Navštíveno 14898x
Ahoj lidi, mám Alfu 156 2.4 jtd 129kw a nechce se ji startovat. Nejdřív nechtěla když bylo pod nulou, pak i na benzince pri ohratem motoru nechtela chytnout. Teď naposled už nechtěla chytnout vubec a tak to šlo přesnějaký hořlavý sprej do sání a chytla. Občas točí dlouho a chytne, ale spíše nechytá. Takže se začalo zkoušet. Žhavení ( žhavičky ok, žhavicí modul ok), nafta tam jde, nejsou v ní bublinky, vstřiky ok, podávací čerpadlo ok, baterka ok, čidlo na railove listě ok, DRV ventil ok, ale stejně nechce chytnout. Nějaké nápady? Díky
Jo a ještě je dělán palivový filtr a rozvody.
A na diag žádná chyba, a tlak při startování byl 110 barů. Nevím kolik má být, jestli není v zadeli vysokotlaké čerpadlo. To budu ještě zkoušet. Jinak jsem z toho už na játra. Najeto 237xxx
23.12.2016, 21:22 |
Ferro Ahoj jestli to je při studeným startu tak ten tlak je hodně malej.. Když otočíš klíčkem tak podávací čerpadlo by mělo natlačit kolem 5 barů a jak začneš startovat tak by to mělo dávat kolem 300baru. Víc se asi dozvíš na
[ Link ]
při startování je potřeba minimalně 160-170bar a víc aby to chytlo. Buď čerpadlo nebo čidlo na něm.
Jak je na tom snímač otáček kliky a vačky?
Zkusím vyměnit to vysokotlaké čerpadlo a uvidím, snímač otáček a vačky by se měl ukázat na diag pokud je v pr.... podávací čerpadlo je vyměněné a normálně funguje. A nikde není vidět, že by se strácela nafta a tím i tlak. Když to chytne tak motor běží normálně a auto táhne jak má.Myslím si že to bude tím malým tlakem. Každopádně děkuji za reakce.
omyl, snímač otáček může bejt KO a diagnostika ho vidět nemusí..
zde pomůže min. multimetr a změření odporu za tepla i za studena.. pokud se výrazně liší je KO... jo při měření toho odporu můžeš taky pomalu otáčet motorem, jestli probíhá skoková změna signálu.. pokud ano, a odpory za studena/tepla se nelišej je OK
Případ uzavřen..... vysokotlaké čerpadlo :/