylo naprosto jasný, že už nějakej doveda v tom měl pracky. Nemýlil sem se, někdo už opravoval a opravoval tak, že to zalepil bílým silikonem - řekněte mi co to muselo bejt za hovado aby chladič zalepil něčím co nemohlo vydržet už při pohledu na ten výměník. Nejde ani o to, že to prdlo nejsem princezna takže sem to opravil tekutým kovem, ale 2 dny sem z toho ďoubal silikon aby se ten tekutej kov chytl přímo na hliník ... Sem zvědavej co mě ještě čeká za perly českýho opravárenství ...


12.09.2007, 00:52 |
Losky taky znám jednoho takovýho borce co vše řeší flexou:)
no znám hodně podobnejch případů u dovezenejch aut z DE - např maska chladiče přilepená sekunďákem, místo pájenejch spojů na přídavný elektroinstalaci (alarm) montyho spoje (dle tuning magazinu tzv motaný spoj- rpasečina největšího kalidru..)
Mar: Jak se s tím kovem pracuje? To normálně tlačíš a ono se to samo míchá ve správném poměru? Jak dlouho to tuhne? Dá se to pak brousit nebo přestříkat?
Šestikule: mackas a lezou ti dve nudle ve spravnym pomeru. pak jen trochu promichas a napatlas. jak dlouho schne teda nevim, nikdy jsem to nehlidal, ale druhej den uz to jde brousit. proste je to epoxid, ale pohodlneji se aplikuje, na rozdil od plechovky s tuzidlem
Díkec, zatím jsem k tomu měl respekt a moc tomu nevěřil, ale prubnu to
nevim proč se divíš, je sice fakt blbost spravovat topení silikonem, ale když bys před supermegagigahardcoreUSA servis postavil škodovku, asi by ti taky nepomohli jinak než lidovou tvořivostí. Ne každej má přístup k tomu aby si z usa objednal díly.
jinak na peugeot klubu kdosi mel palubku komplet "vytlumenou" montazni penou. To je teprve hardcore, takova vymena zarovky.
no asi to je lepší než bylo ale ten tekutej kov to moc dlouuho taky nevydrží
for Šlaušek - ty jsi zas mimo takže mi chceš říct že hliníkovej výměník kterej je stejnaj jak ve Favoritu tak v Impale budeš lepit každej jinak neb jedno je čr auto a druhý je usa auto ? co to je za nesmysl ???
Jinak kámošovi sem tekuťákem opravoval normal chladič a drží to víc jak rok ...
přečti si to znovu a v klidu.... ;-)
ok znovu co má zalepení chladiče silikonem společnýho se škodovkou a servisem USA aut to je snad to samý v bleděmodrým ne ? ten chladič je furt stejnej nehledě na původu výroby auta ...
ok, znovu - "je sice fakt blbost spravovat topení silikonem"
a ten zbytek je myšlen tak, že holt na určitý věci nezbývá nic jinýho, než to nějak opravit tak aby to fungovalo - třeba zalepit dvousložkovym kovem. Je jasný, že kdyby se ten chladič tady dal koupit, tak se vymění, ale stejná situace by nastala se škodulí v usa. Taky by ti zalepili něčim co bude držet, protože ho tam asi v autodílech nejspíš na skladě mít nebudou.
už je to pochopitelnější?
Šlaušek: rozdil je v tom, ze pepa z garaze do toho naplaca silikon, zatimco supermegagigahardcoreUSA servis by rovnou pouzil aspon ten epoxid. stejne jako kdekoliv jinde v civilizovanem svete.

12.09.2007, 09:26 |
MiraF ...co si člověk neudělá,nemá,...jinak souhlas s Šlauškem,jen to opravili aby to "nák" fungovalo,tot vše,estetika šla dopr....
Když bude mít kdokoli problém s chladičem či klimou není problém to doopravdy odborně opravit Ale jsme z Ostravska takže pošta....
myc.TD - to se bohužel můžeme jenom domnívat, co používá george, nebo frankie...
každopádně jsem hned na začátku prvního postu psal, že to je blbost

12.09.2007, 09:43 |
.mycTD | Upraveno: 2007-09-12 09:45:31
Šlaušek: domnivat se muzeme, ale je fakt, ze u cerstve dotazenyho auta odkudkoliv krome polska, jsem takovyhle zverstva nevidel.
netusim, cim to je, ze nemec kdyz to neumi opravit, tak to nekomu zada, nebo se na to vys*re
.mycTD: asi mám majinko jinou zkušenost s opravovaním v D, teda když pominu auto se serviskou, možná mám jenom štěstí, ale asi by jsi se divil co jsou schopní tam spáchat, nemluvě o napasování karosářskejch dílů, někdy zlatý český ručičky
for Šlaušek - ale mě vůbec nevadí, že to je opravovaný, mě vadí jak to opravili to přeci musí bejt i malýmu dítěti jasný, že silikon neudrží vroucí vodu pod tlakem ... o tohle mi jde to samý ta kladka vůbec by mi nevadilo kdyby toi bylo opravený, ale dobře opravený stačilo na soustruhu udělat pouzdro a bylo vše naprosto OK - tohle mě sere ta fušeřina ne to, že mám na autě opravovaný věci pokud to nesníží jejich funkčnost nebo to nevypadá jak pěst naoko je mi to naprosto jedno ...

12.09.2007, 11:32 |
zazaa kdybys videl co si zkusilo Fiero za tech svejch 22 let .... to je uplna sbirka lidove tvorivosti :(
uz sem nasel i kus okapu pod prahem ....

12.09.2007, 12:10 |
out .mycTD: tak ti čoveče nevím, ale co sem slyšel a ruzně viděl po forech, co si kluci dovezli za auta a jak vypadaly, sme na tom s opravováním ještě dobře...když někdo něco prodava a nechce do toho vražet, tak lidska logika funguje všude stejně...u aut, který sou v dane zemi specifické dvojnásob...

12.09.2007, 14:52 |
Kotva To mas preseklejch 6 zeber, ze tam toho mas tolik? Na svym aute mam chladic spravenej taky timhle sajrajtem, bylo to tak uz kdyz jsem ho koupil, kazdopadne drzi dodnes, ale tam je tim zaplacly jen jedno zebirko. Kdyby se to stalo me necham to nejspis zavarit.
byly tam 3 dírky velikosti špendlíkový hlavičky ale jelikož to bylo od silikonu zalil sem to takhle abych měl jistotu ....
MarauderZ28: Mi povídej, přesně jako ty s tou kladkou, tak tak sem měl doprasený uložení uložení vačkového hřídele u toho Mondea co sem měl. Bylo to tak dojebaný, že se to tam prostě vydřelo a bylo to v pr. No a v bloku bylo 5 různých šteftů, to je prostě v pr..... :-(
prostě já nejsem žádnej servisman, ale nikdy bych si nikomu nedovolil takhle udělat opravu to bych řekl, že to neumím nebo nedokážu, ale ne to zprasit tak nějak ať to vydrží tejden ...
dnešní den mě opět přesvědčil, že sem se nemýlil ... našel sem 2 dráty spojené natvrdo dohromady, očividně nejsou origo + izolace ztvrdlá opálená, pravděpodobně zde byl původně ještě nějaký přepínač. Když dráty rozpojím okamžitě chcípne motor, říkám si jak je to sakra udělaný co to odpojuje, tak koumám koumám a přijdu na to, že to prase elektrikářský to vymyslelo tak, že to odstříhne šťávu pro PCM, jako fakt se ani nedivím že předchozí majitel mi říkal o spotřebě přez 20l, pokud někdo odpojí PCM smažou se všechny načtený data, PCM se hodí na 50km do learn modu ... vemena neskutečný bože ....
jojo... ale asi to neni jen otazka CR, kamos si privez Punto z D... silenost co tam vytvareli
to já věřím, že to bude všade podobný, jen u Impaly vím, že tohle je práce českých rukou ...
jirko to vis kazdej se toho boji a ne kazdej je jako ty, ze do toho jde po hlave viz obi tuning :-)))) ale pak je dalsi vec cech uvazuje velke auto usa, drahe dily a pak se rekne prodavam to tak to zeplacnu treba zvejkackou bohuzel to tak je, ja bych ti to rekl dopredu ze tam tohle tece atd a at si to vymenis ale ja jsem asi jinej....
Jeden seriovej jezevcik co mas Ty stoji asi 30 kilaku od nas ve vesnici, nekdy vyfotim az tudyma zase pojedu... je to fakt ohromny...
hehe, ten motaný spoj v tuning magu je fakt vostrej, doteď jsem žil v omylu že nejlepší spojení vodičů je pájením, kdybch tohle věděl dřív... ještě by tam mohla být reklama na tu dílnu kde to takhle prasej

13.09.2007, 02:18 |
Kotva Ono na tom motanym spoji neco je, ma to oproti pajeni a konektorovani jednu vyhodu, spoj je pruzny a hmotnostne neni tolik odlisny od dalsi casti vodice, tudiz vibrace a namahani v ohybu nezpusobi prasknuti... Kdyz se to nakonec dobre oizoluje aby se zabranilo oxidaci, je to jeden z nejlepsich spoju.
Ja ho osbne nepouzivam, pac je to casove narocnejsi nez pajeni/konektorovani, ale kdyz se to udela poctive, tak ten spoj prezije dyl.
Abych dal priklad tak vibracni deska je presne ten stroj, na kterej se to hodi.
To je fakt a vy co to tu hanite o tom vite hovno, pac jste to nikdy nepouzili...
Paráda, na co plošňáky? Už se těším na svůj první motaný motherboard :o)
Kotva ... ale ten motany spoj je taky ve vlastnim spoji tezsi, ne? teoreticky je tam vice nez dvojnasobek hmotnosti vodice o stejne delce toho spoje ... snad jsem to napsal srozumitelne ...
tohle je nuda, zkus neco vymyslet se 2 ztrzenyma sroubama M10, ktere nekdo bez sede kury nakonci podelne rozriznul, ty 2 vznikle pulky roztahnul a nahustil to zpatky, aby to chvili drzelo... samo v hliniku v miste, kam se neda dostat, aniz bys nesundal hlavu nebo veskere prislusenstvi... jj, zlate ceske rucicky :-))))
cože ? to si děláš prdel ne ? to je moc :o)
Cervin Vega: Paráda, takhle se nařezávají buřtíky u vohně, ne? :o)
RB- jj, jen si je pak davas do pusy a ne.. vis kam :-)))
tenhle pribeh byl jeste okorenenej skutecnosti, ze tam byl drzak, skrze kterej ty srouby sly do hlavy, jak je roztahnul, uz se nedalo vyndat ten drzak motoru samostatne ven, ani ty srouby, protoze je tam extremne malo mista ... takze rucne platkem uriznout, vyndat drzak, vse okolo pryc, spustit motor, sundat kolo a z boku udelat nove diry a zavity pres prodluzovaci nastavec
Cece si to tady masirujes po HB vnoci a vsem vrta hlavou co to doprdele bylo za zvuk . . . :-)