Navštíveno 13635x
víte o někom, kdo je opravdu schopnej vyvařit komplexně staré auto, s cínováním, přípravou na lak? nabízím 20-40tis/auto, pro začátek bych měl hned 2 auta (Bmw sem tam něco, rohy kapoty, maska, spodky podběhů a pod a Jaguar prahy, vnitřky motorové stěny, podběhy... tam je toho víc), obě jsou funkční a nejedná se o "torza", stačí to pečlivě udělat :-)
víte někdo o někom, kdo je solidní, umí to, má čas a rozumný ceny?
30.06.2011, 18:05 |
Komba Tady u Klatov,konkrétně ve Smržovicích je schopnej lakýra Beneš,co dělá veterány a fakt to umí a vyzná se...ale pro tebe možná z ruky a ceny fakt takhle nevim,to je podle stavu.
Eccora - kamarád tam dělá, ale nevím zda za tyhle peníze z toho vůbec něco bude...
[ Link ] Co jsem viděl, vždy špičková práce...
30.06.2011, 19:12 |
gizmi veteran = komplet auto na skelet, opiskovat, vyvarit, vystrikat, atd .. ze stylu "tamhle ruzek a tamhle kousicek" opravdu nevznikne pekny veteran.. nehlede na to ze to chce podchytit mista kde to bude vyhnile a ani o tom nevis.. 40t je opravdu na kvalitni praci malo..
30.06.2011, 19:14 |
MiniMike | Upraveno: 2011-06-30 19:15:23
gizmi: pokud se bude jednat jen o vyvareni, tak cena 20-40tisic je uplne adekvatni, pokud to neni sezrany jak cednik :-)
edit: CV: mel by si i napsat v jaky lokalite hledas...
20-40tis. je opravdu málo za precizní práci.
20 až 40 tis Kč? Hmm, tedy očekáváš něco kolem 25 až 50ti hodin práce na každém tom autě?
P.S. MimiMiku, pokud víš, o čem je práce autoklempíře -ta skutečná, kdy se z tabule hlubokotažného plechu pod rukama a vercajkem narodí kus auta, na který pak padne tak maximálně 10 dkg tmelu, nemohl by jsi v životě napsat takovou "blbost", jako tady v 19:14. Mám 100 chutí vzít Tě za slovo, nadělit Ti klidně sedm, osm aut, a za každé, jakmile mi ho odevzdáš v pucu, slícované, s cínováním, připravené na lak Ti na ruku dám 45kkč, hned. Ale chápu, dneska si autoklempíř říká každý, kdo umí posunout panty kapoty, z papíru vybalit koncernový blatník a sedmi šroubama ho přišroubovat k autu.....
Na druhou stranu vím,kolik je 40tis a kolik toho je reálný udělat za 10dni 8hod prac doby,pokud je člověk sikovny. Dovézt to muzu kamkoliv.
30.06.2011, 21:53 |
Komba Tak nahoď fotky jak to vypadá,co je to za auto typ a co přesně očekáváš.Třeba mě na mejl a zkusím to předložit klempířovy.Opravdu jsou na ty veterány pečlivý,zvlášť na škodovky.Vyrábí si samy i blatníky,který už nejdou zachránit a fakt pěkný na to koukat....
01.07.2011, 01:05 |
Olda Hmm tak 40tis. je fakt dost málo. Bratranec dělá veterány a je to přesně jak už zde bylo napsáno.. Skelet celej rozebrat, opískovat a po kouskách komplet vyvařit. Vězšinou na to auto nejsou náhradní díly z plechařiny, tak si je jednoduše musí vyrobit. (podběhy, části blatníků a dveří atd.) Minule když vezl skelet na pískování, tak to musel zevnitř koplet zavětrovat aby se mu to nerozpadlo pod rukama jak zlý to bylo.. přijel jsem po nějaké době a už to měl vše krásně v cajku :) Prostě šikovnej.
radek.613: ano predstavu mam presnou... a me nic vozit nemusis, ja klempir nejsem, ale par jich znam. Jinak vsechny ceny se odviji podle stavu a velikosti auta.
A podle toho co napsal Cervin, tak neni zapotrebi sochat z kusu plechu celou kastli
Olda: ano to je presne ono, pokud to bude cednik, tak to takovy penize stat samozrejme nebude...
Ta auta normalne jezdi, je to stejny, jako vymenit na Š120 prahy, jen to chci pečlivě a s cínováním... bohužel mi přijde, že kdokoliv se motá kolem veteránů, spadá do 3 kategorií: 1- majitel co si udělá víceméně vše sám, 2- majitel, který nechá vše udělat "na klíč", 3- firmy na faktury, které kolem toho hodně napovídají a ve finále to dají panu Omáčkovi za 15tis vyvařit...
tady souhlas s CV, jakmile klempíra slyší slovo veterán, tak ztrojnásobuje cenu.
CV: jsem ti esemeskoval :o)
01.07.2011, 20:14 |
maresk | Upraveno: 2011-07-01 20:16:01
Cervin: pošli mi fotky na mail, optám se kamaráda, kolik by za to chtěl, osobně mu potichu přezdívám autosochař :-)) - aktuálně dodělává jednu 6ku, aktuálně se čeká, až auto dorazí z lakovny (mělo přijet ve středu, ale lakýrové, co si majitel auta domluvil, jsou trošku pomalejší), nicméně auto bylo hodně zlý, zespodu sežraný až moc :-( - zadní lemy vyráběl z tabule, lem kufru taktéž, prahy, boky ..., cínoval spoje a tak - kamarád je jeden z velice úzkého okruhu lidí, kteří se smí "hrabat" v mých autech (ty lidi jsou čtyři), kamarád není daleko od Prahy a je kousek od Votic :-)
Taky mi posli fotky na mejla o nekom bych vedel.
A co presne atp.
Je z okoli Mnichova Hradiste.
Když se sem někdo i po letech dostane jako já, tak nakonec jsem renovaci veterána řešil s
[ Link ]