
Navštíveno 1575x

Všechny zdravím a měl bych jeden dotaz! chci nechat opracovat sedla ventilu a poté je samozřejmě zabrousit....ale....marně sháním nějaký tech dat co se týče úhlů,delky těsnící plochy a povolené min hloubky opracování atd....v knížce "JAK NA TO" to prostě není! Kdyby někdo měl tech výkres prosím nahoďte!! za rady předem děkuji
jedná se o vůz opel kadett 2.0 16v C20XE
no ja vzdycky chytil drik ventilu do vrtacky, sedlo maznul brusnou pastou a uz to jelooooooooo
A voni netesnej? Kazdy frezovani sedel a brouseni ventilu je utapi niz do hlavy. Kazdopadne pokud to budes nechat delat nejakou firmu, oni budou vedet.
jde o to ze to ma kazde auto jinak.... delame takovou generalku motoru, komplet.
ale pravdepodobne pokud nejzjistim presne info tak se jen zabrousej
no že to v knížce jak na to není se ani nedivím :o)))))))
MarauderZ28: by ses divil. Ja v knize na Pazouta nenasel, jak zapojit svicky, ale kde bodovat pri prestavbe kastli tam bylo popsany asi ve trech kapitolach.
proto se ptam jestli nemate nekdo pristup k lepsimu materialu, fakt me nenapada kde to najit. V diskusi o kadourech taky nic.
Lama dotaz: k cemu je to dobry?
Kazdej kdo tohle dela profesionalne, tak tohle vi, tak se vyprdi na samodomo a dej to nekomu udelat. Stoji to par kacer. Hlavne bacha jestly si budes hrat s nabehem. 16V ma ventily plnene dusikem....

03.08.2007, 15:03 |
.mycTD | Upraveno: 2007-08-03 15:03:49
to vis, to je opl. Tam bych se nedivil, kdyby je vycpali senem :-P
Sodik je jen v ty stopce.
ten kdo brousi hlavy tak vi cim to zmerit a jak to udelat ale asi tezko bude vedet specifikace kazdeho vozu, do firmy to nedavam a sam to taky delat nebudu. Nerad bych resil k cemu je to dobry, dela se generalka, tak proc to neudelat kdyz je to venku,
samozřejmě že to ví stejně jako ví když brousek kliku o kolik jí vzít to sou základní věci který jim majitel auta rozhodně nezjišťuje ...
nebudu se hadat, treba to taky neni, ale nemuze vedet originalni rozmery jak byli pred dvaceti lety ...nikdo nevi kolikrat to auto bylo delany...

03.08.2007, 17:09 |
tappaja | Upraveno: 2007-08-03 17:13:30
No a presne tohle zkusenej brusic pozna, udela sedla a podle nich ventily. Fabricky rozmery nesezenes. No a pokud neni ventil podpalenej nebo jinak poskozenej, prijde mi zbytecny to delat, ubirat dalsi material.
par clanecku jako inspirace.
[ Link ] [ Link ] ten druhej odkaz je hodne dobrej, to s tim sodikem jen ve stopce beru zpet;o)
TY SEDLA BUDU STEJNE PRAVDEPODOBNE JEN ZABRUSOVAT , ALE JEN ME TO ZAJIMALO, CISTE TECHNICKY, JESTLI NEKDO NEMA PODKLADY. JE JASNY DYZ TOMU NIC NENI, ZE TO DELAT NEBUDEM.
MACIMALNE BY SE TO ORPAVDU MINIMALNE LIZLO ABY TO MELO TEN UHEL CO TO MA MIT, NIČ VIC :)

03.08.2007, 18:04 |
.mycTD | Upraveno: 2007-08-03 18:05:25
hele a neni nahodou ta dosedaci plocha kulova?
jo uz to vidim, tohle je pod ni
ja myslel ze pri generalce se ventily davaj novy a brousej se k nim sedla aspon tak to delali me
sam bych si na to netroufl poskladat to jo ale tohle ne protoze nevim tolerance atd
a dela mi to pan Pejsek z Libovice u Slaneho a delaj tam dobre
tohle je domaci prace... snizuje se hlava.. tak se stejne museli ventily vyndat ven...aby nikde nezapadala nejaka pilina nebo nejakej bordel, takze tesneni pod drik ventilu, a asi teda jen zbrousit.
jen nas zarazilo ze pod miskama ventilu byla na jednom ze sestnacti podlozka... :-)
jako Mar. ..ale stejně ti to bude k prdu, pokud na to nemáš potřebný nástroje...
ten obrázek od mara. ukazuje univerzální úhly nabroušení sedel, četl jsme dobrej článek o vlivu úhlů a zkoumání různejch kombinací na flowbench.
osobně v coupe sedla dělaný mam.. na oko vypadaj úplně kulatý, ale na omak je an nich pár drážek...
vzdyt jsem nekolikrat rikal, ze to necham delat cloveka kterej snizuje a svaruje hlavy, takze ten vybaveni ma. jen mi slo o tech par info o kterych jsem psal nahore