Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > A8 coupe

 o Navštíveno 1879x o
o 03.05.2007, 14:07 | aphex | Upraveno: 2007-05-03 14:07:52
Škoda že to nedělali. Taková malá odpověď na mamuta coupe.

foto k příspěvku  od aphex



o 03.05.2007, 15:16 | MarauderZ28
bohužel audi a8 má k esku merglu dost daleko takže by to stejně nikdo nekupoval ...
o 03.05.2007, 21:30 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
to je jak pheton, nevim kdo vymyslel ze lidove vozidlo s cenou s-klasse tomu muze konkurovat :-)
o 03.05.2007, 21:36 | Pagoš
králík: Dyť je to celkem hezký auto :-)

foto k příspěvku  od Pagoš

o 03.05.2007, 21:37 | Pagoš
Aj interiér je solidní

foto k příspěvku  od Pagoš

o 03.05.2007, 21:37 | Pagoš

foto k příspěvku  od Pagoš

o 04.05.2007, 09:16 | petrcorrado
a8 ma sice k esku daleko, ale prodava se vic jak dvakrat tolik..
o 04.05.2007, 09:45 | .mycTD
jasne a fabii htp se proda jeste vic
o 04.05.2007, 09:50 | MarauderZ28
asi tak :o)
o 04.05.2007, 10:14 | tykeev
no, kdyby tohle stálo stejně jako Fabia HTP, tak jim ta prodejní čísla klidně půjdu zvýšit a myslím, že bych nebyl sám
o 04.05.2007, 11:31 | linset
MarauderZ28 a zbytek: čim přesně má A8 daleko k S-Classe? neni to rejpavá otázka, jen mě to zajímá...k audinám mám celkem vztah a měl jsem za to, že je audina lepší, takže pravděpodobně omyl
o 04.05.2007, 11:34 | Peterka | Upraveno: 2007-05-04 11:44:24
kde bych nasel vic fotek toho VW
o 04.05.2007, 12:57 | Luke-Jeep
otazka stejna jako linset...

krom toho ze je Sko vic pro páprdy? :-) v A8 sem jezdil docela dlouho na firme a Sko sem pravda ridil jen jednou (priblizne ten samy rok - 2000 audi a 2001 Sko) a ze by to byl tak horentni rozdil se mi teda nezdalo - Sko melo na muj vkus moc mekkej podvozek :-)

jakej je tedy ten horentni rozdil? (netvrdim ze nejni - nenapadlo me srovnavat to takhle) takze je to opravdu otazka ne rejpani
o 04.05.2007, 13:03 | Luke_288
jj, me to taky zajima, treba vnitřek Ska(stejný řady jako je ta A8) mi přijde oproti audine děsnej
o 04.05.2007, 13:03 | MarauderZ28
Proč jsou Primky horší jak Breitlingy, ukazují přeci čas stejně ...

Proč si kupovat Porsche Cayman když čiplá Fábie RS jede stejně ?

Proč je Mercedes víc jak Audi ?

Proč ceny ojetejch CRX převyšují trojnásobně ceny stejně starých aut ...

Vše je dáno trhem, to že je Mergl víc jak Audi je naprosto jasně daná věc a nikdo z nás tím nic neudělá hlavně nevím jak Vám mám na to odpovědět ... Snad krom toho, že Mercedes je prostě aristokratická značka zaměřená na nejbohatší zákazníky, Audi je lidová značka zaměřená na střední třídu zákazníků a to, že dělá jednu limuzínu z ní nedělá konkurenta pro výrobce kterej se na výrobu limuzín orientuje především ...
o 04.05.2007, 13:08 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.05.2007, 13:08 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.05.2007, 13:10 | Luke_288
proč je teda nebo bylo Ecko tak poruchový na elektroniku, kdyz je tak moc někde jinde než audi?
jinak audi je zaměřená na střední třídu zákazníků? Mare sorry, ale to potom značky jako renault, citroen, peugeot, škoda, opel by musely bejt automobilky pro sociály, audi je kurevsky drahej špás a troufnu si trvdit, že je cenově na stejný urovni jako mercedes.
btw mercedes dělá víc limuzín než S-klass?
o 04.05.2007, 13:12 | Luke_288
jenže tohle je nový S a mam pocit, že to by se mělo porovnávat až s nástupem nový A8. a i tak mě víc chytne intoš A8
o 04.05.2007, 13:47 | Luke-Jeep
jj Mare to chapu... ale jinak jako Luke288... asi sem jeste dost nezesnobovatel na mercedesa... ale Acko mi prijde privetivejsi...

a tak daleko jako je cayman od fabie RS zase Acko od Ska neni ;-)
o 04.05.2007, 13:57 | MarauderZ28
tady nikdo nemluví o poruchovosti s tím to nemá nic společnýho Royce je taky daleko víc poruchový než Passat a dělá to snad z Passata lepší auto ?

Jinak ano Audi je samozřejmě zaměřeno na střední vrstvu obyvatel nebo snad myslíš, že prodá vís S8 než A3,A4 modelů ? Škoda ? ano nevím čemu se divíš je automobilka zaměřená na sociální a střední vrstvy viz Fábia Junior ... nebo snad Audi dělá A3 vosekanou do mrtě ? Nedělá protože je zaměřena na střední vrstvy a to primárně, škoda leze do sociální vrstvy a střední a Mergl zahrnuje nejbohatší třídu lidí a zasahuje i do střední nepřijde mi na tom nic k nepochopení ...

A popravdě řekni sám pokud Ti nezáleží na penězích půjdeš si pro novou eSkládu a nebo novou A8 ? Já myslím, že naprosto jasně šáhneš po eSku ...

o 04.05.2007, 14:14 | Luke_288
čoveče asi tě překvapim, ale já mít prachy na takovýhle auto, tak první jdu k BMW pro sedmu, druhá zastávka by byla Audi a celej S klass od Medvědu by pro mě byl az jako poslední. Sko mě osloví až budu o par let starší.
tu poruchovost jsem zmínil proto, zes psal, ze znacka je zaměřená na nejbohatší zákazníky. pokud je značka zaměřená na nejbohatší zákazníky, tak by asi měla nabídnout nejlepší kvalitu. srovnání s Roycem a Passatem sem asi moc nepatří, ale pokud si někdo potřebuje dokazovat, že je high society a koupí si radši sice medvěda, kterej měl svýho času dost problémy se spolehlivostí, tak je podle mě padlej na hlavu. Audi a BMW je na uplně stejný cenový hladině a nějak jsem nezaznamenal, ze by A6 nebo 5er(srovnavam ty problemy s Eckem) měli nějak zásadní problem.
že audi nedělá osekanou A3? no, ty za tech 600K nebo kolik toho taky moc mít nebudou, jenže to je zas o tom, že si je koupi nekdo, kdo na to pořádně nemá a chce mít audi, což taky nechápu.

tohle celý je věc názoru, já si prostě myslim, ze to, že Mercedes je nějakej etalon už neni tak aktualni.


btw- merecedes prodá z celýho svýho objemu nejvíc S AMG nebo jsem jenom nepochopil to, jak jsi psal, ze audi neproda vic S8 nez A3 a A4?
o 04.05.2007, 14:17 | Luke-Jeep
sel bych urcite od mercedesu max pro CLS nebo SLR jiny se mi proste zdaji moc páprdovský pro můj věk ;-)
o 04.05.2007, 14:17 | .mycTD
Luke_288: jakoze v provozu potkas vetsi procento S klasse ze vsech medvedu, nez A8 mezi audi
o 04.05.2007, 14:21 | Luke_288
mycTD: Mára píše o prodeji, ne o tom, co potkám v provozu. jinak teda jezdim asi v jiným provozu, ale třeba po Praze pozoruju víc A8 ne S klass a vubec na trase Praha-CB.

Luke-Jeep: přidal bych ještě nový CL, protoze to je naprosto uchcávací, jenom těma penězma leze fakt mezi elitu
o 04.05.2007, 14:33 | MarauderZ28
já nechápu, že Mercedes ještě existuje když audi A8 je nejlepší ze všech limuzín, proč myslíš, že Mercedes vyrábí a slušně prodává S klasse když všichni kdo to kupujou jsou padlí na hlavu, proč vlastně nakonec nekupujou Phaeton, kterej je největší propadák za několik x let co kdo kdy vyrobil byť určitě výbavou a zpracováním bude na konkurence schopný úrovni ? Prostě Audi není brána jako Top značka to si říkej co chceš, dokládej to nespolehlivostí vyžší cenou atd, ale to je tak vše co proti tomu změníš. Každá firma pokud chce ukázat, že na to má koupí S kládu pro ředitele místo A8 a i na mě bude na parkingu vždycky eSko působit daleko majestátněji a víc draze jak jakákoli Audi A8 která bude stát vedle. Já osobně bych si rozhodně nekoupil limonádu ani jednu ze zmiňovaných - Mergl, Audi, BMW, šel bych do Chrysleru 300c ...

Navíc i vzhledově mi přijde Audina dost o ničem resp pořád to samý ... (pokud sem nevybral správnej model tak se omlouvám zas do toho tak nevidím u obou fotek sem našel datum 2007)

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.05.2007, 14:36 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.05.2007, 14:47 | Luke-Jeep
Mare je to jen muj osobni pocit... jak rikam asi jeste nejsem ve veku kdy se kupuje Sko... zatim se mi zda moc upjaty... CLS se mi zda prijatelnejsi...

300c? jj moc se mi libi z venku... fakt pecka! gangsta mobil jak ma bejt!

sef si ji koupil cca pred rokem a neco... v touringu... ale je to uvnitr covece dost zklamani (hlavne co se tyce mista uvnitr) a ty plasty :-! ale co bych za ty love nechtel... jinak se s tim jezdi gut... skoda jen ze sef sel do CDicka... svezl sem se totiz v Hemi a to je teprv jizda ;-)
o 04.05.2007, 15:02 | .mycTD
Luke_288: je to mysleny tak, kdyz to prezenu, ze mercedes prodava Ska a sem tam nejakej looser koupi Ccko. Zatimco u audi na jednu prodanou 8mu pripadne padesat A4 a A6.
Je to proste image znacky, proc kdyz VW narve do golfa cokoliv, tak furt je to jen volkskchar a spousta lidi radsi koupi za stejne prachy BMW v zakladu.
o 04.05.2007, 15:12 | imax
vzhledove se mi libi vic ta audina...
o 04.05.2007, 15:41 | Luke_288
Maraudere, s tebou se dost blbe diskutujue, protoze to hrozne hrotis a pritahujes za vlasy, ja nikde nenapsal, že A8 je nejlepší, nikde jsem nevytahnul Phaetona, reagoval jsem jenom na to, že Mercedes je top, coz podle me takhle jednoduse rict nejde.
pokud firma neco dokazuje tim, ze nakoupi Sklass, OK, asi je to filozofie firmy, naproti tomu třeba vedení Jihotransu jezdi v A8. takhle bysme se mohli dohadovat nekonecne dlouho.
jinak pokud je dnesni doba takova, ze top znacka muze bejt i neco, co stojí vic v servisu(nemyslim nic konkretniho), tak potěš kozy...
s tim srovnanim- tahle A8 je ve vyrobe mam pocit od doby predchozi generace S, tzn, ze ten stribrnej medved je new generetion a audi jeste new generetion nemá.

mycTD: a tyhle informace jsou nějak oficialne dostupny, kolik pripadne Sklass na ostatni modely? ja teda nevim, ale na silnici vidim spoustu ecek, spoustu cecek a obcas S. stejne tak u audi i bmw, tak to by potom znamelo, ze jsme narod looseru. jinak, pokud si nekdo radsi koupí BMW v zakladu nez neco jinyho(ne golfa, to je dost blbej příměr), tak je dle mě blázen, protoze to dělá jenom proto, ze chce mít BMW, ale přitom na něj nemá...
o 04.05.2007, 16:09 | MarauderZ28
for Luke - přečti si pár testu o Merglu S nevšiml sem si, že by mu něco vytýkaly a něco mu chybělo v čem by mělo Audi děsně navrch. Jak sem napsal, Royce je taky poruchový auto dokonce hodně moc a nevšiml sem si, že by ho lidi horentně prodávali a kupovali Audi. Věřím, že když uděláme anketu tady na AHC vyhraje drtivě eSko Mergl nad A8 Audi. A to, že Audi nemá novej model není chyba Merglu, ale neschopnost Audi pružně zareagovat na konkurenci, proto v současný době nezbejvá než eSko porovnávat se současnou Audi, to bych zas mohl říct až za dva roky vyjde nová A8 nebo kdy, že si počkáme na nový eSko od Mergla a pak bude srovnávat protože pak to zas není fér vůči Merglu ...
o 04.05.2007, 16:16 | MarauderZ28
jinak osobně mám půlroční zkušenost s Audi S8 2001 rok a jako popravdě rozhodně se nedá říct, že by to nebylo poruchový auto, pohodlím a výbavou jí mohl směle konkurovat a v některých aspektech značně převýšil můj Caddy STS z roku 96 - sedačky - nesrovnatelně lepší, jede víc při spotřeba cca o 5-7 litrů nižší, řadí plynuleji a podvozkově naprosto někde jinde ...
o 04.05.2007, 16:45 | Luke_288
OK Jirko, a co obráceně? co v testech vytýkají Audi a v čem má MB navrch. ono ty píšeš stylem, jako že Mercedes jo, klobouk dolu a zbytek shit. říkám, je to věc názoru a osobních preferencí, myslim, ze nikdo tady na foru by si nekoupil auto jenom proto, ze by chtěl něco někomu dokazovat. mě osobně dost dlouho trvalo, nez jsem si nový S zvyknul a zadek mi pořád přijde, ve chvíli, kdy neni černej, divnej. mě osobně víc sedí audi a nemám pocit, že by na mercedes nějak výrazně ztrácela.
spíš čekám na odpověď mycTDa o těch počtech...
o 04.05.2007, 16:58 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ja v phaetonu na obrazkach nahore vidim to co je vidat uz u fabie, golfu atd, treba ty vydechy ventilace, mrizky na repro, zamky kastliku atd...

o 04.05.2007, 17:38 | Driver
ono je to celkem jedno co je lepsi, proste Mercedes je mercedes, ti lidi si ho koupi uz jen kvuli toho názvu. kdyz nekde prijdes a reknes ja mam mercedesa tak to pusobi uplne jinak nez kdyz reknes ze mas Audi. Me kdyz nekdo rekne ze ma audinu, tak si v duchu predstavim nejakou A4, max A6, kdyz mi nekdo rekne ze ma medoura tak si predstavim eSko nebo CL ...... asi tak :-) mercedes bude pzdycky vic jak ostatni, ikdyz ho ostatni treba ve vsem predci
o 04.05.2007, 18:36 | Luke_288
a pak tomu někomu může stát před barákem třeba áčkovej medvídek
o 04.05.2007, 20:27 | imax
no ja nevim, ale kdyz se podivam na nasich panov ministrov, tak se spis vozej na Audinach a BMWcka a to uz jsou lidi ktery si jen tak do neceho nesednou.Pravdu povediac ani si nepametam ze by se nekdo s nich vozil v Mergli, ale mozna jsou vsichni vcetne prezidenta jenom stredni vrstva :)))
Ale jinak jako Driver ... Mercedes je proste znacka, ktera uz ma sve meno, ale to jeste neznamena ze musi byt zakonite lepsi nez BMW, nebo Audi
o 04.05.2007, 21:03 | Chadzi
Kolik z vás alespoň jelo v těch autech co tady píšete? Když se tak rozepisujete co a jaký auto je lepší a který je víc poruchový.......jedna bába povídala......
o 04.05.2007, 21:06 | Machča
je fakt ze nas fricek ( nemec) reditel ma S8 a esklasse a s audinou vubec nejezdi
o 04.05.2007, 21:19 | RedBaron
Když porovnám ty dvě auta, tak Audi je taková šedivá myš, neurazí ale ani nenadchne. To byl problém každý Audi, ve který jsem jel, prostě je to takový "běžný dopravní prostředek" s průměrnými vlastnostmi po každé stránce a s důrazem na dobře slícovaný interiér. I tady je vidět, že Mercedes je specifickej a designově rozhodně odvážnější ať už interiér nebo exteriér.
o 04.05.2007, 22:51 | Machča
ale jinak diskuze o nicem sorry za OT
o 04.05.2007, 23:00 | Luke-Jeep
Chadzi: nez zacnes moralizovat co treba si to tady procist?? pak mozna nemusis psat takovyhle kraviny
o 05.05.2007, 02:21 | kamil306
To je zas diskuze, každej kdo jezdí v Audi, nesedne do Mergla a obráceně, je to jejich značka...Mě se M. nelíbí, protože mi to připadne takový dědoučkovský..doma máme audi už hodně dlouho a poruchý jsou a to hodně, jenže to i mercedes (třeba elektrika). Mimochodem, s audinama se u nás jezdí častěji do servisu než s mým cc;-)
o 05.05.2007, 14:37 | Luke_288
Chadzi: jako Jeep, nejdriv cti a potom prosimte piš jo?
o 05.05.2007, 14:39 | Luke_288
kamil: tatik ma uz druhou A6 a jako zatim na novou nadava jak muze a po třech měsících ji chtel prodat a koupit mercedes...
to jen abyste nemysleli, ze nejak audi obhajuju a beru ji jako the best of...
o 05.05.2007, 15:50 | Machča | Upraveno: 2007-05-05 15:53:15
tatik ma 8 valcovy esko a jednou za pul roku se v tom rejpe a nejezdi s tim skoro vubec protoze to chlasta jak rakovina no je tam spousta
tech nacancanejch sracicek jako cervenej intros a takovy blbinky a normalne jezdi s E36 318i sice nema o penize nouzi ale netreba zbytecne utracet
a je to nejakej starsi model Sklasse z konce 90tejch let nevim presne
o 05.05.2007, 15:54 | MarauderZ28
tak já si nedovedu předtavit, že bych si koupil eSko, ale protože by mi bylo líto utrácet jezdil bych třeba ve Fiestě ... neb ta hodnota toho auta klesá takovým způsobem, že na tom tratíš víc než na tý spotřebě ... :o)
o 05.05.2007, 16:03 | Machča
tak jako naco startovat 4 litrovy eSko kdyz tatik to ma do prace 3 kilometry a dela sam na sebe
eSko vytahuje jen kdyz jede nekam dal a to neni moc casto driv jezdil hodne a jak se z nej stava starej koren tak uz moc ne :D
o 05.05.2007, 17:04 | Luke_288
tak pak naco to eSko mít....
o 05.05.2007, 17:13 | Machča | Upraveno: 2007-05-05 17:13:17
nevim do hlavy mu nevidim asi aby mohl balit mlady marky na eskladu kdo vi
o 05.05.2007, 17:49 | clown
Machca .. to je beznej stav ..

nademnou bydli jedno z prvnich esek a jaguar .. jezdi jednou za mesic ..
jinak Omega cca rv 2000 a Bawo E36 ..

a ani jeden z nich nema na ucte pod 10 mega .., ale proste nemusi byt az tak napadni ..

ale sam bych radeji taky esko nez audinku .. v Mercedesech jsem vyrustal :o))
o 05.05.2007, 18:05 | Machča
tolik fufni tatik asi nema ale na svoje veci jsem si taky musel vydelat on vzdycky jen rika ze na to taky vydelaval tvrdou praci takze asi tak
o 05.05.2007, 21:09 | camron | Upraveno: 2007-05-05 21:16:26
Sorry, ale k tomu, co si kdo představí pod pojmem "Mercedes" - tak já si pod pojmem uživatele "Mercedesu" jako první představím vyžranýho cikána s černýma polobotkama a bílýma ponožkama....každý to holt asi máme nastavné jinak. K této značce jsem nikdy neinklinoval a nikdy nebudu. Jak už někdo psal výše - i pro mě je top BMW...:-)
o 05.05.2007, 21:22 | Rajdlos
s eskem je naprosto super svezeni, super vyvazeny podvozek airmatic na nase silnice idealni, i ten nejslabsi motor plne dostacuje, spotreba u 3.2 je kolem 10l, coz je super, na dalnici cca 11-12, kdyz se to zene, akorat bych mu vytknul slabsi brzdy, ale to je kvuli vaze, motor temer nesmrtelnej
o 05.05.2007, 23:58 | Luke_288
11-12l máme na dalnici při tempu okolo 200 km/h s 3.0TDI, to by tak nejak šlo, ale ve městě běžně 14l, mam pocit, že v těhle vyšších objemech se rozdil dyzl vs benzin tak nejak maže.
a pravda, že airmatic je super, měli jsme pujceny ML a to byla bomba
o 06.05.2007, 04:07 | kamil306
14 je ještě dobrý, já ten náš novej přírustek ještě sice neviděl, ale doneslo se ke mě, že po městě aspoň 18l/100km...ale o tom to není, předjede to kamion na 5ti metrech a ten zvuk...
o 06.05.2007, 04:45 | tappaja
Kamos mel sluzebni E500 v kombiku, 4x4, byl s tim vic v servise nez jezdil, ale diky tomu jsem mel moznost ridit spoustu medvedu, kdyz mu je pujcovali jako nahradni. I ta nova S to byla, musim rict, ze tak nejak z toho auta je ten pohled na svet jinej.
Jo a spotreba u ty 500, lehka noha, do limitu tech 14, dynamicka pres limity 19 a praseci jizda 32...
o 06.05.2007, 09:31 | Rajdlos
no je fakt, ze kdyz prepnu Sko na sport rezim, zere to pres 16litru, ale na normal rezimu se spustenou klimou jezdim za 9-9,5l, coz na 3.2 a pri takovy vaze je naprosto super
o 06.05.2007, 17:32 | Chadzi
Luke_288 ,Luke-jeep.atd: sorry četl jsem to jen tak letmo tak jsem se nechal unést.....jsem totiž alergickej na "oborníky" co hodnotí auta a nejlepší auto v kterým jeli je fabie a nebo nemají řidičák vůbec.......
o 06.05.2007, 19:09 | Driver
Chadzi: nerek bych :-))
o 06.05.2007, 19:50 | clown
nekupuju si A8 nebo S classe abych hlidal spotrebu :o)) to si muzu rovnou koupit nejaly litrovy polo ..
o 06.05.2007, 21:11 | Rajdlos
clown: to neni o tom, ale spis, ze ty auta umej jezdit i za levno, kazdej si mysli, ze kdyz je to vysokej obsah, tak zakonite to i zere asfalt :-)
o 06.05.2007, 21:26 | petrcorrado
ja teda nevim, jezdim uz treti A8, cenove stejne drahou jako esko, mohl jsem si vybrat, jezdil jsem eskama a cl a stejne jsem si vzdycky koupil osmu. takze treba pro me neni top esko, ale osma a neni to otazka penez. Ocekavam za svoje penize nejakou hodnotu a vzdycky jsem mohl vyskocit s kuze kdyz mirne nasnezilo a ja se nemohl ani poradne rozjet z posranym autem, za tri mega!!!!!!!!!! Jinak argument typu fabii se proda vic je naprosta zhovadilost. jezdim casto na IVG (import vw group) a koukame do prodejnich statistik nasi zeme. Srovnavame zakazniky ve tride a8, esko a bmw7. ty mluvi dost jasne. zajem lidi v tehle tride neco ukazuje. dale agument o rolsu je taky mimo misu, esko do tehle tridy nikdy nespadne... takze nesrovnavat hrusky s jablkama.....
o 06.05.2007, 23:13 | MarauderZ28
takže chceš říct že se zadohrabem A8 se v zimě rozjedeš a s Merglem S zadohrabem ne jo ? :o) heh ...
o 06.05.2007, 23:44 | Tichy
A8 je 4x4
o 07.05.2007, 01:53 | MarauderZ28
aha takže to je pak těžce rukama a nohama co, mě vždycky fascinuje jak někdo tvrdí, že se zadohrabem se nedá jezdit v zimě, to je fakt trapas na entou a důkaz, že fakt řidičský shopnosti = 0, projezdil sem několik zim se zadorabama - cesty po celý čr a nikdy pokud sem měl dobrý zimáky sem neměl sebemenší problém a to sem nejezdil ničím přebouchaným elektronikou, takže těmhle řečem se jen musím smát neb bez urážky buď je to výmysl a nebo je to rukama řidiče, třetí možnost není když pominu že jezdí v zimě na letních pneu ...
o 07.05.2007, 07:20 | kamil306
Maraudere zaháníš to vždy úplně mimo, sory, ale dostaneš se v zimě do nějakýho průseru a s čím se z toho dostaneš snadněji, se zadohrabem nebo s quatrem? Nezlob se, ale i v BMW ti poraděj - kup si na zimu něco jinýho. Nemusíš mi to vyvracet schopnostma řízení, bavím se o porovnání v konkrétní situaci.
o 07.05.2007, 09:36 | MarauderZ28
dobře když má takový děsný problémy tak ať si koupí od Mergla 4x4 a je to ne Ale přijde mi naprosto zcestný vykládat, že se Merglem za 3 mega v zimě nedá jezdit - to je prostě nesmysl ...


for petrcorrado - nejdřív si pořádně přečti co sem psal o Fábce a Royce a pak možná pochopíš jak to bylo myšleno, tady nikdo neporovnával Royce s eSkem šlo o úplně něco jinýho ...
o 07.05.2007, 18:11 | badczech
No tak se panove podivejte na jedno video S-ka... Sice Top Gear, ale ale o tom vsem, co je v tom merglu si audi muze jen nechat zdat, zato mi ale prijde audi takovy ucelenejsi.. Netvrdim, ze je audi horsi nebo lepsi, pokud bych mel vybirat, byla by to velmi tezka volba..

[ Link ]
o 08.05.2007, 17:27 | petrcorrado
for: Mar. ocekaval jsem tenhle argument tak napul od tebe, osobne, co tady sleduju obcas ty prispevky, se s tebou velmi casto ztotoznuji a obcas me i ta tvoje ironie pobavi, nicmene argument je to dost slabej a vis proc? Protoze ja nechci resit blbou trakci u takhle drahyho auta! chapes? jako nechci ruco stahovat okynka i kdyz mam ruce, je to stejny. Jinak stojim si za tim, ze se s tim v zime neda jezdit, neni to ode me zaslepenost znackou, neb vlastnim obe, ale pokazde jinou kategorii. Muj kamarad co je zatizenej merglem si na zimu koupil ML. taky reseni.... :-) ja jen tvrdim, ze a8 nema k esku vubec daleko, ale naopak je zadanejsi a to o necem vypovida.... Navic esko je ted nove a osma je za polovinou sveho zivotniho cyklu, je to vecnej konkurencni boj. Driv to tak nebylo, ale ted je to jinak....
o 08.05.2007, 17:57 | MarauderZ28
není A8 žádanejší spíš protože ty co si jí kupují nemají na eSko ? Asi tak viď ...

jinak opět říkám argument že eSko nejde v zimě řídit je prostě nesmyslnej, to by 25% aut v týhle republice v zimě nejezdilo, nejezdili by osobáky, dodávky a nákladní auta ...

spíš ať někdo z fora kdo má nebo měl zadohrab poreferuje, že si musí kupovat na zimu druhý auto v předohrabu nebo 4x4 protože ho jeho zadohrab nikde v zimě nedoveze ... já měl aut několik a zodpovědně můžu říct, že v tom prostě rozdíl není ....
o 08.05.2007, 18:00 | MarauderZ28
prodejnost limuzín za rok 2006 (v závorce uveden rok 2005) v USA
(koukám, že to vypovídá o tom že o A8 je spíš absolutní nezájem v porovnání s eskem)

# Cadillac DTS: 59,031 (61,983)
# Lincoln Town Car: 39,295 (47,122)
# Mercedes-Benz S-class: 30,886 (16,036)
# Cadillac STS: 25,676 (33,497)
# Lexus LS: 19,546 (26,043)
# BMW 7-series: 17,796 (18,165)
# Acura RL: 11,501 (17,572)
# Audi A8: 5,038 (5,430)
# Jaguar XJ: 5,027 (8,304)
# Infiniti Q: 393 (1,129)
# Volkswagen Phaeton: 233 (820)
o 08.05.2007, 18:01 | MarauderZ28
pro zajímavost střední třída opět Audi dostává těžce na prdel ....

1. Acura TL: 71,348 (78,218)
2. BMW 5-series: 56,756 (52,722)
3. Cadillac CTS: 54,846 (61,512)
4. Mercedes-Benz E-class: 50,195 (50,383)
5. Lexus GS: 27,390 (33,457)
6. Infiniti M: 25,658 (24,000)
7. Audi A6: 16,216 (18,074)
8. Lincoln LS: 8,797 (19,109)
9. Jaguar S-type: 5,875 (8,897)
10. Volvo S80: 5,469(10,181)
11. Saab 9-5: 4,992 (6,023)
o 08.05.2007, 18:02 | tappaja
Sis jirko na tu A8 zased co? ;o)
o 08.05.2007, 18:02 | MarauderZ28
a i v té poslední jaké je to překvapení ..... vítězí Mergl :o)

1. BMW 3-series: 120,180 (106,950)
2. Infiniti G: 60,741 (68,728)
3. Lexus IS: 54,267 (15,789)
4. Mercedes-Benz C-class: 50,187 (60,658)
5. Volvo 60/70: 48,434 (47,518)
6. Audi A4: 42,694 (40,707)
7. Acura TSX: 38,035 (34,856)
8. Lincoln MKZ: 33,114 (4,985)
9. Saab 9-3: 24,133 (24,108)
10. Jaguar X-type: 5,214 (10,941)
o 08.05.2007, 18:05 | MarauderZ28
prodejnosti v Německu rok 2006 (musím se smát neb opět nic nevypovídá tomu, že by A8 drtila eSkládu a byl o ní super zájem)

Model ks podíl rozdíl proti 2005
Mercedes-Benz S 10 985 26,3% + 63,5%
BMW 7er 5 837 14,0% - 4,7%
Mercedes-Benz CLS 5 712 13,7% - 27,5%
AUDI A8/S8 5 558 13,3% + 5,7%
VW Phaeton 2 371 5,7% - 26,2%
Jaguar XJ 765 1,8% + 38,3%
Maserati Quattroporte 226 0,5% - 27,3%
o 08.05.2007, 18:08 | MarauderZ28
jinak je zajímavý, že v Německu se prodá A8 stejně jako v USA cca 5000 ks a Mergl v USA prodá skoro 3x víc jak v Německu ...
o 08.05.2007, 19:00 | RedBaron
Oblibenost koncernu a ochota platit vic za neco jako je Audi konci na hranicich CR
o 08.05.2007, 19:11 | Luke-Jeep
covece tak to uz to Sko nechcu vubec...dyt je to tuctovka :-D
o 08.05.2007, 19:20 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-05-08 19:21:38
jinak kdyby to někoho zajímalo prodejní čísla v ČR - Audi A8, BMW 7 a MB S - se před uvedením nového eSka pohybovaly v rozdílech mezi soupeři cca o 6 prodaných ks víc nebo míň tj Audi například prodalo 101 ks A8 a BMW prodalo 95 ks svý sedmičky ...
o 09.05.2007, 11:16 | petrcorrado
nemaji na esko? vzdyt je plus minus stejne drahy. az budu na importu, vezmu si ty statistiky (jsou pro CR), to me zajima....
nerikam ze nejde ridit, osma se chova na snehu lip...
o 09.05.2007, 12:07 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-05-09 12:10:08
já ty statistiky četl, než Mergl představil nový eSko byly prodeje + - vyrovnaný, vedlo Audi s 101 ks, BMW druhý s 95 ks - Mergl byl třetí číslo bohužel nevím, tohle jsou minimální rozdíly ... V momentě kdy Mergl uvedl novej model je na prvním místě ... Navíc vzorek čr je naprosto mimo se stovkou prodanejch ks to je naprostý nic v celkovým objemu prodanech ks na světě a tam naprosto drtivě výtězí eSko a Audi paběrkuje ... Největší Mergl S 600L stojí 4 400 000,- největší A8L stojí 3 600 000,-
o 09.05.2007, 15:31 | CervinVega
chapu argument se stahovanim okynek... chapu, ze vetsine kupcu A8 nevadi 95%? casu za volantem vozit zbytecne cca 100kg vahy (a dilu k poruse) navic... chapu, ze "Naskok diky technice" pekne zni... nechapu proc si tak malo lidi objednava S v 4x4 nebo 5ku v X (7mu ani nedelaji)... ze by jim nevadily ty ztraty prebehlych kupcu? nebo je to tim, ze staci jedna testovaci jizda a lidi pochopi? :-)
o 09.05.2007, 20:48 | Luke_288
uz jsem to psal výše, Audi je cenově srovnatelný s Mercedesem, takže A8 určitě není žádanější(jestli to je pravda nevim, někde jsem to tu čet) proto, že ten člověk nemá na S...

kamosovo tatík má Céčko a v zimě se skoro nevyhrabe ze zahrady. za volantem tráví celej život, takže na ruce bych to jednoznačně nesváděl
o 09.05.2007, 21:01 | Luke-Jeep
asi takhle: mame na firme chryslera 300C touring s celym spodkem od mercedesu (CDi a vsecky ty sragorky elektronicky... plus nahon na prdel) a verte mi ze to moc daleko nevyjede... oproti A8 v quattru - a neni to rukama...
o 09.05.2007, 21:17 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
mne by zajimalo ze problemy se zadnim nahonem v zime maji v drtive vetsine pripadu jen lidi co nejsou majiteli zadokolky :-)
o 09.05.2007, 21:28 | MarauderZ28
asi tak, já už to vzdávám neb to fakt nemá smysl, prostě lidi co maj zadokolky jsou dementi, neb na zimu si musej kupovat další auto, zajímavý, že lidí se zadokolkama znám desítky a nikdo problém nikdy neměl a to bydlej i po vesnicích a dalších prdelkách kde je sněhu v zimě plno, já se starým BMW E34 2 x zima na vysočině, na chalupu kde není ani asfaltka, ale prohrnutá polňačka a já se tam světe div se dojel a neměl problém, holt sem asi megasuper řidič kterej ve světě nemá obdoby (a to nemluvím že jednu zimu sem odjezdil s Camarem 350 HP na lehoučký prdeli a opět světe div se opět sem za těma rodičema dojel) a to podotýkám ani jedno auto nemělo nic jen Camaro má samosvor ...

k ceně - dal sem sem porovnání cen já tam vidím 800 000 Kč rozdíl to není zanedbatelný bych řekl, navíc druhá věc zajímavá, všude na světě se drtivě prodá víc eSek než A8, jen v čr vede o 12 ks Audi kde je chyba ? :o)
o 09.05.2007, 22:23 | Luke_288
dej sem porovnání cen S600 v plný příplatkový výbavě a A8L v plný příplatkový, ono je možný, že S600 týhle generace má v základu víc než A8, která je ve výrobě už x let. je jasný, že nový auto bude dražší než auto, který se už dlouho vyrábí.

zadokolka vs. zima- nevim, mě to přijde i logický z fyzikálního hlediska, těžkej předek, lehkej zadek. nikdy jsem s tim nejel a jsem řidič jelito, protoze umim zapadnout i s předohrabem, nějak jsem zjistil, ze 215ky nejsou do sněhu to pravý ořechový.
o 09.05.2007, 22:36 | MarauderZ28
např. BMW je zadohrab a má váhu 50:50 ...
o 09.05.2007, 22:58 | Luke_288
OK, mě došly argumenty, jen předávám dál to, co mi říkal kámoš
o 09.05.2007, 23:12 | petis
že se v zimě nedá jezdit se zadohrabem platilo u žigulu se kterýma to fakt nešlo:-))
Jezdím se Sprinterem a když jsou pořádný gumy, tak zima naprosto vpohodě.
o 10.05.2007, 03:22 | kamil306
To se tu můžete hádat do nekonečna, vždyť jezdit se zadohrabem je paráda jezdit v zimě...víc srandy zažít nejde:-) Jen nevím proč se to zas žene, že s tím nejde jezdit...pouze dej ty dvě auta vedle sebe. Když jsme byli v alpách, napadlo 7m sněhu, na parkovišti A6ka byla metr pod urovní a z té díry to dostalo levý zadní a pravý přední...odpoledne už odtud lidi vozili vrtulníkem, my to zvládli bez řetězů..o tom sem mluvil.
Mar - najdi si statistiky z austrálie, protože ti určitě udělají dobře. Audi se tu musí prodávat dost blbě oproti bmw a merglu. Ale kdyby se mi líbily tyhle 3 značky, šel bych do audi, protože je jich nejmíň:-D

o 10.05.2007, 03:37 | MarauderZ28
ty jsi dej hadr na hlavu a uklidni se, jako jedinej sem sem dal něco co si netahám z paty a neplácám nějaký doměnky a svoje dohady, ty austrálie ...

Navíc jsi asi fakt retard neb v ČR je Audi naopak nejvíc, možná by to chtělo se naučit číst neb je to tu zmíněno několikrát ...
o 10.05.2007, 15:12 | kamil306
Ten s tím hadrem bych neměl být já, já jsem narozdíl od tebe úplně klidnej a to cos sem dal, byly statistiky z USA a Německa, číst umím...proto sem psal, nech si vyjet i Austrálii, protože tady si A8 vede ještě hůř a o to ti tady v celé stupidní debatě jde ne?
Do retardů si nadávej někomu jinýmu...
o 10.05.2007, 15:43 | RedBaron
No prostě chtěl kamil říct, že ČR je svatej grál všech automobilek a co se tady prodává, je pro ně naprosto směrodatný, nějaký USA a Německo, pche! :o)
o 10.05.2007, 15:52 | MarauderZ28
asi tak, co to je 30 000 a 10 000 prodanejch kusů proti 100 kusům prodanejch v ČR to je přeci ten nejprůkaznější vzorek v celosvětovým prodeji aut ...
o 10.05.2007, 16:18 | kamil306
já se o ČR vůbec nebavím...bere mě Marauder s tím jeho většným dokazováním pravdy...Když napíšu, že ho mám většího jak on, okamžitě tu budu mít tabulku a studii z googlu, že to není pravda a fakta který to dokazují:-D tím tu končím:-)
o 10.05.2007, 16:19 | tykeev
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
o 10.05.2007, 16:33 | MarauderZ28
a co Tě sere, že mám prostě pravdu pro který mám důkazy a nebo to, že Ty máš maximálně dementní keci, který sis nadloubal z nosu ? Je mi jasný, že kecálky, snílky a lháře tímhle musím krutě nasrat ...
o 10.05.2007, 17:04 | kamil306
těch pravd bude víc..ale neberu, ta tvá je vždy nejvíc vidět. možná ty kecálky, snílky a kdo ví co ještě musíš opravdu NASRAT, ale já z tebe spíš čůrám...
o 10.05.2007, 17:06 | Luke_288
uf, tady už se i čůrá :-))))
o 10.05.2007, 23:26 | MarauderZ28
každej má nějakou úchylku, někdo se ještě v dospělosti pochcává a potřebuje plíny s tím nic nenaděláme :o)
o 11.05.2007, 07:20 | RedBaron
kamil306: Čísla hovoří jasně a tys to koukám prostě jenom neunesl. Zavolej svému psychologovi :o)
o 11.05.2007, 11:14 | Luke-Jeep
ono to teda uplne puvodne nebylo o cislech, ale o tom (aspon jak sem to pochopil ja) zda pokud sem riditel, a mam A8 zda se a ni musim stydet nebo ne... a ja tvrdim ze to reprezentativni auto je a ze se mi s nim bude v zime s quattrem jezdit pohodlneji... a ze proste pro MOU OSOBU je A8 v poho. tot muj nazor...
o 11.05.2007, 17:58 | camron
koukám never-ending story...:-)))
o 11.05.2007, 23:09 | Machča
nakonec nejdulezitejsi stejne je aby prdel mela pohodli kazdej at si jezdi v cem se mu dobre sedi a manevruje at uz predokolka,zadokolka, 4x4 a vsechny ty ruzny elektronicky systemy
treba ja bych si nekoupil O I pac me z tech sedacek bolej zada a prdel
o 16.05.2007, 21:35 | petrcorrado
nechapu kam se to zvrtlo... ? dneska jsem byl na importu a bavili jsme se o tom. Co je na trhu novy esko tak jednoznacne vede v prodeji, to je i pochopitelny, ja jsem mel udaje kdyz jsem si kupoval osmu coz je dva roky zpet (jinak me ani nenapadlo to resit z celosvetovyho hlediska, ziju tady....) Esko bylo samozrejme starsi model. ze se uvede novy esko v polovine zivotniho cyklu osmy je podle me zamer a konkurencni vyhoda, ted bude zase na rade nova osma nekdy za dva- tri roky. tvdim ze quattro ma lepsi trakci nez zadokolka, o tom snad neni treba se dohadovat, neresim a nezajima me jestli nekdo umi nebo neumi jezdit se zadokolkou v zime na snehu. dnes jsem koukal na osmu u exnera a stala 4.2 mil..... holt vybava. a dale si myslim, ze osma je plnohodnotnej konkurent eska. that's all...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4374 sekund.