Navštíveno 61583x
A tak to opet zaclo. Jelikoz s kamilem07 nemame moc casu na fabii, rozhodli jsme, ze prikoupime sti na normalni blbnuti a amaterske kopce. Volba padla na rok 03/04, ktery se nam nejvic libi a hlavne na dvoulitr. Bohuzel se nam prihodila mala nemoc a opet odstartovala srandy kopec ;)
klika nam vymlatila vse co mohla...
A tak, nebudeme vstupovat dvakrat do teze reky a tak jsme splasili ej20 close deck, jelikoz urcite nezustaneme u seriovych 265koni...
LOL krabice od našeho downpipe :DDD Že by generálka u Protovision?
30.08.2013, 16:52 |
LadaF tak tohle budu se zaujetím sledovat, ej20 close deck mi tepe v Legu :))
pripraveno od brusice
30.08.2013, 17:19 |
Alííí Pridejte k amaterskym kopcum i Volnej pohar, a potkame se nekde na zavodech...
chybi mu tam slapaci kolecko, aby to mohlo jet ;-)
2 dny instalovali psa?? Nejakej neposlusnej :)
Aliii: mas to nejak vysoko :-D
02.09.2013, 19:31 |
jok3r ten pes tam sere? :D
03.09.2013, 21:24 |
Alííí To AHC se pekne zvrhava...tady je to samej inteligent nebo svacinar. :-)
M: V sobotu jedu tvým směrem se proletět tak se zastavím ti to zkritizovat :D
Budu volat...
06.09.2013, 10:10 |
Jozzo Důvod,proč je klikovka tak členitá ,když je to 4 válec?
06.09.2013, 10:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-06 10:17:14
Že by boxer? BTW co Tě na ní přijde tak extra členité?
06.09.2013, 11:09 |
Jozzo Mě na Ně něpříjde už něc extra členětého. Jen jsem se přehlědnul.
06.09.2013, 12:23 |
AR Manolo: a co ten projekt fobie? jak pokračuje?
delikvět: budu ve frýdku na garáží, tak volej, sraz u McDonalda
jozzo: boxer, válce jsou naproti, klika je 5x uložená. Jinak takhle dopadne každá klika s velkým výkonem :D
O víkendu nakopneme beSTIi, hodíme seriovou mapu a budeme zajíždět 1500-2000km, pak to namapujeme a odbrzdíme.
a pak fabie
09.09.2013, 23:18 |
Kamil07 | Upraveno: 2013-09-09 23:21:36
09.09.2013, 23:24 |
vypuk Ve Frýdku? V garáži? U haly? :) No asi vám tam bude Šigy(impreza na zelených kolech) zase slintat :)
Kde jen ti zlatí šikovní žlutí klucí udělali chybu? Kliky praskají, hlavy se na LPG roztékají, motor je relativně hezkej (pro technokratické vnímání designu) jen do chvíle, dokud je holým blokem s hlavama, po dostrojení vypadá jak kus Fukušimi... :-D :-D :-D
11.09.2013, 12:08 |
marklar | Upraveno: 2013-09-11 12:09:24
Pokud se nepletu tak ta klika nerupla pri seriovem vykonu.
A jak pise radek- radeji to vyhod, pac na LPG to nepojede, ja chtel taky ferko, ale nasralo me ze si to s plynem moc nerozumi- holt italsky vergl :-)
Kdyby rupla při seriovém výkonu, to by bylo už opravdu hodně, hodně špatně, nejspíš by za to mohla chyba na sedmém desetinném místě při výpočtu meze kluzu, protože přeci nedáme zákazníkovi ani gram materiálu či jistoty navíc, než je matematicky nutné :-D
Je treba si uvedomit, ze tady nehodnotis motor z nejakeho rodinného vanu, ale motor o obsahu 2,0 ktery ma z tovarny necelych 300 koni, pak to vsichni ladi na 300+ a navic musi pohanet auto, ktere kazdy zdime z kuze, protoze ho to neskutecne bavi. Naopak si myslim, ze je zazrak, ze mnohe kousky vydrzi i 200tis bez nejake vaznejsi zavady :)
S tím zázrakem souhlasím, to je bez debat :-D
pro všechny zkušené, prosím o pomoc zde:
[ Link ]
Přirustek 330mm / 4p dozadu...
trochu usmevne, kdyz nikomu z Bmw turbo sceny jeste nepraskla klika a to se bavime o zvyseni vykonu atmosferickeho motoru z 192PS na 500+ rwhp (takze 600 a vic na klice)... na 700 se teprve zacinaji ohybat seriove ojnice...
cervin: o to to mas lehci s vyberem auta a vis, ze si radeji na zimu koupis nakonovanou zadokolku...
CervinV- trochu usmevne to tvoje presvedceni o tom, ze nikomu nikdy neklekla klika na bmw turbo motoru.
Ja bych se i vsadil, ze nekdy nekomu rupla, ale nechci ti brat iluze :-)
trochu "usmevne"je vychvalovat bmw v tomhle tématu.ještě tu chybí kolik vydrží amerika na klice.každé motory a auta mají neco do sebe(obzvlášť ty sportovní).
podle CervinaV je motor bmw ten nejlepší na úpravy protože vydrží,ale podle mě je ten motor nevhodný na styl jízdy subaru.
manolo:jak si dopadl s čerpadlem?
Kdybych si chtel koupit auto na okruhy, urco bych vedel do ceho bych spadl. To subo je na kopecky, snih, led, blbnuti a zabavu...
timon: cerpadlo se vymenilo za silne. bohuzel problem byl jinde. axialni lozisko bylo vymlacene po 700km jezdeni, tzn byla spatna vule na lozisku a to se vydrolilo. Tim padem klika chodila dopredu a dozadu a ten tlak oleje se ztracel. Proto ta dve turba nemazaly.
Ted uz to snad drzi a pristi tyden snad dam etanol, velke vstriky a twin scroll at to jede od spodu. I tak diky za pomoc pri reseni.
divná závada,to sem ještě nezažil,ani neslyšel.
rači si udělej budík na tlak nekam k vačce,nebo trubce k turbu.já mám k turbu a furt na očách,nebo v hlavě nebylo spolehlivé místo(budík ni chodil s natáčením vvti podle toho,jak se natáčelo)
Timon: tlak i teplotu oleje musim prehodit. Mam u filtru.
Aaa,tady byl jezisek :-)
Nezaznamenal si ve vysokych rychlostech nejakou nestabilitu diky tem podlozkam? Mluvil sem s byvalym zavodnikem a rikal ze ty utopene kola mají něco do sebe.
Proto se jen tak pro zajimavost ptam
cupra: zalezi co je vysoka rychlost. auto jede tacho. okolo 260-270. Ja s tim jezdim max 220-230. Od 190 nahoru je to neprijemne diky tomu antiliftu od Whitelinu. Diky podlozkam, lepicim gumam, liftu, stabikum bych rekl, ze je auto o moc pevnejsi a lepe se vede zatackou. Ale urcite ty utopene kola maji co do sebe napr. pri propruzeni, prece jen muze to kolo jit o 15 cm nahoru. Ted by bouchlo k lemu.
Kde a za kolik jsi sehnal pásy? Více fotek sedačky nemáš?
Jinak pěkně si hrajete...
Tuner: o pasy zkus napsat Rajdlosovi a sedadla ti zitra muzu vyfotit a zmerit. Co potrebujes presne?
Jaká je šířka v oblasti pánve, pak v oblasti trupu a výška opěradla? Za kolik je aktuálně Němec dělá?
tuner: ja mel haluz a koupil z eva 2 kusy nejezdene, pac nemaji homologaci a kluci staveli eNko. Takze me vysly s drzakama 6500,-. Jinak kus Nemec prodava za 5500 + 1000,- drzaky. Do suba sem ale nechal Nemcem vevarit ram a na ne sedacky teprve montoval.
btw je to kopie z kopyta Sparco Pro evo tusim...
Jinak do rozmeru, auto je v garazi a zitra / pozitri ti tam sjedu to zmerit. Ja mam 174cm, 103kg a vlezu se v pohode. Trochu mackam vajica, ale to se da resit :)))
dnes namontovano ihi vf37 twin scroll na loziskach...
odlechcili jsme remenici a pripravili cosworth remen
750ccm, e85 mapa
a pevne ulozeni motoru vlastni vyroby
fmic
vymenili jsme olejovou vanu se sacim kosem, dali vetsi vodni chladic, predelali sani a bov, probehla montaz recar vc 6ti bodu. Doufam, ze to ted auto bude zase o trosku rychlejsi.
Ty to subo pekne rozmazlujes :-) neni lepsi to prodat a koupit neco silnejsiho? :-) .....to byla sranda... protoze kdyz nad tim premyslim,neni nic adekvatniho :-(
18.02.2014, 23:40 |
Augi manolo: Jdeš na to parádně funkčně, to se mi líbí... tak to má být. Nálepek si každej koupí milion, ale udělat vodní chlaďák a takový věci, který kuwa ani s otevřenou kapotou nejsou vidět, to chce koule a odhodlání ;-)
augi: vsichni jdou po konich. ja zase po tom aby ty kone fungovaly. takze chladic, cooler, silentbloky motoru a prevodovky, remen, remenice, velke vstriky, loziskove twinscroll turbo, mensi lauf, zavodni kat, normalni overene sani, kosti stabiku, stabiky, spera na predek a zadek, lehke kola atp...
nedavam tam blbiny ale veci ktere maji hodnotu pro to auto, pro me i pro pripadny vysledek...
Co nalezeno? Oni ti sti stipli?
04.03.2014, 07:50 |
AR cupra: spíš to je od slova ladit ;)
14.03.2014, 15:30 |
Kamil nenápadnej zabiják :)
23.03.2014, 17:05 |
vypuk manolo - No, s takovou tam už opravdu do těch karavanů trefíš :)) Michal říkal jak vás tam "mají rádi sousedi" :)
zbrojime na sezonu, skacel + dccd
14.04.2014, 01:27 |
manolo | Upraveno: 2014-04-14 01:28:17
14.04.2014, 12:00 |
Alííí Pojedete nejaky zavody??
ali: jj, čekám na Křístka a Němce a jsem ready... ještě mi chybí dif dopředu...
14.04.2014, 15:37 |
Alííí Rally Horovice startujeme uz za 2 tydny.. :-)
Na aute jsi odvedl spoustu práce! Cokoliv takto resit je na dlouho a doladit to tak aby to pekne fungovalo nebude urcite jednoduche. Takze pokud to jezdi spolehlive tak palec hore :) Jinak k tomu videu. Za me bych volil asi jinou stopu a vic si do zatáček najizdel a naopak poustel auto na vyjezdu dal. Skoda,ze jsi sem nedal nejaky onboard. Ale neber to nejak vazne jsem amater. Jen spis tady jako namet k diskuzi.
No zatím to moc nevypadá že by fungovalo ani auto, ani řidič, nezvládnutá přetáčivost, střelba nevypálenýho paliva ve výfuku, velký mezery v podřazování a volbě správnýho kvaltu jsou u tohohle nic-fouk motoru dost zásadní, to video vypadá půlka jako jízda do Kauflandu a druhá půlka jako když to v zatáčce konečně zabere, tak řidič jen zavře oči. Vím, že to není to samý, ale svý auta mám pod kontrolou podstatně líp. Budu držet palce ať se to lepší ;-)
28.05.2014, 19:08 |
Alííí Asi by to chtelo doladit i nastaveni diffu, tohle nevypada jako uplne normalni pretacivost..
ja nevim, ale pretacivost tady podle me nevychazi z diffu, kdyz tomu zacne klouzat zadek tak podle zvuku motoru ani motor nezabira ani nebrzdi... takze je to dle me utrhly brzdama, bud schvalne ruckou a nema to jeste tak v ruce, nebo brzdi moc zadek - nastaveni/volba rozdelovace/pumpy
strileni pri brzdeni mi prijde u vykuchanejch vejfuku do jisty miry normalni- nejde tam moc paliva, naopak se zavrenou klapkou je to chudy a strili to kvuli tomu, tohle strili dost... skoro jako kdyby tam bylo ALS - manolo: mas tam ALS? jednotka je tam naka standalone, piggyback nebo mapy v origo(jestli to vubec jde,subaru neznam do detailu)?
Podle zvuku to vypadá na ALS ne moc agresivně nastavený.
Ano, jezdim s als. Neslysel jsem ze by se nekdy dalo nejak nastavit agresivne nebo mekkce a to uz jsme jich naladili spousty. To strileni z vyfuku je razeni pod plnym plynem. Neni to zadna chyba, nybrz chtene. Standart kdyz je hewland ovladany sekvencne. Jednotka je tam Haltech.
Nastaveni diffu je v poradku, jezdim dccd + skacel. Za cely den jezdeni mam pouze tohle video z prvni jizdy, kdy jsem ani nevedel kudyma jet a zkousel jsem blbnout. Jinak z dalsich 50ti boku se jich vetsi cast krasne povedla. Tady to bylo utrzene ruckou schvalne a auto nebylo v prokluzu.
Ale co vysvetlovat nekomu, kdo nepozna razeni pod plynem a als, na rally nikdy nebyl. Jinak by vedel, ze tyhle pazvuky jdou z kazdeho auta.
No ALS, které znám z Rally, zní úplně jinak, při sebemenším povolení to tam sype lišky z výfuku jednu za druhou :-)
Je skoda,ze nemas jiny video. Jinak me se libi ,kdyz muzu porovnat moji jizdu a volbu stopy i ovladani auta na stejne silnici s nekym o kom vim,ze umi ridit lepe nez ja.
RedBaron tady to liskuje uplne stejne. tohle byla prvni jizda a spis trening. Jinak tohle jsem jel se zadokolkou. Mel jsem vsechen vykon na prdel, proto se to pretacelo. Zkousel jsem co ten diferak umi. To als nejde nastsvit jinak, proste als je als. Zadne mekke, tvrde, agresivni nebo tak. Je mozne mu pomoct lepsima svickama pripadne rotacnim volnobehem.
RedBaron jeste to ovlivni prumer vyfuku a u rally aut je 2-2.5inch, js mam 3.5 tusim
Máš pravdu, ten průměr bude dělat hodně viz
[ Link ]
manolo: ALS systemu je vic konstrukci, je mozny ze se ted pouziva jen jedno reseni - to netusim, ale teoreticky u systemu kterej drzi tlak i na statickym aute jde nastavit jak dodavka paliva tak posunuti predstihu...
a co se tyka "mam auto vic v ruce" podle me taky trosku sebevedome tvrzeni, "klouzat" se seriovou zadokolkou na obyc pnmeu, vs kolka na semislikach je trosku rozdil, ja se s e36 svezu bokem celkem snadno, v nove 911 bez sance, tam sem vypadal ze sedim v aute prvne :)
mr.brain u zadneho z aut v tom videu neni ukazane als. vsude pouze razrni pod plynem a launch control.
mr.brain a u te posledni imprezy 1:35 a evo 10 1:50 je navic rotacni volnobeh...
Krasne funkcne upravena reza!
Jinak nastavovani ALS- dohledatelne info z netu-
"ALS je tím účinnější, čím více vzduchu se přivádí do motoru. ALS může být "měkčí" a "tvrdší". Slabší nastavení udržuje tlak ve sběrném potrubí v rozmezí 0 až 0,3 barů. "Tvrdé" nastavení dosahuje hodnot přes 1,5 baru. Jezdec si může během jízdy účinek tohoto systému regulovat."
marklar to ano, jenze pectel, motec nebo haltech maji nastaveni als typem on/off. Pokud budu mit hodne studene svicky a pootevrenou klapku pro rotacni volnobeh, budu do turba tlacit nejaky tlak, aby turbo nebylo v podtlaku. O mekkem / tvrdem als jsem slysel, ale nikdo nikdy nedokazal vysvetlit jak a kde jej v tech 3 nejpouzivanejsich jednotkach nastavit.
Dle info na webu motecu by to urcite melo jit. Pokud jsi spokojen s tim jaky tlak ti to drzi, tak bych to neresil. Jinak bych doporucil dotaz na motec foru
spousta prace spousta peněz..ale i tak mi přijde, že to auto moc zázračně nejede (: ..aspon podle toho videa
Chtelo by rto videt v zavodnim tempu, davat sem video z prvni rozjizdky jen rozdmycha emoce.
manolo:dokážeš nahrát serii mapu na gt 160kw r.v.99?
nebo neznáš nekoho kdo to umí?
Timon.z seriové gt nemá jednotku, musí tam byt nějaké apexi nebo tak. Máš?
manolo : moc pěkné, je vidět spousta odvedený práce. o penězích ani nemluvě
z videa co dal mr.brain má nejhezčí zvouček ten escort csw :)
já ne,ale kamarád.dávám to do sériového stavu,nebo to byl šílený bastl.motor je už úplná série,akorát ojnice jsou pevnější.turbo tlačilo moc,tak sem hledal a u spolujezdce v nohách u jednotky byla izolačku přibastlená krabička napojená na 4dráty do svazku.tu sem vyhodil,dráty sletoval(krabička byla napojená do série,asi nejaký oblbovák).
teď se motor chová tak,že v tahu turbo natlačí skoro 1.5,hned tlak spadne a znova 1.5.takhle to furt lécé nahoru a dolů.
auto byl trényngáč od Tomaštíka,ale už se 2xdělala klika,proto to dávám "začátečníkovi"do série.
peníze nejak nehrajou roli,kdo si co řekne,dostane
překopání zpět už stejně stálo 140tis+
Timon.z: 1.5b je už spise na kovany motor. Pokud ti to lita tak vysoko, pak to padne a zase leti vysoko, mohl by to byt spatny regulator tlaku turba. Ideal zapojit nejaky budik na mereni tlaku turbiny a zmerit. pokud by to stale neslapalo regulator na turbu odpojit a kouknout co to dela, jestli se to nekde propadne nebo pojede konstantne. V serii ten motor tlaci okolo 1.3b.
Druha vec by jeste mohla byt mrtva prvni lambda sonda. Ten motor si neumi udelat korekce a proto tam jednou pusti vic benzinu, jednou zase min, stahne predstih a padne vykon. Ve vyssich otackach, 5-5500.
Samozrejme, kdyz to dovezes k nam na dilnu, vyresime urcite. Mesicne kolega stavi 2 motory gt/sti/diesel. Proturbo Racing ve frydku mistku www.proturbo.cz
regulátor odpojím a uvidím.v pondělí ti zavolám a domluvíme se.on by vám to tam postavil jak řeknete.
zatím děkuju
timon.z jasne, jste vitani, budu se tesit
Jako Nevřis a bohužel je to dost často i problém mezi sedačkou a volantem. Zrovna dneska jsem byl na EDDA cupu na Korábu a většina řidičů těchto oturbených aut s tím neumí moc zacházet. Jako jo po rovoně to přiletělo hezky, ale blbě odbržděno, vyfouknuto, zatáčku na 3x v lepším případě a když už zas našli jak je volant rovně, tak teprve plnej. Jen jedno 600HP EVO tam jezdilo přes brzdu a nechalo se na to koukat, ale i tak první tréninkovou jízdu vyhrál absolutně nad všema Černý s jeho Š 130 (motor koncern 1,6 16V atmo) :))
ono je to jedno,všichni nemůžou být mistři.hlavně že je to baví a maju nejaký koníček.
Tuner v tomhle setupu s tim autem nemam najetych ostrych 100km. ver ze po 1000 to pojede zase jinak. 9 z 10 ti lidi tady nevi co je dccd natoz ze se da mapovat. Tyhle auta musi nyt prekonovane, ptz vazi jak 3 ty skodule... bohuzel 150koni a 600 kb pojede vzdy lip jak 350koni a 1450kg...
01.06.2014, 00:56 |
vypuk Ono těch 150/600 bude taky jinak narážet do stromu... :)
01.06.2014, 09:50 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-01 09:52:38
Timon.z: S tim se da souhlasit. I pres rivalitu byla atmosfera v depu senzacni.
Manolo: Vsak ja to bral obecne a ono i v mistraku rallye s mysakem moc lidi nejelo tak jako s nim umel treba Asin... Jinak s tim srovnanim jses drobet mimo. Ta vaha u eMka by sice byla super, ale skutecnost je 720kg viz.:
[ Link ] Takze i oproti serii EVU je to jen pulka a ne 3* a navic pochybuju, ze ta 600HP Kucerovo bestie vazi jako serie, kdyz to ma jen jednu sedacku, nema to svetla a spousta veci je z kompozitu... Z toho me vychazi daleko lepsi pomer vykon/vaha u toho EVA a taky je to na rychlejsich tratich videt.
Vypuk: Nejak nechapu co jsi tim chtel rici?
Tuner: kdyby z toho eva vyhazel vse, tak bude mit 1400kg. Kdyz tam vratil ram, ma zase 1450. Kdyby vymenil kapotu, zadni klapu, strechu, blatniky a 4 dvere do kompozitu, vyhazel stahovacky atp... tak to auto porad bude mit pres 1300kg. A to je hrozne moc kineticke energie, kterou spotrebujes pri rozjezdu, pri brzdeni atp... dalsi vec jd ze te brzdi ctyrkola a diferaky svym odporem. Na evu jede na 17/18 kolech. To mas treba 8kilo jedno, ta shade jede na 14/15 to mas 5-6 kilo jedno. na 4 kolech mas 8 kilo rotacni hmoty dolu, coz je jak 40kg na aute. Kardan na evu taky vazi vic jak na shade pokud neni z karbonu nebo hliniku. Ma tusim 17kg, shade bude mit treba 13. Opet 4 kila rotacky - 20kg staticke vahy.
Ta skodula ma vyhody i nevyhody, tak jako evo. Evo musi byt prekonikovane aby se temto vyrovnal...
manolo: Souhlas se vším jen mě nejde na rozum, proč když u škodovky jde ušetřit nějakých 230kg i s rámem, proč u EVO IX by nešlo ušetřit stejné množství ne-li víc. Řeč je o kopcovém autě a když vezmu, že Krestovo lancer měl 1310kg:
[ Link ] tak prostě auto s jednou sedačkou, bez světel a s kompozitem narozdíl od plechu u rallye auta musí být na nějakých 1200kg jako nic ;)
Nevím jaká je homologace pro Evo IX na závody do vrchu, ale v rally jediná možnost jak ušetřit na hmotnosti je přestavba na R4, jenže se pak nejedná o přestavbu produkčního auta, ale patří do stejný skupiny jako S2000 nebo R5. Btw Fabia S2000 cca 1200 kg, Renault Clio R3 hmotnost od 1080 kg (a to je to Clio celkem slušnej plasťák, i když by se dalo ušetřit na bočních oknech třeba).
tuner kopcove auto ma ram 40-43kg, rally 48-52kg. tam bych videl prvni rozdil. Na ko
tuner kopcove auto ma ram 40-43kg, rally 48-52kg. tam bych videl prvni rozdil. Na kopec staci 330mm kotouc namisto 356mm. Nemusi byt 18" ale staci 17". To jde po kilech. Ale vyhodim lankovou rucni brzdu s paknama a mam 2.5kg dole, ale brzdit musim, dam tam hydrauliku + brzdovy valecek + bovdeny. To ma treba 2 kila. Vyhodim maly dvoupistek ze zadu a dam 4 pistek, zase vahu pridavam. To jen ty extremy. Napr zamky kapot + bovdeny k nim maji kolem kila. Dvere vc. okna a stahovacky maji 20kg. Vytahnu stahovacku, vyrezu v itrni plech, vyrezu vyztuhu, vytahnu elektriku a dam karbonovy tapec, a jsme na 12kilech. Kdyz ty dvere dam cele karbonove, tak s oknem, drzakek, klikou, zamkem budou mit 6kg. Takze kdyby dal kompozitove vrata, tak usetri 4x6-7-8kg= 28kg. Kdyby vymenil zadni klapu 22kg za karbonovou 4.5kg tak 18 dole. Kdyz by vymenil strechu 8kg za karbonovou 2kg, nebo zadni ctvrtky - jedna pldchova 14kg, karbonova 2kg... tak se bavime o tom ze shodike max 100kg.
kdyz bude mit evo7-9 nebo sti 2001-2006 1200kg vcetne ramu, tak bych rekl ze je moc pekne odnosene.
jinak origo sti skrin 82 kg, hewland dogbox od kapsu 78kg. do auta prodavas vetsi cooler, uberes airbagy a topeni atp...
odlechcit je moc tezke, zvlast kdyz uz si vse odlechcil.
jestli se muzu pridat, tak doplnim informace, vrcharsky evo se da postavit na 970 kg - 580 koni/800 Nm.
Z nepotrvzených zdrojů má Kučera v tom Evu přes 600k a je tam dost karbonových dílů. A když jsem to viděl jezdit, tak bych se tomu vůbec nedivil. :)
02.06.2014, 21:27 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-02 21:30:08
manolo: Mě nemusíš popisovat kde čím se dá ušetřit, na virtu máme inspirace dost a dost včetně lidí co si sami krajou s karbonem a nebo mají rozvrtaný snad každý díl na autě. Jak říkám, když se dá z provozních 950kg u eMka dostat na lehce přes 700, tak nevidím důvod proč by u EVA nešla udělat min. stejná úspora ne li větší, když tam máš větší plochy kde se dá ušetřit. Už jen náhrade skel bude větší mínus položka než u Škodovky.
H-Honza: No vida, koukám že jsem byl zbytečně skromný odhadem. O jaké auto jde? Na cca. 1000kg co vím je Komárek s Coltem (technika EVO).
P.E.T.R.: JJ asi máme stejný zdroje a viděl jsem to o víkendu v akci. O to víc mě dostala zpráva o tom, že první trénink nevyhrál on, ale Míla Černý se 130tkou :)
jo je to evo od Davida, jezdi s ním Marek Rybníček vrchy...
Jinak pokud nekdo nejede naplno v treninku, je mozne ze si setri techniku na zavod, ony treninkove casy zavody nevyhravaji ;)
manolo:tak zítra po čtvrté sem u vás.nechám vám to tam jak bude potřeba.nespěchám na to
Timon.z mluvil si s ladisem?
a jedete to k suda šrot republice ocel ? :D
a jedete to k suda šrot republice ocel ? :D
Tohle asi budu potrebovat prelozit :-D
24.06.2014, 18:24 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-24 18:25:50
kozlustechnickej: Tady na západě běží reklama v rádiu, kde je slogan Suda (název firmy = majitel) šrot, republice ocel = že ze zběru kovového odpadu bude zase nová ocel.
Nicméně já si myslím, že to jelo k Němcovi ;)
jasny ze na ram, bez teho ho na rally pusti akorat tak za pasku koukat :-)
Tuner:taky si myslím
nicméně auto jsem viděl osobně,a můžu říct,že málo které je takhle dobře udělané.kor když za tím klukem nestojí žádná "továrna",a auto si platí sám a sám na něm pracuje.
To že mu nevyjde nejaká zatáčka je úplně jedno.Je tady málo,hodně málo lidí co by tohle udělalo se svojim autem
timon: dik, skoda ze jsi ho videl rozstipane po treninku :( v kazdem pripade jak rikas, penize nerostou na hrusce.
jinak v tom vasem zavodaku je spalena jednotka, dneska se to cele rozebralo, tak zitra uvidime. ty si nekde od zlina?
dílnu mám v Novém Hrozenkově a bydlím ve Velkých Karlovicách,takže za kopcem od vás.
s tým GTčkem uvidíš,udělejte co je třeba.
manolo:jsou nejaké zprávy ohledně GT?
Konecne dorazily...
Timon.z cinkni ladovi, jednotka je mrtva, tak se domluvite co a jak...
podobně vypadala hromada, když jsem dělal novou elektriku v baráku 8-)
zajímalo by mě jak to je s STK a běžným provozem, když je v autě rám a nemá "rally" SPZ?
můžeš s tím normálně do provozu nebo to má nějakou poznámku jako hobby rally auto a má nějaké omezení?
neber to jako nějaké moralizování, jen mě to zajímá ...
Petura: v pohodě, neberu. Rám můžeš mít oficiálně v závodním autě, tzn. když se auto vyrámuje, musí do FASu a získat sportovní průkaz, tzn. značky s písmenem R. Na těchto cedulkách můžeš jezdit v průběhu závodu nebo přejíždět poblíž závodů. Ten den to policie toleruje. Pokud s tím však budeš jezdit denně, někoho zraníš, tak se vystavuješ zbytečně velkým problémům.
Některé typy aut rám mají z výroby, tuším Porsche GT3 a GT2 a jsou homologována pro silniční provoz. To bych se přikláněl, že si to Porsche vydobilo.
Jinak jedno z řešení je, auto postavit s rámem, prodat ho do Německa, tam rám nechat oficiálně zapsat a poté auto prodat zpět do ČR. Tady již nikdo nic proti tobě potom nezmůže.
I u nas pokud vim jde ram zapsat, ale je to o vic desitkach tisic navic k cene ramu.
takže je to vlastně "černota" na klasických SPZ jako jiný kola než jsou v TP ...
je to kua borde, proč to jinde jde (německo) a u nás ne? :(
Petura i v nemecku to musis zapsat a ocertifikovat a zaplatit. Tady to nechas na statni zkusebne zapsat, ale auto uz by se nejmenovalo Subaru Sti ale treba Subaru Radek 2014... a samozrejme vse zaplatit a ocertifikovat...
odstranen modul ABS, catchtank vc. vsech privodnich kabelu a hlavne konecne kolem turba mame cisto a nebude se nam tam nic tavit.
zaciname vysekavat elektriku a delat vse na miru
po 17ti hodinach vystrihovani, vypinovavani, cisteni...
vyse jsou samozrejme zbytky
No, o kablikach se mi uz i zda :-)
kdyz uz, tak uz...vycistene podbehy.
a kukuč 2006, zatim bez kapoty
06.08.2014, 13:07 |
Kamil se toho nebojíš, klobouk dolů
hezký, hezký.
co je cíl mise? Speciál na závody nebo leštěnka?
tommas: na lestenky ja se.. :)
ma to byt ostry cistokrevny zavodak...
jsem rad, ze se libi
Original wrc, forma 17dilu, 64kg, vlastni vyroba, 3.8kg, full karbon
29.09.2014, 12:36 |
Tendr Moc hezký, s tim bych pak moc rychle v závodě nejezdil, neb dát s tim někde ránu, to je na provaz :)
zadek hotovy
rucni brzda wrc s12b
odlechcene kridlo o 3800g
komaxit
lakovna
sranda musi byt, wrc replika
kaps dog box soon
a tak nevinně to ze začátku vypadalo ... :)
A dokonce to v jednu chvili i jezdilo :-)
Kluci,nemáte tam na prodej dojezdovku 5x100 135/70/17 ?
Díky V.
Lepší jak nové :-)
Chci se zeptat,má subaru z této doby pozink karoserie všude?
Ta rezerva asi není,že?Viz. dotaz výše.
cupra.165: Nejakou dojezdovku jsem v garazi videl, kouknu ti po ni a dame vedet.
Moc pěkný, já kvůli práci ještě ani pořádně nezačal :-/
cupra.165: Tak rezerva bohuzel neni
O,přesto děkuji,pátrám dál :-)
cupra.165: Mame pro tebe tu rezervu, foto posilam do mailu.
14.12.2014, 18:21 |
cupra.165 | Upraveno: 2014-12-14 18:22:46
Kamil07: díky moc,poslal sem odpověď.
něco z průběhu
jeste nez se rizlo...
To je hodne zajimavy projekt. Respekt a krasa.
19.01.2015, 17:06 |
LadaF sleduju to tu už dlouho a je to super :))
měl bych na vás dotaz, jak kdo máte nastavený odklony na přední nápravě pro asfalt??
drobet s tím laboruju a hledám nějaký kloudný nastavení, protože mám na subu problém, že mi neskutečně žere vnějšky gum a vnitřky zůstávaj krásný
dík za radu
LadaF na kopci 2.5 stupne, na betonu 1.6 - predek, zadek trosku min. Tam je treba excentricky sroub k tomu hornimu unibalu. Je to na kazdem at si to vyzkousi podle stabiku atd...
manolo: Auto je super a výsledek bude stát za to.
Neměl bys náhodou navíc střešní větrací kapličku?
Petr na jaky rok? kolega ma tusim spec c 2004 kopyto z kompozitu, tak by jej vyrobil.
Rok nevim, já to nechci na Subaru, jen řešíme větrání interiéru, protože jsem dal makrolon místo oken.
Stačila by mi laminátová a asi by byl zájem tak o 3-4ks, kdyby to šlo. Můžeš se zeptat na cenu? A jestli je to jen kaplička na střechu nebo i se spodkem, co je v interiéru.
Nevím, jak se liší podle roku, ale představu mám tuhle, jako je na fotce.
[ Link ]
20.01.2015, 20:11 |
LadaF manolo: moc dík, až dám subo do kupy, tak to hned vyzkouším :))
Teda,to bude mazlik :-) kdy se planuje hotovo?
19.02.2015, 16:45 |
OMEGA Mazec thread
cupra.165 mame hotovo... po vikendu jen namapovani, mely bysme foukat 420ps / 630nm
01.06.2015, 21:46 |
Kapka (M)
moc pěkna práce kluci... STi Petra Paška /RTT/ asi znate co?on je stejný blazen jako vy :-)
Pěkný, pěkný. Koukám, že sedačky měníš jak ponožky. Na jedné fotce Sparco, na druhé Sabelt a to jsi na začátku fotil NC power :-))
potreboval jsem trosicku sirsi jak to sparco, tak mam sabelta z clio cupu
Sedacky se meni podle toho jak roste prdel :-)
Tak zitra prvni test na GPD Rally v Kopřivnici.
ach jo... skoda ze ten web neumi nahrat fotku z mobilu...
03.07.2015, 22:36 |
manolo | Upraveno: 2015-07-03 22:37:47
takovéhle úpravy a klasické RZ?
nebo proč mají závoďáci R ?
Petura: Protože auto na silnici obecně nesmí mít celorám. Ono R značky nejsou výhra, protože krom rallye a přejezdů se s tím nesvezeš...
Petura a já lítám i po vsi.
jasný, takže vlk v rouše beránčím :)
At rec nestoji...
09.03.2016, 20:11 |
LadaF zajímavé :)), jak jste s Hatchem spokojený, prej ta zadní naprava nejde tak dobře naladil jako u předešlí generace a je hodně nervozní na skokách a hrbech
moje funny potvůrka je teď ve stadiu šlapadla :)
09.03.2016, 20:15 |
LadaF pro neznalí, je to opravdu taky subo, jen předchůdce oturbený Imprezy
09.03.2016, 20:16 |
LadaF
Tak co chlapi? Kolik tady mame subaristu?
16.07.2016, 20:00 |
LadaF konečně funguje jak má :))
19.07.2016, 21:08 |
LadaF no koukám, že nás tu opravdu moc neni :(
endru; Mě.to jede.normalne.. ;)
2 posledni fotky jsou cernejsi, nez politicky svedomi...
ziju...
Pěkný, co tam ještě zbylo sériové? :)