
Navštíveno 770x

Moc jsem nenasel jakej je rozdil mezi DOT3 a DOT4 - daji se treba misit?? Jakoze mam DOT3 a naleju DOT4... Diky...
rozdil je v bodu varu kapaliny. miseni je mozne a to tak ze do dot 3 muzes dolit dot 4 ale opacne ne. lepsi je ale vymenit a nelejt celou DOT4
rozdíl je v bodu varu....
DOT3 je 230stupňů
DOT4 je 260stupňů
to je fofr - a ted - jak ji vymenit - je to na zebrakovi - esco MK7 - 1.8D - slysel jsem neco zacit od nejvzdalenejsiho kola a vypumpovat pres odvzusnovaky... je tak??
osobně co sem byl naučený:
motorový olej, převodový olej, chladící kapalina a brzdová kapalina - nikdy nemíchat!!! jak typově, tak ani značkově
tmx: dělám to přesně tak, jak si napsal :-)
nicméně dneska bych dal už všude DOT4, přece jen ty auta něco váží, brzdy jsou taky líp dělaný, že mají ostřejší nástup... atd...
tak na 1,8D je DOT 4 snad i škoda :)
DOT4 se míchat smí je to naprosto všude tak uvedeno, tohle platilo možná tak dřív v prehistorických dobách kdy nebyl ani DOT 3

04.05.2007, 16:57 |
Machča | Upraveno: 2007-05-04 16:58:15
do zadnyho dieselu neni dot4 skoda pac ja jsem ji vzdycky uvaril jak v sierre tak v Mazde a nemely zazracnej vykon a mazda byla 3 dverova
já všude mám DOT 5.1 (hlavně tam nesmíte nacpat DOT5 ani ve snu to je něco naprosto jinýho)