
Navštíveno 2787x

Mam feldu 1.6 rv97´,no uz sa mi to dnes stalo druhy krat...siel som od nas do mnichova,je to asi 80km a cely cas husto prsalo po prichode na miesto mi zacal blbnut najskor volnobeh a potom zacaly vynechavat valce 4,3,2 a tak hore-dolu,potom zdochlo a nic. Auto som odstavyl pred firmou tak aby na kapotu neprsalo a po asi 3hodkach som to siel skusit a chytilo,medzitym uz dazd trocha povolil. Prestalo prsat, a auto islo zasa normalne. Na ceste domov na dialnici zasa dazd,prisiel som domov a uz to zacinalo zasa blbnut. pozrel som motor,nikde som nic mokre nenasiel, pre istotu som prekryl rozdelovac a ciastocne motor,ze ci ked pridem domov neuvidim niekde mokry flak od vody,ale nic! Fakt netusim co to moze byt...
podivej se, jestli ti pri tom netlakuje nadrz (kdyz bude ten motor mit problem), poznas to, ze pri otevreni vicka od nadrze to foukne smerem k tobe (spravne to ma vzduch nasat dovnitr)... jednoduche reseni je pak do vicka vyvrtat 1-2mm dirku a nic kolem neresit... ma to co delat s odvzdusnenim nadrze, v kostce ti palivove cerpadlo vratnou vetvi natlakuje nadrz do te miry, ze uz pak nemuze tlacit benzin pro motor a tim padem to zacne takhle blbe jet az to nakonec chcipne a nejde nastartovat...
...a mozes mi vysvetlit preco to robi iba ked prsi??
nevim, asi zmena tlaku? jsou veci co je mozna lepsi neresit, ale pokud ti to tlakuje nadrz, pomuze ti co jsem napsal, ver mi :-)

15.07.2008, 16:05 |
pov kabely, vicko, palec, bud to probiji(ve vlhku to tela tenhle bordel) nebo se di dostava vlhkost do rozdelovace

15.07.2008, 17:31 |
Draxx Presne tohle mi delal favorit - v desti proste zacal "kaslat" az to zdechlo.Vsechno bylo vzdycky suchy. Nikdy sem neprisel na to proc to tak je :)
jojo...u mna je tiez vsetko suche a aj tak to zacne robit. Fakt neviem...

15.07.2008, 17:42 |
dolph mam uplne stejny problem u feldy 1,3Mpi ... zkusim to co pise cervinvega...u nas porad prsi a uz me to se*e.. 3dny uz se stim autem neda jezdit..
a pritru se s jednim dotazem : nevim ja to napsat aby to nekdo pochopil ale kdyz jedu tak nemuzu drzet stejne otacky treba pri 90hm/h 2100ot.. auto strati "vykon" zacne se dusit a prestava jet ikdyz tam je porad 2100ot.. musim podradit vyhulit to a rozjet to alespon na 120kmh a neco pres 3000ot.. to same dela i na ctyrku trojku dvojku i jednicku.. proste nesmim jet delsi dobu (max minutu) na stejne otacky..
Taky mi felina za mokra blbne ...
Koupil jsem uplně všechno, čim by to mohlo bejt a dělá to furt... tak na to už se*u :))
Možná byste měli vyměnit auto.:-)