
Navštíveno 2143x

593 kW (806 k) při 6400 ot./min. a 1030 Nm při 5100 ot./min
chtelo by to vetsi kola :-)
co to má za motor? Kam se hrabou ty evropské hnusy
dost nasrane to vypada :o) ma dva kompresory?
tak omyl, uz jsem nasel, tak dve turba Procharger, me zmatla ta remenice hned za tim u toho napravo
ee 2x kompresor by to měl bejt, motor z Corvete C5R upravenej ...
427 cid 7.0-liter C5R race block
806 horsepower @ 6400 rpm
756 lb / ft torque @ 5100 rpm
AFR CNC heads w/ fast intake manifold
JE pistons w/ Lunati rods
Comp Cam hydraulic roller
Twin P-1SC Prochargers
Custom fabricated intercooler
Custom fabricated two pass radiator
Differential and transmission gears treated by Rockland Standard Gear co.
Custom differential, transmission, and supplemental engine coolers
Grand Am fender flares, rear spoiler, and heat extractor hood from Specter Works
HRE 19 x 10.5 wheels
285/35ZR19 and 305/30ZR19 Michelin tires
Brembo Gold Series 8 piston calipers w/ 15-inch rotors up front and 4 piston 14.5-inch rotors in rear
na fotce jsou vidět compressory
tak to bych si nechal říct :o)
Mně to přijde jako nightrider...:-)
Jinak vzhledově - nelíbí
někomu se líbí golfy,někomu se líbí auta

23.07.2007, 09:20 |
Daryl (A)
nebejt tech posranejch blinkru tak je predek kulervouci.

23.07.2007, 09:25 |
Bucci ty wole to je nádherný auto....

23.07.2007, 11:29 |
hanzz až na kola mazec :)
Tak tohle jako jo, moc moc libi
nádhera, jen trošku k zemi
asi to pojede, ale prijde mi to jak mix korejce s žigulem, sorry... ale 100lidi, 100chuti :-)
asi jak cervin. Vypadá to divně. výkon zajímavej, litrovej výkon žádnej zázrak.
mno tak ono třeba Z06 má litrovej výkon ještě mnohem horší, ale nic jí nebrání v tom, že všecko kolem sebe drtí nasračky :o)
no to je sice fakt, ale to aspon vypada jako auto a ne jako tohle. To připomíná výtvor náctiletýho tuzera.
tak ono od origo to zas tolik věcí v exteriéru na sobě nemá ...

no jo, jenze takhle to vypada dobre....