Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > tak je tam Lukasino:-)

 o Navštíveno 2148x o
o 10.06.2007, 21:23 | Unihero
tak konečně napasovaný chladič oleje a funkčnost na 100%.

foto k příspěvku  od Unihero



o 10.06.2007, 21:24 | Unihero

foto k příspěvku  od Unihero

o 10.06.2007, 21:26 | Lukasino
bombaaaa :))) Ty jsi ho nalakoval? :o)
o 10.06.2007, 21:28 | Unihero
jj malinko jsem si s tím hrál. mohu ti ted zavolat??
o 10.06.2007, 21:30 | Lukasino
jj, volej
o 10.06.2007, 21:43 | HIGHTOWER
hezký, a nebojíš se nějakého poškození, šutr apod.?
o 10.06.2007, 22:10 | Knightey-
to HIGHTOWER:mno víš co jako bojím ale musel by to bejt velkej šutr je docela pevnej, není to asi obyč hliník, mno hadice nikdo asi jen tak rukou nepřeřízne jsou třívrstvé drátované a do tlaku až 300barů.
jediné co je divné že mi tlak klesl z 6 na 2-3 bary takže asi jen někde špatně přepojené hadice, ale jinak je to znát na výkonu, jel jsem 150 asi 2 km ve 30 stupních a olej pořád pod 90C jinak by už byl kolem 120-150C jako to bývalo. jinak pokud nemáte na to přípravu jako např gti tak se do toho nedávejte je to docela piplání pokud na to nemáte potřebné nástroje, soustruh, co2 apod.
musely jsme dávat jiné holendry.
o 10.06.2007, 22:14 | Unihero
jo asorry jsem Unihero a byl jsem přihlášen za bratra.
o 11.06.2007, 08:06 | Honza2.016v
hm tak takhle bych oleják nikdy nedával..a pokud olej se dřív hřál hodně nad 100°C i při kudle, tak je chyba někde v motoru , nebo ve špatným oleji...
o 11.06.2007, 14:03 | Unihero
jinam to ale dát nešlo nemám tady vepředu žádnou stěnu. olej tam byl LIQUI MOLY 10W 40 a ted jsem tam dal plnou syntetiku od shelu RIMULA a je to ok.
o 11.06.2007, 15:05 | Lucni.konik
Máš to přes termostat nebo napřímo? Právě bacha na ten pokles tlaku - nemáš moc dlouhý hadice?
o 11.06.2007, 20:03 | Unihero
nee mám olejovej filtr přes hadice a přes filtr to mám vedený přes chladič a zpět do motoru.jako okruh je to dlouhý asi. dá se ten tlak nějak zvýšit?? ale je problém čím více ten motor točím tím klesá tlak až na 1 bar:-(, bojím se abych to nezadřel, zkusím ještě vyměnit čidlo na tlak oleje a pak filtr olejovej a uvidím když ne tak už nevím co tam dát. a polosyntetika by to nezvýšila??
o 11.06.2007, 21:05 | Honza2.016v
blbě zapojený.. vrat všechno tak jak má bejt a pořid mezikus pod olejovej filtr.. ten oleji dá správnej směr a budou i tlaky OK.. takhle to vypadá že výviod z olejáku ti d epřímo do vany..a ne pokračuje v motoru...
o 11.06.2007, 22:10 | Unihero
ale já to mám ten olejovej filtr už origo od výroby mimo motor, a jen jsme ten chladič napojili na to.
a co filtr ucpaný bejt nemůže?? přes chladič to jde i přes filtr protože jsou teplé a cítíš i na tom jak tam proudí ten olej. ale prostě klesl olej, podívám se jask to má bratr na svém gti má to samé ale bez chladiče, možná v těch redukcích na motoru to může být obráceně jeden přívod je výše než druhý tak ten ořívod z chladiče dát výše?? aby šel na kliku, nevím jak to tam ale funguje.
o 11.06.2007, 22:30 | Unihero
To Honza2,0 16V: tak už jsem na to asi přišel, tam odkud jde olej z čerpadla tak ten má jít z filtru do chladiče a do motoru ale já to mám tak že mi to tlačí olej do chladiče a pak do filtru a pak to má jít do motoru na kliku a zjistil jsem to že je tam nějakej mechanismus zpětného tlaku že by teoreticky neměl vracet olej zpět a když to tlačí přes něj tak asi pro to je ten malej tlak, takže zkráceně čerpadlo tlačí jakobysi olej do mechanismu kterej vytváří odpor aby ten olej lépe proudil, je tam nějaká klapka zpětného tlaku:-), doufám že to pochopíš že jsem to napsal takto:-)
o 12.06.2007, 11:05 | Lucni.konik
Kdyžtak zkus větší průměr hadic. To by mělo taky pomoci.
o 12.06.2007, 15:12 | futura
Z ceho je ten chladic?Potreboval bych taky nizsi a delsi, nemam misto.
o 12.06.2007, 19:37 | Unihero
to futura:ford scorpio 3,0 6valec ale nejsem si jistý.
tak už je to vyřešeno, už mi to tlačí stálý tlak 2,5-3 bary a hlavně to neklesá s počtem otáček., je to sice stejně málo, normálně mi to tlačilo 4-6 barů. může to dělat ta plná syntetika že je řitčí??
o 12.06.2007, 21:44 | Lukasino
futura: jak pise UniHero, chladic je z Ford Scorpio mkII rv95 2.9 cosworth, ale najdes ho na jakymkoliv scorpiu s automatem, popr. kdyby jsi chtel, jeden je jeste k mani ;o)
o 12.06.2007, 22:15 | Unihero
to Lukasino: přišli ti ty peníze??
o 12.06.2007, 23:33 | Lukasino
jej, promin, vubec nestiham, zitra to na benzince zjistim :o)))
o 13.06.2007, 10:59 | futura
No jo, stal by za hrich, mohl bys ho prosim zmerit? vsechny miry. Neprolina? Kolik bys chtel? Jo, nemas nahodou jeste jeden volnej pistek ve slusnym stavu do tech zadnich brzd, jeden zachranim, druhej uz vic vzatej a holt zkousim setrit.
o 13.06.2007, 12:18 | Lukasino
futura: jaky brzdy? :-o
o 13.06.2007, 12:42 | futura
Zadni brzdice skopek 2,9, bral jsem je od tebe. Kdyby byl nejakej tech 42,8mm ,kdyz ne, holt budu muset niovej.
o 14.06.2007, 12:56 | Lukasino
futura: jo vidis :o) uplne jsem zapomnel... Pistek bohuzel uz nemam, tyhle brzdy jsem mel jediny :o( zkusim se poptat kluku ;)

Ten chladic je za 1k, miry spis poprosim Unihero, bohuzel ho u sebe nemam :(
o 14.06.2007, 15:54 | Unihero
oki změřím a hodím to sem
o 15.06.2007, 09:44 | futura
Dik, staci pristi tejden. Ty vstupy jsou asi neco kolem pul palce,ne?
o 15.06.2007, 09:47 | Lukasino
Unihero: prachy dosly, diky ;o)
o 30.06.2007, 13:52 | golfista hanz
kdyby jeste nekdo chtel mam tento chladic taky na prodej...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3193 sekund.