
Navštíveno 1642x


27.08.2007, 21:35 |
Rajdlos | Upraveno: 2007-08-27 21:41:43
Je mozne, aby prepeti v aute odrovnavalo vybojky u HID sady Bixenonu (made in china) ??? Resil jsem to s elektrikarem a rikal mi, ze je to blbost, ze jsou konstruovany na 9-16V a ze musi mit stopro ochranu, je divne, ze jednou je to vybojka, podruhe el. na prepinani bixenonu, potreti a poctvrte zase vybojka.
Problem mozna je, ze u o tohohle auta CITROEN PICASSO 2003, je baterka pod sedadlem, tudiz + je prisroubovany na konektor, ktery je v motorovem prostoru a slouzi pro dobijeni start. kabely.
Kazdopadne to resim uz po 4 a uz me to pekne se*e :o(
pripadne udelat nejakou vyfikundaci, ktera by tomu prepeti zabranila a poustela tam jen konstantni napeti, elekrikar rikal, ze by neco vymyslel, ale casove je na tom asi vite jak
No neco tu psal Xenonman, ze ma ted nejaky vylepseny sady, takze ten problem tu byl. Kazdopadne reklamovat... A jestli je to po 4ty, tak vraceni penez...
no vraceni penez :-)))))) reklamoval jsem to uz 2x a jednou hradil svoje vybojky
Nezajem. Jinak to budes menit furt dokolecka.
mno resime privod proudu a to jeste popr nejake prepeti takze bych smeroval dotazi sem, ono toho bylo na tom aute vice jak psal martin spatne udelane denni sviceni a podobne takze podstatna vec je si myslim privod toho +
no jedinny co tam bylo, bylo spatne zapojene to denni sviceni, ale dela to i s dobrym zapojenim, takze tim to nebylo, a od te doby v pr... zase dve vybojky a jedna el. :-(
jde o to jestli by slo neco takoveho vyrobit, aby to predchazelo tomu prepeti, tedy pokud je to vubec zpusobeno tim, fakt nevim :-/
No ono to muze delat cokoliv, treba blba dioda v altiku, v regulatoru... Takze by to asi vazne chtelo poresit to kolisani, ty spicky, driv tam asi fakt nema cenu montovat dalsi sadu.
Otazka asi na Pavla528 co s tim, jestli to lze tak jednoduse poresit...
a dat tam cocky je sice taky jedno reseni ale zkouset pak jestli to neodrachne ty originaly je taky docela draha legrace ....a jeste k tomu pak nebude cesty zpet....
jinak muze to bejt klidne altik, klima neco se ti najednou udela velkou zatez je to francie to vis....

27.08.2007, 22:55 |
deda co tam fouknou nějakej stabilizátor napětí........kdysi jsem potřeboval v oktávce stabilních 12V tak jsem něco takového smontoval,ale nebylo to moc na velkou zátěž.....
a co si tam dat ciste regulator co je do altiku... mam jeden doma...
ten by ti to srovnal, a ani by si se nemusel starat o nejaky dalsi blbosti co by to mohlo delat...

28.08.2007, 12:33 |
Shr3k 27/08/2007 22:21 xenonman (P): Mno v tomto případě bych spíš viděl problém v tom, že soudruh konstruktér N'Tiao Phen něco špatně okopíroval, nebo použil nějaké levné/jednoduché zapojení... :o)
Jinak souhlasím s Martinovým elektrikářem, je to blbost a pokud ty trafa nemají stabilizátory na výstupu, nemají v autě co pohledávat.
MA7812 + velkej kondík a neznicis nic :) je to do 10A takze na xenony v pohode..
to shr3k, jasne muzes mit pravdu nerikam ze ne,reknu to mozna az drze, muzu dodat svoji sadu o ktere si myslim ze jsou super ale kdyz ji to znici jsi ochoten to zaplatit ?

28.08.2007, 14:35 |
clown ja bych vzal az ty novy, co inzeroval Xenonman, ze budou lepsi, odolnejsi .., ty to musi vydrzet .., s dvouletou zarukou
hele, tohle jsme meli s Discovery...
horely zarovky.
horely relatka.
horela elektrika.
Mistni zastoupeni na to nebylo schopny prijit.
V AMT group hned prisli na to, ze pri nejakym vetsim odberu - kdyz sepne vetrak a pod. tak nam vybehlo napeti v siti pres 19V....
Takze vymena alternatoru a regulátoru to vyresila....
na tyhle moje jsou taky dvouleta zaruka, Dan mi vysel uz nekolikrat vstric, ale porad odchazi
vyzkousel bych ty nove, co ma, ale kde vezmu zaruku, ze to neodejde znovu
jinak jiny problem v aute s el. neni, ani klasicke zarovky neodchazeji, ale proste xenony ANO, odber ma auto normlani
takze uz jen zkusit nejaky ten stabilizator napeti nebo nevim :-/
ANO, protoze muzes mit diky altiku, kterej se tvari naprosto v pohode, problemy se spickama, to je na par milisekund ti vybehne spicka treba 20V, zarovka to pobere v pohode, ale elektronika xenonu ne. Nebude treba tak sofistikovana, made in china.
Mas moznost ten altik hodit nekomu na stolici a vyzkouset? Nebo nahodit na chvili jinej? Jak to casove odchazi?

28.08.2007, 17:52 |
Satas Já sem tohle řešil taky a dvakrát.Určitě běž po té torii z alternátorem jako po první věci,i když tomu nevěřim.Na druhou stranu když si pomyslim že kdejakej rákos v chýši má práci na doma letovat HIDky chce se mi blejt.Takže i z mé zkušenosti z obou zminovaných problémů se v mém případě jednalo o sračkovou sadu Hidek a neexistuje nejlepší hidka taková neni,všechno je to stejný,nevěřim tomu ani za nic.
jedine promerit, jinou moznost asi nemam, jinej vyzkouset nemuzu, odchazi to ca po mesici
no jeste takhle, dalsi dve sady pouziva bracha a tatik a ty to maji bez problemu, ale ja nejezdim tak 10x vice co oni
Satas: muj elektrikar to vidi stejne, rikal ze je to proste chinskej srac, pokud to takhle odchazi, ale zase funguje to v jinejch autech tak proc ne tady :-/
zkusim regulator napeti a altik
Tak vymontuj tatikovi nebo brachovi altik a namontuj jim tam svuj... a pockej mesic...
co proste napojit multimetr do site a chvili to pozorovat za jizdy? uvidis hned, jestli lita napeti... jinak osobne bych sel cestou normalnich xenonu... HID jsou levny, nic vic, nic min
a co by si dal za normalni xenony misto h4? to si rad poslechnu jinak tato nabidka padla ale martin nechtel, jinak strasne by me zajimal nazor jakej je rozdil hid a origo xenon? je to okopirovana hella takze jestli hid nebo original xenon je to asi jedno....
pac normlani xenony je varianta bixenon pouze, rozdelni lamp atd... a pokud tam je opravdu prepeti tak to odrachne i klasicke xenony takze je to uplne jedno i kdyz maji ochranu prepetovou je jim to prd platne...
Digi multimetr nic nechyti, neni tak rychlej, mozna nejakej s funkci "peak hold"
normalne pred to dej stabilizator napeti a mas to reprak ti ho sem dal no nebo taky muzou bejt v prdeli diody v altiku a dostava se ti nekam stridava slozka
Tappaja : digital je nahovno mam fakt kvalitni a obcas ukazuje pekny bludy spis bych zkusil zatezovej votlmetr
tak co tu psal Reproboy tak ten pouzit nejde, jelikoz je jen do 1A a xenony maji 3,5A. Nevi nekdo o necem jinem??? diky