
Navštíveno 5129x

FMIC namontovany... zatim sice jen seriova mapa na 150HP ale i tak uz je to poznat...
snad se bude libit i vam, ja jsem maximalne spokojen ;)
(jeste se bude doladovat samo sebou doladovat detaily)

no ja nevim jestli to neni jen Tvuj subjektivni pocit, ale vetsina IC na 1.8T spis vykon degraduje, pokud nemas vykon pres 300PS a vys, zvetsuje se turbolag
jinak montaz super
no urcite je citit mirna turbodira (ale nic extremniho to neni) ale kazdopadne pokles teploty v sani je uzasny, proto i za cenu mirneho turbolagu to stoji za to... (mel jsem kazdopadne obavy aby ten turbolag na KKK K03 nebyl prilis velky, nastesti se to nepotvrdilo, takze vsem doporucuju vetsi IC)
kazdopadne 150HP tam nezustane, FMIC jsem uz resil s ohledem do budoucna, kdy by tam melo prave zminovanych 300 HP, takze ted uz jen jinou turbinu a vstriku a muzeme ladit mapy...
jsem rad, ze se montaz libi, bylo to udelano co nejefektivneji... co nejkratsi potrubi a co nejmin vedeni v hadicich.
hadice jsou jen ve smyslu spojek:
60mm u turba
60mm u klapky
60mm spojka (u baterie)
76mm vstup IC
76mm vystup IC
po testovaci jizde neslo udrzet ruku na trubce od turbiny (ta sikmo kolem motoru) a na trubce u klapky hezky studena ... venkovni teplota byla 10st a v sani jsem mel 14!!! coz je velice slusna hodnota ;)
na 300PS uz to bude chtit poradne turbo a vstriky, alspon GT28RS, nevyhoda AGU je, ze je tam vse podimenzovane a urco to nevydrzi pisty a ojnice u tohohle motoru
z toho strach nemam ;))... znam 3 golfy kde maji kolem 300 HP (vsechno AGU!!)
asi tak ..... u tohohle motoru bych se přes 200 moc nesral pokud s tim autem chces jezdit a "někam dojet" . . . . . když budeš chtít těch 300 to se ti už dost prodraží :)
300 HP jako udrží ta sranda převodovčička bez samosvoru co tam je jo ?
prvni vec, porid si poradnej BOV a ne tuhle parodii a udelej si jinak vzduchovej filtr
Dave: odbrzdeno nebo pocitove kolem 300PS? :-) co maji za turba jestli se muzu zeptat?

10.09.2007, 06:57 |
Dave0401 | Upraveno: 2007-09-10 07:00:28
Rajdlos:
turbo TD04-16T a vstriky 440ccm ... 302 HP
turbo KKK26 a vstriky 575ccm ... 292 HP
turbo GT28rs a vstriky 440 ccm ... 290 HP (tam se zatim ladi soft)
kroutaky uz si nepamatuji :(
vsechno odbrzdeno... ale vice info sem tady davat nebudu...
takovi vseznalci jako Marauder si mysli ze pokud neni auto "made in USA" tak to nemuze mit nejaky vykon.. jasne ze s tim autem co ma 300 HP neni realne ten vykon prenest... proste hrabe to porad... ale jen rikam, ze neni nerealne tam tech 300HP dostat... navic po vymene "strev " je mozne dostat temer 400HP ale to uz tady nebudu psat vubec... kazdopadne staci se podivat co dokazi borci v Polsku s temi motory udelat...
ReproBoy: Vzduchovy filtr budu nejak resit, KN kuzel (pokud teda mas na mysli toto)
a nevim co mas proti tomu BOV ventilu, maka tak jak ma a jsem s nim spokojen...
tim ze "maka jak ma" bych si nebyl tak zcela jistej, pac to se neda pouhym pozorovanim oka a psssssssssssssssst pozorovat :) tyhle BOVy radi podtahuji vzduch pri podtlaku a samovolne propousti pri vyssich tlakach ;)
jinak GT28RS ma vykonovy potencial ze vsech jmenovanych turb nejvetsi
no podle toho co sleduju na budiku boostu tak pri "blbem" serizeni delal to co popisujes, ale kdyz si ho dobre nastavis, tak to funguje jak ma ;)
jj GT28RS je nejlepsi, proto pisu, ze zatim "jen" 290 HP
Dave ... jen dodam, ze samosvor neni nerealny, ve statech cca 900 USD...
[ Link ]
co znamená označení v těch way?

10.09.2007, 09:17 |
Lukaash | Upraveno: 2007-09-10 09:23:05
podle toho, co jsem cetl, by mel mit polovicni svornost pri zpomalovani...2 way je stejny bez plynu i s a 1 way pouze pri zrychlovani...
pokud se pletu, opravte me :-)
edit :
[ Link ]
tak z toho moudrej dvakrat nejsem
no ber to tak ze 1.5way ma mensi svornost nez 2way, ktery je lepsi prave spis na zavody a drifty, diky uz hodne vysoke svornosti, ale zase 1.5way je lepsi pro street, auto se chova stabilneji pri akceleraci i deakceleraci, coz je v beznem provozu celkem potrebne :o)
taky jsem sel radeji do 1.5way clutch-type
no a 1 way? rozdílnou svornost sem predpokladal, ale jak naznacil lukáš, bude to taky asi odlišný při de/akceleraci.

10.09.2007, 10:44 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-09-10 10:46:13
zajímavý co dokáže jeden zakomplexovanej Oktávák vyčíst z dotazu zda ten výkon ustojí převodovka :o))))
tyhle auta jsou zabite trakci, ja tam mel "usmolenejch" 242PS a 386Nm a neslo to udrzet v pruhu, pochybuju, ze spera by tomu pomohla, proste spatnej nahon
Scream: 1way byva jako serie 50/50
MarauderZ28: no kdyby ses zeptal normalne, tak bych ti taky normalne odpovedel... sranda prevodovcicka a prevodovka jsou trochu jine veci...
nemyslis?
aha jasně .. chlape ty jsi komik :o))) zajímavý že já sem o možnožnosti/ nemožnosti dostat z tohohle motoru 300 HP nenapsal absolutně nic to tu napsali jiní, ale k tomu jsi nepípl ani slovo, no nechme toho ... největší gól všeho je ten že píšeš že 300 HP je k prdu s touhle převodovkou, ale Ty je tam budeš mít, to zas píšeš výše tak k čemu to je dobrý k masírování jako mám 300 HP na motoru a z toho tak 80 HP nikdy nepoužiju nebo to má i jinej důvod ?
každopádně se Ti omlouvám byť sem měl tu převodovku několikrát venku tu co vlastníš a dodneška sem si myslel, že rozhodně nemá na to aby udržela 300 HP Tys mě utvrdil v tom, že označení převodovčička je značně utrhající na cti a zaslouží si plnohodnotné označení převodovka, z výroby už počítaly s tím, že se tohle auto bude hodně tunit a nadimenzovali to já bych řekl možná i na 500 HP :o)))))))))))))))))))))
Maraudere, ty mas vazne EGO vetsi jak Eiffelovka... :))))))))
nezklamal si ...
a Ty jsi zakomplexovanej řízek aby někdo za slovo převodovčička která mimochodem není žádnej zázrak a rozhodně co jsem se bavil s lidma není dimenzovaná na 2x tolik HP vymyslel okamžitě elaborát o USA autech a podobný pindy naprosto s tím nesouvisející to muselo dat opravdu hodně moc námahy ... Ale hrozně se mi líbí jak když něco napíše Rajdlos tak jen mlčíš a šoupeš nohama :o)))
ne ja nereaguju na to cos tady napsal... mi staci sledovat tvoje "chytrosti" vsude na foru... jinak dost OT
kazdopadne tam neni prevodovka z 1.8T
nevim podle ceho soudis kdo tu ma jake komplexy...
to co pise Rajdlos je k veci a on ma s tim prakticke zkusenosti...
Rajdlos: uznavam ze 300HP na ten motor je strop (bez mechanickych uprav)...
problem je v preneseni te sily... mapy se bude delat na miru takze se nejspise nakonec skonci u 250HP a nizsim kroutakem... kazdopadne to bude vse zaviset od praktickych poznatku... a hlavne nebude to zadny performance car na sprinty nebo tak, takze jde o to aby auto bylo docela zive a nerozpadlo se po par stovkach km ;))
doufam, ze to nevyznelo od me nejak spatne, to jsem ani nechtel
btw. je to fajn motor na upravy, ale podimenzovanej :o( treba u AUDI kod motoru BAM nebo Leon Cupra R a i S3, tam uz jsou treba kovane pisty v zakladu, jsou tam pouzity lepsi materialy, mensi komprese, to uz je vhodny motor na upravu na vyssi kone, jak pises problem bude delat prenos toho vykonu, ja uz bych treba FWD a hodne koni nechtel, byt Tebou necham to jen chipnout (ca 210PS, kolem 300Nm) a udelam vyfuk, myslim ze to pojede dost obstojne a nebudes mit problemy s trakci, ja jsem si s tim uzil sve a znovu bych se do toho rozhodne nepoustel a to tam byly ve smes OEM veci jenze z te silnejsi verze
Rajdlos: ne tvoje komentare a pripominky jsou cenne a vazim si jich...
Navic vidim ze se dobre vyznas, a mas informace ze spravnych zdroju... tedkom se vyzkousi vydusit, z toho co je, maximum (na zkousku) snad s tim KKK K03 dostaneme 200HP a uz snad bude poznat jak velky narust vykonu bude jeste potreba... ale dle me "optimalni" bude kolem 240-250 HP a kolem 300Nm (To bych usetril i na turbine - stacila by i KKK K04 a vstriky by taky nemusely byt 440) kazdopadne mam slibene vyzkouseni 295 HP a 360 Nm s GT28 v Octavii RS, to bude asi ten nejdulezitejsi moment podle ktereho se rozhodnu co dal...
s K04-023 je ten vykon, co udavas, dosazitelny bez problemu, staci k tomu sehnat vstrikovace 380cc (pico - serie 225PS), nejlepe predelat na Euro 2 normu, tedy vyhodit vsechny restriktory, ale tusim u Tebe jeste nejsou (EGR, aktivni uhli atp., mas i vyhodu ze mas jen jednu lambdu, lepe se ladi smes), dostatecne dimenzovany vyfuk (3" downpipe), uzavreny BOV ventil (nejlepe Forge 007), serepeticky okolo jako jsou tubky na vodu olej, hadici k filtru a obal na vahu (o 1cm sirsi nez K03/K03S), tak preju hodne stesti a at nedopadnes jako ja :-)
a treba ke spojce jeste neco prihodim, daval jsem jednohm. setrvak z TDi 1Z (stejny ma i G60), a pritlacak a lamelu z VR6, lamelu jsem si nechal potahnout v C. Lipe materialem HDS a drzi perfektne a neklouze, vyslo me to na ca 3000Kc
a prevodovka tech 300PS vydrzi v pohode, ale zprevodovany to bude asi vis jak :-)

10.09.2007, 17:22 |
Kapka (M)
2 Dave" hele kolik te to vyslo ten cooler a montažni material?jestli to nechces tady psat tak mi to pisni do majliku...dikes...
No po mých zkusenostech spojka 400nm pri rozumnym zachazení snese. Převodovka by neměla mít problem, 6kv by ale byl lepší a nejen na vydrž skříně. Poloosy taky držet udou.Výfuk už bych takovej prumer nikdy nedelal. za prvy zbytecný a za druhy neumerně hlučný oproti treba 60mm. Hrozne to tam rezonuje. EGR ani aktivní uhlí by nemeli mít vliv na výkon. V aute normalně pouzivanym a hlavne celorocne by bylo mozna lepsi to nechat si myslim. Vzhledem k tomu, ze mas pocitam 225/45/17 nebo neco podobnyho, s tim co planujes bys nemel mit zase takovej problem s trakcí. Kazdopadne jak říka Rajdlos, tak i ja si myslim, že treba 250PS na tom spodku co tam mas ted nebude moc na douho, pokud tomu budes davat. Jestli jezdis, ze tomu dupnes jen obcas, tak asi jo, ale 15min na dalnici nebo okresce bych to na plnym teda nedržel.....
Kapka: maj je na saabtunngu, mam podobnej, ale menší a po měření mužu říct, že líp vypadá než funguje.
Scream : o kolik padla teplota?
(mereno to na vystupu turba / vstupu do sacich parozi, nebo vstup / vystup IC?)
Scream: jak pisu EGR a aktivni uhli obohacuji smes = mensi vykon, i kdyz kratkodobe, vetsinou to kazdej vyhazuje, tripalcovy jsem psal downpipe, ne vyfuk
Kapka: Info mas na ICQ
Scream: Pri okolni teplote 10st jsem mel v sani 14st a ruku na trubce k IC neslo skoro udrzet a vystup studeny jako psi cumak ;)
navic jak ten cooler nemam ze saabtuning, takze mozna to je tim...
Rajdlos: EGR tam nemam ale aktivni uhli mam, rad bych ho odstranil, jak si to resil ty? Ventil N80 z nadobky vytahnout a nechat napojeny k ECU (aby nehlasilo chybu) a nadobku jen vyhodit?
jde spis o to ze 150vw 1,8T ma maly foukatko a tak velkej IC se dyl plni, takze je vetsi lag a turbo se musi rychleji roztacet a to mu moc nesvedci :) nicmene bych tenhle problem vyresil aspon turbem z 225PS motoru, tam uz bude na ten IC dostatečně velký, pak co bych urcite udelal tak co pisou kluci, dostatečně velký vstřiky a podle toho poladit ECU. vyfuk 70mm je podle me u takovych vykonu nesmysl, staci 55mm vnitrni prumer, ono to zas takovy odpor neprida. Na turbo je dobry dat rezonator, pokud mas dobre udelanej vyfuk bez vnitrnich hran, tak to plyny hezky roztoci a pri vyssich rpm jdou o neco malo rychleji ven a tim je lepsi vyplach.
BOV to je kapitola sama pro sebe, nekdo tvrdi ze closedloop, ja jsem zastance openloop, pac cloosedloop pri velkym vykonu turba tlaku plivne najednou tlak pred turbo a jde to zpatky do sani, cimz muze mast vahu vzduchu, pouzil bych nejakej membranovej bailey, kterej nepropousti a vydrzi vic nez pistkovy, idealne DV-26
nema to extra zvuk, ale je o dost lepsi, nez jakykoliv napodobeniny, tkery sice zvuk maji, ale efekt maji daleko mensi a propousteji.
no hadice kolem motoru a trubky od IC a od vyfuku bych omotal thermotecem, to taky neco prida, kort kdyz stojis a az pak se rozjedeš :)
EGR a aktivni uhli pryc. Kdyz to funguje, nema to vliv na vykon, ale kdyz EGR zacne propoustet, je to peklo, a vetsinou propousti. Zaslepit, vyhodit, oboji.
jo a jeste kdyz vidim ty pasky, dej tam jiny, tohle jsou nejlevnejsi smejdy a nic neudrzi.. na IC a hadicich ...
vetsi IC nema zasadni vliv na turbodiru, spocitejte si jakou zmenu objemu jste tim udelali, spis bych resil lepsi regulaci turba (el regulaci obtoku a lepsi bov ventil-membranovy)
u open a closed loop BOV je zasadni, kde mas vahu vzduchu, jestli "blow_thru" (vaha za turbem, obtiznejsi na nastaveni, muzes pouzit open-pred vahou, protoze odpoustis jeste nemerenej vzduch) nebo pred turbem "draw_thru" (vetsina systemu, jednudussi na sladeni, bov bude upoustet jiz zmereny vzduch, rany do vyfuku, emise, prilis bohata smes)...
Dave: to je možný, já ho taky nemám tam odsud, ale to je fuk, muj tvuj i ten ze Saabtuningu sjížděj ze stejný linky nekdě v zemích třetího světa. Mám menší, ale Plošně stejně velkej jako má trřeba 150PS tdi nebo S3, ale chladí hůř. Lidi co maj ten originál a tlačí stejný tlaky s podobnym turbem maj o 20C nižší teplotu. Tobě to na tak malej přetlak bohatě stačí, ae zkus tlačit něco poádnyho...
Lukaash: Nemám čidlo před IC, ale v 25C mám při tlaku 2,0 bar teplotu v sání cca 60C. COž sice neni uplně špatný, ale s ARL nebo podobnym coolerem by to taky mohlo byt pod 40C.
tak 2B uz je docela kotel :-) zajimal by me spis pokles "pred" a "za" :-) ale nevadi...
zajimave ze kamosovi na S3 pri tlaku 1,8Bar origo IC praskl ;))
dal tam ten co mam ja a teplota byla o 5stupnu mensi, lag stejny...
ReproBoy: sorry ale to cu tu pises jsou blbosti, za prve otevreny BOV se neda skoro vubec u takovych vykonu uz pouzit, protoze to zasadne ovlivnuje MAF sensor, dale DV26 je naprosto nepouzitelny, zvuk ma naopak perfektni ale propouti, mel jsem ho sam na aute, auto padalo do nouzaku, u tehle vykonu funguje spolehlive jen closed loop (bypass), dale EGR a aktivni uhli ja kapitola sama o sobe, novejsi auta je maji aby splnovalo Euro 4 normu, pokud Ti zacne aktivni uhli prisravat spaliny pri jizde, obohacuje to kratkodobe smes, tedy zmensuje vykon, i kdyz je to nepatrne, tudiz vyhodit, a ten tripalcovy vyfuk od turba, by ses divil ale je to znat, nad 250PS uz kazdej vetsinou pouziva tri palcovy catback + downpipe, ale zasadni je pouze downpipe, 55mm je hrozne prtavej a slouzil by jako restriktor, 55 ma original, dalsi co pises je rezonator, ktery se u techto motoru nedaji moc pouzit, a dela to neplechu
takze nevim kde si k temhle domnenkam prisel :-)))
Dave: staci odpojit cidlo, takze misto T dat propojovaci trubicku, u skrtici klapky, jsou tam zpetne ventily, takze tohle staci. Ale resil bych to az pujdes vykonem nahoru, muzou Ti padat oatcky, kdyz bude auto studene a nemusi to jet tak jak ma, Takze zatim nechat.
videl jsem nekolik etstu z dynometru s vyfukama, a rozdily byly v radech nkeolika koni, je toho plnej net, takze dobre udelany vyfuk u tehle aut je hodne znat
Rajdlos: Tak ja prave mam napojene N80 a odpojenou hadici od klapky...
nadobku jsem ucpal ze strany klapky a tu druhou hadici nechal tak jak byla...
to je asi spatne ze?
aktivni uhli ma tusim u AGU dva vyvody a to pred turbo a pred klapku, odpojil bych radeji to cidlo
ono neni vzdy NEJ nacpat do motoru co nejvetsi tlak HORKYHO vzduchu... navic IC musi mit poradne udelane NABERY vzduchu a take ODVODY toho horkeho pryc, coz v 90% pripadu jaksi u nikoho tady nevidim... nedivil bych se, kdyby nektere kreace fungovaly spis jako INTERHEATER :-)
v kostce: naber by mel mit asi 2/3 rez.plochu co ten IC, NIKDY ne vetsi (snazit se udelat trychtyr vede k tomu, ze ve vetsi rychlosti vzduch nejde dovnitr, ale naopak se tam toci a cpe se zpatky ven), odvod stejne velikou plochu nebo vetsi, pokud to pomery dovoli, vzduch musi mit sanci nekam jit... naber/odvod dusledne utesnit k IC...
Omluva za OT,ale k prenosu te trakce,jak se tu pise...
nemam s tim zkusenost,ale myslim si,ze i kdyby tam bylo 300ps,tak je to preci v noze,ne?Preci pri zrychlovani nedavam plny,pokud je tam takovy vykon,nebo ne? :-)
problem je pak v tom nizkym kompresnim pomeru, vysokem tlaku a otevrenym difu... coz z toho pak dela "on/off jedna dlouha cara spousta smardu" zalezitost, at chces nebo ne... ten motor nema kroutak, nema tok plynu na roztoceni turbiny, takze proste musis dat hodne plynu, aby se neco delo... no a pak se zas deje az moc :-)))
Ok,diky za vysvetleni,tak nejak uz si to umim predstavit :-)
Ok,diky za vysvetleni,tak nejak uz si to umim predstavit :-)
těžko bude diff dělat on off, když o nějaký svornosti si muze nechat zdat. Samozrejme to muzes ovlivnit plynem. Neni to problem. Pokud ale muzes dat plnej az od 4ky, je to dost blby ne? Ze stejnyho duvodu ma Focus RS omezenej kroutak na první dva kvalty. Když máš přemotorovanou RWD, tak mas zaprvé dost casto moznost za rozumny prachy koupit LSD, coz je tady docela problem a pokud prste zatačce das moc plynu, místo abys zatocil, jedes rovně, protože jedno kolo už to neprenese vubec
ja mel tohle u una kdyz jsem mel vetsi turbo :) nic nic a bum a chytal jsem volant i na trojku :)
OT Scream : cesky preklad Kaaz LSD
[ Link ]
není pravda ,že největší je vždy nejlepší