Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Firebird Turbine II

 o Navštíveno 898x o
o 06.09.2007, 09:10 | MarauderZ28
The Firebird II, which was a highlight of General Motor's 1956 Motorama, is the family firebird. A four-seater with a titanium body, the Firebird II features a 200-horsepower Whirlfire GT-304 gas turbine engine, all-power accessories and a fully integrated air conditioning system, similar to current systems found in cars today. The Firebird II was GM's attempt to make a luxury turbine powered vehicle with acceptable performance and fuel economy.
1956 GMC Firebird II
Year 1956
Make GMC
Model Firebird II
Engine Location Rear
Body Material Titanium

Engine
Engine Whirlfire GT-304 gas turbine engine
Aspiration/Induction Normal
Horsepower 200.00 HP (147.2 KW)

foto k příspěvku  od MarauderZ28



o 06.09.2007, 09:11 | fredy
hustej kočár
o 06.09.2007, 09:11 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:11 | fredy
to v předu je samopal, nebo mega žárovka? - bych chtěl vidět výměnu
o 06.09.2007, 09:11 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:12 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:13 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:13 | Lucni.konik
jj, nedávno na satu běžel o téhle éře proudových aut dokument:-)))))
o 06.09.2007, 09:19 | tykeev
star trek hadr :-)
o 06.09.2007, 09:20 | hanzz
jj, jako kobylka, koukal jsem na to a docela dobrý úlety :)

U tý Turbíny tomu nějak nesednou kola, to soudruzi designéři podcenili :) jinak raketa dobrý
o 06.09.2007, 09:25 | MarauderZ28
mno jo rok 56 to se ještě na 20" nejezdilo :o) co mě zaujalo že to má karosérii z titanu, takže do tebe naboří tatra a ty s ní zkrz projedeš bez škrábance :o)

jinak tady je jeho předchůdce ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:25 | tykeev
no, má to "jen" 200 koní, takže to není zase tak šílený na ta kola
o 06.09.2007, 09:27 | MarauderZ28
ono to mělo bejt jako rodinný úsporný auto, netuším teda kolik může žrát plynová turbína ...
o 06.09.2007, 09:32 | MarauderZ28
to jednomístný mělo 370 HP a vážilo 1130 kg

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:38 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 09:38 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.09.2007, 12:10 | CervinVega
me zaujal koncept turbina (na EG nebo LPG) napojená na setrvacnik s variátorem, kdy se využívá idealních provozních otáček turbíny a setrvačníku pro reálné využití (rozjezdy a akumulace energie)
o 06.09.2007, 12:37 | Luke_288
to už i lítá ne? :)
o 08.09.2007, 07:43 | venito
no mazec, hlavne u toho prvniho firebirda bezpecnost posadky :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3362 sekund.