
Navštíveno 2931x

dneska jsem mel moznost zaject na brzdu seal leon cupra 2,8, 4x4 kompresor, a jak jsem dopadl 267 ps a 338nm kroutici moment trochu male zklamani puvodne je vsude psano 285ps

vw touran tdi, tady zase male prekvapeni v serii 74kw tzn 100 ps a zde se podarilo dosahnout hodnot 158,36 ps a 350,72 nm, auto je malinko upravene

Leonek mě teda trochu zaskočil asik jako tebe ale hrozný to není :)...mě to čeká taky s M3 tak jsem zvědavej ....

18.03.2008, 20:36 |
ddawe myslim že kdyby leonek dostal viceoktanovej benzin tak tam těch 285 bude, na co jel? na natural95? možná se pletu ale ted o tom viděl něco v 5th gearu a u některých aut to udělalo i těch 15-20 koniku... třeba konkretně u subaru který tam testovaly
vw super , tam bude asi víc jak malinko úprav :)
koukám touran větší krouták než leonek:-)))
leon 100oktanovej shell power, 95 do leona je asi vtip? u nadrze je uvedeno natural 98

18.03.2008, 20:59 |
Honza2.016v | Upraveno: 2008-03-18 21:02:48
u leona to vypadá na problém s palivem-dle toho hrbatýho grafu od 5000 ..jak se chová za jízdy v těhle otáčkách na 4/5tku?
to je právě u nás škoda,že nikdo zatím nebrzdí a rovnou neměří A/Fjakotomu je v zahraničí,kdy při podezřelý bohatosti,nebo průběhu výkonu hledaj okamžitě problém

18.03.2008, 21:03 |
ddawe promin stim n95 to byl přestřel, jen jsem se ptal...
ne, u leona je problem u pretlakoveho ventilu je nastaven aby se otevrel, jak otevre tak padne vykon a pak zase nabehne, tzn upravit RJ a nastavit ventil popr dat jinej, jenze tu u nas o tom vi kazdej prd s tu RJ tady nidko neudela, pokud bych si ho nechaval vim o upravach co mi pridaji tak cca 20 koniku a neco malo NM
popr je tam moznost ze nestaci davat benzin cerpadlo ale spis bych se priklanel k tomu ventilu je to i slyset jak otevre, problem u tohoto vozu jsou znalosti, pac to u nas nidko nezna
co si dal na Tourana že se takhel vyšvihnul?
turan mel tu vyhodu, ze se vse mohlo uprovovat primo na brzde tzn upravy vseho se pak rovnou zmerily jestli to pomohlo a pridalo kroutak, ja doufam ze 160 koniku jeste neni konecna a pudje se nahoru

18.03.2008, 23:12 |
kasko na kolik výjde měření? Předpokládám, že je to měřeno někde v Praze. My mám brzdu v Kyjově, ale je tam jenom na jednonápravové auta. Tak mě zajímá cena :)
tak on je problém spíš s tím, že každej ty koně měří jinak takže pak člověka na brzdě může čekat takovýhle překvápko, pak taky pokud to auto není new nějaký HP pochcípaj no a v poslední řadě jsou nejhustčí takový ty dovedové co si koupěj vejfuk z katalogu strčej tam vložku od KN dojedou si vočipovat atmosféru sečtou ty papírový hovadiny a řeknou hele já mám +50HP ... taky sem byl tak naivní jojo a bylo mi tenkrát 19
rekl bych ze jednotka pada do nouzaku a pak se pokousi nahodit se. podle tech vln. Zkusil bych jinej sw a hned to bude lepší.
z Jarova s Natural95 277PS/335Nm s atmosferickym 14let starym 3 litrem... nekdy budu muset vyzkouset s Hamann sanim, Vpower100 a novyma svíčkama :-)
mě to stačí mě to jede :) měřit ani nebudu neb bych místo 300 co má mít dal 200 a byl bych nasratej ;-)))))

19.03.2008, 16:19 |
Alííí Jako Nismo.Power :o)))))
Navíc každej kdo někdy něco brzdil ví, že se může majiteli auta buď zavděčit super grafem, nebo ho pěkně nasrat...je to o individuálním nastavení. Ale Dan to má určitě podchycený. Každopádně ten Touran vypadá hezky, ale nechtěl bych dělat po půl roce turbo jako ty... :o))))
Znám týpky s Fabiema RS, co si pochvalovali výkon po chipu...a jak dopadli... :o)))))
urcite nejlepsi zbusob je doject na bzdu a vedet kolik ma auto v serii, nedky je clovek hodne prekvapenej ze ma min koni nekdy zase vice nez uvadi vyrobce a pak nasledne ladit, bavime se tu fut jen o cislech v praxi na silnici to muze vypadat uplne jika pac je tam faktor ridic
neni nad radne vyladenej motor :-)

Hmm, pekne pekne, olejicek vsude, mnamka :-)) PAk dej foto turbiny :-)
muzes uvezt, kdo resil sw? diky...
Lukaash: abys věděl komnu se vyhnout :o) černá prdelka a KO turbo :o)
ale problme byl v turbicku :-) uz se v tom zase hrabaly ceske rucicky a takhle to dopadlo, dneska jsem kupil uplne nove turbo a vstriky jsou pripravene vetsi tak jdeme snad na 170 koniku
muzes napsat jmeno? byl to ten Chomutovskej mafian? :-D
je to jedno, ja to nejak rozebirat nebudu, problem se vyresil a auto uz mi zase jezdi coz je dulezite

23.03.2008, 15:24 |
Alííí Já bych dal minimálně 200 PS do toho TDička, není nad to, když to na dálnici pořádně kouří... Ale znám i pár dospělejch lidí, co už dostali rozum. :oP
Myslim,ze je na miste dodat, ze upravu NEPROVADEL nikdo z Chomutova
kdyby to delali Chomutovsti, nedopadlo by to takhle
a kdyby se mi podarilo vyhrat ve sportce, taky bych se nemel spatne :-) panove mate uplnou pravdu....

25.03.2008, 00:11 |
relax muzu vedet kde to tam na ty zbraslavi primo je ? nebo aspon v jaky ulici ? dikes
taky hodím jedno překvápko - po měření návštěva BMW, koprese atd po prohlídce vše ok ....
úpravy:3,8kg setrvák, vejfuk, CAI, chip
