
Navštíveno 1415x

Kdo máte/měli jste Feldu (ideálně mpi) 1,3/50 kW ... je nějaká zkušenost s těmahle svodama? Nerad bych koupil černý trubky za raketu bez výsledku..nečekám zázraky(auto je na běžný ježdení a občas se svezu neběžně:oDD)Koně nečekám a jestli tak 2-3 ale jestli to dá aspoň 5-7Nm @ navrch,tak do toho jdu ...
Vypadá to,že tu mojí kočku si ještě asi nechám,protože na nový neni a jinak slouží moc dobře a tak bych jí (si) rád ještě dopřál nějaký to vylepšeníčko a potěšení z jízdy... Cimbu je,středová trubka od GX je,průchozí Soieta je a tak jediný,co bych tak ještě chtěl udělat by asi byly ty svody ...Vačku nechci,teda ne,že bych nechtěl ale při pozdějším prodeji by to pak mohl být problém(ne každej chce mít rozhádanej volnoběh,případně volnoběh nad 1200rpm... :o)


08.08.2007, 12:28 |
TUNER Od kdy je volnoběh s vačkou 1200 nebo víc? Neberu v potaz už hodně ostrý vačkya kolem 300°. Se slušnou vačkou která má i větší zdvih než serie máš normální volnoběh a garantuju ti že rozdíl určitě poznáš...Vačky bych se rozhodně nebál. A tyhle svody vyrábí kdo? Speedpro většinou jen nakoupí a prodají dál. Takže u svodů se dá taky dost vybírat... ;-)

08.08.2007, 12:42 |
TUNER Jo a neopomíjel bych upravit hlavu...Né jen snížit,ale hlavně upravit kanálky,ventily,spalovací prostor atd...
Zkus Motor-Excel (hlava,vačka,svody-prostě komplet)
A nebo tady ti upraví celkem dobře a celkem levně hlavu nebo udělají další úpravy na motoru...
[ Link ]
nevím kdo,ale vypadá to na tohohle pachatele..
[ Link ] :o) stejný foto..ono toho vůbec moc není...a na nerez nemám prachy :o( jsou potřeba jinde bohužel... Vačka znamená v mým případě novej Cimbu program+vačku a to bude počítám tak minimálně jako za svody..spíš o 50%víc(nemluvím o vačce od Cimbu-ta bude za masakr...ale se 100%spolehlivostí a kvalitou.......
TUNER: díky :o) Excel znám..ale ten druhej link ne..mrknu na to..

08.08.2007, 12:49 |
roman | Upraveno: 2007-08-08 12:50:18
pokud nedáš i vačku,tak si myslím,že svody jsou zbytečný.s vačkou půjde motor trošku tvrději na volnoběh(záleží na stupních),ale určitě bude pružnější a líp pojede než když dáš JEN svody.ohledně svodů:na srazech se občas motá borec,kterej se zabývá výrobou výfuků.bohužel jsem už smazal na něj číslo.jinak jak píše TUNER,když úprava,tak komplet
Ahoj, já koupil feldu s podobnými svody, díky nim se tam nevejde kat. střeďák mám normální a koncový tlumič je průchozí layityng /nebo jak se to píše:-D/ a spíš se mi zdá že ve vyšších otáčkách cca 3800-4500 při zhruba půlce plynu tam je dost znatelná díra ve výkonu. Prostě motor točí ale netáhne. Pokud mu v tu chvíli dám plnej díra výkonu jde poznat, takže to bude k tomu chtít vačku a poupravit mapy v jednotce....Myslím že svody samotné jasou na ho*no a ještě budeš mít problémy na STK:-(
Také mám zkušenost se svody na feldě 1,3 50KW a k tomu Cumbu čip,jezdilo to velice pěkně,motor šel krásně za plynem ale jak píše wendis okolo 4500 díra na plynu prostě to nechtělo jet ale myslím že to bylo v jednotce bylo ji potřeba poupravit,svody byly škoda motorsport z Kitový feldy,docela jsem měl problém s kabelem od lambdasondy musel se prodloužit ale největší průšvih byl že výfuk ohříval hodně manžetu na poloose a ta neustále praskala,vše má své pro a proti

08.08.2007, 14:29 |
TUNER Vačka stojí v Excelu kolem 3000 když dodáš svou origo.Když ne,tak asi o 800 víc. Neznamená čim víc stupňů tim líp to jede,ale záleží na zdvihu i časování tý vačky,kterou má určitě Motorexcel jednu z nejlepších,možná nejlepší co můžeš použít na běžný ježdění.Vše mají odzkoušený na brzdě a pár lidí s vačkou co nabízí znam a všichni jsou spokojeni a VŽDY se umisťujou na prvních místech ve sprintu vozů škoda.... (tim nemyslim auta který přijedou na podvalu,odjedou sprint a zase na podvalu odjedou ale na skutečný každodení ježdění a normální provoz auta)))
Když necháš udělat hlavu,dáš vačku a přehraješ řj,bude to uplně jinej motor....svodama to můžeš ještě posunout blíž k dokonalosti,ale na prvnim místě by u mě nebyli.... ;-)
Na non.turbu autu nejvice prida-zmena casovani,vacka,svody.....sel bych do nich...
no sláva :o) trochu se nám to tu rozjelo..to je fajn.. tohle je věc,kterou jsem celkem marně hledal-diskuze lidí,co mají přímou a nebo aspoň bližší zkušenost s daným tématem (koukám,že je to docela zajímavý téma i podle počtu přístupů.....díky všem zůčastněným :o) (tímto rozhodně diskuzi nekončím...)
PAVELK:jj na ten kabel od lambdy si vzpomínám..to bylo snad ještě na ATC :oDD utíká to všechno nějak ..
TUNER:až si vezmu dovolenou asi se v Excelu zastavim na pokec co a jak a za kolik.. :o)
Rustapha:jojo to už je fakt dlouho je to snad 5 let
PAVELK:ani mi to neříkej.. :o)
Samotný svody na úplně sériový motor nemá moc smysl. Svody od Hriciny mám taky, ale dnes bych šel do jiných. Mají malý průměr trubek a ještě nestejné délky jednotlivých větví. Takže jak svody, tak k tomu vačku Motor Excel a max. spokojenost. Vačku co mám já má 265/258 zdvihy 6,5 a 6,3 a volnoběh krásně na 850 - 880rpm bez jakéhokoliv škubání až někam k 6500rpm. Je to sice felda motor, ale na karburátoru, takže jsem nemusel řešit čip, ale jen správné natryskování :o)
Tuner2: tu zmíněnou vačku 265/258 je přebroušená ze stávající nebo zcela nová? kolik stojí? nějáké další úpravy hlavy atd???pochlubíš se spotřebou kolik vezme na karburátoru? předem dík za odpověď
Vendys

09.08.2007, 12:06 |
TUNER wendys : Je to ta vačka o kterej jsem se již zmiňoval.....
Pokud klikneš na Tuner#2 má tam odkaz na svý auto kde vše na motoru popisuje,stačí se kouknout... ;-)
na takove auto bych to nekoupil ani za 500kč, je to škoda peněz
blázen : njn na Clio Williams nemám,starou šunku s pochybnym původem a kondicí nechci,na nový taky není a tohle mi stačí-navíc ta Felda byla kupovaná nová a tak vím,že jí nic není.Nepotřebuju brutální výkony,stačí mi radost ze svezení a z toho,že to jede o mnoho líp,než když to sjelo z pásu..to je celý :o)
wendys: Vačka je přebroušená ze série a ten zdvih je maximální možný, jak jde ze sériové vačky zvětšit. Pak už se vačka musí dělat z polotovaru a tam už je zdvih přes 7mm, ale cena od 7tKč výš :o)) tahle je za trojku s dodanou vačkou na výměnu. Spotřebu jsem měřil jen jednou na delší cestě a následném sprintování na letišti, kde to vyjelo skoro čtvrt nádrže a byla v průměru 7,8l což je jen o něco málo víc než před natryskováním a vačkou. Jinak se koukni jak píše TUNER k autu, tam je vše.
TUNERE jak to dopadlo s tim tahlem co se ti v tejnici ukroutil ten sroub .-)
Tuner2: co myslíš správným natryskováním? Máš jiný trysky?
Jinak navýšení výkonu jsem rozhodně víc poznal po montáži vačky než komplet výfuku.
Machča: TUNER nic neukroutil, jen se samovolně vyšrouboval a jak vypadl, tak bylo táhlo volně a zůstala tam pouze jednička, ale zas měl úplně nejhorší čas ze všech :o))
T.O.M.A.S. JJ mám jiné trysky na doporučení p. Čepka. Na Jaře jsem to zkoušel i ladit, mám jich doma celý pytlík.
Tuner 2 : zadopadne jsem tlacil tu jeho skodnou kousek na platak a ma vetsi hmotnost po upravach No a pak se pod tim valel
Machča: Hmotnost sice větší je, ale je tam 3 x větší výkon jak v sérii a ten to vynahradí :o)) Dal tam jiný šroub a pak normálně odjel druhý sprint a v pohodě jsme dorazili i domů.
ja vim hlavne ze tam ten sroub od Davida vydrzel
Tuner2: mě nebylo doporučeno měnit trysky že prej origo karbec jak je včetně trysek postačí i na větší úpravy. Pocitově bych ale řekl, že druhá komora by mohla dávat víc šťávy. O kolik máš větší trysky?
T.O.M.A.S. Kdo Ti proboha tohle doporučil? To pak je teda na 300vku vačku co jezdila okruhy zbytečný dávat dva webry :o) Ta moje vačka má jednak proti sériové vačce větší úhel otevření, ale má i větší zdvih ventilu a tím se tam zákonitě musí dostat víc směsi a víc vyfouknout. Proto je potřeba tam víc směsi zajistit. Mám to vše popsané u auta, ale stránk už dva dni neběží (asi bude nový server, tak vydrž). Co se týče trysek, tak sériově má 136tka 115/135 a já mám 120/145 (vždy 1/2 stupeň) a vzdušníky jsou sériově tuším 210/160 a já jsem nakonec dal 210/140. Chce si to s tím hrát a najít optimum. Velký rozdíly to nejsou, ale třeba na sériové trysky motor šíleně hřál, kdežto takhle je nad víkem ventilů daleko chladnější - bohatší směs lépe chladí písty, takže nehrozí, že je propálíš nebo se rozpadnou.