
Navštíveno 3563x


31.07.2007, 20:50 |
dolph čau.. mam takovy maly problem.. mam felicii 1,3Mpi.. sakra a ona potvora mi zacala nejak vic zrat..mam tam novy olej, rozvodak,pal.filtr,spojku .
S felici se neda moc trhat asfalt takze jezdim normalne zadnych 160(nevim jestli to vubec tolik jede :) ) jezdim stim vlastne jen do prace cca 30km tam a zpatky po rovne ceste.. po meste nejedu vubec. v patek jsem bral 35l a dnes uz svítí rezerva.. sakra se mi zda ze ze mam praskolou nadrz..
nevite nekdo cim by to mohlo byt?? predem diky..
a když jseš v práci nebo doma, tak ten motor vypneš?

31.07.2007, 21:30 |
dolph Escudo: no jo to me nenapadlo..problem vyresen ...
vole :D jasne ze to vypinam .....

31.07.2007, 21:40 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2007-07-31 21:41:31
Escudo: :oDDDDD tak to jsem nečekal.......
dolph: na plnou bys měl teoreticky ujet aspoň 400km-tohle co popisuješ rozhodně normální není..čili denně ujedeš cca 60km?
Možná bys měl prověřit i tu nádrž,ale dá se čekat,že pokud bys měl návštěvu,která ti udělala díru do nádrže-rozhodně by v ní benzín nečekal od pátku do úterka,než by všechen vytek...Já po Praze nakroutim s rezervou nadoraz cca 150km za 10l..do práce to mám 12km a bohužel zvlášť ráno v kolonách....v zimě podobně-jen o chlup víc to žere pochopitelně..
Hele a máš pocit,že to začalo od tý výměny nebo jak?

31.07.2007, 21:49 |
dolph no denně ujedu tak těch 30km..vzdycky mi zrala trochu vic nez normalni felicie ale abych procickal 35l za 200km to uz je mazec.. ano zda se mi ze to zacalo po te vymene.. ze by byl nejak spatne "zasvorkovany" ?? sakrys zitra se na to musim podivat.. jinak me teda uz nic nenapada..
smrdí někde benzín když jedeš? Jako třeba z vejfuku

31.07.2007, 21:56 |
dolph Escudo: jo a brutalne..
asi bych mrknul na ten filtr, jak si psal, jestli se nekde nerosi, nevyvzlinava to tam. No a jeste bych teda zkusil natankovat jednou, jestli jsi nemel nejakou navstevu v noci.
A jede to stejne? Hmm, na 1.3 jsou rozvody retezem, tam se asi nesekli...

31.07.2007, 22:02 |
tappaja | Upraveno: 2007-07-31 22:03:27
tak to by jeste mohlo byt cidlo teploty, hlasi ze je studenej motor a jedes jakoby furt na sytic a diky vstrikovani to ani moc nepoznas...
Vocihni motor, jestli neni nekde nezapojenej nejakej drat (to cidlo by melo byt na hlave)
jojo,tappík má pravdu..a i to smrdění benzínu z výfuku by ukazovalo na bohatou směs...teda samozřejmě po ranním startu to jede i v létě chvíli na sytič...takže očuchat před jízdou do práce a při dojetí do práce...jestli to smrdí pořád...mohlo by to být ono a že na sytič to žere .. :o)

31.07.2007, 22:10 |
dolph tappaja: no nevim jestli to ma taky vliv ale strasne pomalu se mi zveda rucicka teploty motoru...ted kdyz je venku docela kosa tak se mi ani nepohne.. pokud nejedu pres mesto.
Jinak auto jede v pohode.. teda az na to ze se sem tam dusi.. treba pri delsi jizde z kopce na 5ku a pak nasledne akceleraci.. cuka sebou jalo bych mu slapnul na plice..
jestli je to furt "studený,tak to ti asi spíš rupnul termostat...ty srajdy plastový to s oblibou dělají....to by mohlo být tím....zjistíš,když rozebereš termostat a bude rozlomenej uvnitř...je to ono..
Ja mam dojem, ze plastovej je na 1.6, taky mi rupnul, ale inzenyri z VW to udelali obracene, on se zavrel a zacalo to varit.
Nevim jak u feldy, ale treba VW 1.3 mela ty cidla dve, jedno pro budiky, jedno pro jednotku.
Ja myslim, ze to das nejak dohromady:o)

31.07.2007, 23:21 |
SALL Tetě někdo udělal dirku do nádrže ale jen spíš nah horní polovinu, takže dyž tankovala tak nějak za 300 třeba tak nic nepoznala, ale po natankované plné nádrži se jí to samo sklouzlo na tu půlku třebas...
termostat je myslim porad otevrenej, aspon nam se zasek jednou jeste u Facka a zralo to hodne, protoze to bylo dlouho studeny a valilo to na sytic, nebo aspon nejak tak to rikali tehda v servisu.
Jinak bych postupoval tak jak rikaji kluci vys a jeste asi novej temostat, nestoji svet. A poradne to prolez, jestli neni nekde nejak mapa od benzinu, louze a tak. To bude nejaka blbost.
to bude termostat, je to pořád studený a čidlo pořád zapíná sytič, takže to tam leje moc benzínu
koukni se na benzinovy filtr ja sem ho měnil a měl sem ten samej problem když byl vyplý motor tak nic ale jak sem nastartoval tak to u filtru z hadičky vyloženě chcalo a přišel sem o nádrž než sem na to došel nastartuj a sehni se pod auto a uvidíš bude i potečená nádrž
ale v klidu rozumíš, nespěchej, zapal si cigárko.....

01.08.2007, 16:00 |
dolph no tak jsem si dnes koupil novy termostat.. vymenim ho ikdyby byl ten stary OK .. zajedu na rampu a s cigarem v puse spodek pekne prohlidnu a kdybych uz nenapsal.. tak to bylo filtrem :)

01.08.2007, 17:54 |
dolph takže doufam že problem je vyřešen sice mam ruce opařené od vody ale termostat je vyměněný.. starý je ko :)
takže všem děkuju za rady ..


01.08.2007, 17:54 |
dolph

01.08.2007, 18:51 |
FBS tak to je hustý

01.08.2007, 23:34 |
sotek běžná závada, řešil jsem min. 3x
samotný termostat byl OK, vždy prsklo to plastové očko uchycení

02.08.2007, 06:59 |
dolph sotek : po doporučení v prodejne jsem koupil termostat polské výroby...nemá tam ty plastové očka ale má tam kovové.. tak by to doufam mohlo vydrzet déle..
Jo a jinak mam zase takovy maly problem.. Ujel jsem dnes cca 15km rucicka na teplomeru byla jen tak lehce pozvednuta.. kdyz jsem sahal na trubky tak byly vsechny horke ale nadrzka kde je voda byla uplne studena.. sakra nevite nekdo proc se tak děje?? díky
Ze by ten polskej termostat? ;o)
tappaja :o)))) je to možný ...

05.08.2007, 14:17 |
fabi to jsem rad ze se tady na to nekdo zeptal,jezim uz 3 mesice s prumernou spotrebou kolem 12-13l /100km ....taky na to zkusim mrknout... :o)

05.08.2007, 14:27 |
dolph urcite to zkus.. rozdelane to mas za 2minuty.. a bacha na horkou vodu.. docela to boli a puchyře se hojí dlouho :D dodnes nemužu pořadně chytit příbor :-D