Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Variabilni kompresni pomer VC-T by Infiniti

 o Navštíveno 13967x o
o 15.08.2016, 11:06 | CervinVega | Upraveno: 2016-08-15 11:07:45
link na koukatelný nákres [ Link ]

Pamatuji si několik variant (např. naklápění celé hlavy) technických řešení změny CR, ale tohle vypadá opravu reálně, kromě navýšení rotujících hmot a zvýšeného tření nic negativního mě nenapadá.
[ Link ]

foto k příspěvku  od CervinVega



o 16.10.2016, 19:15 | Honza2.016v
no nárust mechanickejch ztrát u tohoto řešení asi bude větší než "jen" naklopeni celé vnitřní části bloku s hlavou...
tohle řešení mi připomíná, myslím že od volva, jen tam je víc hejblat...

takhle třeba vypadá naklápění "hlavy a bloku"

foto k příspěvku  od Honza2.016v

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3417 sekund.