Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 325T pokračování

 o Navštíveno 2485x o
o 13.08.2007, 10:28 | CervinVega
trochu jsem pokročil, ale vzhledem k tomu, že se pořád stěhuju a předělávám bydlení, nějak není čas :-(
cele info: [ Link ]
třeba do přes tuhle zimu stihnu dát dohromady :-)))

foto k příspěvku  od CervinVega



o 13.08.2007, 11:13 | Šestikule
tomuhle fandím a jsem zvědavej na další průběh
o 13.08.2007, 11:56 | Driver
pekne, pekne... to budes davat do te M3??
o 13.08.2007, 12:31 | out
klobouk dolu! jake předpokládáš parametry?
o 13.08.2007, 13:36 | Petura
se ti ten fokus pod tím motorem zkroutí :o))))
o 13.08.2007, 13:47 | Duffy
manik :)
o 13.08.2007, 14:20 | Rajdlos
kde si sehnal ty T-sponky, protoze ty z Gumexu stoji za prdlacku

jinak drzim palce, zajimavej projekt
o 13.08.2007, 15:25 | CervinVega
-bud do Mka nebo E9
-vykon netusim, podle tlaku, vstriky to limitujou kolem 400PS
-T-spony z nejakyho US kseftu, jaky potrebujes prumer, par mi jich asi zbyde... kdyztak mi jeste napis co bys z toho spojovaciho potreboval, budu objedvat jeste nejaky prechodky, nejdrazsi je na tom posta :-)
o 13.08.2007, 16:10 | Rajdlos
ufff musim zmerit :o) bude jich celkem dost
o 13.08.2007, 18:15 | imax
tak to bude neco ... drzim palce nech je to co nejdrive v kupe
o 13.08.2007, 20:08 | Lukaash
hezky hracky...
o 13.08.2007, 22:39 | Scream
pěkný, jen by me zajímalo, proč si pouzil takový neštastny svody
o 14.08.2007, 08:41 | CervinVega
myslis litinový? tyhle konkretni nejsou urcite "neštastný", jsou dobře navržený a netrpí nešvary levnejch z ebaye (rádoby nerez=praskání, nesedí přesně, nemají vývod na wg a nejsou ani extra dobře navržený)...
jedinou lepší alternativou jsou svody dělané jako individuální stejně dlouhé trubky z nerezu (viz foto), ale to se bavíme 1tis baků a výše, což nemá vert u tohohle motoru a výkonu (má smysl nad 600PS, tyhle svody lidi pouzivaji i na 500PS)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 14.08.2007, 08:45 | CervinVega
no a pak abys vyuzil ty svody musis upgradeovat i sání (dalších 1tis baků), dát úplně jinej IC (+200,-), turbo (+1000,-), vstřiky (100,-), wg (200,-)... a protože seš nad 700PS tak i ojnice (cca 800,-) a písty (900,-) :-))) prostě bych stavěl zcela jinej motor za zcela jiný love...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 14.08.2007, 09:07 | .mycTD
za tema 10cm trubkame uz je to all-in-one?
o 14.08.2007, 09:15 | CervinVega
myslis ty svody?

foto k příspěvku  od CervinVega

o 14.08.2007, 09:19 | CervinVega
no a tady je priklad, kdyz se to vezme "vážně" :-) M3 3,0 s H ojnicema, nízkokompresníma T pístama a turbem větším než Márovo kocour...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 14.08.2007, 09:47 | Scream
jasný, chápu, jen sem se ptal, protože bych to udělal asi stejně. taky vycházim z toho co je, ne z toh oco by byt mohlo:-) btw. to jsou seriovy svody? asi jo vid?
o 14.08.2007, 10:14 | CervinVega
??? ani jedny nejsou sériové, když ten motor je v sérii NA :-))) sériové jsou 2x 3-1, bud litinové nebo novejsi verze maji nerez, kazdopadne na FI oboji prakticky nevyuzitelny, musel bys je uriznout hned u priruby a predelat viz nahore
o 14.08.2007, 12:15 | MarauderZ28
kocour :o)
o 14.08.2007, 19:35 | Scream
Cervin: tak to ja nevim, vid. myslel sem, že to ma seriovy svody 4-1, kam by se to dalo umistit. Stejně tak nepoznam jestli to je 2,5 z E30 nebo z 36
o 14.08.2007, 20:17 | xxxSparco
pecka
o 14.08.2007, 22:43 | Tuner#2
Parádní motůrek to bude...
o 15.08.2007, 00:26 | Addict
Drzim palec,vypada to moc dobre,ale jeste asi velkej kus cesty.
o 15.08.2007, 08:18 | CervinVega
Scream- je to 6 valec, takze 4-1 ne, 2x 3-1 ano. Je to M50B25 takze z e36-34.
o 15.08.2007, 08:37 | Scream
Cervin: vidis, sry, jsem zvyklej na R4:-)
o 15.08.2007, 22:25 | Reprák
jsem na to zvedavej, jestli se to hned nerozleti. Turbo vypada mohutne, ale zas je to 2.5ltr V6, takze by to nemuselo mít kravskej lag ;) uvidime, az to dokoncis, co to bude zac a jestli to bude fungovat :) urcite zajimavej projekt
o 16.08.2007, 07:19 | .mycTD
Scream, ReproBoy : neni to ani R4, ani V6 ;-)
o 16.08.2007, 07:30 | Reprák
proste radak sestihrnek :)
o 16.08.2007, 08:50 | Scream
a psal sem nekde neco podobnyho?
o 16.08.2007, 13:00 | blázen
schvaluju a pochvaluju..vypadá to zajímavě a hlavně je to konstrukce která má význam, zadohrab a R6...přeju hodně štěstí
o 16.08.2007, 13:55 | CervinVega
se stejným blokem (série klika, písty, ojnice, ložiska, prostě vše jak bylo) udělal opakovaně kolem 635rwhp až na 704rwhp teprve ohnul ojnici... viz: [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3743 sekund.