
Navštíveno 908x

Mám takový asi banální dotaz.. Mám Nissan Primera 2,0 96kW.. A chtěl bych bych na něm zvednout trochu výkon. První varianta je přečipování, výkon by byl cca 106 kW.. Ale chtěl bych ještě o něco víc.. A tak mě napadl ten Kompresor příde mi pro mé potřeby vhodnější než turbo.. Vůbec ale nemám potuchu o kolik to ZVEDNE VÝKON.. Co jsem tak vyčetl tak abych nemusel hrabat do motoru tak by byl optymalní tlak 2 - 4 bary.. Vůbec ale nevím co by to provedlo.. Budu rád za veškeré názory, rady a vysvětlení.. ;)
prodej a kup jiný auto věř že to je to nejlepší co můžeš udělat jinak po přečipování budeš rád tak za 3 kW 10 je holej nesmysl ...
MarauderZ28: Tahle možnost mě taky napadla.. Ale moc se mi tdo toho nechce.. A ohledně toho chiptuningu jsem se díval na několik firem co čipujou motory a mají vždycky nárust okolo 10% a krouťák kolem 13%..
mno to siuce tvrděj, ale je to nesmysl není čím to nahnat .... zástavba konpresoru tě vyjde na 50-100 tis min
MarauderZ28: Tak stou cenou si mě dostal.. :) A náhodou nevíš o kolik to zvedne výkon? Já nemám ani tucha..

17.08.2007, 00:55 |
FBS holej nesmysl je tahle diskuze. Vyprávíš to jak kdyby sis zajel do makra, tam nejakej ten kompresor vybral, nahodil to na parkovišti před barakem, a honem honem kolik že to mám těch koní? :o)))
vim ze se delala omega B MV6 (3.0 V6) od Steinmetzu....prekopali to na kompresor, cena 5900€ a zvedlo to vykon z 210 koni na 310 koni...kroutak uz presne nevim....ale taky o dost....ale pisou kluci prede mnou, neni to jenom o tom hodit tam nejaky kompresor a hura na cestu....je to rada dalsich uprav....
"Co jsem tak vyčetl tak abych nemusel hrabat do motoru tak by byl optymalní tlak 2 - 4 bary.. "
bud čti pořádně nebo na to rovnou zapomen :-) jinak fakt počítej min těch 50tis a to si budeš dělat všechno sám...
Ačkoli jste se na tom zhodly všichni tak variantu kompresor asi stornuju.. Nějlepší asi bude jak psal hned na začátku MarauderZ28 koupit nové auto.. :) I když této variantě jsem se chtěl vyhnout.. :/ Klidně k tomu můžete ještě něco napsat rád se přiučím.. ;)
co takhle motor z primery GT- 150PS a na něm trochu zapracovat.. nebo rovnou primeru GT..ta už relativně velmi pěkně vypadá (pokdu se bavíme o ročníku kolem 98 roku
kdybych pohledal, tak najdu autotip kde srovnávaj kalsickýho 2ls těma 96kw vs. to GTčko..nad tím GTčkem sem se v tý době moh uslintat:)
myslim ze vycetl asi 0,2 az 0,4 baru

17.08.2007, 22:57 |
Shr3k | Upraveno: 2007-08-17 23:00:01
Celý motor ze Sunny GTI-R by asi taky nebyl špatný, co? Jen ho sehnat... :-/ Vidím jeden Sunny GTI-R za 10000 éček na mobile.de.
[ Link ] Eventuelně sehnat totálku SX 200 se zdravým SR20DET... Nevím ale, jak s převodovkou že... možná by tam šla z normálního SR20DE, případně i původní.
Honza2.016v: jj o GT jsem taky uvažoval vím o jednom ve velmi dobrém stavu za 150tis. 97rok já mám taky 97 ale obyč. Moc se mi do toho nechce..
Machča: jj 0,2 až 0,4 bar je správně.. Jsem to špatně napsal takže to muselo vyznít hodně zajimavě.. :D
shark:jak chceš cpát do předokolky motor ze zadokolky.. kup si bud motor z GT, nebo jiné auto, popřípadě informuj uživatele mikyc z 200sx fora postavil si přeplnovanou dvolitrovou primeru, má i videa jede mu pěkně
primeru GT /110kw/ má kámoš a nemuzu rict, ze by to nejak jelo. nedoporučuju.
Scream: Souhlasím.. Měl jsem možnost se v tom svést a není to nejhorčí ale od označení GT bych čekal víc.. ;) Proto nechci vyměnit svou 96kW primeru za GT až takový rozdíl to není..

19.08.2007, 12:53 |
Shr3k 18/08/2007 09:42 blázen: To asi bylo na mě. A co na tom? SR20DET je to stále v základu jeden a ten samý (S14 vs. Sunny GTI-R). Co na tom, že jednou je napří, podruhé podél, jednou s převodovkou na předek, podruhé s převodovkou a kardanem na zadek?
To je jako kdyby ses divil, proč použít motor 1.8 turbo z Passatu 4motion do Oktávky...
u mýho STS stojí kompresor KIT 60tis a zvedne to z 300 na 390 - 420hp .....