
Navštíveno 1517x

Ahoj zdejším znalcům! Mám S 2,5TDi (2003) a děje se to, že motor dlouho točí, než chytne. Někdy tak 10s. Kontrolka žhavení zhasíná v tomto teplu skoro ihned. Jinak auto jede normálně, spotřeba je dle mně velmi dobrá (6,8-7,7l/100km), nekouří, táhne do max. otáček. Jen po delší době stání (1-2 dny) mu to dlouho trvá, ale ne vždy. POkud se s ním jezdí denně a je teplý, chytá okamžitě. Nemyslím, že by to mohly být žhaviče. Nebo ano? Kdyby to byly ony, tak nebude chytat pokaždý, ale mate mě, že jednou ano, jednou ne.
Neexistuje tam něco, jako by u benzínu dopravní čerpadlo nafty? Laik jsem, proto mě nekamenujte.
D9ky za tipy.

06.08.2007, 14:11 |
macek Rekl bych ze Ti pada nafta
Zdeny:měl jsem to také tak u audiny 2,5 a padala nafta,takže čerpadlo v nádrži bude třeba vyměnit
"padaaaa naftaa do tvyyych vlasuuuuuu..." :o))

06.08.2007, 16:07 |
Timbo nepreju ti to ale nam tohle delalo auto taky a byla v pici palice koukni jestli se ti po delsi strece nestraci voda muze to bejt taky jenom tesneni pod palici a nebo jak uz kolegove psali pada ropa
tappíku cos to zase požil za životabudič? :oDDDDD
žhaveni určo ne protože to žhavi až od -5 c.
Rustapha: no vzhledem k tomu že tappík má tuhle náladu poslední dobou pořád, tak to vypadá že nám spíš senilní :o)

06.08.2007, 20:38 |
ajsik | Upraveno: 2007-08-06 20:40:00
lukin.xxx
nevim jak VW TDi, ale HDi se prizhavuje i kdyz je teplo ... akorat ti nesviti kontrolka zhaveni ... tatik to meril a na zhavicich bylo napeti jeste cca 3 min po startu...a meril to nekdy v dubnu a urco nebylo pod nulou :-)
PavelK. how much is it? :-((

06.08.2007, 23:09 |
Miras zkusim hadat ze by to mohlo byt i spatnou naftou me tohle delala motorka a od ty doby co beru phm jinde tak je vse ok ale to byl benzin. ale to jsem ji kolikrat premlouval i nekolik minut. :-(
cerpadlo si nemyslim ze by melo byt v cudu to vzdy po zapnuti klicku dotlaci naftu.

06.08.2007, 23:09 |
Miras zkusim hadat ze by to mohlo byt i spatnou naftou me tohle delala motorka a od ty doby co beru phm jinde tak je vse ok ale to byl benzin. ale to jsem ji kolikrat premlouval i nekolik minut. :-(
cerpadlo si nemyslim ze by melo byt v cudu to vzdy po zapnuti klicku dotlaci naftu.
Zdeny:no já kupoval i s nádrží ale ty máš jiný typ myslíš cenu z vraku nebo z obchodu protože ty jsou vždy jinde :-))
Miras:bohužel po zapnutí klíčku u těchto motorů se nafta netlačí to čerpadlo běží až po nastartování a tomu veř že to tak je i když to zní nelogicky,plácal jsem se nad tím to problémem 2 dny než jsem to pochopilže je to skutečně tak prostě V6 to má jinak.
ajsik
teda o hdi že přižhavuje slyšim poprve ja mam hdi 110ps a to nastartuje i při -4stupnich se špatnyma žhavičema a zatepla 100% nežhavi ale vicemeně všechny raily žhavi podle teplotniho čida a třeba octa TDI 66 kw taky nežhavi
vlastni zkušenost
nevím ale přihodm zkušenost z branřže a tech info ze zakulisi... ted se t prodava jedna ne moc kvalitni serie palivových filtrů - MANN FILTER - je to tovoz IZRAEL (cca 3 roky sem tu v ČR řídil ditribuci) a podle posledních informací co mám je každý cca stý kus vasný - zavzdušnuje se.. tak jestli tam máš MANN FILTER tak ho vyměn za BSH nebo origo díl,
jen aby bylo jasno jinak je to velmi kvalitní značka jen tehle jeden typ se ted sers, ale vymění ti to - jako reklmCI TO UHRAJEŠ I VE FABRICE...teda pokud tam tenhle filtr máš
RAdek
ještě aby bylo jasno jedná se o palivový filtr pro motory 2?5 TDI - jen mimochodem mě na to upozrnovali - já ted měnil na svý AUDI - mám stejný motor.... tak proto vím..
Tak podle všeho zjištění žádné elektrické čerpadlo v nádrži u S2,5TDi není. Je tam mechanické rotační čerpadlo. Dnes je to v servisu, tak uvidíme. zatím byl předběžně vyměněn naftový filtr, večer v 5 se načtou závady WAGem, jestli tam něco není. Filtr bude orig .
Zdeny:není tam el. čerpadlo jo? tomu neveřím i Audi ho má fábie také golfík také.
PAVELK:
tak pozor! Dnes změna! Palivové čerpadlo se v nádrži našlo!
Prý se zdá v pořádku, ale ovládáno jest nějakým teplotním čidlem, jehož funcke po zásahu bude lze ověřiti až zítra ráno...
Tak uvidíme.
Zmátlo mě, když servisák mi tvrdil, že v rozkresu nádrže mu žádná pozice čerpadla nefiguruje:-( Tak nevím, jde o autorizovaný servis, nebo ne?
no tohle resim uz kuwa dlouho...
muze to bejt cca 7 veci...
cerpadlo, cidlo teploty, nejakej srac co pousti naftu zpet do nadrze, chlazeni nafty atd atd... zatim sem nevyresil... ale zatim se to rekneme umoudrilo takze nemam jak hledat :-(
Zdeny:no vidíš no :-)) je to blázinec,dnes jsem byl v servisu se svojím autem a jsem totálně znechucenej.
Pavelk: počkej, ty máš novou Koktu, ne? Co tam může znechutit?
Luke-Jeep:
jaký chlazení nafty? Snad předehříání, ne? Zpetnej ventil mě napdl taky, ale auto nemám doma, tak jsem se nemohl podívat. Jen na okraj, kámoš měl tu samou potíý s P-106 1,0l benzínem. Než zjistil, že je zanesená dírka na přisávání vzduchu do nádrže, aby tam nevznikal podtlak při odběru paliva. To trvalo půl minuty, než nastartoval. Pak na to přišel, vzal vrták 1mm a auto startuje jako divý.
Nevím, jak to můžebýt u Superba.... Ale vzduch se musí do nádrže dostávat logicky taky.
Zdeny:na autě ne ale na servisu,koukni do příspěvku v sekci ostatní,jsem to tam malinko popsal v tom největším afektu
Zdeny... no prej je to predehrev kdyz je to studeny a chlazeni kdyz je to teply... ale jak rikam koukla sem jak wool taky... :-))
Chladic tam je, kdyz se nafta vraci zpet do nadrze...