
Navštíveno 1653x

potrebuju pneu
stavajici je
255/35R19
delaji hnusny "A"cka a tim nechrani disk..
takze nejaky navrhy aby pneu byla klidne o cislo vyssi - 2xx/40R19??

nemuzu nikde nejit jaky je origo rozmer pneu na tenhle stroj.....

No Crossfire by mel mit vzadu
255/35 R19
a vepredu
225/40 R18
to sedi od vyrobce, pak si jedine pohrat
[ Link ] ale nevim nevim...
a sakra, takže přece jen "starý pán" podlehl :-)
těším na svezení
jo jo ale ted nevime jak to obout.
misto tech 255/35R19 bych radsi neco co udela tu pneu na tom rafku hranatejsi a bude to klidne o chlup vyssi....
No chtelo by to zjistit sirku toho disku a pak jak jsem rikal, poptat se v nejakym pneuservisu jaky maji zkusenosti s rozmerama od ruznejch vyrobcu. Uz to tu i nekdo rikal, stejnej rozmer, ruznej vyrobce, na jednom to acko dela, na druhym ne...
uz jsem zaukoloval KUbu, on se s tim popere :o))
co to je za auto?
vyšší profil by to mohl vyřešit
ale ale, ty ses nam dal an ameriky? :-) , no ja bych zkusil bud jinou gumu nebo 265/35, s vyssi sirkou bude i vyssi guma, na 40 bych nedaval, to bude hnusne....
cervenej je hezcejsi:o))

nepřišlo mi, že by to mělo nějaký velký áčka, ale proti gustu.....
pro babu mozna, ja tyhle sladky auta moc rad nemam.....
JInak ten post nema reseni.
Na aute je ESP. Pokud zmenime pneumatiky delalo by to udajne problemy, jak mi bylo receno v chrysleru kde to zkouseli take.
Mno ty pneu nejsou vylozene ackovy, ale proste bok pneu neni v ose s krajem disku, ma celkem vyraznej sklon, tak vyraznej ze ani ta patka co je na pneu jako ochrana rafku tam nic neochranuje ...
Takze to musime obout do tech rozmeru co pise tappaja no.
.... jo a nevite nekdo jak na tom vypnout ESP?
je tady cudl, kdyz ho zmacku, rozsviti se kontrolka.... kdyz se to pokusim uvest do smyku, tak to v pocatku jde, ale v momente kdyz to ziska vetsi uhel se to rozblika a sebere mi to kone. Prijde mi ze se da vypnout protiprokluz jen, a ze ESP zustava bdele.... :O))
mno u Bmw to funguje tak ze kdyz zmacknes ESP (DTC) tak to jen nejak castecne omezi, takze hodis s tim kratkeho drifta, ale pak to stejne vypne plyn a srovna se to....
Zatimco kdyz to podrzis cca 5 vterin tak se to vypne uplne, ale doporucuji zkouset nekde na velke plose nebo na suchu, na mokru je to fakt o hubu, hned pri prvnim pokusu jsem to otocil o 180, nastesti na bezpecnem miste....
tak proste zvetsi obvod pneu vpredu i vzadu, nebude s tim problem (pokud se tam vlezou)... jinak na kombiku mam vpredu 235/40 a vzadu 245/40 R18 a zadny problem pro DSCIII nebo hlidani tlaku v pneu :-) njn, ale to je bawo, tady v tom bude urcite problem :-))) osobne bych dal dopredu sirsi, bude to lip vyvazeny (vetsinou ta kombinace sirsi zadek, uzkej predek je jen o optice, na okruhu davaji vsichni stejne siroky P/Z)
mno ja mluvil s lidma v chrysleru i v mercedesu, a udajne by to asi problem byl, protoze tady je snad prave to ESP nejak uzpusobeny tomu ze je na kazdy naprave jine pneu s jinou obvodovou mirou...
Ale nevim, zda se mi to divne pac co jsem hledal na US forech tak na tuhle pixlu bezne davaji 18" alu resp 19" alu s pneu o stejnem rozmeru vepredu i vzadu... Ty origo kola vyhodej a nacpou na to 4 stejny disky proste.
Mno nicmene po zkusenostech s Jaguarem to nechci pokouset uz.
pockej, ted to ma stejnej obvod a jinej prumer disku, ne? nechce se mi to pocitat... chapal bych, kdyby jsi tam dal radove jinej P/Z, ale jestli stejnej, nemuze to auto nijak poznat...

11.09.2007, 13:17 |
hanzz nn, přední kolo je o 3,6 % menší, stejný by to bylo, kdyby bylo 225/45 R18
aha, takze oni pocitaji, ze zadni bude mit pernanentni 3,6% prokluz :-)
mno prave ze mi ten mechana vysvetloval ze se na tom aute pocita s tim ze je tam jiny obvod kol, a tomu odpovida nastaveni ESP....
nevim, me to prijde jako kokotina.
Dneska me ale pobavilo tohle:
youtube video
[ Link ] silueta auta pripomina...... psa kdyz sere :O)))))))))))))