
Navštíveno 5857x

Máte s tím někdo zkušenost? Koukal jsem u nich na žárovku + 50% svítivosti. Je teda drahá jako čert, kolem 500,-kč/ks, tak by mě zajímalo, jestli alespoň vydrží. Kupoval jsem si dříve Osram silverstar, ale ta vždy do půl roku ztratí na výkonu nebo mi rupne, tak na ně prdím.
toto neznám, ale radši bych volil nějakou od Phillipsu, nightvision apod.
radek.613: ty jelito.... :-))) osram silverstar, ne silverstone :-)))))) to je okruh pro F1
Osobne mam vybornou zkusenost s Osram Nightbraker.
Zatim je mam tak od listopadu, doufam, ze vyrdzi obvyklou dobu a neodejdou nejak moc brzy.
Cena je kolem 500 za par.
osram nightbreaker - velice slušný svícení... životnost žalostná... :-( vracím se zpět Silverstar, které svítili skoro dva roky...
pepino, jak dlouho ti vyrzely? diky.

19.01.2009, 22:02 |
Kindlik | Upraveno: 2009-01-19 22:08:35
no ať tu nedávám další podobný přízpěvek , má někdo zkušenost s těma Osram silverstar v H7 ? chtěl bych něco co bude hezky svítit , teď tam mám nějaké žárovky z globusu asi za 400 a děs , to je jak svíčky
tak přečetl sem odkaz a něco zkusím , max tam zas dám hidky i když s nima to je taky děs
Mám taky Osram Nightbraker kupoval sem je v akci asi před rokem za 399Kč a světlo pořád perfektní.
Osram silverstar --- dávali jsme je asi do 40aut už, pokud neměli xenony :)
Jedny z nejlepších žárovek

19.01.2009, 22:22 |
clown | Upraveno: 2009-01-19 22:23:16
jako Pepino ..
nightguide fajne, ale zivotnost ... , sluzebni auto, skoro denne 200km v prumeru, 2 az 3 mesice sada :o(, mel jsem 3 sady
ted jezdim na Silverstarech a je klid, pohledove zlutejsi .., az chipnou zkusim Philips Nightbreaker :o))
zatim nejlíp mi svítily co se klasiky H4 týče nějaký phillips ale nemám ani páru který to byly :) Osram ale taky nejsou špatný stejně tak jako výrobky od hallfords ale neměl sem od nich teda :)
z důvodu krize bych dal dvě úsporný aspoň 10W :o)

20.01.2009, 07:28 |
TUNER
měl jsem od helly +50% a spokojenost, rozdíl velikej oproti normální
presne tak, kdyz vidim ty ceny tak se mi chce se smat lidsky blbosti, pac sorry dat ale 500,- za nejakou noname zarovku se mi zda dost ulitly.
Hella +50 bude stat 150,- ... a takovy ty nesmysly jako xenon blue atd nebudou nejak vyrazne drazsi.
Navic H4rka by mela byt zarovka na dlouho, neni to H7 aby ji clovek menil 2x mesicne.
Z Halfords jsem měl H4 +30% a byly v pohodě,měl jsem je v jednom autě asi rok...
2 kusy stály necelý 200, bylo na nich made in hungary
Vencaf: tak to Halfordsové nakupujou u koncernu GE - co vím, tak všechny žárovky made in hungary jsou Tungsramky :-) jináč H4 od Tungsramu jsem měl v autě, svítilo to božsky, speciálně na sněhu a za deště perfektní, protijedoucí neoslňovaly, cenově super, ale životnost jednou 2 měsíce, podruhé půl roku ... přestalo mě bavit je furt měnit, tak mám nějaký Osramky (asi Light&Day) a taky spokojenost

20.01.2009, 10:23 |
Alííí Mně když praskla žárovka podruhý za měsíc, tak šly světla ven, a hurá tam xenony, a bez problémů. Na prasklý vlákna nemám nervy.

20.01.2009, 10:29 |
choze přestavba na xenony je dobrá rada, ale když by to měl člověk řešit podle předpisů tak se to moc nevyplatí.
je potřeba vyzkoumat slučitelnost žárovky a vozu, třeba škoda si rozumí s Philipsem a Osramem (v rámci toho že je elektrika v pořádku)

20.01.2009, 12:00 |
BULOH Kup bixenony H4 a je po problému, také jsem ve svém mládí laboroval se žárovkami a stálo to několikanásobně víc peněz než xenonová sada a od té doby je klid
BULOH: hlavně mají klid ti protijedoucí řidiči, které oslňuješ že???

20.01.2009, 19:55 |
Mario ja uz mamm 4 roky klid s vymenou zarovek apod..., co jsem dal xenony :)
Mario: ty je máš ale asi v čočce ,ne?
no já asi zkusím ty silverstary...
silverstarama fakt chybu neuděláš...
Pepíno_Honda: super, díky :-)

21.01.2009, 09:38 |
BULOH mishan: dle mého názoru, pokud máš Hid sadu místo původní žárovky a dobře seřízená světla plus kolečko dané co nejníž, tak neoslňuješ protijedoucí řidiče o moc víc jak neseřízený světla a více wattové žárovky, ale to je jen moje osobní zkušenost při porovnávání 2 stejných vozů s HID a bez, jinak pokud žárovky tak Osram nebo Philip

21.01.2009, 09:38 |
BULOH s
buloh: "tak neoslňuješ protijedoucí řidiče o moc víc jak neseřízený světla a více wattové žárovky" :-)
ale vis, ze to oboji je spatne, ze jo :-)

21.01.2009, 14:30 |
prochyq | Upraveno: 2009-01-21 14:32:49
BULOH a ostatni experti: A ja se divim, ze posledni rok, dva me oslnuje porad vic a vic aut. Hlavne, ze dobre vidite panove. Az to do Vas celne napari protijedouci auto, protoze byl ridic oslnenej, tak jsem zvedavej, co budete rikat pak :-(. Pokud protijedouci auto oslnuje, tak se i spatne odhaduje jeho vdalenost a nevidite poradne znacky, protoze mate na nekolik sekund vypalenou sitnici; o cyklistech a chodcich nemluve.
Hlavne, ze v tech vytuzenejch sunkach vidite. Bohuzel provoz stale houstne i vecer a pokud ty xenony misto zarovek floydi nevymytej, tak budou vsichni permananetne oslneny. 50% vsech aut bude mit skvely HID sady made in china a vsichni budou oslneny a videt hov..o. Vyborne panove!

21.01.2009, 15:51 |
BULOH Tak sice odbočuji od původního tématu, ale po konkrétní zkušenosti kupříkladu s VW Tuareg, kde vyrovnání na horizontu na nápravách absolutně nestíhalo, si dovolím tvrdit, že na kopci a horizontu a nerovnostech našich silnich je to stejné oslnění jako dobře insatalovaná výbojka

21.01.2009, 18:02 |
prochyq | Upraveno: 2009-01-21 18:11:02
Podle me 99% lidi, co si tam daj xenony misto zarovek neresi sklapeni svetelnyho paprsku podle zatizeni a co hur, podle me to nastavej podle vrat, "aby dobre videli". Casto potkavam v noci na Plzensky dalnici do reichu borce (zajimave je ze vetsinou v oktavkach a superbech, zadnej mercedes), kterym to na potkavaci sajni tak, ze si ve zpetnym zrcatku myslim, ze maj dalkovy a jeste kdyz jsou dost daleko za mnou, musim sklopit zpetny zrcatko. To prece neni normalni!
Jinak si dovoluji konstatovat, ze vetsina SUV a off-roadu ma uz samo o sobe svetla dost vysoko a tim padem oslnuji ostatni nizko polozeny ridice.
Z pohledu oslnovani vetsinou neregistruju o ktery auta se jedna, ale vsiml jsem si konkretne Santa-Fe, tam je to fakt markantni. Dokonce se mi zda, ze spousty novych aut s cirymi zadnimi svetly a obzvlast opet s vysoko polozenymi (ruzny dodavky a off-roady) oslnuji i brzdovyma svetlama. Potom je strasne prijemny stat za nekym takovym na semaforu, primo pred sebou ve vysce oci cerveny brzdovy svetlo, ktery sajni na plny koule a jeste ke vsemu pustenej blinkr. Fakt libovka. Cervenej a oranzovej flek pak vidim jeste na dalsi krizovatce.
Nechapu, jak to muzou schvalit do provozu.
Na druhou stranu, kdyz vidim napr. novej mercedes, tak neoslnuje snad nikdy.
Jinak tady uz vyvstava spis filosoficka otazka, jestli je lepsi z hlediska bezpecnosti silnejsi svetlo, kdy clovek postupne prestava registrovat slabsi zdroje svetla, cyklisty, chodce apod. Nebo videt na kratsi vzdalenost (a v noci jezdit treba pomaleji), vzajemne se neoslnovat a diky nizsimu kontrastu videt temnejsi prekazky. Je jasne, ze pokud neni zadny provoz v protismeru, tak jednoznacne nejlepsi je nejsilnejsi svetlo, abych videl 300m daleko, pokud ale mijim jedno auto za druhym, silny svetla v protismeru unavujou oci, pokud uz neni primo oslnen.

21.01.2009, 18:39 |
BULOH ANo je to o konkrétních lidech