Navštíveno 17078x
Na co si mam dat pozor pri vyrobe adapteru na radialni trmeny? Nejaky jednoduchy postup? Sundam oem axialni trmen, nasadim novy trmen (mel by pasovat na stavajici kotouc) s radialnim uchycenim a udelam si model třeba z jeklu?
Srouby dam vysokopevnostni imbusy/torxy nebo stavajici, jak to bude vychazet rozmerove, vyslednej adapter asi nemusi byt mega masivni, necham jej trochu tepelne zpracovat.
26.04.2017, 22:19 |
Kesam Ted tě nechápu co přesně myslíš ty myslíš adapter na změnu rozteče většího třmenu?
26.04.2017, 22:28 |
Tuner#2 | Upraveno: 2017-04-26 22:28:22
Myslí klasickej adaptér na uchycení třmenu, který má radiální montážní otvory.
[ Link ]
Např.
Jj, něco takového myslím... příp. kdo by mi je pak byl ochotný vyrobit na CNC...
tohle mi přijde spíš jako model
spíš něco takového bych rád...
doporučuju co nejtužší, ne moc odlehčenej, ať neřešíš zbytečný hluky od brzd, který souvisej s tuhostí třmenu/adaptéru/těhlice
ideální tvar/design odvozenej od něčeho ověřenýho/seriovýho...
02.05.2017, 11:21 |
Kesam No too jeklu bych se asi bál
TWL Kesame, to je na 99% jen na oměření, protože ono když to jen tak držíš v ruce se kóty pro případné frézování z certalu odhadujou velmi těžko...
02.05.2017, 22:14 |
Kesam Ale ničemu bych se nedivil :D
Jak se řeší, když mi vychází při správné orientaci třmenu (malý pístek první vůči desce do záběru) poněkud špatně odvzdušnováky (dole)?
Dají se prohodit s tou propojovací trubičkou (ta by teď byla hore, což asi ničemu nevadí)?
Nebo to musím otočené odvzdušnit a pak našroubovat na auto? :-)
Známej sundavá brzdiče, ale venkovní propojku to nemá, jen prostě nebylo místo jak ho jinak namontovat.
Kesame: S těma komponentama na fotce myslím nebude nikdo dělat nějakou prasárnu...
pokud je propojka venku, stačí jí prohodit s odvzdušňovákama (asi univerzálnější systé, kdy se zrovna neřeší systém s brzdičem před/za osou kola atd..), pokud je propojeno ve vnitř = smolík..
honza nesouhlas,plati pouze v případě, kdy 4 pistky či větší jsou uplně identické, pokud je kombinace větší a mensí pistek je to pak směrovej brzdič a hraje se na levý a pravý, tzn pokud prohodiš hadičku s ovzdušnovákem tak nebude nidky fungovat brzdič tak jak má.
má to jinej nástup a jinej brzdnej učinek pak hraje i základ jestli je z přední nebo zadní strany kdy má jinej záběr, může pak klidne brzdič piskat nebo kroutit kotouč, to je zase dáno velikosti kotouče čím větší tim horší vlastnosti to může mít, při kombinaci velká kola ještě více komplikaci
na fotu je vidět hadice dole a ovzdušnovaky hore, tzn prohodit určite půjde jen záleží na velikosti pístku oměřit
No právě, jinak bych je otočil/prohodil. Takhle mi vyjdou odvzdušňováky dolů, proto ten dotaz.
Cervin: muzu ti pomoct to omerit (to asi zvladnes sam) ale s 3D modelem + treba 3d tisk z plastu pro overeni a nasledne CNC...
cetl jsem to nekolikrat a stale nepobiram, kde je problem?
kdyz prohodis odvzdusnovak s propojkou (+ samozrejme levy a pravy brzdic), tak budes mit nabeh* pistku naopak, ne?
Nevím, jestli to jde, proto ten dotaz, ještě jsem to nerozebral.
Assasin - díky, určitě se ozvu.
CervinVega: ok, tak dyztak mail v profilu, tel jestli mas ulozenej tak to je asi byvaly sluzebni...
Vyuziju vlakno - kdybyste mel nekdo zajimavy 4pistky - dejte echo, chci to do e36, takze nic extremne velkyho, chci zustat na 17 kolech. Z oem asi starsi 911 a nebo aftermarket - sance mala, ale kdo vi.....
20.06.2017, 22:27 |
CervinVega | Upraveno: 2017-06-20 22:29:53
polotovar hotovej :-)
Tyhle jsou zadní z 966/přední z Boxstera (takže desky za levno cca 2tis), kotouč 308x25... vychází to desky-na hranu s kotoučem, tak by to mohlo fungovat fajně... zítra to překreslím a pošlu...
CervinVega: prototyp hotovej :)