
Navštíveno 1062x

Zdravím, mám v ochcávce motor 1,8 T , mech. klapka (AGU) , chtěl bych se zeptat , co by se stalo , kdybych vypojil hadici odfuk. ventilu turba ze sání , a nechal ho foukat ven místo do sání , přebere si to motor nebo .......?
A jak je to s čipováním , modely s el.klapkou přes vaginu (VAG) bez problémů , ale tyhle AGU přes ni prý nejdou.
jaká je vaše rada?

15.07.2007, 18:51 |
20bad pokud to odpojis tak to ECU vyhodnoti jako zavadu, stim vzduchem co by utikal ECU uz pocita, to druhy nevim
ten motor mam...
a) odfuk nech tak jak mas nebo si kup BOV... ver mi ze experimentovat se neoplati... DV neni BOV.. takze tvuj seriovy bypass nebude fungovat jak by mel.. ale klidne si to zkus a uvidis jak ti bude skubat motor pri kazde zmene plynu apod... ;)
b) chipovat AGU po kabelu nejde.. musi se otevrit jednotka a vypajet pamet..
zpet nekteri paji primo a nekteri tam tu pamet davaji pres patici... druha moznost je lepsi pro caste "ladice"
ale jen tak na okraj i s elektronickou klapkou, pres VAG (diagnostiku) neudales nic ;) je treba na ti jiny kabel a hlavne taky soft (ale jde to pres zasuvku diagnostiky...
jsou ale i nektere typy ECU pro el.plyn, ktere se musi otevrit a premostit 2 piny, aby se jednotka nechala prehrat..
Tak jo , asi dám jen sport. filtr , po tom co jsem dal laděný lauf je odfukování celkem dobře slyšet , co to bude dělat se sáním , třeba mě to bude stačit .
DÍKY !
Jo a s tím kabelem a programem není problem , jen mám "špatný" motor , ale aspoň něco !
kdyz nechas zapojeny seriovy bypass a das sportovni filtr (konus) tak to bude delat hezky zvukovy projev .. ;))