
Navštíveno 1220x

Tak som to dnes nahodil. R-TDI Power Unit od KW-Systems (www.kw-systems.de).
Daval som to Octavie II 2.0 TDI.
Povodne parametre: 140PS / 320Nm
Nove parametre (podla KW-Systems): 176PS/410Nm

Pekne to voslo na lavo vedla baterky.

Instalacia trvala cca 30 min...

Zatial som nemal moznost to plne testovat ale ten narast vykon je poznat.
sorry za OT, ale nikde nevidím pojistku
MAGIC: ak myslis poistku na ten unit tak tam nie je treba ziadna.
Oblbovací krabička na čidla??
a to dialkove na vypinanie/zapinanie nemam, to bolo este za priplatok. Takto je to stale zapnute :-)
dj.Dekl: som cakal tieto argumenty. Toto nie je ta znama krabicka z ebay za 30 EUR. Pozri si web vyrobcu a kopu testov z renomovanych casopisov.
Ale ked nedas na recenzie, tak kolega to ma 4roky v VW Golf 1.9TDI, ma to upravene na 170PS a ziadny problem.
jo, ale kolega to nejspis nema upraveny krabičkou s odporem.
dj.Dekl: ma to presne take konektory, aby sa to zapojilo do riadiacej jednotky, potom sa to este pripaja na bateriu.
Scream: kolega ma presne toto iste, len pre motor 1.9 TDI, myslim verzia 136PS
Ja som bol tiez velmi skepticky voci vsetkym PowerBoxom, ale s tymto ma presvedcili. Ja som to kupoval od druheho kolegu, ktory to mal chvilu v A3, ale predava ju, tak to slo von.

04.06.2007, 22:06 |
Pilot co takovej blazinec stoji?
krásně natočený video vypovídající o ničem na další modifikaci powerboxu.
Vypada to, že máte s kolegou R-Tdi monstra:-))))

05.06.2007, 08:10 |
m1tv nech ten motor zahřat pak vem kameru a dej mu na 15-20s plnej knedlik na neutral a pokud to bude kouřit černe jako že bude tak to je dobra uprava :)a z toho sem hod video..
No jo, ti vyrobcove aut sou ale blbci, pritom staci namontovat kouzelnou krabicku a jede to jak prase, ze :) Sorry za tento nazor, ale myslim ze k tomu nemam duveru.
Takze se to napoji na baterku a jen do ridici jednotky ? Zadne informace z cidel ? No to fakt vyvolava duveru.
Jako Milhauzz vyrobci aut jsou debilove a schvalne kazdy motor pridusi.
Pilot: cena je 780 EUR
Scream: ja som s tym spokojny
(nedaval som za to cenu ako vyssie, kupoval som to second-hand)
m1tv: to som neskusal, ale videl som par aut s upravou ktore neskutocne dymili pri beznej akcelaracii. Moja kokta nedymi o nic viac ako pred upravou.
MIlhauzz: neide to ako prase :-) Je tam ale poznat narast vykonu. Tento motor sa predava aj s vykonom 170PS a myslim ze je to tiez upravene len elektronicky.
V pohode, kazdy strujcem sveho stesti. Aneb je to tvoje auto a dej si tam co chces. Myslet = vedet velky kulovy :) Ses si jistej ze normal a rs verze maji uplne identicky motor?
tahle věc je normální oblbovadlo signálů co jdou z čidel do řj to je přeci naprosto jasný už jen tím, že se to montuje mezi čidla a řj. To jak moc to škodí nebo neškodí motoru je druhá věc ke který se vyjadřovat nebudu neb tomu nerozumím ... Každopádně tahle věc je hodně podobná krabičce s odporem jen jich je tam víc a je to komplexnější ...
Moje rozhodovanie bolo na zaklade tohto:
- je to najznamejsi vyrobca tychto boxov v Nemecku
- videl som niekolko recencizii a vyjadreni ludi ze je to OK
- kupil som to od kolegu za asi 1/4 povodnej ceny
- osobne poznam v nemecku kolegov, ktory to maju dlhoodobo v autach a vsetko OK
780 éček za tenhle nepřesný "přicákávač" nafty, to je teda síla...
Docela by bodlo zveřejnit výsledky emisního testu na válcích, pravděpodobně by to bylo velmi poučné.....
jj za 780 ecek bych teda delal jiny veci s motorem....

05.06.2007, 16:19 |
dolph999 | Upraveno: 2007-06-05 16:22:13
radek.613: co sa tyka emisii, tak v nemecku to prejde aj na Tüv
[ Link ]
tak takovej voblbovak kdyz mi ho rozsrozubujes sem ti doma schopnej udelat za max 500 korun ceskych mozna bych to hodil do pekny cerny krabicky a vytisknul potisk
m1tv: na 15-20s plnej na neutrál???
jinak teda za ty prachy bych si to radši nechal u cimbu nachipovat
asi tak, akorat bych esel k cimbu.
zajed si s autem na brzdu a uvidis ten zavratnej narust vykonu.
Ty kravo 780 euro za nejakou krabicku ? Je aspon ze zlata ?
No že někdo napíše že to projde "týfem", to nic neznamená. Vzhledem k tomu, že tahle auta mají problém zejména stran pevných částic už v serii (o čemž jsme přesvědčováni denodenně na našich silnicích a dálnicích), firma co by vymyslela kouzelnou krabičku na propasírování ještě víc nafty do válců a přitom udržela emisní limit, no o takovou firmu by se přímo krvavě popraly všechny motorářské týmy všech automobilek. Objektivní je přeci pouze protokol co vypadne z analyzátoru po roztřídění a zvážení všech látek separátně. Až budeš někdy v ČR, ohlaš se, strčíme to na válce a uvidíš jakého krásného "sergeje" z toho máš.....
radek.613: odkial si radek? to meranie na valcoch by ma zaujimalo.
radek.613: tak este nieco o emisiach a spotrebe :-)
[ Link ] uvidime teda na valcoch... ;-)
este jedno video Phaeton R10 (slabsia kvalita zvuku)
[ Link ]

06.06.2007, 09:01 |
Shr3k RedBaron: Naopak, právě tenhle "přicákávač" nafty je naopak mezi všemi "přicákávači" velmi přesný, proto má takové výsledky.
@LL: Je to "obyčejný" piggyback kontrolér pro TDI, jako třeba Greddy e-manage nebo A'PEXi SAFC pro zadrátování nebo s plugnplay harnesssem pro nějakou japonskou řídící jednotku, s tím rozdílem, že je pevně nastavený od výrobce a má to jemnější charakteristiku. Nechápu, proč takové pohrdlivé komentáře, krabice je to skutečně osvědčená a velmi dobrou pověstí. I když na můj vkus docela drahá.
no jestli to je mezi prikecavacema nejlepsí, tak ani tak to nebude dost dobry. cena je uplnej nesmysl. pochbuju, že ten kdo za to da 700E je zdravej. normalní clovek si necha udelat kvalitní chip od renomovane firmy, Luke288 pak pujde k CImbu, což porad vyjde lepe.
Shr3k: konecne niekto :-)
ako som pisal vyssie, ja som za to 780 EUR neplatil...
Scream: to v nemecku je potom polovica naroda, ktory na to maju chorych :-)
kucí, on je ale problem vetsiny modernich ŘJ, ze pri nahrani noveho softu (coz lide s novym autem v ramci servisniho programu tezko ovlivni) do RJ "zmizi" za tezke haky nahranej "chip" soft... proto je tohle pro dost lidi aktraktivni vec, proste nandas, funguje... jdes na emise nebo do servisu, vyndas, no problem... kolik to stoji je vec druha, muzes si ji samo pekne po cesku "okopirovat" a prodavat je na aukru, budes ve vate, ver mi .-)
Otazka k zamysleni, tak proc se emise vubec delaji? Tady myslim mimo nejakeho byrokratickeho teroru pujde i o zivotni prostredi. Pokud to vsem bude kourit jak spatne nachipovanym kamnum, tak nevim nevim k cemu bude treba Kjotskej protokol.
Hosi po nainstalovani mi to nekouri o nic viac ako predtym. V nemecku vam to odklepne aj Tüv, myslim ze by to nepreslo keby to bolo nejake kadidlo.

06.06.2007, 22:41 |
Shr3k Milhauzz: Že by proto, že Kjótský protokol je o snižování emisí skleníkových plynů, tedy především CO2 resp. metanu a ne o snižování emisí pevných částic uhlíku? ;-)
Ok, tak priznavam ze sem to prestrelil, dobre dobre, beru zpet. Ale u myslenky zustavam :) Kazdopadne mi nikdo nevezme to, ze cim vetsi vykon, tim je potreba vic paliva a tim vic toho leti z vyfuku ven, nebo se mylim?
Milhauzz - to mas asi pravdu, takze prestaneme prodavat Lamba a Ferka, nebo radsi vsechny auta nad 3l +, nebo radsi budem rovnou vsichni jezdit v HTP?:) srry za OT:o)
Milhauzz: taky je rozdil maximalni vykon motoru a okamzity vykon vyuzity k jizde. To, ze u HTP je to to same jeste neznamena, ze s 300HP budes taky drzet plyn furt v podlaze.
měli by to Kjótský protokolu zanýst, že když Tě trefí do hlavy briketa z vejfuku TDI je něco špatně ...
zajimavy je ze nekajej vedec nekde psal ze ty viditelny castice (ten cernej dym) neni tak nebezpecnej jako ty male neviditelne
Scream: Luke288 nenapsal, že by šel k Cimbu, napsal jsem, že bych radši šel k cimbu vzhledem k ceně, ktreou za to dolph vypláz. sam bych sel taky uplně jinam. ale to už slovíčkařim :)
Luke_288: dolph za to vypláz. 180 eur, aby sa porovnavalo porovnatelne
dobrý, ale tos na začátku nepsal a tvrdím, že kvalitní chip seženu za cenu okolo 10K Kč...coz je sice mín než stála tvoje krabička, ale pořád bych tomu věřil víc
Luke: ale je tohle ma skutecne jednu velkou vyhodu - nevyhovuje mi to? Nebavi me to nebo uz to proste nechci? Prodam to zase dal a o tohle se spousta lidi popere...
to je výhoda? uplně stejně mi byla nabízena panenska RJ do který se nahraje chip soft, prehodi se za seriovou, kterou si taky necham a princip je uplne stejnej. s tim, ze s prehazovanim RJ bude asi vic prace a vyjde to na vic penez
Lukasino: tak to je vlastne takova pyramida :-)
Luke: nj, treba me nevydrzi auto dyl jak pul roku, takze v tom vidim vyhodu, koupim to, kdyz to bude fungovat budu to pouzivat a kdyz me auto omrzi, tak si novy majitel bud priplati nebo to pujde jinam, netratim na tom... Takhle kdyz si tam necham dat za 10k chip, tak mi to nikdo nezaplati...
jasny, pokud mas auta takhle krátce, tak jo. me vydrzi auto v garazi 4-5let, tak asi proto na to koukam jinak
jj, to je samozrejme potom o necem jinym... :o)