Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Nová kola a podložky

 o Navštíveno 2953x o
o 21.07.2007, 21:11 | Cormi
Podařilo se mi díky tomasparovi získat kola mých snů... prozradim 3 písmena MAE a mají rozměr 8,5x18 ET35, rozteč na Medvěda, to jest 5x112, takže na auto (5x100) pudou přes podložky na změnu rozteče. Teď se ještě přepošlou po Německu na maximální možný vyleštění povrchu a na auto přijdou až na jaře. Konečně vás přestanu otravovat s kolama - vrátil sem se k původní myšlence a jsem přesvědčenej o tom, že jsem udělal dobře :-) pneušky na to přijdou klasicky 225/40, mam vybraný Vredestein Sessanta Ultrac.

Co se týče podložek na změnu rozteče, volím jednoznačně H&R, šířky jsou od 20 do 30mm na podložku. Na předek dam 20mm šířku (tím se dostanu na ET15), protože tam není žádné místo, tak aby co nejmíň vylezly, vzadu místo je (konkrétně o 15mm víc než na předku), tak bych dal širší podložky, ať se lemy blatníků vytáhnou stejně. Mam volit na zadek ještě rozumnou šířku 25mm (výsledné ET10) a nebo se nemusím bát ani 30mm podložek, kdy bych se dostal na zadku na ET5? Myslíte si že 30mm podložka už je brutál na denní ježdění?


o 22.07.2007, 10:38 | Cormi
Ještě bych se zeptal takhle, co je pravdy na tom že u každýho auta je nějaká dolní mez ET? H+R uvádí že konkrétně u Golfa 4 je ta hranice někde u ET12. Třeba BROCK vyrábí zrovna na G4 kola 8,5x18 s ET35, ale alternativně taky s ET13. Já se s těma podložkama 20mm dostanu na předku na ET15, na zadku už to ale může být ET5mm. Mam na to brát ohled nebo je to kravina?
o 22.07.2007, 11:23 | Lukin.xxx
čau mužeš hodit odkaz na tu firmu ktera děla ty podložky se změnou rozteče???
o 22.07.2007, 12:07 | Cormi
čau kdo by neznal H+R :-) www.h-r.com ale počítej na ebayi 4000,-/nápravu, levnějš se těžko seženou
o 22.07.2007, 13:44 | tmx.806
muzu se zeptat, proc si to nechas lestit v nemecku?
o 22.07.2007, 16:34 | Cormi
tmx: protože v ČR se jedná vždy o ruční leštění a u těch kol se touhle metodou nedají vyleštit všechny oblasti, které požaduju. Ceny nejsou o tolik vyšší, aby to pro mě nebylo zajímavý. Jedná se o metodu "Hochglanzverdichten" která má hned několik výhod oproti ručnímu leštění. Zrovna jsem poptal 3 firmy tak čekám na nabídky a pak se rozhodnu ke komu poputujou.

Tady pár řádků... nechce se mi to překládat takže v němčině:

Hochglanzverdichten
Dieses Verfahren ist derzeit das Qualitativ Hochwertigste, das es auf dem Markt des Oberflächenveredeln gibt. Beim Hochglanzverdichten werden die Felgen bzw. Teile mit Keramikpolierkörper poliert und Verdichtet.

Vorteile gegenüber einer normalen Politur oder SLC-Chrombeschichtung:
Oberflächenfestigkeit wir erhöht, das hat den Vorteil das die Oberfläche eine höhere Kratzfestigkeit und die Witterungsbeständigkeit erhöht.
Die Politur erfolgt über winzige Polierkörper, die in jeden noch so kleinen Spalt eindringen und polieren, somit werden alle Stellen poliert.
Keine Polierstreifen und -kratzer, die Oberfläche ist Spiegelglatt, fast noch reiner als bei einer Verchromung
Keine Abblätterungen wie bei Chrom und SLC-Chrom, da das eigene Material auf Chromglanz gebracht wurde (keine Beschichtung)
Zulässig auch bei Sicherheitsteilen, da Verchromen von Sicherheitsteilen und Felgen in Deutschland verboten wurde.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Die Vorteile dadurch:
• noch intensiverer Glanz, Oberflächenhärtung gegen Schlierenbildung
• porenfreies, geschlossenes Aluminium gegen Oxidation
• ruhiges Spiegelbild ohne Schliffbildung
• Die Oberfläche wird verdichtet (fester) !
• Kaum optische Unterschiede zu Chrom
• Haltbarer als Chrom und nicht so empfindlich!
• Kann bei Bedarf kostengünstig nachverdichtet werden so dass Ihre Felgen wieder wie Neu aussehen!
• Ist in etwa die Hälfte billiger als verchromen bei fast gleicher Optik!

Ta práce pak vypadá takhle nějak

foto k příspěvku  od Cormi

o 22.07.2007, 16:59 | .mycTD | Upraveno: 2007-07-22 17:00:51
jj, to lesteni v tech kulickach je docela mazec. Proste ty kola rotujou v takovym pisku. Dostane se to vsude, ruco jen tam, kam nacpes prsty.
o 22.07.2007, 17:13 | VladaTDI
Cormi: Nechci Ti brat iluze, kola sou to nadherny, ale na deni jezdeni jsou jen tezko pouzitelny hlavne kvuli tomu vylesteni, vim o cem mluvim, ja s autem vyjedu tak 20x za rok jinak stale v garazi a udrzet je v dobrem stavu je velky problem, uvidis sam...
o 22.07.2007, 17:20 | Cormi
Vlada: mam to na denní ježdění ale auto už snad bude garážovaný až ty kola budou nahozený :-) vkládam fotku kol protože ty z obrázku jsou jenom orientační kvůli tomu povrchu...

jinak tahle metoda by měla být i lepší na udržování, protože ten povrch by měl být uzavřenej a neměl by oxidovat.

Takže kola jsou to tyhle a jsou naprosto předurčený na vyleštění

foto k příspěvku  od Cormi

o 22.07.2007, 17:25 | Tichy
me by zajimalo do jakych mist se na tehle kolech pri rucnim lesteni rukama nedostanes?
o 22.07.2007, 17:26 | Cormi
bylo mi řečeno že ty meziprostory mezi středama nejdou ručně vyleštit... a když jsem se dozvěděl o tý metodě co používají v Německu tak už o ruční leštění nemam zájem
o 22.07.2007, 19:46 | Fridom
Cormi : A na kolik tě to vyleštění v DE víde ?
o 22.07.2007, 20:37 | MarauderZ28
tahle metoda má jednu podstatnou nevýhodu že velikost detailu je omezena poloměrem tý kuličky takže jestli je na kole hrana která má úhel ostrej tak to nevyleští .... jinak kupovat podložky a tvrdit jednoznačně H&R je píčovina to samý tady v ceně 50% vyrobí každej druhej soustružník nic na tom není ... jinak jestli je 30 mm hodně nebo málo záleží na tom jak to má který auto vyřešený ...
o 22.07.2007, 21:55 | Cormi
mar: to je sice pravda, ještě víc znát je to u běžnýho kuličkovýho leštění, ale tady je výsledek naprosto úžasnej

fridom: pohybuje se to okolo 500 EUR, ale někdo umí ten povrch ještě "zapečetit" speciální vrstvou...

ještě přikládam pár fotek

foto k příspěvku  od Cormi

o 22.07.2007, 21:55 | Cormi

foto k příspěvku  od Cormi

o 22.07.2007, 21:56 | Cormi

foto k příspěvku  od Cormi

o 22.07.2007, 22:02 | MarauderZ28
tak ono není problém to pak přestříknout bezbarvým lakem a je to jak z výroby ...
o 23.07.2007, 12:57 | VladaTDI
Mar: to prave problem je, hlinik je mastnej a lak na nem nedrzi moc dobre, i kdyz se hlinik napenetruje specialni vrstvou a strikne tak to moc nedrzi, zacnou se od kaminku delat pavouci a pak se zacne loupat lak. navic jakmile kola striknes lakem tak okamzite strati 50% lesku takze pak vypadaj jak lepsi stribrny kola. Podle me jedine opravdu kvalitni! chrom.
o 24.07.2007, 10:01 | Fridom
Když se mrkneš sem [ Link ] tak bych řekl, že ty kola vypadají taky velmi dobře a rozhodně tě to víde levněji.
o 24.07.2007, 11:07 | Tuner#2
Cormi: No jestli chceš kola na denní ježdění celoleštěná, tak jsi dobrý sebevrah. Já mám leštěný jen límec, auto mám jen na víkendy přes léto a stejně to udržet pořád hezký a bez škrábanců je peklo. Stačí málo namočená houba nebo hadr a máš tam vidět škrábanečky a hned to musíš přelešťovat pastou. Pokud to zalakuješ, tak opravdu jak tu už kluci psali ztratíš 50% lesku kol a bude to humus a hlavně po čase se to bude loupat. Já bych na denní ježdění nechal ty kola tak, jak jsou od výrobce. A s podložkama - to záleží na konkrétním autě, stylu jízdy, jak moc budeš vymetat díry a na kvalitě ložisek - když tam někdo dá nějaký druhovýrobní , tak mu budou hučet po pár tisících. Ale to víš sám nejlépe.
o 24.07.2007, 22:49 | Cormi
na ten bezbarvej lak sem se ptal a od toho mě odrazovali... je pravda to co tady píšete, ale nechápu třeba kola Dynatech jsou leštěný a zalakovaný, ale asi na to mají nějakej fígl :-)

rencek je mistr, všechna čest ale právě kvůli tý údržbě volim ty Němce. Teď jsem dostal perfektní nabídku takže mam jasno ke komu poputujou. Pevně doufam, že co se týče údržby na tom budou líp, protože jinak bych se asi opravdu proklínal. Jinak pokud bych měl nechat kola jak byly z výroby tak jsem měl vzít ty z vyměnitelným nerezovým límcem a ne tyhle, který se prostě musí vyleštit... no uvidíme, snad nebude tak zle. Doufam že příští rok bude lepší počasí, protože letos je buď mrtvý dusno kdy nejde dělat nic a nebo chčije kdy nemá cenu pucovat.

Jinak když sme u toho tak prozradim ceny... kola mě vyšly nové na 25500 (běžná maloobchodka 60000) a to leštění 15000 - včetně poštovného po Německu tam i zpět!!! Takže za kola snů to neni zas taková raketa... ale ještě zbývají podložky 8000, gumy 15000, podvozek 15000... no užiju si :-) navíc rozhodně nezůstane jenom u kol
o 24.07.2007, 22:53 | Cormi
jakmile to postavim na tyhle kola tak mě to vyhecuje k tomu, abych se vrhnul do dalších úprav, který plánuju už 5 let a na který se mi doma hromadí potřebný díly

teď už se snad od ostatních čtyřek dostatečně odliší
o 27.07.2007, 16:34 | martan01 | Upraveno: 2007-07-27 16:35:13
Kde koupim pastu na prelesten hliniku. Na finalni zakonceni ??
o 27.07.2007, 17:02 | Tuner#2
Cormi: Nevím čím by to nakonzervovali, ale každopádně malý škrábancům se při čištění neubráníš a na těch velkých plochách co mají tyhle kola to bude peklo. na denní ježdění bych to nechtěl ani za nic. Jsem na to ale zvědavý a až je budeš mít na autě, tak se každopádně ozvi - to chci vidět naživo :o)
o 27.07.2007, 17:08 | Cormi
Tuner: rozhodně se ozvu, to se neboj! V září je budu mít doma, na auto přijdou až na jaře... letos je jenom přípravná fáze... když budeš chtít vidět Recara a jednu leštěnku na ukázku tak neni problém se domluvit ;-) ty kola budou masakr a ještě pěkně vylezlý z blatníků, se na to tak těšim... budu mít i přeleštěnej lak tak budu mít dlouhý večery s leštěnkou v ruce ale za tu parádu to bude stát
o 30.07.2007, 10:18 | MarauderZ28
podložky 8 :o) Ty jsi vážně blázen, heh neskutečná zlodějina ...
o 04.08.2007, 15:36 | Cormi
nejhorší je že tyhle kola už vyleštěný se teď objevily na ebayi a jsou na 850 eurech... se z toho pos*ru... to je fakt naschvál!!! Zbývá jeden den, takže za tu cenu asi pudou... moh sem ušetřit minimálně 10 tis ale to bych moh čekat do nekonečna...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3858 sekund.