Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > na co si dát pozor u Saxa 99?

 o Navštíveno 1181x o
o 11.09.2007, 21:16 | H.E.R.O.
na co si dát pozor u saxa rv 99 1,4 obsah? díky za rady


o 11.09.2007, 22:18 | Petura
asi prolbém každýho francouze, klepání poloos v záběru a kola v rejdu ... brácha má berlingo 99 a když bere pravou zatáčku a šlape na plyn tak mu to lehce klepe, mladý jsem koupil 106 rv. 93 klepe do každý zatáčky když to beru pod plynem
ještě může být problém na zadní nápravě že tam bude vůle, ale to poznáš na heveru, ale zase tak častý to není, jianak repasovaná poloosa cca1000,- a zadní náprava 3500,-
o 11.09.2007, 23:18 | fredh
www.saxoclub.net tam toho je..., dost často čidla ABS- teď to postihlo i mě a zrovna dělám čepy- 140000km, poloosy mi necvakaj, jo a když sem teď měnil rozvody tak ložisko altíku, ale mám vts 02,

tak asi tak
o 12.09.2007, 08:45 | H.E.R.O.
super, kolik myslíte že je tak adekvátní cena 1,4 99 je tam ale ta nej výbava ten excursion nebo jak se to jmenuje :-)
o 12.09.2007, 09:22 | fredh
A je to to oplastovaný VTSko? Já nevím, abych zase neplácnul nějaký ho*no, řek bych 60-70k podle vzhledu a stavu a pokud je to 5ti dvířko nebo 3dvířko.
o 12.09.2007, 15:30 | Fordik
Hrdino, ty chceš jít do francouze?? :o/
o 12.09.2007, 18:37 | Proffesor_W
1.4 je hodne spolehlivej motor. Co se tyce tech poloos tak to az tak pravda neni, znam se skoro se vsema co se na saxoclubu vyskytujou, ja sam mam 106 a s poloosou tam nemel problem zatim snad nikdo. Cepy zadni napravy odchazi kolem tech 140000km. Taky jsem je presne ve 142000 menil. zaroven s loziskama. Taky horni ulozeni tlumicu, to zpusobuje takove neprijemne praskani pri jizde do zatacky a pri hybani volantem ze strany na stranu. Nicmene to neni nic hroznyho a vse jsou to stokorunove polozky (az na ten repas zadni napravy,loziska, cepy + prace okolo 8-9tisic). Jinak v podstate bezrpoblemove auto. Kamos z prace ho ma s timto motorem (1.4 75ps tusim) jedine co zatim menil tak brzdy. A to ho ma uz pet let. Jinak cena podle stavu, prumer kolem tech 70-80 tisic, pokud to ma plasty a je v dobrym!!! stavu tak 90.
o 12.09.2007, 18:37 | Escudo
Fordik: jde to s nim z kopce, místo telefonů prodává hodiny, Octu dá pryč a koupí si Saxo, podle mě je těžce na fetu, bylo mu to vidět z očí
o 12.09.2007, 19:11 | Squere
to Escudo: spíš bych řekl že konečně otevřel oči ;-))))
o 13.09.2007, 07:58 | H.E.R.O.
já jsem max na Antabusu :-P
o 13.09.2007, 08:45 | Escudo
to sou takový ty anální čípky o velikosti mrkve?
o 13.09.2007, 08:53 | H.E.R.O.
to Escudo: opravdu NE 8-)
o 13.09.2007, 10:40 | H.E.R.O.
jinak je to 3-dvýřko,modrý,99,ale bohužel ještě stará maska,výbava excursion(polokůže,elektrika,2 pytle). top stav
o 13.09.2007, 10:55 | fredh
Ale pokud bys chtěl tak mám na prodej to moje vtsko- 02rok, 144000km, 1.6- cca 100koní. bylo lehce bouchnutý, nic hroznýho, ale je to o.k., po výměně rozvodů zadních destiček, příští tejden ještě olej a nějaký drobnosti.
výbavka je taky v elektrice a 2 pytle má taky.

foto k příspěvku  od fredh

o 13.09.2007, 11:26 | Escudo
nic proti tomu autu nemám, ale sednout si do něj z octy mi přijde divný, prostě odhlučnení interieru a jeho provedení, je to podstatně nižší třída provedenim, aby jsi ještě nelitoval :o(
o 13.09.2007, 11:51 | CervinVega
(-)
sedacky nemaji zadne vedeni ani oporu, pri jizde si pripadas jak v domacim kine (slysis jak jsi trefil motyla pravou predni lampou, nabalil se na kolo, kridlama zarachotil o pravy podbeh, tykadla mlati o prah a vzadu skrtne zadeckem o blatnik), brzdy fungujou vzdy po 10km jizdy (maji asi 5min po namontovani korozi gratis) a to jen symbolicky, spojka je ojeb maximalni a razeni obecne taky (hlucnost prevodovky, trefovani kvaltu, feeling jak kdyz michas lejna v kyblu)

(+)
lehkost, hravej podvozek, provozní náklady, jednoduchost
o 13.09.2007, 12:04 | fredh
Carvine, samý kraviny píšeš, nechci to vychvalovat, protože to zrovna prodávám, ale sadačky jsou hodně dobrý- nemůžu si stěžovat(mám 185cm) a v pohodě, pazvuky slyšíš v každým starším autě a ty brzdy jsou na ten výkon akorát, nevím jak 1.6 16V, ale tady na tom, brzdí více než dobře a že je tam na nich koroze než si sednou desky, to sem měl i na minulým autě a převodovka? To že se páka hejbe ze strany na stranu, to má celej koncern PSA, posrali ji, neříkám že je jak u japonců nebo podobně, ale se zařazením kvaltu nemám nejmenší problém....

kritizovat umí každej, ale hodnoť auto stav od stavu v kterym je.

Asi tak
o 13.09.2007, 12:39 | CervinVega
nevim s cim mas moznost srovnat, ale treba Corsa B pri primem presednuti pusobila jako MB Sklase :-))) a to taky neni zrovna etalon tridy :-)
o 13.09.2007, 18:11 | Proffesor_W
cervin : no tak to je opravdu super komentar? kde si to opsal? K sedackam, nevim jak normalni, ale ..
-VTS sedacky jsou jedny z nejlepsich origo sedacek ve kterych jsem sedel
-zvuky???? :-D
-brzdy... koroze na novych brzdach ... hm, a ktery auto ji nema? co se tyce jejich ucinku ... KW berg trophy, trida st1600, lidr serialu Lada Aszoth, seriove brzdy, druhy Miki Cambal, seriove brzdy, stejne jako vsichni ostatni co saxa jezdi.
-spojka, absolutne nevim o cem mluvis neb spojka je na ovladani uplne v pohode. Razeni je trosku tuzsi, hlavne pri podrazovani na dvojku a na jednicku. Problem s trefovaqnim jednotlivich kvaltu jsem teda nikdy nepocitil. To ze klacek chodi je pravda,no a co ...

K te octavce ... vsechno (krome pribuznych z koncernu) je lepsi nez oktavka pokud nejsi naftovej jehovista co jezdi s nacipovanou TDi pyco od cimbu 240kmh za 6,5 litru.

13/09/2007 10:40 H.E.R.O. ta stara maska je stejne hezci. Ma to ty VTS plasty nebo je to klasik?
o 13.09.2007, 18:36 | H.E.R.O.
je to klasik
o 13.09.2007, 19:29 | Petura
no čoveče, i když škodofky moc v lásce nemám, tak bych z okty do tohodle nelez ...
o 13.09.2007, 21:13 | Adler
fredh: za kolik ho davas?

jnak obyc sedaky onicem .. z vts je to onecem jinem ....to same brzdy obyc saxa nechlazene vts uz 1,4i chlazene alepsi tuzsi podvozek .... cucni na sauto .. je tam jedno new 1,4vts .. za 69 podle fotek pekne ...
o 14.09.2007, 00:21 | Escudo
Proffesor: za tim že všechno je lepší než octa (včetně saxa) si stojíš? Já jenom abych si o tobě udělal obrázek... Strašně moc bych chtěl být tvůj soused, mít octu a ty saxo, chtěl bych poslouchat to jakej jsem lůzr a blb, že si nekoupim něco pořádnýho jako máš ty...

BTW začínam bejt alergickej na slovo neb, připadá mi že ho tu pár lidí od někoho okoukalo a jsou IN když to píšou taky
o 14.09.2007, 00:21 | Escudo
Proff: jako nic proti tobě, ale tohle už zavání fanatismem kterej moc nežeru
o 14.09.2007, 09:22 | fredh
Adler: nevím kolem 110 000kč, ale vůbec se nebráním dohodě nebo slevě. Je potřeba se projet a zkouknout to. Čekám až mi přijde čidlo na ABS, pak pude ten olej a mělo by být ok. Pokud by si měl zájem, tak mi písni na mejl, můžu ti hodit fota atd. Zatim
o 14.09.2007, 09:52 | H.E.R.O.
všem: potřebuju stáhnout nějaký koruny,proto prodávám octu a todle můžu mít za 60k,ale výhoda,že na splátky bez jakýhokoliv navýšení,že je to jen domluvou...
o 14.09.2007, 10:58 | Escudo
jasně, to naprosto chápu, nějakou dobu jsme jezdili v 1.5D se spotřebou 4l nafty a nějakej extrémní lodua to taky nebyl
o 14.09.2007, 18:45 | M.Á.R.A.
H.E.R.O. se nediv, že potřebuješ prachy, když si pořídíš prcka a ještě nevíš s kym, ty alimenty nezakecáš :o))))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3661 sekund.