Krtekaudio: dik, mela to byt takova recese, ale docela se to chytlo.
CervinVega: nejspis by mohly ty baterky byt spojene i paralelne, ale to olovo by zbytecne tu lithiovku vyziralo... po nabijeni cca 14,1V se slusna olovena ustali po case na nakejch 12,8V a lifecko na cca 13,6V ...
Ja casem stejne budu muset nejakou elektroniku doladit, uz mam prototyp s integrovanou usb nabijeckou. Poptavka je i po baterkach s odpojovacem i pres vyssi cenu (mosfety, maji to tak treba americke full spectrum - pro motorky, nebo pro okruhova auta ted frci lithiumax..)
Ale asi bych rovnou nahradil olovo lifeckem, ona olovena baterka v mrazu taky nema plnou kapacitu.
50Ah olovena baterka po vybiti cca pulky kapacity stejne neda dost proudu aby auto nastartovala, lifepo4 da temer plnej proud az do uplneho vybiti, takze se dava zhruba polovicni kapacita - do motorek delam 5Ah - a je tam vlastne stejne energie jako v 10-12Ah olovu. Treba lithiumax udava pb eq kapacitu, tzn jak velkou kapacitu ma obdobne fungujici olovena baterka.. zakazniky by desilo, kdyz bys jim rekl ze jim za 600usd prodavas baterku co ma 25Ah
Ja mam do e36 poskladanou 16Ah lifepo4, nejspis tam nakonec jeste pridam dalsi 4clanky, takze to bude tech 24Ah. Letos uz bych to chtel konecne ozivit, tak pak muzu poreferovat.
Jinak mensi auto (zkouseno na 14i 206) nastartuje i ta 5Ah do motorky. Ted delam hodne 12ti clanky - 7,5Ah a to ma teoreticky 360A verim, ze to natoci i vetsi bezin a mensi diesel. Tu jsem nakonec poskladal do velikosti standardni motocyklove yuasy yt12: