
 Navštíveno 2202x 

 

 01.05.2006, 19:19 | 
kubo autoskola na Skyline? To je uz dost dobre... :-)))
 

 01.05.2006, 19:46 | 
TROY ty krávo :o) drift school muhehe
 
tak máme v budějcích dva skyline(y). Kámoš natóčil toho druhýho mobilem za jízdy.
Stačí quick time na přehrání 
[ Link ]  
nějak se to začíná hemžit skajlajnama :D
 
Hou8-/ mazec,mazec....ja se ho chci aspon dotknout..mnam
 
to si delas prdel.. ty woe skyline a jeste v sedanu, celkem raritni vec...

 
kua to video mi nejde... co to ma ta ER34 na ty palubce? :D :D ted jeste pana majitele prekecat k tomu uras bodykitu a mame tu dalsiho Nomuru :D 
btw kolem me se vcera vecer tady v Kyjeve prohnal BCNR33 a to byl teprv zazitek :)
 
Co mze byt v ty autoskole za motorizaci? To asi nebude GTS-R, co?:o)
 

 02.05.2006, 08:03 | 
Mario Jako H-Honza.... :-O
 
Podle Barbuchy z TF v tom může být:
"Na předním blatníku má znáček GT takže v tom může bejt RB20de až RB25DET což by bylo 150-280koní. Ale podle kastle bych to tipoval na rb25de s 200koněma"
 

 02.05.2006, 08:52 | 
FXS kwa drát s  tim by se nechalo vymyslet věcíííí :-)
 
Spitfire :-D hodiny a voltmetr...
 
ted to jeste dostat Kagetakum na dilnu :)
 

 02.05.2006, 17:24 | 
Mac Copak o to, dovézt to nechat problém není, ale předělání řízení asi bude dost problém. Blitz kit za těžký love ani omylem a nechat to na druhé straně jako ee
 
ale nee, kazdej kdo ma skusenosti s volantem napravo rika ze to je v pohode, i sam Barbora si na to po tejdnu zvyk a ted mu to uz ani nepride rikal, me osobne spis vadi legislativa v tomhle ohledu, protoze RHD u nas neprihlasis i kdybys podplatil cely ministerstvo dopravy :(
 
Taky jsem ho viděl v Homolích cestou z Křemže. Sedanů je víc, kupé je raritní :o)
 
Skyline v sedanu je vic?? Heh ty woe....... nebud vtipnej ;O)))
 

 03.05.2006, 11:51 | 
RedBaron | Upraveno: 2006-05-03 12:03:54
 Dělá se od 99 a sedan sériovka tipuju bude od 200 tisíc? Kupé GT-R se bude pohybovat od půl miliónu, ale to je úplně jiný stroj, asi tak jako srovnávat 320i a M3.
 

 03.05.2006, 12:27 | 
H-Honza (M) | Upraveno: 2006-05-03 12:27:37
 mno zase nemas pravdu, opravdu se snazis marne.
Dela se od roku 1989, a kazda generace skyline mela svoje coupe a sedan, do rady 32 po 34. 
Ty prvni generace byly vcelku o nicem - s motorem 1,8 nebo 2,0 v atmosfere, az ta kolem 93-94 roku byla osazena motorem RB25DET se kterym se uz dalo neco delat.
Sezen sedan do 200tisic v modelovym roku 99, hned ho beru. 
Jakykoliv slusny skyline tezko sezenes pod 15 000$ a je jich hodne malo. Nejvic se daji poridit mimo japonska i v australii.
Kdyz budes shanet sedan, budes ho shanet hur nez kupe, proto rikam ze sedan je raritni.
 
Skyline jako řada vzniknul už v roce 1952. R34 v základu má dvoulitr 140 koní. Pro většinu lidí je Skyline znám jenom jako nahypované nahypované kupé GT-R, kterého má každý na netu plná ústa. Sedan se fakt asi prodával blbě, spíš jako služebák. Že bych se dojel do Homol zeptat, co to je, čí to je a co tu s tím budou dělat? :o)
 
jedna co jsem nasel v Irsku, jestli to je ona
 [ Link ] ale cena je priserna
 
cena je cca million korun to neni zase az tak hrozne, az na to ze ten melon nemam :-((((
 
GTR V-Spec no jo :o)
Já jsem nejlevnější našel sedan v Austrošce za 350.
 
pockej, ale psal jsi neco o 200 000?? Hehe.....
Mega neni az takova paleta, na to jak malo staci aby to auto bylo vykonove uplne jinde....kuwa...
 

 03.05.2006, 20:06 | 
Spitfire | Upraveno: 2006-05-03 20:16:01
 na japonskejch net bazarech se nejlevnejsi R32 GT-R pohybuji od 200 vyse ovsem kus v dobrem stavu by mel byt minimalne za 500 a stejne do nej po prijezdu date tak 100 za repase a uvedeni to kazdodenne provozuchopneho stavu :o) Ovsem treba R32 GTS-t zacinaji na 20-40 tisicich (ano, korun :) S tema datama prvniho Skylinu si taky nejsem jist, ovsem mam pocit ze se v roce 56 ukazal jako koncept a az v roce 57 sjel prvni sedan s oznacenim ALSI-1.
Sedany jsou nejcastejsi v JPN a jak uz napsal RedBaron je to hlavne sluzebak. jinak modely GTS-t jsou taky velmi rozsirene a hlavne oblibene mezi driftery, krome toho ze i RB20DET bez problemu vydrzi 500-600 koni tak neGT-R kupe vazi radove o 200-300kg mene coz je docela prijemna skutecnost kdyz se veme v potaz ze GT-R vazi od 1430-1580kg :-)
vsimate si jak se tu nenapadne predhanime kdo toho vi vic a kdo napise veci slohovku? :lol:
 

 03.05.2006, 20:21 | 
H-Honza (M) | Upraveno: 2006-05-03 20:23:05
 nevim, proc sem tahate pravek, skyline o kterem se tady mluvi je od R32 nahoru. 
Na japonskych bazarech muze byt, nicmene mi jsme o par kilometru jinde, takze pokud chce nekdo hazet ciframa, mel by brat ohled i na tu omacku kolem  ;o))
 
ceny za prepravu jsou cca 30 tisic normalne po lodi do hamburku, cca 70 tisic za prepravu kontejnerem po lodi primo do prahy, oboji trvajici 2 mesice. Pak je tu jeste moznost letecky, to je za zhruba za dva dny a za 200-300 tisic :-) jinak neni pravek jako pravek, myslim si ze kdybys na vlastni oci videl GT-R ze serie C10 nebo C110 tak bys nazor hodne rychle zmenil ;-) 
Jinak znamej je zrovna v procesu privazeni GTS-t a s rozpoctem se bez problemu vesel do 100 tisic :o)
 
tak to bude dobrá jebka :o)
 
největší problém Skyline je ten, že ho nepřihlásíš pokud si ho nekoupíš v USA u Skyline motors, pak jo ...
 

 03.05.2006, 21:21 | 
H-Honza (M) | Upraveno: 2006-05-03 21:25:45
 mno ja nepolemizuju o kvalite a uspesich starsich skyline, ktere taky znam, ale to opravdu neni to auto ktere vyzvedlo skyline tam, kde je ted.
To bychom mohli do rodiny skyline vzit i kombi a diskutovat o jeho uzitne hodnote :O)))))))
Kontejner s autem do CR vyjde na 3300$. 
Pojisteni jsou 2% z ceny zasilky.
Kde je clo a podobne??
Nevim, treba se pletu, ale to co tu je psano mi zni dost utopicky.
 

 04.05.2006, 08:34 | 
Mario skylijne je mrdka jen RB26DETT by se hodil :-))
 
H-Honzo jestli mas o skylinech trochu prehled tak si urcite vspomenes jakej to byl kotel kdyz vyjelo PGC10 a po sleze KPGC10 z tovaren a co dokazovali na zavodnich tratich :o) mas pravdu, dnes je tam kde je opravdu diky mladsim modelum, ale kdo vi jeslti by byla jeho slava takova nebyt C10 a dalsich :-) urcite by byla o neco malilinko nizsi ;-) 
Clo? promin ale tady moc prehled nemam :-/ jaka je vyse cla? je tam nejakej rozdil pokud by auto slo kontejnerem do prahy a kdyby se vezlo samo na privesu z hamburku?
Mario, az pojedes necim co ma RB20DET tak zmenis nazor ;-)
 
R32 Models:
    * GXi Type-X - 1.8 L CA18i I4, 91 hp (67 kW)
    * GTE Type-X - 2.0 L RB20E I6, 125 hp (93 kW)
    * GTS Type-X, S, J - 2.0 L RB20DE I6 155 hp (115 kW) (most common)
    * GTS-25 Type-X, S, XG - 2.5 L RB25DE DOHC I6, 180 hp (132 kW)
    * GTS-t Type-M - 2.0 L RB20DET turbo I6, 212 hp (156 kW)
    * GTS-4 - 2.0 L RB20DET turbo I6, 212 hp (156 kW) (4WD)
    * GT-R - 2.6 L RB26DETT twin-turbo I6, 280 hp (206 kW) also NISMO, VSPEC and VSPECII variants
R33 models:
    * HR33 GTS - 2.0 L RB20E SOHC I6, 130 PS (96 kW)
    * ER33 GTS25 - 2.5 L RB25DE DOHC I6, 190 PS (140 kW)
    * ENR33 GTS-4 - 2.5 L RB25DE DOHC I6, 190 PS (140 kW)
    * ECR33 GTS25T - 2.5 L RB25DET DOHC turbo I6, 255 PS (188 kW)
    * BCNR33 GT-R - 2.6 L RB26DETT DOHC twin-turbo I6, 305 PS (224 kW) (advertised as 280 PS)
    * GT-R LM - 2.6 L RB26DETT DOHC twin-turbo I6, 305 PS (224 kW)
    * 400R - 2.8 L RBX-GT2 DOHC twin-turbo I6, 400 PS (294 kW)
R34 Models:
    * R34GT - 2.0 L RB20DE I6, 140 hp (103 kW)
    * 25GT-V - 2.5 L RB25DE I6, 193 hp (142 kW)
    * 25GT/25GT-X - 2.5 L RB25DE I6, 193 hp (142 kW)
    * 25GT-t - 2.5 L RB25DET turbo I6, 280 hp (206 kW)
    * GT-R - 2.6 L RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW) (advertised as 280 PS)