
Navštíveno 2486x

trochu jsem pokročil, ale vzhledem k tomu, že se pořád stěhuju a předělávám bydlení, nějak není čas :-(
cele info:
[ Link ] třeba do přes tuhle zimu stihnu dát dohromady :-)))

tomuhle fandím a jsem zvědavej na další průběh
pekne, pekne... to budes davat do te M3??

13.08.2007, 12:31 |
out klobouk dolu! jake předpokládáš parametry?
se ti ten fokus pod tím motorem zkroutí :o))))

13.08.2007, 13:47 |
Duffy manik :)
kde si sehnal ty T-sponky, protoze ty z Gumexu stoji za prdlacku
jinak drzim palce, zajimavej projekt
-bud do Mka nebo E9
-vykon netusim, podle tlaku, vstriky to limitujou kolem 400PS
-T-spony z nejakyho US kseftu, jaky potrebujes prumer, par mi jich asi zbyde... kdyztak mi jeste napis co bys z toho spojovaciho potreboval, budu objedvat jeste nejaky prechodky, nejdrazsi je na tom posta :-)
ufff musim zmerit :o) bude jich celkem dost

13.08.2007, 18:15 |
imax tak to bude neco ... drzim palce nech je to co nejdrive v kupe
pěkný, jen by me zajímalo, proč si pouzil takový neštastny svody
myslis litinový? tyhle konkretni nejsou urcite "neštastný", jsou dobře navržený a netrpí nešvary levnejch z ebaye (rádoby nerez=praskání, nesedí přesně, nemají vývod na wg a nejsou ani extra dobře navržený)...
jedinou lepší alternativou jsou svody dělané jako individuální stejně dlouhé trubky z nerezu (viz foto), ale to se bavíme 1tis baků a výše, což nemá vert u tohohle motoru a výkonu (má smysl nad 600PS, tyhle svody lidi pouzivaji i na 500PS)

no a pak abys vyuzil ty svody musis upgradeovat i sání (dalších 1tis baků), dát úplně jinej IC (+200,-), turbo (+1000,-), vstřiky (100,-), wg (200,-)... a protože seš nad 700PS tak i ojnice (cca 800,-) a písty (900,-) :-))) prostě bych stavěl zcela jinej motor za zcela jiný love...

za tema 10cm trubkame uz je to all-in-one?
myslis ty svody?

no a tady je priklad, kdyz se to vezme "vážně" :-) M3 3,0 s H ojnicema, nízkokompresníma T pístama a turbem větším než Márovo kocour...

jasný, chápu, jen sem se ptal, protože bych to udělal asi stejně. taky vycházim z toho co je, ne z toh oco by byt mohlo:-) btw. to jsou seriovy svody? asi jo vid?
??? ani jedny nejsou sériové, když ten motor je v sérii NA :-))) sériové jsou 2x 3-1, bud litinové nebo novejsi verze maji nerez, kazdopadne na FI oboji prakticky nevyuzitelny, musel bys je uriznout hned u priruby a predelat viz nahore
Cervin: tak to ja nevim, vid. myslel sem, že to ma seriovy svody 4-1, kam by se to dalo umistit. Stejně tak nepoznam jestli to je 2,5 z E30 nebo z 36
Parádní motůrek to bude...
Drzim palec,vypada to moc dobre,ale jeste asi velkej kus cesty.
Scream- je to 6 valec, takze 4-1 ne, 2x 3-1 ano. Je to M50B25 takze z e36-34.
Cervin: vidis, sry, jsem zvyklej na R4:-)
jsem na to zvedavej, jestli se to hned nerozleti. Turbo vypada mohutne, ale zas je to 2.5ltr V6, takze by to nemuselo mít kravskej lag ;) uvidime, az to dokoncis, co to bude zac a jestli to bude fungovat :) urcite zajimavej projekt
Scream, ReproBoy : neni to ani R4, ani V6 ;-)
proste radak sestihrnek :)
a psal sem nekde neco podobnyho?
schvaluju a pochvaluju..vypadá to zajímavě a hlavně je to konstrukce která má význam, zadohrab a R6...přeju hodně štěstí
se stejným blokem (série klika, písty, ojnice, ložiska, prostě vše jak bylo) udělal opakovaně kolem 635rwhp až na 704rwhp teprve ohnul ojnici... viz:
[ Link ]