
Navštíveno 1167x


09.08.2007, 22:03 |
somas Poradíte mi nějakou solidní značku předních kotoučů a destiček na oktávku TDI 81kW rok 2001? Nepotřebuju nic sportovního, stačí nějaké standardní - podmínkou je ale aby auto brzdilo tak jak má a aby ty brzdy něco vydržely (aby se nesjely po pár tisicích km).
Ferodo, Zimmermann, Galfer, OMP, Brembo
Doporucuju BREMBO Sport max mam je na svym aute. Jsou drazkovany a nevadnou ani pri intenzivnim brzdeni z velkych rychlosti a cena je prizniva v Elitu.
ja mam kotuce QH vrtane+drazky, k tomu dosky Lucas, vyslo ma to na 6000 SKK, maju uz najazdene cca 17 000 km a spokojnost.Povedal by som, ze takmer ziadne opotrebenie.Dost zalezi asi aj na style jazdy.Ja vyuzivam brzdenie motorom atd.
Mám ATE power discs vrtané a drážkované a stejné desky a je to OK. Už víc než rok nekmitá předek, sjíždění asi tak normální. Cena lidová )asi 3000 za vše.
Mám ATE power discs vrtané a drážkované a stejné desky a je to OK. Už víc než rok nekmitá předek, sjíždění asi tak normální. Cena lidová )asi 3000 za vše.
jako zdeny_1 - ale jenom jednou...

10.08.2007, 17:37 |
somas všem moc díky za info - nicméně jak jsem už napsal, nepotřebuju nic sportovního - tzn. stačí mi bez drážkování a bez vrtání. Zkrátka něco co je kvalitativně na stejné úrovni jako jsou origo brzdy a to jak po výkonnostní stránce tak i po stránce výdrže.
Máte někdo víc zkušenosti s těmi ATE power discs co psal Zdeny_1? Zajímá mě výdrž těch kotoučů a desek. Nerad bych pak měnil desky po pár tisících km a kotouče pak třeba po 50tis. Současné kotouče (originál) mi vydržely hodně přes 100tis. km a desky cca 55tis. km.
tmx.806:
mám to i vzadu, tak proto 2x :-))
Somas:
pokiud ti vydrží kotouče 50tkm, tak se před nimi ukloň, drž minutu ticha buď na ně hodný!
Moje zkušenost je ta, měl jsem dvě okty, že originály s novým autem fakt vydržeky kolem 100tkm, ale další "originály koncernu už jen 25-40tkm. Nedovedu si to vysvětlit.
jj kotouce co jdou s autem z tovarny vydrzi vzdy dele nez pak nahradni dil i kdyz original... uz to neni tak kvalitni, i kdyz je to treba stejna znacka.. horsi jakost...
ja mam s kotoucema VELKY problemy.. mam za posledni rok a pul ctvrty :(((((... original, ATE PowerDisc, Brembo Max.. ted jsem uz koupil nejlevnejsi Ferodo a schanim komplet brzdy z Oct. RS .. loziska jsem menil, vule by tam byt nemela, ale kotouce vzdy po cca 10tis km odejdou, jsou zkrouceny :((... brzdim normalne, zadne zavodeni.. vetsina jizdy po Praze takze zadne brzdeni z vysokych rychlosti..
Zdeny_1 : ATE vrtane nejsou, pouze drazky.. a dozadu se pokud vim na Octavii drazkovane ATE nedelaji ..
Honza130. Mame stejne problemy. Vse vymeneno ale vzdy po urcitych km to zacne kopat. Myslim ze problem je v trmenech. Na hovno system brzd na tezky auto. Myslis ze je nutnost brzdy z RS? Ja budu shanet z 1.8T system FN3,ten to tam udelany uz lip o proti FS3 . Samozrejme ze z RS je to o necem jinem,ale me jde vyresit jen to kopani,auto je matky,takze zadny zvodnik,aby tam musela mit s RS.
hele chlapi a nejezdite nahodou sytemem brzda plyn nebo nekde prudce brzdite a potom hned vemete auto na myti takhle se da tem kotoucum dat taky pekne zabrat nepoucuju jen je mi to nejaky divny

12.08.2007, 18:50 |
u-geen | Upraveno: 2007-08-12 18:50:51
taky muzu doporucit ty Powerdiscy, prijde mi ze mam daleko vetsi citlivost brzdovyho pedalu (daleko pozdeji se kousnou)
machca: Prave ze ne,navic auto je maminy takze u ni brzda plyn nehrozi.
no po Praze to brzda plyn je, ale rychost max do 80km/h ;))... takze myslim ze to by mely brzdy vydrzet .. a s tim mytim.. vzdyt si vem ze prsi, brzdis, projedes louzi.. mi nerikej ze bych se mel vyhejbat louzim ;o))).. vim ze jim to nedela dobre rychle ochlazeni, ale nekdy se vyhnout neda.. meju jen rucne po ochlazeni ..takze tady chyba nebude
je to nemoc oktavek.. prvni kotouce klidne 150tis.. jak se zacnou menit uz to je spatny :(