
Navštíveno 1727x

Rika nekomu neco znacka AVG? tenhle je primo prizpusobeny na felicii

omg :-) to "same" treba tady:
[ Link ] jen davej pozor, at ti to nezlomi vaz...
Antonio nechápeš :-D zamysli se nad tím trošinku :-)

05.09.2007, 18:38 |
Pinky chteji tim rict že je to k ho.nu :-)
můj názor je ten že to co nejdřív pujde z auta dolu a nechám tam jen 2.25" trubku s malým tlumičem.. motor 2litr atmosféra...
jen to pěkně vylepšuje zvuk do pelchova/prskava...
kámoš to má na favu místo středu a OK..
Podle mě je to zbytečnost..... kámoš má ne falině jen trubku a místo koncáku střeďák s koncovkou a zvuk super a kupodivu to nejede ani hůř, ani líp....
Nevim jestli je potřeba řešit u takovýho dílu značku,vždyť je to všechno stejný... U kámoše na feldě to celkem zlepšilo zvuk(ale má nerezák). Já ho mám na Escortu 1,8 a myslim že to nepřineslo nic a nic taky nevzalo...což sem ani neplánoval,pro mě to byla jen levná náhražka za schnilej střeďák.
jinak tohle je ten klasicej co ma na webu i Cervin jen jsou ma nej navareny priruby
jo je to k nicemu ale to stredovej tlumic z hlediska vyfukovejch plynu taky jen tlumi zvuk no a tohle ho meni :P
podle me se rezonator vyplati hlavne katlook, kterej vypada jak kat, na turbomotory to roztoci rychly plyny, cimz zlepsi pruplach o 1-3% podle slozitosti potrubi. Ono to je vcelku nic, ale nez hulvatsky vymlatit kat, tak radši tohle.
U atmosferickych motoru to je podle mě na nic.
kdyby náhodou někdo věděl o 70mm catlook, tak ho beru.
70mm? dobrej komín :D já mám 60mm pripraveny na instalaci :) nejvic co jsem videl bylo 65mm,...
ja mam 76mm katalyzator :-)
Měl jsem na feldě koncál Layting a místo střeďáku rovnou trubku, že by to jelo líp se dalo říct jen velmi lehce, hlavně šlo o super zvuk a takovýto popdání při razantnějším ubrání plynu :o))))
Scream ... sezen nejakej vymlacenej cat a navar dovnitr trubku o pozadovanem prumeru...vyjde to asi levneji :-) nebo se na to vys.. uplne ;-) stejne ten vyfuk nevypada jako origo :D