Navštíveno 15140x
u beznych kotoucu se to rozjela zajimava debata, je nejaky postup pro keramiku?
Zkus pana Krejsu, ten bude vědět.
Jo to tu bude znát každý druhý :))
Něco by mohl povědět Chadzi i když i on už na tohle téma v tom odkazu napsal jak to s keramikou dělají. Mimochodem doteď jsi mě neodpověděl na můj dotaz ohledně DS2500 v daném tématu...
camron: To snad už nebylo ani vtipný... Až mu budeš ve znalostech sahat alespoň po kotníky, tak sem pak něco piš. Do té doby šoupej nohama...
Pana Krejsu neznám, ale četl jsem, že je to odborník přes brzdy, tak jsem ho jen chtěl doporučit.
Tunere, tobě stačí tak málo - že tys zase vysadil prášky?
AllInOne: Máš pravdu, jdu raději ladit geometrii do garáže. To je taky jedna z věcí, které nerozumím ;)
AllInOne:
Ale jo,mě tohle baví.. Jen ať to pokračuje..
Muzu Ti dat navod na moje, ale je to jina technologie skladby vlakna. Ale proces je skoro stejny jako na OEM BMW.
01.05.2017, 11:50 |
Alííí Jak to brzdi na vode? Motorky davaly na mokry zavod zpatky zelezo... Nebo to je nejaka smes karbonu s oceli?
02.05.2017, 11:04 |
Kesam Skus napsat Barthezovy ten je má na audině.
kesam jenze jety a stary jak metuzalem sam :-), tady je navod jak na nové keramické brzdy když by někdo hledal
02.05.2017, 14:29 |
jok3r zajimalo by me jak se v praxi meri ta teplota pri zajizdeni :)
jok3r: Já měřil laserovým teploměrem.
03.05.2017, 05:47 |
jok3r Tuner#2: připadám si tady jak největší looser že sem ještě na ničem zajíždění brzd neřešil :(
přesně tak teploměr mát tady nechystanej :-)
a víte jak rychle padá ta teplota, když zastavíte a než vylezete z auta, je to celkem fofr
moc ne, zabrallo to cca 2h masakr, pripadal jsem jak blbec kdyz jsem behal kolem auta a meril:)
cendler: Já zajížděl při 20°C a než to z těch cca. 300°C spadne dolů, tak to bylo více než půl hodiny a to relativně foukal na letišti vítr.
Ahoj, koukám že s tímto máte zkušenosti tak se zeptám. Mám A8L 4.2 TDI naladěnou na 400koní a 850Nm. Na autě mám sériové brzdy a ty 2,2 tuny když jedu svižně jim dávaj na prdel. Tak přemýšlím, že mě teď čeká stejně jejich kompletní výměna desky/kotouče tak bych si sehnal třmeny a koupil keramické obložení. Rámcovou představu o ceně mám ale zajímaly by mě reálné zkušenosti - cena, životnost, chování atd... od někoho kdo je na audi má a je mi fuk jestli na 8 nebo 6ce. Bude to podobný.
Díky