Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > nove brzdy na škodiče

 o Navštíveno 923x o
o 07.06.2007, 22:52 | m1tv
dneska sem byl pro dily a takovedle ´male´ brzdove třmeny se valely na krame by me zajimalo z čeho to je asi z nakladaku važi asi 15kilo :)

foto k příspěvku  od m1tv



o 08.06.2007, 01:01 | Pilot
z lokomotivy?:))) ale ta nema kotouce ne? a nakladak taky snad ne ne? mozna nejaky moderni ale na liazce se to bude blbe hledat
o 08.06.2007, 01:16 | MarauderZ28
ty vole to dát na auto tak Tě to v první zatáčce vytáhne do příkopu :o)
o 08.06.2007, 06:44 | Šlaušek
pilot: oboje kotouče má, novější (cca 2000 +) náklaďáky pomalu standartně na všech nápravách vč. návěsu
o 08.06.2007, 07:29 | Zdenek (A)
Skoda Roomster 1.2 HTP Turbo..... :-)))))))))))))
o 08.06.2007, 07:37 | Only_One
i kolejová vozidla jsou vybaveny kotoučovými brzdami.. defakto veškeré nové osobní vagonky to mají se někdy na nádraží podívejte :) a to jsou kotouče jako kráva :o)
o 08.06.2007, 09:07 | Kotass
OT: Ale s těma kolejovýma vozidlama jsem si vzpomněl že v Paříži má metro kromě klasických kol na koleje ještě pneumatiky. Význam mi doposud úspěšně uniká ale bylo to zajímací ... konec OT. :)
o 08.06.2007, 09:30 | MAGIC-007 | Upraveno: 2007-06-08 09:38:29
Kotass: jezdilo se v betonových profilech ve tvaru písmene U, podvozky těchto vozů měly dvě pevné nápravy s diferenciály hnanými podélně orientovanými stejnosměrnými elektromotory o výkonu 70 kW. Pneumatiky s vroubkovaným profilem obvodu byly vyztužené drátěným kordem a plněné dusíkem pod tlakem 0,9 MPa. Na každé nápravě byla navíc dvě lehká ocelová železniční kola menšího průměru, která se otáčela nad párem kolejnic s normálním železničním rozchodem. Na tato kola by podvozek dosedl v případě výjimečného prasknutí pneumatiky. Ocelová kola navíc sloužila k převádění vozidel přes železniční výhybky.
o 08.06.2007, 09:35 | Zip
a koutouče mají i autobusy.
o 08.06.2007, 10:50 | badczech
Kotass: taky jsem v Paříži čuměl jako puk.. žádnej "kolejovej" hluk jako v praze, nebo tak.. normální metro s pneu... Hustý..
o 08.06.2007, 12:19 | Mario
treba takovy mam ja na ivecu, trmen ma dobrejch 20kg
o 09.06.2007, 15:37 | jardaxx
jak říkáte, že náklaďáky nemají klasický kotouče a třmeny, co vlastně mají? nikdy jsem nad tím nějak nepřemejšlel ani se po nich nekoukal
o 09.06.2007, 18:11 | MarauderZ28
bubny
o 09.06.2007, 18:12 | Machča
jo maj kotouce a k tomu jeste vzduchovy brzdy vetsinou
o 09.06.2007, 18:28 | jardaxx
bubny? to přece brzdí ještě hůř než kotouče ne?
o 10.06.2007, 09:08 | AR
jardaxx: tak se nekdy povidej jak ty bubny vypadaji ;)
o 10.06.2007, 10:11 | Machča
nebo taky mivaj kotouce v olejovy lazni
o 10.06.2007, 12:12 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-06-10 12:14:02

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 10.06.2007, 12:15 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4077 sekund.