
Navštíveno 959x

sice nevim jestli to prijde sem nebo do ostatni a tak se dopredu omlouvam,ale kouknete na to
[ Link ] bych neveril jak u AUDI lzou s vykonem
ale to neni nic noveho pod kapotou, kazdy vykon co je uvaden v TP je vykon motoru nikoliv na kolech prizemz na kazdem aute je ztrava cim vetsi kola tim ta ztrata je vic, treba u me diky prevodovce a kolum je ztrata 38 koni coz je pomerne hodne ....
všem chybí bez vysvětlení ..... mě to přijde naprosto logický že 4x4 má daleko větší ztráty jak jedna hnaná náprava nevím, čemu se divěj ...
nevim mam zasranej italskej predohrab motr ma namerino 96kw a na kolech 89 kw tak si myslim ze na ten papirak co mam to jde
fuj, to mi připomíná školu když jsme počítaly převody ozubenejch kol a ztráty.....ble ble... ono je to vcelku logický, asi je lehčí roztočit jeden diferenciál než tři :o)
mozna proto se to oznacuje jako "vykon motoru" :-)
chytrej článek, ale brzda dobrá...