Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > problém 205 1.9Gti

 o Navštíveno 1313x o
o 06.06.2007, 08:44 | Nevřis
čau kluci

jendá se o 205 1.9Gti mám problém s volnoběhem když je motor studený. Sepne sytič (běží normálně)a vzapění po 3 - 4 vteřinách upadne do nízkých otaček a tak tak se udrží..prošlápnu a sytič zase naskočí a opakovaně po cca 4vteřinách začne padat..musím džet otáčky ...zahřeje se a vše je Ok .... myslel jsem že je špatné čidlo teploty ale tím to není...

předem díky za rady

Předem díky !!!!!


o 06.06.2007, 13:17 | Unihero
tak se nabourej na řj a ta ti to poví kde je chyba:-)
my jsme díky ní na mém gti zjistili asi 5 závad a všechny jsem odstranil a ted jse vse ok.
o 06.06.2007, 13:29 | TROY
:D sem ti to řikal,že to je schrottttttt
o 06.06.2007, 13:38 | RedBaron
Já to taky říkal... i když motor je na tom pravděpodobně nejlíp z celýho auta.
o 06.06.2007, 13:41 | .mycTD
Nevřis: nemas aspon foto motoru, at je videt, co v tom tvym atypu vsechno mas?
o 06.06.2007, 14:07 | Nevřis
TROYjáčku ...šrot si dej tak možná na večeři ty oháňko z Pradubic :))

RedBaron ..to auto je naprostá PECKA na staří a stav.... problém byl jen jeden a to pouze ten volnoběh když je to studený!

Unihero ..je to 87 tam toho asik moc nenapichneš! :))

.mycTD ..mám ..hodím jak budu doma
o 06.06.2007, 15:08 | KhuTchi
:) jokingly........voe:D
o 06.06.2007, 15:51 | Nevřis
.mycTD..tady máš photo toho moturku :)))

foto k příspěvku  od Nevřis

o 06.06.2007, 15:56 | Nevřis
pracovní fávo dosloužilo tak sem potřeboval záskok..chtěl sem vzít něco aby to i trochu jelo a narazil jsem na tohle :))) je to r.v 87 dovoz 1.majitel v ČR
74 letá duchodkyně :))) měla to 11 let zavřený v garage ... ročne najezdila 2500tis km .. nekupte to...za stejný lowe jako jsem prodal sežraný fávo :))
.
jen ten volnoběh.... jinak TOP stav

foto k příspěvku  od Nevřis

o 06.06.2007, 16:00 | Lucni.konik
nádherka.
o 06.06.2007, 16:01 | Rustapha-659
Nevřís: no jak to tak vidim,parádní youngtimer! To by byl hřích nekoupit!

Gratulace! a ať se ti to povede co nejlíp a rychle vyřešit...
o 06.06.2007, 16:03 | Nevřis
Rustapha-659..dík... neváhal jsem ani minutu :))
o 06.06.2007, 16:21 | Unihero
to nevřis: jestli ti mohu poradit tak tam vrat zpět to originál sání!!! a poznáš proč to tam takhle vyrobili francouzi, ten kdo to vymýšlel nebyl jen takovej debil a všichni tam dáváte sportovní fitry a hrajete si se sáním, to můžeš tak možná kde vzduch řídí řj a ne váha vzduchu.
u palivového filtru nemáš takovou zelenou kostičku s 2 vývodama??
o 06.06.2007, 16:22 | .mycTD
Kde jsi menil to teplotni cidlo? Modrej konektor pod tou vahou?
o 06.06.2007, 16:25 | .mycTD
jj, diagnostika ba mohla byt za nadobkou chladici smesi.
jinak vlevo u toho horniho uchyceni motoru, je stitek s kodem, tak na nej jeste pro jistotu mrkni
o 06.06.2007, 16:26 | Nevřis
Unihero.....toho filtru si nevšimej ten už tam není :) byl pouze na zkoušku!

četl sem že se to dá vyblikat přes klíček a palubku ... hledal jsem tu zásuvku kde mají být 2 piny ale nic jsem nenašel :(((
o 06.06.2007, 16:27 | Nevřis
.mycTD..jj přesně ..no spíš pod rozdělovačem
o 06.06.2007, 16:28 | Area51
Taky bych vratil zpet puvodni Airbox :o) myslim ze se budes divit...

A kdyz ne.. tak pak hledej :o))
o 06.06.2007, 16:30 | Nevřis
Area51...nečteš? .)))
o 06.06.2007, 16:32 | Area51
Nevřis: Ctu, ale ono se to tam objevilo mezitim co jsem psal.. a uz jsem byl linej to upravovat :o)))
o 06.06.2007, 16:34 | Unihero
kámoš to měl taky a vůbec to nejelo nešlo to od spodních ani boha ale už asi víš o čem mluvím
když najdeš tu zásuvku tak ti pošlu kody závad, jinak klíček myslím do druhý polohy aby svítili kontrolky a pak jen ukostříš tu zásuvku a už ti bude vyblikávat kontrolka nehoře u otáčkoměru
o 06.06.2007, 16:34 | Nevřis
Area51...je mi to jasný ..rychlík :))))
o 06.06.2007, 16:35 | .mycTD
to znamena, ze k tomu bazmeku, co je v nem to cidlo(vedou do nej 2 hadice s chladici kapalinou), je zespodu nasroubovana takova trumpeta, ktera ridi za studena volnobeh. Vede do ni tusim 2dratovej kabel a dve hadice (vzduch). Na rozdil od jinych motoru tam neni motorek, ale bimetal. Kdyba to bylo ko, tak je nizkej za studena (chcipa) a vysokej po ohrati (klidne i pres 2000ot)
Takze prover, jestli je ten srac pripojenej. Ale pristup tam teda bude hroznej.
o 06.06.2007, 16:37 | .mycTD
Unihero: nema kontrolku
o 06.06.2007, 16:37 | Nevřis
Unihero..právě že kontrolka tam není ..musí se to dělat přes ten druhej zpusob že použiješ ledku a tlačítko... jen najít tu podělanou zásuvku :(
neřekl bych že to nejede..letí to slušně :)))
o 06.06.2007, 16:41 | Nevřis
.mycTD..jj jak píšeš.. budu to muset přesně skouknout jak to tam je ...

když je teplej tak je volnoběh v poho.. jak zjistím že ten bimetal je K.O?
o 06.06.2007, 16:59 | Unihero
to nevřis: tady máš tu kontrolku

foto k příspěvku  od Unihero

o 06.06.2007, 17:01 | Unihero
tady pár fotek mého gti

foto k příspěvku  od Unihero

o 06.06.2007, 17:03 | Unihero
tady olejový chladič připravený na zapojení

foto k příspěvku  od Unihero

o 06.06.2007, 17:04 | Unihero
tady zadek
o 06.06.2007, 17:05 | .mycTD
jak pisu, kdyz je k.o., tak snizuje volnobeh za studena a zvysuje za tepla. A obcas ho nekdo misto vymeny jen odpoji, aby to fungovalo aspon za tepla.
o 06.06.2007, 17:05 | Unihero

foto k příspěvku  od Unihero

o 06.06.2007, 17:07 | Unihero
tady motor- mno nevřis máš ho v hezčím stavu teda:-(

foto k příspěvku  od Unihero

o 06.06.2007, 17:10 | Nevřis | Upraveno: 2007-06-06 17:11:42
Unihero..to si teda piš :))) jen ty 14bych měnil za 15ky ... jinak ta kontrolka tam opravdu není ... !! čekoval jsem i peugeot club a nejsem jedinej kdo ji tam nemá ..zvláštní... ty si poznal rozdíl bez airboxu nebo s airboxem ? .)


.mycTD..díky ..mrknu a dám vědět...cenovku náhodou nevíš co by to stalo ?
o 06.06.2007, 17:13 | MarauderZ28
87 letá důchodkyně v 205 GTi co s tím vůbec nejezdí .. bože co mi tento příběh připomíná ? :o)))))))))))))))
o 06.06.2007, 17:16 | Unihero
jj jsem byl jednou na letišti a byl tam taky jeden týpek s gti 88kw a měl ho fakt vyšlechtěný a tak jsme jely jen vedle sebe jsem mu ukázal že tam mám 2 a on taky tak jsme to oba sešlápli a ulej jsem mu jak svině, tak mě v tom pak svezl a žádný zátahy chovalo se to fakt jako kdyby to bylo bez výkonu.
vím o těch patánáctkách?? chce za něj 5000 a to jsou opískovaný a nově ve stříbrném komaxitu.

nevřis nepojedeš náhodou do Milovic na tuning??
o 06.06.2007, 17:16 | .mycTD
Moje mela manzelka staryho doktora, ktera s tim jela jen jednou, jinak to stalo. Na tachu po 16 letech 150.000km a motor nabeh na 3.vybrus
o 06.06.2007, 17:17 | Nevřis
MarauderZ28.. 74 letá :))) 87 je r.v auta ....
o 06.06.2007, 17:18 | .mycTD
Nevřis: cenu nevim, jsem ho odpojil :-)
o 06.06.2007, 17:22 | Nevřis
.mycTD :)))

Unihero... s těma kolama popřemyšlím... a na sraz nejedu ...škoda .. není času ...
o 06.06.2007, 19:30 | Nevřis
.mycTD....tak sem to rozebral a mrkl jak to tam je .. není tam plíškovej ale klasickej dvoupolovej plastovej konektor :/ zapojený byl... zkusil sem ho odpojit a otačky byly větší ....já fakt nevím
o 06.06.2007, 19:31 | Nevřis
.mycTD...jinak ten konektor na vyblikání jsem nenašel :((((
o 07.06.2007, 00:30 | m-t-s
whoow:) hezky ..... ze odepisujes joudo:-)
o 07.06.2007, 08:02 | RedBaron
Nevřis: Krásnej kousek!
o 07.06.2007, 08:23 | Šlaušek
unihero: co to bylo včera u tý pumpy?
o 07.06.2007, 11:02 | Unihero
to šlaušek: asi starter nebo nevím, když zapnu klíček tak ani necvakne takže asi uhlíky.
o 07.06.2007, 13:24 | Šlaušek
to nemělo se startérem nic společnýho.... myslel jsem to rychlý zastavení, hrábě.... atd
o 07.06.2007, 13:32 | Driver
to Nevřis: pokud potřebujes rady tak se obrat na Ajsika...... ten to auto zna do posledniho sroubku vcetne motoru! :-)
o 07.06.2007, 16:17 | ajsik
jj rozebral jsem na te modre .... vsechno . to co pises muze byt vice veci, pocitam ze to muze by soupatko pridavneho vzduchu coz by vypovidalo o spatnem volnobehu za studena a dobrem za tepla.

je to pod termostatem primontovane k bloku motoru, najdes to tak ze pujdes po hadicich co odbocuji z kolena pred skrtici klapkou (je tam tusim jedna (smerem k baterce). staci se dolu a vraci se pod saci hadici a vede k tomu soupatku, z nej pak vede hadice zpet ale uz za skrtici klapku (je to obtok klapky)

cely nesmysl funguje na bimetalu takze cim teplejsi motor tim mensi dirka v soupatku a mene pridaneho vzduchu do motoru. Pri zahratem motoru se uzavre uplne ... u tebe to vypada ze je trvale zavrene takze mas pri studenem motoru malo vzduchu a proto chcipa, u tepleho je to ok protoze ma byt zavrene a u tebe je tedy nejspise trvale zavrene.
o 07.06.2007, 16:21 | ajsik
vygoogluj si "205 gti SAD" (supply air device - tusim), a dostanes i fotky a podobny navod v anj ...

jinak funkci bys vyzkousel tak ze vypojis hadici co vede ze soupatka za klapku a nechas si motor prisat vzduch, ale nevim jestli uhlidas aby ho zase nebylo moc, kazdopadne bys mel pozorovat zmenu, a zlepseni.

jinak se ale spise sere SAD tak ze se nedovira ... tak nevim mozna chybna uvaha, ale u 205 em uz neprekvapi nic , preji hodne stesti :-D
o 07.06.2007, 16:45 | .mycTD
supplementary air device
o 07.06.2007, 18:44 | Unihero
to šlaušek: myslíš na tý benzině u Rynoltic?? já to zrovna ale neřídil jel kámoš, já se vezl:-)
o 08.06.2007, 07:11 | Nevřis
ajsik ...měnil jsem čidlo teploty i to šoupátko přídavného vzduchu...tím to není :(
o 08.06.2007, 08:57 | Bohouš 205 GTI
Nechci mlžit, ale pokud mě pamět nemate, tak vyblikání závad je možné až od Motronicu, kdežto Nevřis má ještě Jetronic. Tzn. starý / nový model GTI.
o 09.06.2007, 09:33 | ajsik
Nevris: tak to vitej v klubu :-D, ja te varoval ze 205tka je mor ...
o 09.06.2007, 12:40 | Nevřis
ajsik :)))
o 10.06.2007, 11:24 | .mycTD
Nevřis: tak jsem koukal do Autodata a ten tvuj motor (102PS) by mel mit LU2-Jetronic podobne jako D6B (128PS) tzn mel by byt stejny konektor. Akoat rozdil v kompresnim pomeru 8,4 vs 9,6 uz je dost. Jinak diagnostiku by to mohlo mit na PIN22 (viz obrazek). Ale na vlatni oci jsem ten motor teda nkdy nevidel, takze je to jen teorie.

foto k příspěvku  od .mycTD

o 10.06.2007, 16:56 | Nevřis
.mycTD...jo ale kde ten konektor hledat
o 10.06.2007, 17:02 | Nevřis
.mycTD..jo a nevíš přesný tlaky u té mojí slabší a u té silnější verze? a spodek je stejnej (jako klika ložiska atd..) ?
o 10.06.2007, 22:43 | Unihero
já nevím ale nejsou ty agregáty všechny ůplně stejné?? jen se to lišilo vstřikováním a řj?? vím že 205cti 75kW má jinej konektor na řj.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3223 sekund.