
 Navštíveno 2033x 

 
Tak schválně co vy na to?

 

 04.11.2006, 13:07 | 
Smrada (M)
 Mno v tomto pripadku to asi nebude toliko tuzing jakoze sportovni funkcni uprava
 

 04.11.2006, 13:07 | 
Mac Zadokolka, okruháč, přítlak na zadek potřeba, spotřeba se neřeší. No problem
 

 04.11.2006, 13:08 | 
Smrada (M)
 Navic bych jeste videl, ze v tomhle pripade neni potreba, aby to dobre vypadalo, je treba aby to fungovalo
 
ze by nejaky GTR takze ani tuning ani tuzing spis nejaky odvetvi autosportu :o))
 
jak uz bylo psano, tohle podle me nepatri do kategorie tuning ani tuzing. to je závoďák
 

 04.11.2006, 17:27 | 
dddd a proč nemá karbonové sání?
 
pac to je racing a ne tuning prece :O)))))))))
a tady cesky firmy jako je kramskej ladej motory a nepotrebujou k tomu zadny hardcore dily.....
 

 04.11.2006, 17:32 | 
dddd honza: ta druhá věta je doufám vtip
 
H-Honza ma pravdu 
taky nepotrebujou aby ten motor vydrzel x tisicu kilometru
 
Podle mě bávovi takovýhle křídla neslušej, i když jsou funkční, takže tuzink.
 

 04.11.2006, 21:09 | 
JR rossi.x to fakt rozstipnul ..... 
kdyz se na to budu divat z pohledu jeste tuning nebo tuzing, tak jednoznacne tuning, protoze tohle ma kurevskej vliv na jizdni vlastnosti auta.
a pridam par tech. info ...
motor: 
3200 ccm řadový šestiválec
Max. výkon 350 PS, kroutící moment 360NM
Max. otáčky 8000/min
Řídící jednotka BMW Motorsport
Převodovka:
6-ti stupňová manuální plně synchronní s dvoulamelovou kovovou spojkou AP Racing
Karoserie:
Samonosná s vestavěným bezpečnostním rámem OMP, opláštění karoserie je vyrobeno z kevlaru a uhlíkových vláken. 
Celková váha vozu 1120 KG
Centrální hasící systém
Nápravy:
Přední náprava vyrobena z lehkých slitin BMW Motorsport
Zadní náprava - ramena z lehkých slitin BMW Motorsport
Tlumiče Billstain
Brzdy:
Přední kotouče MD 370 s 8 pístovými brdziči MD component
Zadní kotouče MD 313 s 4 pístovými brzdiči MD component
Nádrž:
Závodní o obsahu 120L FT 5 firma ATL
Rychlotankování Premier
Pneu:
Přední 265/18/640
Zadní 286/18/650
Pirelli nebo Michelin
Ráfky:
Přední ATS 10" s centrální maticí
Zadní ATS s 11" s centrální maticí 
 
tady je BMW Krámskýho

 

 05.11.2006, 14:11 | 
dddd prej žádné hardcore díly,ale proč se vubec rozčiluji
 
tak je popiš když jsi v tom tak kovanej hihi ...
 

 06.11.2006, 09:15 | 
Zdenek (A)
 To posledni je tuzing jako prase: falesny nadechy na cumaku auta :-)))))))))
 
to posledni je Citroen, ne? podle stylu zadnich blatniku ...
jinak jako Zdenek ... fakt trapak  ;-)
 
no .. já bych řekl že kdyby tam měl nádechy ( ledvinky patří výhradně k image BMW) tak by neměl za sebou ten zlatý věnec... na závodě nemusí jen dobře jet, ale mělo by i dobře vypadat... a pokud někdo odsoudí auto kvůli samolepce na přední části (která je na spoileru a ne tam kde by měla být- tím pádem každý kdo není debil musí vědět že to není žádná imitace ledvinek) a jsem fakt zvědav..... kolik lidí z těch co tím tady pohrdají a píší něco o tuzingu se v takovém autě svezou.. a pokud by se jim podařilo se svést, tak  by mě zajímalo kolik z nich se neposere z jízdních vlastností... prostě tady ty příspěvky ve smyslu "tuzing jak prase" jsou fakt ubohé.... 
 

 07.11.2006, 11:02 | 
Zdenek (A)
 ...a kdyz jeste obcas nekdo nepochopi vtip, tak to uz je uplne v pr***i ;-)
 
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 

 07.11.2006, 17:24 | 
somas teda Zdeňkův příspěvek o falešném sání mně hodně rozesmál ovšem DaveXt600-ův příspěvěk mně doslova rozsekal :-))))))))))
 
Už tu chybí jen Jarmilka....
 
To snad není možný -Přece vůbec nezáleží na tom jak takovýhle auto vypadá, ale na tom jestli vyhrává závody pro který bylo postavený a samolepky na kapotě se fakt neřešej...
 
No, takovíhle lidi se v tuzingu určitě vyžívají :o)  
[ Link ]