
Navštíveno 741x

Tak sem měl na víkend zapůjčíno. Designově zvenku super auto moc se mi líbí, opravdu jedno z mála aut poslední doby který nevytknu po stránce designu ani slovo, ovšem uvnitř ? Naprosto děsný, nepochopím pro koho je tohle auto určený protože 4 lidi se tam vejdou pouze pokud jsou to děti, středovej panel je strašně širokej v místě napojení do palubky takže i když jedete pouze jako řidič bez další posádky je to strašný, ergonomie vnitřku pokulhává naprosto všude, odkládací prostory 0, jedna pidi kapsa ve dveřích, ale díky tomu, že je úplně vzadu může te z ní něco vyndat jen když vystupujete, výška madel - opěrek pro ruce - nesmysl cca o 10 cm níž než by logicky měly být, pokud řídáte a někoho máte za sebou jako spolujezdce (pokud měříte nad 170 cm tak si dozadu nezkoušejte sednou vůbec - nevejdete se), musíte požádat o podání bezpečnostního pásu neb na něj nedošáhnete, zapomeňtě taktéž na pohodlné řazení se spolujezdcem v zádech to nejde a bude muset zlomit na 2x zápěstí. Motor 2,2 - není žádný zázrak naopak spíš naprostej průměr ve 180 víceméně dochází dech a dál se rychlost zvyšuje velice loudavým tempem, navíc na 6stý stupeň při 140 km/ hod točí motor cca 4200 ot (nechápu Probe točí na 5tku při 140 km/hod 3900) takže spotřeba docela hustota, pochvalu zaslouží brzdy fungují perfektně ....
co chtes italsky vysokootackovy motory a nevhodne zvolena prevodovka a rikas ze je to koncipovany jako 2 + 2 sedadla nouze
jo italie holt kolebka designu
víš co stačilo by přidat 20 cm na dýlku a 10 cm na šířku a mohlo to bejt super, neb tohle fakt není 2+2, ale 2+0 nebo 2+ 2 bezhohý ...
Machča: kecas nesmysly, motor 2,2 je Opel ;) jinak souhlas 140/4200 to mam ja na twinsparku a je to kratky dost, brera je spis auto pro dva lidi a nouzovka pro 4. Mista je tam asi jako v GTV.

26.08.2007, 19:00 |
Machča | Upraveno: 2007-08-26 19:05:37
co meles repraku to melo bejt 2 sedadla normos 2 nouzovky .-) ne motor 2,2 a rekl bych ze sis to spletl trosicku v prezdivce
mno motor, ale je 2,2 litru to je správně tak nevím o co jde ...
motor 2,2 16V v breře je motor Opel a je to peknej srac...
aha to je zajímavý sem myslel že Alfa má svoje motory
No ten motor je hlavně australský Holden. Odnož Oplu. Italský motory skončili spolu s 3,2 V6 pár let zpět.. Inu koncernová politika. Tfuj.. :-(
co chces od hezkyho itala :-)
jj, to je dedictvi (aneb ku.... hosi gutentag) po tom, co GM koupilo fiat ... a postavilo corsu na Grande Puntu a okopirovalo si JTDmotory ktere ted cpe do soplu a saabu a vsude mozne ...
jj je to v prdeli vsechno pohltej ty vetsi pak se maj vyrabet hezky vykonny auta je to k zbliti
timto se reprovi omlovam protoze jsem myslel ze si aspon ta Alfa z toho koncernu ma stale jeste svoje motory
tam ujde akorat 3,2 nebo nejlip 2,4jtd s 200ps
jj maraudere, kdyby si jel s 2,4JTD20V urcite to hodnotis jinak (aspon ten motor)
Skoda, ze alfa nezustala u twinsparku,..
jinak 3,2V6 je taky puvodni alfackej a to je taky dobrej motro, ale dost papa.
Pri 120km/h tocis 3000 coz je rozumny.
Jinak 2,4JTD 20V 200PS na sestku - 3000RPM a 160km/h :)))
ale GM dalo od fiatu nastesti ruce zase pryc, takze uz snad zase cuore sportivo bude VERO ITALIANO :-)
jinak zpracování Brery tak průměr žádnej extrém to ale není některý platy nelícujou sedačky vcelku hodně tvrdý po 140 km ujetejch bolej záda, ten středovej panel bych udělal hubenější aby se tam pod volant pořádně vešly kolena, nechápu taky proč střecha je komplet skleněná když zespod je tapecák to jí mohli jen natřít na černo vyšlo by to kurva levněji a efekt naprosto shodnej ...

jinak u dízlu je jasný že točí málo spíš by bylo překvapení, že by točil hodně, já měl půjčenou 156 Alfu a 2,4 JTD + chip, motor hodnotím po dízlech BMW jako nej co sem kdy měl v ruce, tahal za auto skvěle, zvuk neměl nic společnýho s dízlem, ovšem podvozek tý Alfy byl jedna hodně velká tragédie, např. zadní ramena s pozink plíšku jak z konzervy co se kroutily už jen z pohledu na ně ...
jak říkám škoda že tu Breru prostě neudělali o pár cm větší na všechny strany, mohlo to bejt naprosto boží auto, takhle je to auto pro babu takovej bonbón, po dlouhý době Alfa co se mi líbí hlavně zvenku předchozí modely mě neuchvátili třeba ta 156 hlavně v tý barvě komančovský zubní pasty (bledě modrá) je docela vošklivá, u 166 nepomůže nic ani hezká barva to je vyloženě ošklivý auto hodně moc, tohle je opak je krásná bohužel naprosto zas nepoužitelná pro většího chlapa ...
hlavne ma trochu problem s vyvazenim a hmotnosti celkove :-( jinak designove pekna... idealni auto je navrzene v It (Lambo) a vyrobene "v" De (Audi)
dizajn se mi líbí taky jinak to je prostě alfa no . . . a když se do toho dá motor z čehosi co "neni auto" tak to pak musí bejt pecka kombinace :))
vono nemá smysl ani vést tyhle diskuze neb jak já tak mára at si sednem do čehokoliv tak to bude bud sráč hnusnej - nebo sráč co se sere- nebo sráč co neni ergonomickej - nebo sráč co nejede - nebo všechno dohromady a samozřejmě že to je tim že sme zhejčkaný odjinud ;-)