Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > taková zajímavost

 o Navštíveno 1029x o
o 30.07.2007, 16:11 | Unihero
nevím jestli to je pro někoho dosti zajímavé, ale já mám obrovskou radost, dnes jsem pokořil s gti z 0-100 za 7 vteřin, což si myslím že je mazec, a na 400 metrech dosáhnu rychlosti málo přes 140, jsou to jen přibližné hodnoty, ale to zrychlení-mazec
thumb ups
jiank mám 205gti 88kw


o 30.07.2007, 16:14 | tykeev
100 tachometrových nebo reálných?
o 30.07.2007, 16:22 | .mycTD
tykeev (P): na to ser, hlazne, ze ma radost :-)
o 30.07.2007, 16:26 | golfik69
))))))
o 30.07.2007, 16:39 | Unihero
To Tykeev(P): myslím si že i reálných protože mi to ukazuje do 170 ůplně přesně podle radaru gps v navigaci, říkal jsem že jsou hodnoty přibližné, tím jsem dosáhl novou převodovkou kdy 1 točím do plnejch na 70km/h 2 -115 3-150 4-180 a 5 jsem ještě nezkusil do plnejch:-(
bude to asi malinko přes ale když jsem dosáhl 100 tak mi tam skočila čistě 7 vteřina.
uvidím na sprintech na mimoni jak si povedu, jako má na mě málo aut tady u nás v okolí na akceleraci, crx ed9 91 + nerezový výfuk tak cca 5 koní a dávám ho do 160 s přehledem ale zase mě pak pokosí na rychlosti:-(
o 30.07.2007, 17:00 | hanzz
hmm... Petr, Mimoň ... :) joke
o 30.07.2007, 23:46 | Nismo.Power
já mám asi přes dvě tuny a taky asi 7 na 100 dám ale na dvojku mi to jede 150 :) hlavni je že máme radost :D
o 31.07.2007, 08:42 | paajiik
moc to nechapu. kdyz si poridim prevodovku kde budu mit dal od sebe rychlostni stupne tak zrychleni musi jit do..... nebo se pletu?
o 31.07.2007, 10:37 | .mycTD
paajiik: praveze tak jednoduchy to neni.
Napr u Multikary do 40kmh radis 4kvalty a taky asfalt netrha
o 31.07.2007, 11:08 | paajiik
.mycTD

a myslis, ze multikara vystreli jako tryskac, kdyz ji das jednicku od 0 do 40ti??? prevazne tak jednoduchy to je bych rekl:-) ale to jsi si mohl odpovedet taky sam... no ale jinak o tomto aute nic nevim takze jen domnenka. nikdy jsem ji neridil tak nemohu soudit jako ty...

takze zpatky k danemu autu a ne k porovnavani hrusek a jablek...

prevodovka se ladi podle motoru aby to komunikovalo k nejlepsim jizdnim vlastnostem. podle potreby na zrychleni nebo maximalku. ale pokud byla poddimenzovana u 205gti tak dejme tomu, ze to pochopim, ale spis bych rekl, ze byla tak akorat aby to auto melo zrychleni protoze jde o "gti" a ne aby 205ka litala pres 260....
o 31.07.2007, 11:21 | paajiik
.mycTD

jeste to upresnim. jak jsem psal prve: kdyz si poridim prevodovku

tim jsem myslel jen PREVODOVKU ne cele nove auto to bych asi napsal nasledovne: kdyz si poridim jine auto s jinou prevodovkou, ale o tom jsem se nebavil... me přeci neslo zjistit ktere auto ma nejdale od sebe rychlostni stupne a jede nejrychleji ci pravy opak.... takze vse ostatni zustava stejny, aby bylo mozne zjistit rozdil daneho komponentu kapito?:-)
o 31.07.2007, 11:36 | .mycTD
uz jsem videl typka, kterej na hobbycross strasne shanel kratkej 6kvalt a pri zavode zjistil, ze je to uplne na <i>, kdyz furt kvaltuje.
Kratsi kvalty proste neznamenaji automaticky vetsi zrychleni.
o 31.07.2007, 11:56 | m1tv
jj jako myctd kratka převodovka je na sprinty dobra vec ale když je zas moc kratka tak je to taky špatny protožete každej veme na maximalku protže 400m je dostdouhejch ,,když to přeženu tak budeš mit převodovku ktera ti sice udela 0-100 za 3s ale zas bude max třeba jen 160 a ty budeš mit na tech 400m 5 a ten druhej bude mit trojku a pojede 170 a stejen ti ujede takže odsad pocad:)
o 31.07.2007, 11:57 | paajiik
vzdyt to porad jsme na stejnem miste....

proste TYPEK neodhadnul akoratni nastaveni a ten motor byl silnejsi a razenim se brzdil. jde o to nalezt idealni nastaveni... predpokladam, ze TYPEK mel normalni 5ti stupnovou a chtel 6ti kratkou... to je pak velkej rozdil, ale kdyby vzal kratkou s petkou tak by treba zjistil vyhodu, ale nevim ja ho neznam ani jeho problemy...

me prave nesedi na 205ku gti ty rychlosti pri razeni rychlostnich stupnu. prijde mi to moc daleko i kdyz to auto je lehky.. tak zrychleni podpori, kdyz to zkrati a ne prodlouzi na fakt podle me silene daleko...
o 31.07.2007, 12:04 | paajiik
m1tv

no rekl bych, ze jsi to opravdu dost prehnal. srovnavas stejne jako TD hrusky a jablka. predpokladam, ze se bavime o stejnym aute jen s jinou prevodovkou tak to co jsi napsal je silena, ale opravdu silena kravina:-)

ale ja predpokladam spatne. ty srovnavas normalni auto s kratkejma kvaltama s autem za nekolik mega s normalni prevodovkou a motorem cca 1001 koni....

ale srovnej jedno auto s prevodovkou do 200 a druhy auto s prevodovkou do 220 a kdo bude v cili na 400m driv???

ja vim co napisete....
.
.
.
zase bugatti:-)
o 31.07.2007, 12:16 | paajiik
nepredpokladam, ze nekdo udela kratkou prevodovku do 160ti, kdyz ma 3,0L motor a nekdo neudela dlouhou do 260, kdyz ma 1,2.

ja se snazim bavit na rozumne urovni v teoreticky rovine v realnych podminkach...
o 31.07.2007, 12:30 | paajiik
jeste jeden prispevek pro m1tv.

k tomu prehnani tak kdyby jsi uplne cirou nahodou srovnaval stejny auto jen s jinou prevodovkou tak na tu petku to potahne treba uplne stejne jako tomu druhymu na 3 jen ten prvni si vic zaradi a pokud to bude auto bez vykonu tak je jasny, ze vyhraje. 3 a 5 jsou jen cisla kvaltu a nijak neurcuji vykon motoru:-) a pokud to bude auto s vykonem tak to prokaucuje ten prvni razenim, proto se to dela podle motoru a s rozumem.... zalezi na vykonu motoru a pro kazdou vzdalenost se hodi jine odstupnovani na sprinty to je snad jasny, ze z 0na100 bude mit 1,2ka jinak kvalty a jinak 3,5ka a na 400m jinak a na maximalku uplne jinak. ale vesmes kratky kvalty=rychlejsi starty pro kazdej typ motoru jinak. (proboha ne superkratky:-)) co je pro ferrari kratky je pro fabii maraton!
o 31.07.2007, 14:03 | Escudo
jen se malinko vložim, ono 0-100 je pro mě poměrně důležitej ukazatel, ale na druhou stranu když se nad tim zamyslim, tak je to docela sporný, pokud autu jede dvojka na 100 a víc, tak bude mít rychlejší čas než jiný auto, který už musí řadit 3, přestože to neznamená že druhý auto je pomalejší, prostě jenom dost ztratí při řazení. Výbornym příkladem je ITR, v USA má snad změřenejch 0-60MPH za 6,5s, když to šlo do Evropy, zkorigovali to na 6,7s, protože 60MPH je cca 96km/h, takže ty 0,2s by mělo pokrejt 4km/h, pak jsem se ale bavil s majitelema a oba řekli že se pod 7s nedostanou, prototže musej řadit trojku (ITR bez úprav), takže je dost možný že to upravili jen na oko bez řádnýho měření... Myslim že se to řešilo kdysi i na hondaclubu
o 31.07.2007, 14:16 | paajiik
escudo

zalezi auto od auta motor od motoru co bude pro danou vec lepsi. s takovym vykonem je jasny, ze proc davat kratsi kvalty, kdyz ti to i na trojku hrabe..... ale se slabsimi auty je lepsi mit vetsi zatah na jednicku dvojku atd, aby se auto rychleji rozjelo ne a tim pak bude treba z o-100 rychleji.... bych rekl, ze u takovycxh aut je z 0-100 idealni mereni a u silnych aut treba pro porovnani je vhodny z 0-200. zalezi co od auta chces... a od jakyho auta to chces.... ja bych treba pro zatah na startu bral silnejsi jednicku. myslim tim s mensim rozpetim. vykon sice mam, ale brutalni to je az od 5-6tis a nez rozhejbu 1,5t do tehle otacek tak to chvili trva.... verim, ze bych pak byl rychlejsi jak na 100km/h tak i na 400m... a to razeni by se ztratilo ve vysledku krasne...
o 31.07.2007, 14:35 | Escudo
jo, s tim souhlasim, třeba já u TDi bych asi na sprintu bral delší 1, ale to by se asi dlouho nelíbilo spojce...
o 31.07.2007, 17:00 | Unihero
tahle nová převodovka má delší kvaltý než předchozí, ale má sílu jak pras*, je pravda že když jsem jel těch 180 na 4 do max tak když jsem dal pětku tak už to nezrychlovalo, právě na opak, ale tady u tý dám za 5 a auto pořád jede,myslím že max 200 asi bude bez problémů,
tamstou převodovkou jsečm měl kilo cca za 9vteřin, a netahalo to tak do sedaček, ale tady u tý cejtí pořád záběry od spodních.
je pravda že mám motor 213000km ale pořád jede, nic nezvoní, malokdy má motor při tolika km takový výkon.
o 31.07.2007, 17:19 | Escudo | Upraveno: 2007-07-31 17:20:10
já bych teda podle toho co píšeš řek že je spíš jinak poskládaná, třeba delší 1 - 2 a pak zase kratší 3 - 4 - 5, jako ono to neni jen o dýlce převodů, ale o nejlepším využití křivky kroutícího momentu, pokud ti motor jede líp ve středních otáčkách, tak dlouhý převody můžou pomoct
o 31.07.2007, 21:48 | Reprák
tacho hodnoty a hodnoty ala gtech nokia 6230i jsou naprosto nerealne a neodpovidajici. Na profi casy je potreba mit profi pristroje a casomiru. Ani Gtech neukazuje presne.
o 01.08.2007, 05:14 | Unihero
to reproboy:měřil jsem to podle radia:-)
o 01.08.2007, 07:23 | paajiik
asi jako escudo... pokud ten motor ma natoceno 213 tak muze mit v nejakych otackach vykonovou diru a tu jsi treba touhle prevodovkou eliminoval vice nez tou predchozi, ale jak rikam neprijde mi to logicke:-) a znas to. co je nove je vetsinou lepsi nez stare takze treba ma i mensi treni a lepe se necha roztacet co ja vim. novej motor taky tahne lepe nez dodrbanej:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3556 sekund.