Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Subaru STI

 o Navštíveno 61585x o
o 30.08.2013, 14:26 | manolo
A tak to opet zaclo. Jelikoz s kamilem07 nemame moc casu na fabii, rozhodli jsme, ze prikoupime sti na normalni blbnuti a amaterske kopce. Volba padla na rok 03/04, ktery se nam nejvic libi a hlavne na dvoulitr. Bohuzel se nam prihodila mala nemoc a opet odstartovala srandy kopec ;)

foto k příspěvku  od manolo



o 30.08.2013, 14:28 | manolo
klika nam vymlatila vse co mohla...

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2013, 14:43 | manolo
A tak, nebudeme vstupovat dvakrat do teze reky a tak jsme splasili ej20 close deck, jelikoz urcite nezustaneme u seriovych 265koni...

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2013, 16:29 | Rajdlos
LOL krabice od našeho downpipe :DDD Že by generálka u Protovision?
o 30.08.2013, 16:52 | LadaF
tak tohle budu se zaujetím sledovat, ej20 close deck mi tepe v Legu :))
o 30.08.2013, 17:16 | manolo
pripraveno od brusice

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2013, 17:19 | Alííí
Pridejte k amaterskym kopcum i Volnej pohar, a potkame se nekde na zavodech...

foto k příspěvku  od Alííí

o 31.08.2013, 15:40 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 31.08.2013, 15:42 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 31.08.2013, 15:43 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 02.09.2013, 16:54 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 02.09.2013, 16:56 | michal_smsmsm (A)
chybi mu tam slapaci kolecko, aby to mohlo jet ;-)
o 02.09.2013, 19:11 | kozlustechnykus
2 dny instalovali psa?? Nejakej neposlusnej :)
o 02.09.2013, 19:15 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Aliii: mas to nejak vysoko :-D
o 02.09.2013, 19:31 | jok3r
ten pes tam sere? :D
o 03.09.2013, 21:24 | Alííí
To AHC se pekne zvrhava...tady je to samej inteligent nebo svacinar. :-)
o 04.09.2013, 12:48 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 04.09.2013, 17:38 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2013, 22:41 | Deliquente
M: V sobotu jedu tvým směrem se proletět tak se zastavím ti to zkritizovat :D
Budu volat...
o 06.09.2013, 10:10 | Jozzo
Důvod,proč je klikovka tak členitá ,když je to 4 válec?
o 06.09.2013, 10:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-06 10:17:14
Že by boxer? BTW co Tě na ní přijde tak extra členité?
o 06.09.2013, 11:09 | Jozzo
Mě na Ně něpříjde už něc extra členětého. Jen jsem se přehlědnul.
o 06.09.2013, 12:23 | AR
Manolo: a co ten projekt fobie? jak pokračuje?
o 06.09.2013, 12:28 | manolo
delikvět: budu ve frýdku na garáží, tak volej, sraz u McDonalda

jozzo: boxer, válce jsou naproti, klika je 5x uložená. Jinak takhle dopadne každá klika s velkým výkonem :D

O víkendu nakopneme beSTIi, hodíme seriovou mapu a budeme zajíždět 1500-2000km, pak to namapujeme a odbrzdíme.

a pak fabie
o 06.09.2013, 15:50 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 09.09.2013, 23:18 | Kamil07 | Upraveno: 2013-09-09 23:21:36

foto k příspěvku  od Kamil07

o 09.09.2013, 23:24 | vypuk
Ve Frýdku? V garáži? U haly? :) No asi vám tam bude Šigy(impreza na zelených kolech) zase slintat :)
o 10.09.2013, 18:18 | Nevřis
Zlatý český ručičky :)
o 11.09.2013, 09:11 | radek.613
Kde jen ti zlatí šikovní žlutí klucí udělali chybu? Kliky praskají, hlavy se na LPG roztékají, motor je relativně hezkej (pro technokratické vnímání designu) jen do chvíle, dokud je holým blokem s hlavama, po dostrojení vypadá jak kus Fukušimi... :-D :-D :-D
o 11.09.2013, 12:08 | marklar | Upraveno: 2013-09-11 12:09:24
Pokud se nepletu tak ta klika nerupla pri seriovem vykonu.
A jak pise radek- radeji to vyhod, pac na LPG to nepojede, ja chtel taky ferko, ale nasralo me ze si to s plynem moc nerozumi- holt italsky vergl :-)
o 11.09.2013, 23:54 | radek.613
Kdyby rupla při seriovém výkonu, to by bylo už opravdu hodně, hodně špatně, nejspíš by za to mohla chyba na sedmém desetinném místě při výpočtu meze kluzu, protože přeci nedáme zákazníkovi ani gram materiálu či jistoty navíc, než je matematicky nutné :-D
o 12.09.2013, 00:30 | marklar
Je treba si uvedomit, ze tady nehodnotis motor z nejakeho rodinného vanu, ale motor o obsahu 2,0 ktery ma z tovarny necelych 300 koni, pak to vsichni ladi na 300+ a navic musi pohanet auto, ktere kazdy zdime z kuze, protoze ho to neskutecne bavi. Naopak si myslim, ze je zazrak, ze mnohe kousky vydrzi i 200tis bez nejake vaznejsi zavady :)
o 12.09.2013, 08:53 | radek.613
S tím zázrakem souhlasím, to je bez debat :-D
o 12.09.2013, 10:06 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 17.09.2013, 11:04 | manolo
pro všechny zkušené, prosím o pomoc zde: [ Link ]
o 22.11.2013, 22:35 | manolo
Přirustek 330mm / 4p dozadu...

foto k příspěvku  od manolo

o 22.11.2013, 22:36 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 25.11.2013, 11:52 | CervinVega
trochu usmevne, kdyz nikomu z Bmw turbo sceny jeste nepraskla klika a to se bavime o zvyseni vykonu atmosferickeho motoru z 192PS na 500+ rwhp (takze 600 a vic na klice)... na 700 se teprve zacinaji ohybat seriove ojnice...
o 25.11.2013, 20:22 | manolo
cervin: o to to mas lehci s vyberem auta a vis, ze si radeji na zimu koupis nakonovanou zadokolku...
o 26.11.2013, 23:15 | marklar
CervinV- trochu usmevne to tvoje presvedceni o tom, ze nikomu nikdy neklekla klika na bmw turbo motoru.
Ja bych se i vsadil, ze nekdy nekomu rupla, ale nechci ti brat iluze :-)

o 27.11.2013, 21:01 | Timon.z
trochu "usmevne"je vychvalovat bmw v tomhle tématu.ještě tu chybí kolik vydrží amerika na klice.každé motory a auta mají neco do sebe(obzvlášť ty sportovní).
podle CervinaV je motor bmw ten nejlepší na úpravy protože vydrží,ale podle mě je ten motor nevhodný na styl jízdy subaru.

manolo:jak si dopadl s čerpadlem?
o 27.11.2013, 21:21 | manolo
Kdybych si chtel koupit auto na okruhy, urco bych vedel do ceho bych spadl. To subo je na kopecky, snih, led, blbnuti a zabavu...

timon: cerpadlo se vymenilo za silne. bohuzel problem byl jinde. axialni lozisko bylo vymlacene po 700km jezdeni, tzn byla spatna vule na lozisku a to se vydrolilo. Tim padem klika chodila dopredu a dozadu a ten tlak oleje se ztracel. Proto ta dve turba nemazaly.

Ted uz to snad drzi a pristi tyden snad dam etanol, velke vstriky a twin scroll at to jede od spodu. I tak diky za pomoc pri reseni.
o 27.11.2013, 21:40 | Timon.z
divná závada,to sem ještě nezažil,ani neslyšel.
rači si udělej budík na tlak nekam k vačce,nebo trubce k turbu.já mám k turbu a furt na očách,nebo v hlavě nebylo spolehlivé místo(budík ni chodil s natáčením vvti podle toho,jak se natáčelo)
o 28.11.2013, 19:35 | manolo
Timon: tlak i teplotu oleje musim prehodit. Mam u filtru.
o 23.12.2013, 10:04 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:05 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:05 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:07 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:07 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:08 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:08 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:08 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 23.12.2013, 10:22 | cupra.165
Aaa,tady byl jezisek :-)

Nezaznamenal si ve vysokych rychlostech nejakou nestabilitu diky tem podlozkam? Mluvil sem s byvalym zavodnikem a rikal ze ty utopene kola mají něco do sebe.
Proto se jen tak pro zajimavost ptam
o 23.12.2013, 10:26 | manolo
cupra: zalezi co je vysoka rychlost. auto jede tacho. okolo 260-270. Ja s tim jezdim max 220-230. Od 190 nahoru je to neprijemne diky tomu antiliftu od Whitelinu. Diky podlozkam, lepicim gumam, liftu, stabikum bych rekl, ze je auto o moc pevnejsi a lepe se vede zatackou. Ale urcite ty utopene kola maji co do sebe napr. pri propruzeni, prece jen muze to kolo jit o 15 cm nahoru. Ted by bouchlo k lemu.
o 23.12.2013, 11:40 | Tuner#2
Kde a za kolik jsi sehnal pásy? Více fotek sedačky nemáš?

Jinak pěkně si hrajete...

o 23.12.2013, 19:41 | manolo
Tuner: o pasy zkus napsat Rajdlosovi a sedadla ti zitra muzu vyfotit a zmerit. Co potrebujes presne?
o 23.12.2013, 20:38 | Tuner#2
Jaká je šířka v oblasti pánve, pak v oblasti trupu a výška opěradla? Za kolik je aktuálně Němec dělá?
o 23.12.2013, 21:01 | manolo
tuner: ja mel haluz a koupil z eva 2 kusy nejezdene, pac nemaji homologaci a kluci staveli eNko. Takze me vysly s drzakama 6500,-. Jinak kus Nemec prodava za 5500 + 1000,- drzaky. Do suba sem ale nechal Nemcem vevarit ram a na ne sedacky teprve montoval.
btw je to kopie z kopyta Sparco Pro evo tusim...

Jinak do rozmeru, auto je v garazi a zitra / pozitri ti tam sjedu to zmerit. Ja mam 174cm, 103kg a vlezu se v pohode. Trochu mackam vajica, ale to se da resit :)))
o 16.02.2014, 12:30 | manolo
dnes namontovano ihi vf37 twin scroll na loziskach...

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:31 | manolo
odlechcili jsme remenici a pripravili cosworth remen

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:32 | manolo
750ccm, e85 mapa

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:32 | manolo
a pevne ulozeni motoru vlastni vyroby

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:33 | manolo
fmic

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:34 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 16.02.2014, 12:35 | manolo
vymenili jsme olejovou vanu se sacim kosem, dali vetsi vodni chladic, predelali sani a bov, probehla montaz recar vc 6ti bodu. Doufam, ze to ted auto bude zase o trosku rychlejsi.
o 18.02.2014, 15:08 | cupra.165
Ty to subo pekne rozmazlujes :-) neni lepsi to prodat a koupit neco silnejsiho? :-) .....to byla sranda... protoze kdyz nad tim premyslim,neni nic adekvatniho :-(
o 18.02.2014, 23:40 | Augi
manolo: Jdeš na to parádně funkčně, to se mi líbí... tak to má být. Nálepek si každej koupí milion, ale udělat vodní chlaďák a takový věci, který kuwa ani s otevřenou kapotou nejsou vidět, to chce koule a odhodlání ;-)
o 18.02.2014, 23:48 | manolo
augi: vsichni jdou po konich. ja zase po tom aby ty kone fungovaly. takze chladic, cooler, silentbloky motoru a prevodovky, remen, remenice, velke vstriky, loziskove twinscroll turbo, mensi lauf, zavodni kat, normalni overene sani, kosti stabiku, stabiky, spera na predek a zadek, lehke kola atp...

nedavam tam blbiny ale veci ktere maji hodnotu pro to auto, pro me i pro pripadny vysledek...
o 03.03.2014, 20:54 | manolo
nalazeno...
o 03.03.2014, 20:59 | cupra.165
Co nalezeno? Oni ti sti stipli?
o 03.03.2014, 21:01 | .mycTD
:-)
o 04.03.2014, 07:50 | AR
cupra: spíš to je od slova ladit ;)
o 08.03.2014, 12:12 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 08.03.2014, 12:13 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 14.03.2014, 13:02 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 14.03.2014, 15:30 | Kamil
nenápadnej zabiják :)
o 16.03.2014, 19:55 | Spooky1
mooooc pekny ;)
o 23.03.2014, 16:59 | Lycron
pěkné :)
o 23.03.2014, 17:05 | vypuk
manolo - No, s takovou tam už opravdu do těch karavanů trefíš :)) Michal říkal jak vás tam "mají rádi sousedi" :)
o 14.04.2014, 01:26 | manolo
zbrojime na sezonu, skacel + dccd

foto k příspěvku  od manolo

o 14.04.2014, 01:27 | manolo | Upraveno: 2014-04-14 01:28:17

foto k příspěvku  od manolo

o 14.04.2014, 01:30 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 14.04.2014, 12:00 | Alííí
Pojedete nejaky zavody??
o 14.04.2014, 12:27 | manolo
ali: jj, čekám na Křístka a Němce a jsem ready... ještě mi chybí dif dopředu...
o 14.04.2014, 15:37 | Alííí
Rally Horovice startujeme uz za 2 tydny.. :-)
o 26.05.2014, 11:06 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 26.05.2014, 11:06 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 26.05.2014, 11:06 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 26.05.2014, 11:06 | manolo
Youtube video:
o 27.05.2014, 22:33 | xxfavo1
Na aute jsi odvedl spoustu práce! Cokoliv takto resit je na dlouho a doladit to tak aby to pekne fungovalo nebude urcite jednoduche. Takze pokud to jezdi spolehlive tak palec hore :) Jinak k tomu videu. Za me bych volil asi jinou stopu a vic si do zatáček najizdel a naopak poustel auto na vyjezdu dal. Skoda,ze jsi sem nedal nejaky onboard. Ale neber to nejak vazne jsem amater. Jen spis tady jako namet k diskuzi.
o 28.05.2014, 14:27 | RedBaron
No zatím to moc nevypadá že by fungovalo ani auto, ani řidič, nezvládnutá přetáčivost, střelba nevypálenýho paliva ve výfuku, velký mezery v podřazování a volbě správnýho kvaltu jsou u tohohle nic-fouk motoru dost zásadní, to video vypadá půlka jako jízda do Kauflandu a druhá půlka jako když to v zatáčce konečně zabere, tak řidič jen zavře oči. Vím, že to není to samý, ale svý auta mám pod kontrolou podstatně líp. Budu držet palce ať se to lepší ;-)
o 28.05.2014, 19:08 | Alííí
Asi by to chtelo doladit i nastaveni diffu, tohle nevypada jako uplne normalni pretacivost..
o 29.05.2014, 07:10 | assassin
ja nevim, ale pretacivost tady podle me nevychazi z diffu, kdyz tomu zacne klouzat zadek tak podle zvuku motoru ani motor nezabira ani nebrzdi... takze je to dle me utrhly brzdama, bud schvalne ruckou a nema to jeste tak v ruce, nebo brzdi moc zadek - nastaveni/volba rozdelovace/pumpy

strileni pri brzdeni mi prijde u vykuchanejch vejfuku do jisty miry normalni- nejde tam moc paliva, naopak se zavrenou klapkou je to chudy a strili to kvuli tomu, tohle strili dost... skoro jako kdyby tam bylo ALS - manolo: mas tam ALS? jednotka je tam naka standalone, piggyback nebo mapy v origo(jestli to vubec jde,subaru neznam do detailu)?
o 29.05.2014, 07:25 | mr.brain
Podle zvuku to vypadá na ALS ne moc agresivně nastavený.
o 29.05.2014, 07:44 | manolo
Ano, jezdim s als. Neslysel jsem ze by se nekdy dalo nejak nastavit agresivne nebo mekkce a to uz jsme jich naladili spousty. To strileni z vyfuku je razeni pod plnym plynem. Neni to zadna chyba, nybrz chtene. Standart kdyz je hewland ovladany sekvencne. Jednotka je tam Haltech.

Nastaveni diffu je v poradku, jezdim dccd + skacel. Za cely den jezdeni mam pouze tohle video z prvni jizdy, kdy jsem ani nevedel kudyma jet a zkousel jsem blbnout. Jinak z dalsich 50ti boku se jich vetsi cast krasne povedla. Tady to bylo utrzene ruckou schvalne a auto nebylo v prokluzu.

Ale co vysvetlovat nekomu, kdo nepozna razeni pod plynem a als, na rally nikdy nebyl. Jinak by vedel, ze tyhle pazvuky jdou z kazdeho auta.
o 29.05.2014, 07:54 | RedBaron
No ALS, které znám z Rally, zní úplně jinak, při sebemenším povolení to tam sype lišky z výfuku jednu za druhou :-)
o 29.05.2014, 07:54 | xxfavo1
Je skoda,ze nemas jiny video. Jinak me se libi ,kdyz muzu porovnat moji jizdu a volbu stopy i ovladani auta na stejne silnici s nekym o kom vim,ze umi ridit lepe nez ja.
o 29.05.2014, 08:03 | manolo
RedBaron tady to liskuje uplne stejne. tohle byla prvni jizda a spis trening. Jinak tohle jsem jel se zadokolkou. Mel jsem vsechen vykon na prdel, proto se to pretacelo. Zkousel jsem co ten diferak umi. To als nejde nastsvit jinak, proste als je als. Zadne mekke, tvrde, agresivni nebo tak. Je mozne mu pomoct lepsima svickama pripadne rotacnim volnobehem.
o 29.05.2014, 08:05 | manolo
RedBaron jeste to ovlivni prumer vyfuku a u rally aut je 2-2.5inch, js mam 3.5 tusim
o 29.05.2014, 08:36 | mr.brain
Máš pravdu, ten průměr bude dělat hodně viz [ Link ]
o 29.05.2014, 09:02 | assassin
manolo: ALS systemu je vic konstrukci, je mozny ze se ted pouziva jen jedno reseni - to netusim, ale teoreticky u systemu kterej drzi tlak i na statickym aute jde nastavit jak dodavka paliva tak posunuti predstihu...

a co se tyka "mam auto vic v ruce" podle me taky trosku sebevedome tvrzeni, "klouzat" se seriovou zadokolkou na obyc pnmeu, vs kolka na semislikach je trosku rozdil, ja se s e36 svezu bokem celkem snadno, v nove 911 bez sance, tam sem vypadal ze sedim v aute prvne :)
o 29.05.2014, 09:46 | manolo
mr.brain u zadneho z aut v tom videu neni ukazane als. vsude pouze razrni pod plynem a launch control.
o 29.05.2014, 09:47 | manolo
mr.brain a u te posledni imprezy 1:35 a evo 10 1:50 je navic rotacni volnobeh...
o 29.05.2014, 15:43 | marklar
Krasne funkcne upravena reza!
Jinak nastavovani ALS- dohledatelne info z netu-

"ALS je tím účinnější, čím více vzduchu se přivádí do motoru. ALS může být "měkčí" a "tvrdší". Slabší nastavení udržuje tlak ve sběrném potrubí v rozmezí 0 až 0,3 barů. "Tvrdé" nastavení dosahuje hodnot přes 1,5 baru. Jezdec si může během jízdy účinek tohoto systému regulovat."

o 29.05.2014, 16:00 | manolo
marklar to ano, jenze pectel, motec nebo haltech maji nastaveni als typem on/off. Pokud budu mit hodne studene svicky a pootevrenou klapku pro rotacni volnobeh, budu do turba tlacit nejaky tlak, aby turbo nebylo v podtlaku. O mekkem / tvrdem als jsem slysel, ale nikdo nikdy nedokazal vysvetlit jak a kde jej v tech 3 nejpouzivanejsich jednotkach nastavit.
o 29.05.2014, 16:49 | marklar
Dle info na webu motecu by to urcite melo jit. Pokud jsi spokojen s tim jaky tlak ti to drzi, tak bych to neresil. Jinak bych doporucil dotaz na motec foru
o 31.05.2014, 18:31 | Nevřis
spousta prace spousta peněz..ale i tak mi přijde, že to auto moc zázračně nejede (: ..aspon podle toho videa
o 31.05.2014, 20:20 | mrazik
Chtelo by rto videt v zavodnim tempu, davat sem video z prvni rozjizdky jen rozdmycha emoce.
o 31.05.2014, 20:43 | Timon.z
manolo:dokážeš nahrát serii mapu na gt 160kw r.v.99?
nebo neznáš nekoho kdo to umí?
o 31.05.2014, 20:44 | manolo
Timon.z seriové gt nemá jednotku, musí tam byt nějaké apexi nebo tak. Máš?
o 31.05.2014, 21:07 | C.W.O.K.
manolo : moc pěkné, je vidět spousta odvedený práce. o penězích ani nemluvě
z videa co dal mr.brain má nejhezčí zvouček ten escort csw :)
o 31.05.2014, 21:13 | Timon.z
já ne,ale kamarád.dávám to do sériového stavu,nebo to byl šílený bastl.motor je už úplná série,akorát ojnice jsou pevnější.turbo tlačilo moc,tak sem hledal a u spolujezdce v nohách u jednotky byla izolačku přibastlená krabička napojená na 4dráty do svazku.tu sem vyhodil,dráty sletoval(krabička byla napojená do série,asi nejaký oblbovák).
teď se motor chová tak,že v tahu turbo natlačí skoro 1.5,hned tlak spadne a znova 1.5.takhle to furt lécé nahoru a dolů.
auto byl trényngáč od Tomaštíka,ale už se 2xdělala klika,proto to dávám "začátečníkovi"do série.
peníze nejak nehrajou roli,kdo si co řekne,dostane
překopání zpět už stejně stálo 140tis+
o 31.05.2014, 21:35 | manolo
Timon.z: 1.5b je už spise na kovany motor. Pokud ti to lita tak vysoko, pak to padne a zase leti vysoko, mohl by to byt spatny regulator tlaku turba. Ideal zapojit nejaky budik na mereni tlaku turbiny a zmerit. pokud by to stale neslapalo regulator na turbu odpojit a kouknout co to dela, jestli se to nekde propadne nebo pojede konstantne. V serii ten motor tlaci okolo 1.3b.

Druha vec by jeste mohla byt mrtva prvni lambda sonda. Ten motor si neumi udelat korekce a proto tam jednou pusti vic benzinu, jednou zase min, stahne predstih a padne vykon. Ve vyssich otackach, 5-5500.

Samozrejme, kdyz to dovezes k nam na dilnu, vyresime urcite. Mesicne kolega stavi 2 motory gt/sti/diesel. Proturbo Racing ve frydku mistku www.proturbo.cz
o 31.05.2014, 21:44 | Timon.z
regulátor odpojím a uvidím.v pondělí ti zavolám a domluvíme se.on by vám to tam postavil jak řeknete.
zatím děkuju
o 31.05.2014, 21:51 | manolo
timon.z jasne, jste vitani, budu se tesit
o 31.05.2014, 21:59 | Tuner#2
Jako Nevřis a bohužel je to dost často i problém mezi sedačkou a volantem. Zrovna dneska jsem byl na EDDA cupu na Korábu a většina řidičů těchto oturbených aut s tím neumí moc zacházet. Jako jo po rovoně to přiletělo hezky, ale blbě odbržděno, vyfouknuto, zatáčku na 3x v lepším případě a když už zas našli jak je volant rovně, tak teprve plnej. Jen jedno 600HP EVO tam jezdilo přes brzdu a nechalo se na to koukat, ale i tak první tréninkovou jízdu vyhrál absolutně nad všema Černý s jeho Š 130 (motor koncern 1,6 16V atmo) :))
o 31.05.2014, 22:25 | Timon.z
ono je to jedno,všichni nemůžou být mistři.hlavně že je to baví a maju nejaký koníček.
o 01.06.2014, 00:50 | manolo
Tuner v tomhle setupu s tim autem nemam najetych ostrych 100km. ver ze po 1000 to pojede zase jinak. 9 z 10 ti lidi tady nevi co je dccd natoz ze se da mapovat. Tyhle auta musi nyt prekonovane, ptz vazi jak 3 ty skodule... bohuzel 150koni a 600 kb pojede vzdy lip jak 350koni a 1450kg...
o 01.06.2014, 00:56 | vypuk
Ono těch 150/600 bude taky jinak narážet do stromu... :)
o 01.06.2014, 09:50 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-01 09:52:38
Timon.z: S tim se da souhlasit. I pres rivalitu byla atmosfera v depu senzacni.

Manolo: Vsak ja to bral obecne a ono i v mistraku rallye s mysakem moc lidi nejelo tak jako s nim umel treba Asin... Jinak s tim srovnanim jses drobet mimo. Ta vaha u eMka by sice byla super, ale skutecnost je 720kg viz.: [ Link ]

Takze i oproti serii EVU je to jen pulka a ne 3* a navic pochybuju, ze ta 600HP Kucerovo bestie vazi jako serie, kdyz to ma jen jednu sedacku, nema to svetla a spousta veci je z kompozitu... Z toho me vychazi daleko lepsi pomer vykon/vaha u toho EVA a taky je to na rychlejsich tratich videt.

Vypuk: Nejak nechapu co jsi tim chtel rici?
o 01.06.2014, 20:52 | manolo
Tuner: kdyby z toho eva vyhazel vse, tak bude mit 1400kg. Kdyz tam vratil ram, ma zase 1450. Kdyby vymenil kapotu, zadni klapu, strechu, blatniky a 4 dvere do kompozitu, vyhazel stahovacky atp... tak to auto porad bude mit pres 1300kg. A to je hrozne moc kineticke energie, kterou spotrebujes pri rozjezdu, pri brzdeni atp... dalsi vec jd ze te brzdi ctyrkola a diferaky svym odporem. Na evu jede na 17/18 kolech. To mas treba 8kilo jedno, ta shade jede na 14/15 to mas 5-6 kilo jedno. na 4 kolech mas 8 kilo rotacni hmoty dolu, coz je jak 40kg na aute. Kardan na evu taky vazi vic jak na shade pokud neni z karbonu nebo hliniku. Ma tusim 17kg, shade bude mit treba 13. Opet 4 kila rotacky - 20kg staticke vahy.

Ta skodula ma vyhody i nevyhody, tak jako evo. Evo musi byt prekonikovane aby se temto vyrovnal...
o 01.06.2014, 21:21 | Tuner#2
manolo: Souhlas se vším jen mě nejde na rozum, proč když u škodovky jde ušetřit nějakých 230kg i s rámem, proč u EVO IX by nešlo ušetřit stejné množství ne-li víc. Řeč je o kopcovém autě a když vezmu, že Krestovo lancer měl 1310kg: [ Link ] tak prostě auto s jednou sedačkou, bez světel a s kompozitem narozdíl od plechu u rallye auta musí být na nějakých 1200kg jako nic ;)
o 01.06.2014, 21:32 | mr.brain
Nevím jaká je homologace pro Evo IX na závody do vrchu, ale v rally jediná možnost jak ušetřit na hmotnosti je přestavba na R4, jenže se pak nejedná o přestavbu produkčního auta, ale patří do stejný skupiny jako S2000 nebo R5. Btw Fabia S2000 cca 1200 kg, Renault Clio R3 hmotnost od 1080 kg (a to je to Clio celkem slušnej plasťák, i když by se dalo ušetřit na bočních oknech třeba).
o 01.06.2014, 21:37 | manolo
tuner kopcove auto ma ram 40-43kg, rally 48-52kg. tam bych videl prvni rozdil. Na ko
o 01.06.2014, 21:44 | manolo
tuner kopcove auto ma ram 40-43kg, rally 48-52kg. tam bych videl prvni rozdil. Na kopec staci 330mm kotouc namisto 356mm. Nemusi byt 18" ale staci 17". To jde po kilech. Ale vyhodim lankovou rucni brzdu s paknama a mam 2.5kg dole, ale brzdit musim, dam tam hydrauliku + brzdovy valecek + bovdeny. To ma treba 2 kila. Vyhodim maly dvoupistek ze zadu a dam 4 pistek, zase vahu pridavam. To jen ty extremy. Napr zamky kapot + bovdeny k nim maji kolem kila. Dvere vc. okna a stahovacky maji 20kg. Vytahnu stahovacku, vyrezu v itrni plech, vyrezu vyztuhu, vytahnu elektriku a dam karbonovy tapec, a jsme na 12kilech. Kdyz ty dvere dam cele karbonove, tak s oknem, drzakek, klikou, zamkem budou mit 6kg. Takze kdyby dal kompozitove vrata, tak usetri 4x6-7-8kg= 28kg. Kdyby vymenil zadni klapu 22kg za karbonovou 4.5kg tak 18 dole. Kdyz by vymenil strechu 8kg za karbonovou 2kg, nebo zadni ctvrtky - jedna pldchova 14kg, karbonova 2kg... tak se bavime o tom ze shodike max 100kg.

kdyz bude mit evo7-9 nebo sti 2001-2006 1200kg vcetne ramu, tak bych rekl ze je moc pekne odnosene.

jinak origo sti skrin 82 kg, hewland dogbox od kapsu 78kg. do auta prodavas vetsi cooler, uberes airbagy a topeni atp...

odlechcit je moc tezke, zvlast kdyz uz si vse odlechcil.
o 02.06.2014, 21:18 | H-Honza (M)
jestli se muzu pridat, tak doplnim informace, vrcharsky evo se da postavit na 970 kg - 580 koni/800 Nm.
o 02.06.2014, 21:25 | P.E.T.R
Z nepotrvzených zdrojů má Kučera v tom Evu přes 600k a je tam dost karbonových dílů. A když jsem to viděl jezdit, tak bych se tomu vůbec nedivil. :)
o 02.06.2014, 21:27 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-02 21:30:08
manolo: Mě nemusíš popisovat kde čím se dá ušetřit, na virtu máme inspirace dost a dost včetně lidí co si sami krajou s karbonem a nebo mají rozvrtaný snad každý díl na autě. Jak říkám, když se dá z provozních 950kg u eMka dostat na lehce přes 700, tak nevidím důvod proč by u EVA nešla udělat min. stejná úspora ne li větší, když tam máš větší plochy kde se dá ušetřit. Už jen náhrade skel bude větší mínus položka než u Škodovky.

H-Honza: No vida, koukám že jsem byl zbytečně skromný odhadem. O jaké auto jde? Na cca. 1000kg co vím je Komárek s Coltem (technika EVO).

P.E.T.R.: JJ asi máme stejný zdroje a viděl jsem to o víkendu v akci. O to víc mě dostala zpráva o tom, že první trénink nevyhrál on, ale Míla Černý se 130tkou :)
o 03.06.2014, 11:21 | H-Honza (M)
jo je to evo od Davida, jezdi s ním Marek Rybníček vrchy...
Jinak pokud nekdo nejede naplno v treninku, je mozne ze si setri techniku na zavod, ony treninkove casy zavody nevyhravaji ;)

o 04.06.2014, 17:54 | Timon.z
manolo:tak zítra po čtvrté sem u vás.nechám vám to tam jak bude potřeba.nespěchám na to
o 04.06.2014, 17:59 | manolo
Timon.z mluvil si s ladisem?
o 04.06.2014, 18:02 | Timon.z
jo,před chvilu.ví o mě
o 04.06.2014, 18:06 | manolo
ok
o 22.06.2014, 23:19 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 22.06.2014, 23:21 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 22.06.2014, 23:25 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 23.06.2014, 09:50 | endru.ondra
a jedete to k suda šrot republice ocel ? :D
o 23.06.2014, 21:49 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 24.06.2014, 17:17 | kozlustechnykus
a jedete to k suda šrot republice ocel ? :D

Tohle asi budu potrebovat prelozit :-D
o 24.06.2014, 18:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-24 18:25:50
kozlustechnickej: Tady na západě běží reklama v rádiu, kde je slogan Suda (název firmy = majitel) šrot, republice ocel = že ze zběru kovového odpadu bude zase nová ocel.

Nicméně já si myslím, že to jelo k Němcovi ;)
o 24.06.2014, 18:53 | Proffesor_W
jasny ze na ram, bez teho ho na rally pusti akorat tak za pasku koukat :-)
o 24.06.2014, 19:35 | Timon.z
Tuner:taky si myslím
nicméně auto jsem viděl osobně,a můžu říct,že málo které je takhle dobře udělané.kor když za tím klukem nestojí žádná "továrna",a auto si platí sám a sám na něm pracuje.
To že mu nevyjde nejaká zatáčka je úplně jedno.Je tady málo,hodně málo lidí co by tohle udělalo se svojim autem
o 24.06.2014, 21:09 | manolo
timon: dik, skoda ze jsi ho videl rozstipane po treninku :( v kazdem pripade jak rikas, penize nerostou na hrusce.

jinak v tom vasem zavodaku je spalena jednotka, dneska se to cele rozebralo, tak zitra uvidime. ty si nekde od zlina?
o 25.06.2014, 06:35 | Timon.z
dílnu mám v Novém Hrozenkově a bydlím ve Velkých Karlovicách,takže za kopcem od vás.
s tým GTčkem uvidíš,udělejte co je třeba.
o 26.06.2014, 17:14 | Timon.z
manolo:jsou nejaké zprávy ohledně GT?
o 27.06.2014, 20:13 | manolo
Konecne dorazily...

foto k příspěvku  od manolo

o 27.06.2014, 20:14 | manolo
Timon.z cinkni ladovi, jednotka je mrtva, tak se domluvite co a jak...
o 28.06.2014, 21:35 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 28.06.2014, 21:35 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 28.06.2014, 21:36 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 29.06.2014, 22:06 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 29.06.2014, 22:19 | crestik
podobně vypadala hromada, když jsem dělal novou elektriku v baráku 8-)
o 01.07.2014, 07:25 | Petura
zajímalo by mě jak to je s STK a běžným provozem, když je v autě rám a nemá "rally" SPZ?
můžeš s tím normálně do provozu nebo to má nějakou poznámku jako hobby rally auto a má nějaké omezení?
neber to jako nějaké moralizování, jen mě to zajímá ...
o 01.07.2014, 08:46 | manolo
Petura: v pohodě, neberu. Rám můžeš mít oficiálně v závodním autě, tzn. když se auto vyrámuje, musí do FASu a získat sportovní průkaz, tzn. značky s písmenem R. Na těchto cedulkách můžeš jezdit v průběhu závodu nebo přejíždět poblíž závodů. Ten den to policie toleruje. Pokud s tím však budeš jezdit denně, někoho zraníš, tak se vystavuješ zbytečně velkým problémům.

Některé typy aut rám mají z výroby, tuším Porsche GT3 a GT2 a jsou homologována pro silniční provoz. To bych se přikláněl, že si to Porsche vydobilo.

Jinak jedno z řešení je, auto postavit s rámem, prodat ho do Německa, tam rám nechat oficiálně zapsat a poté auto prodat zpět do ČR. Tady již nikdo nic proti tobě potom nezmůže.
o 01.07.2014, 16:19 | Tuner#2
I u nas pokud vim jde ram zapsat, ale je to o vic desitkach tisic navic k cene ramu.
o 01.07.2014, 16:56 | Petura
takže je to vlastně "černota" na klasických SPZ jako jiný kola než jsou v TP ...
je to kua borde, proč to jinde jde (německo) a u nás ne? :(
o 01.07.2014, 19:51 | manolo
Petura i v nemecku to musis zapsat a ocertifikovat a zaplatit. Tady to nechas na statni zkusebne zapsat, ale auto uz by se nejmenovalo Subaru Sti ale treba Subaru Radek 2014... a samozrejme vse zaplatit a ocertifikovat...
o 06.07.2014, 21:52 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 21:54 | manolo
odstranen modul ABS, catchtank vc. vsech privodnich kabelu a hlavne konecne kolem turba mame cisto a nebude se nam tam nic tavit.

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 21:54 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 22:02 | manolo
zaciname vysekavat elektriku a delat vse na miru

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 22:02 | manolo
po 17ti hodinach vystrihovani, vypinovavani, cisteni...

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 22:03 | manolo
vyse jsou samozrejme zbytky
o 06.07.2014, 22:03 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.07.2014, 22:03 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 07.07.2014, 18:43 | Kamil07
No, o kablikach se mi uz i zda :-)
o 25.07.2014, 23:39 | manolo
kdyz uz, tak uz...vycistene podbehy.

foto k příspěvku  od manolo

o 25.07.2014, 23:39 | manolo
a kukuč 2006, zatim bez kapoty

foto k příspěvku  od manolo

o 05.08.2014, 20:36 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 05.08.2014, 20:37 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 05.08.2014, 20:38 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.08.2014, 13:07 | Kamil
se toho nebojíš, klobouk dolů
o 07.08.2014, 10:10 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 10.08.2014, 11:49 | Deliquente
Sikovny kluk!
o 12.08.2014, 08:24 | tommas
hezký, hezký.
co je cíl mise? Speciál na závody nebo leštěnka?
o 12.08.2014, 16:26 | manolo
tommas: na lestenky ja se.. :)
ma to byt ostry cistokrevny zavodak...

jsem rad, ze se libi
o 14.08.2014, 19:31 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2014, 13:10 | manolo
Original wrc, forma 17dilu, 64kg, vlastni vyroba, 3.8kg, full karbon

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2014, 19:03 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 30.08.2014, 19:04 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 05.09.2014, 20:27 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 05.09.2014, 20:27 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 29.09.2014, 12:36 | Tendr
Moc hezký, s tim bych pak moc rychle v závodě nejezdil, neb dát s tim někde ránu, to je na provaz :)
o 02.10.2014, 19:35 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 02.10.2014, 19:35 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 05.10.2014, 17:41 | manolo
zadek hotovy

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:12 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:13 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:14 | manolo
rucni brzda wrc s12b

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:15 | manolo
odlechcene kridlo o 3800g

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:16 | manolo
komaxit

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:16 | manolo
lakovna

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:17 | manolo
sranda musi byt, wrc replika

foto k příspěvku  od manolo

o 06.11.2014, 12:18 | manolo
kaps dog box soon

foto k příspěvku  od manolo

o 08.11.2014, 10:58 | Petura
a tak nevinně to ze začátku vypadalo ... :)
o 10.11.2014, 21:21 | mrazik
A dokonce to v jednu chvili i jezdilo :-)
o 26.11.2014, 16:40 | cupra.165
Kluci,nemáte tam na prodej dojezdovku 5x100 135/70/17 ?
Díky V.
o 03.12.2014, 10:06 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 03.12.2014, 10:07 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 03.12.2014, 10:07 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 03.12.2014, 13:43 | cupra.165
Lepší jak nové :-)
Chci se zeptat,má subaru z této doby pozink karoserie všude?
Ta rezerva asi není,že?Viz. dotaz výše.
o 04.12.2014, 19:34 | Kamil07
cupra.165: Nejakou dojezdovku jsem v garazi videl, kouknu ti po ni a dame vedet.
o 04.12.2014, 19:40 | Tuner#2
Moc pěkný, já kvůli práci ještě ani pořádně nezačal :-/
o 06.12.2014, 02:09 | Kamil07
cupra.165: Tak rezerva bohuzel neni
o 06.12.2014, 08:14 | cupra.165
O,přesto děkuji,pátrám dál :-)
o 14.12.2014, 14:45 | Kamil07
cupra.165: Mame pro tebe tu rezervu, foto posilam do mailu.
o 14.12.2014, 18:21 | cupra.165 | Upraveno: 2014-12-14 18:22:46
Kamil07: díky moc,poslal sem odpověď.
o 16.01.2015, 21:22 | manolo
něco z průběhu

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:22 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:23 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:23 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:24 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:26 | manolo
jeste nez se rizlo...

foto k příspěvku  od manolo

o 16.01.2015, 21:34 | Dexter
To je hodne zajimavy projekt. Respekt a krasa.
o 19.01.2015, 17:06 | LadaF
sleduju to tu už dlouho a je to super :))
měl bych na vás dotaz, jak kdo máte nastavený odklony na přední nápravě pro asfalt??
drobet s tím laboruju a hledám nějaký kloudný nastavení, protože mám na subu problém, že mi neskutečně žere vnějšky gum a vnitřky zůstávaj krásný
dík za radu
o 19.01.2015, 23:33 | manolo
LadaF na kopci 2.5 stupne, na betonu 1.6 - predek, zadek trosku min. Tam je treba excentricky sroub k tomu hornimu unibalu. Je to na kazdem at si to vyzkousi podle stabiku atd...
o 19.01.2015, 23:34 | P.E.T.R
manolo: Auto je super a výsledek bude stát za to.

Neměl bys náhodou navíc střešní větrací kapličku?
o 19.01.2015, 23:52 | manolo
Petr na jaky rok? kolega ma tusim spec c 2004 kopyto z kompozitu, tak by jej vyrobil.
o 20.01.2015, 18:11 | P.E.T.R
Rok nevim, já to nechci na Subaru, jen řešíme větrání interiéru, protože jsem dal makrolon místo oken.
Stačila by mi laminátová a asi by byl zájem tak o 3-4ks, kdyby to šlo. Můžeš se zeptat na cenu? A jestli je to jen kaplička na střechu nebo i se spodkem, co je v interiéru.
Nevím, jak se liší podle roku, ale představu mám tuhle, jako je na fotce. [ Link ]
o 20.01.2015, 20:11 | LadaF
manolo: moc dík, až dám subo do kupy, tak to hned vyzkouším :))
o 13.02.2015, 16:12 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 13.02.2015, 16:13 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 19.02.2015, 10:26 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 19.02.2015, 16:35 | cupra.165
Teda,to bude mazlik :-) kdy se planuje hotovo?
o 19.02.2015, 16:45 | OMEGA
Mazec thread
o 21.02.2015, 23:49 | manolo
cupra.165 mame hotovo... po vikendu jen namapovani, mely bysme foukat 420ps / 630nm
o 01.06.2015, 21:32 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 21:33 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 21:34 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 21:37 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 21:46 | Kapka (M)
moc pěkna práce kluci... STi Petra Paška /RTT/ asi znate co?on je stejný blazen jako vy :-)
o 01.06.2015, 22:24 | Tuner#2
Pěkný, pěkný. Koukám, že sedačky měníš jak ponožky. Na jedné fotce Sparco, na druhé Sabelt a to jsi na začátku fotil NC power :-))
o 01.06.2015, 22:30 | manolo
potreboval jsem trosicku sirsi jak to sparco, tak mam sabelta z clio cupu

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 22:31 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.06.2015, 22:56 | Kamil07
Sedacky se meni podle toho jak roste prdel :-)
o 03.07.2015, 22:32 | manolo
Tak zitra prvni test na GPD Rally v Kopřivnici.

foto k příspěvku  od manolo

o 03.07.2015, 22:33 | manolo
ach jo... skoda ze ten web neumi nahrat fotku z mobilu...
o 03.07.2015, 22:34 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 03.07.2015, 22:36 | manolo | Upraveno: 2015-07-03 22:37:47

foto k příspěvku  od manolo

o 05.07.2015, 20:33 | PlusOne
Vypadá parádně.
o 14.08.2015, 21:31 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 06.10.2015, 20:18 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 07.10.2015, 06:58 | Petura
takovéhle úpravy a klasické RZ?
nebo proč mají závoďáci R ?
o 07.10.2015, 16:22 | Tuner#2
Petura: Protože auto na silnici obecně nesmí mít celorám. Ono R značky nejsou výhra, protože krom rallye a přejezdů se s tím nesvezeš...
o 07.10.2015, 20:16 | manolo
Petura a já lítám i po vsi.
o 08.10.2015, 11:05 | Petura
jasný, takže vlk v rouše beránčím :)
o 09.03.2016, 01:52 | manolo
At rec nestoji...

foto k příspěvku  od manolo

o 09.03.2016, 20:11 | LadaF
zajímavé :)), jak jste s Hatchem spokojený, prej ta zadní naprava nejde tak dobře naladil jako u předešlí generace a je hodně nervozní na skokách a hrbech

moje funny potvůrka je teď ve stadiu šlapadla :)

foto k příspěvku  od LadaF

o 09.03.2016, 20:15 | LadaF
pro neznalí, je to opravdu taky subo, jen předchůdce oturbený Imprezy

foto k příspěvku  od LadaF

o 09.03.2016, 20:16 | LadaF

foto k příspěvku  od LadaF

o 16.07.2016, 17:45 | manolo
Tak co chlapi? Kolik tady mame subaristu?
o 16.07.2016, 20:00 | LadaF
konečně funguje jak má :))

foto k příspěvku  od LadaF

o 19.07.2016, 21:08 | LadaF
no koukám, že nás tu opravdu moc neni :(
o 22.07.2017, 05:43 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 22.07.2017, 05:43 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 22.07.2017, 20:30 | endru.ondra
černy fotky
o 22.07.2017, 22:34 | Collin
endru; Mě.to jede.normalne.. ;)
o 23.07.2017, 08:49 | -Hans-
2 posledni fotky jsou cernejsi, nez politicky svedomi...
o 10.07.2019, 20:45 | manolo
ziju...

foto k příspěvku  od manolo

o 10.07.2019, 20:46 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 10.07.2019, 20:47 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 10.07.2019, 21:04 | Tuner#2
Pěkný, co tam ještě zbylo sériové? :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.9311 sekund.