Navštíveno 12872x
14.04.2013, 23:40 |
kucik Je možné nějak svařit kotouč respektice dosedací část? Jsem debil, nechal si matky na šteftech a snažil se sundat kotouč. Jak jsem zašroubovával šroubek na sundání, tak to prasklo a je to nejspíš skrz. Vrátit to na auto mám strach, nebo nemám mít? Je úplně nový, tak jestli je možná nějaká oprava.
14.04.2013, 23:40 |
kucik
14.04.2013, 23:40 |
kucik
Jestli jseš dobře pojištěnej a bez závazků k svému životu můžeš někde nechat zkusit svařit :-) Ale bacha, aby na tebe pak v nějakej dílně nezavolali Chocholouška :-)
posli me to ja ti to svarim, to dokaze provarit kazdej blbec, ale pochybuji ze se nekdo zarucí s tim ze muzes jezdit a vse bude ok..
14.04.2013, 23:48 |
1kw Svařit to půjde. Částečne vybrousit aby se prasklina dobře zalila a hlavně před svařováním dostačně prohřát aby se kotouč nezkroutil..
14.04.2013, 23:54 |
kucik | Upraveno: 2013-04-14 23:55:32
No právě jsem se bavil s klempířem a kotouče prý vařit nejdou, že je to litina, respektive jdou, ale je to jen na parádu, při prvním zahřátí to zas prý praskne, protože je tam jak teplotní tak silové namáhání. U svodů prý není problém, tam je jen teplota, ale kotouč prý nee.
ano ano...je to litinový kotouč...škoda...holt se stane...no
koupit novej je uz problem? jako je fakt ze se da svarovat vsechno, ale je to proste nebezpecny uz pak... pamatuju kdy sem na mondeu kolegovi zavaril prasklou pruzinu..... za 4 roky sme auto rozebirali a pruzina porad cela :-)
15.04.2013, 00:17 |
1kw Tak černě bych to zas neviděl, kdo svařuje litinu ví, že je potřeba před svářením materiál prohřát a po svaření zajistit pomalé chladnutí. Samozřejmě prasknout to může i tak..
jeste dodam, ze jsem varil i prasklej predni kotouc na MB Actross :-) vydrzel Francii a zpet :-) pak uz se menil :-)
No ono to půjde svařit...pohoda...jak píše 1kw...vybrousit...nahřát...zavařit a nechat chladnout...normální věc co nás učili na strojárně...
druhá věc je až to "NÁHODOU" praskne a nasype to do ženský s kočárkem jak se mu stim bude žít...papír snese všechno...
15.04.2013, 07:23 |
kucik Je to ATM mikoda (Poláci), takže nic tragického ohledně ceny, jenže je lze koupit jen v páru a nenašel jsem nikde českého prodejce.
jako nevim,zda bych si lajznul mit na aute varenej kotouc,kterej se jeste muze nejak zkroutit tim provarenim a az se ti to nekde pri intenzivnim brzdeni rozlitne,tak se budes divit a auto rozjebany cely...
novej bude za 2-3tis?
15.04.2013, 13:27 |
Bucci ber to tak, že když je prodávaj v páru, tak máš ještě jednu možnost to pos..rat :-)
no ty vole čumím co tu máte lidí za keci, jaké svařování!!!, uvědomte si, že to jsou brzdy, každý aby to jelo jako prase, ale brzdit to už nemusí, hold si udělal blbost, tak kup nový, to že tam máš to nejlevnější co se dá sehnat, taky o tom vypovídá, tak hold koupíš levné nové
už jen kvuli tomu, že to pak nebudeš mít vyvážené bych to prostě na autě nechtěl a o bezpečnosti píšou všichni nademnou.
15.04.2013, 14:01 |
AR hele když to kolo pořádně dorveš na krev tak by to mohlo držet ;)
zavařit to jde...ale ta prasklina je pěkně rozlezlá a i když to zavaříš sebelíp, prostě to užz toho kotouče nezmizí a bude s eto jen rozlejzat...
kdyby to bylo cokoliv jinýho, co nemá tak specifický namáhání na tlak, vibrace a teplo..tak to je v pohodě... je pravda že vrtaný kotouče taky praskaj a v poměru co se jich prodalo se jich za provozu rozlítlo malý procento - ale jakmilese to stane, tak končíš, prtže jdeš pedálem úplně na doraz a brzdíš jen zbylejma 2 kolama...
15.04.2013, 19:27 |
soda tak myslim, ze cendler to vystihnul a nechapu jakekoli polemizovani o zavareni a naslednem pouzivani v provozu? toto jsou brzdy, takze NE!
15.04.2013, 20:03 |
AR ;)
Ani by mě nenapadlo vařit kotouč, což je obyč spotřebák, ale visí na něm v autě životy cestujících...
navic, jestli je to litina, tak uz to nebude varit franta vodvedle, ale pepa pres dve vesnice a za praci das stejne minimalne pulku ceny noveho.
16.04.2013, 14:12 |
kucik Nikde jsem nenapsal, že to budu dělat. Chtěl jsem jen vědět, jestli je možnost nějaké opravy tak ,aby to bylo bezpečné. Že to svařené držet nebude mi můj klempíř řekl hned, jak píšu výše.
17.04.2013, 07:41 |
CervinVega | Upraveno: 2013-04-17 07:42:46
kdyby te praskline odvrtal konce, aby se nesirila dal, verim, ze by ten kotouc normalne dojezdil a nic se nedelo... z vetsi casti tam drzi trenim mezi nabojem a diskem (za predpokladu dotazeni kola)
edit- ted koukam, ze jde ven z te dosadaci plochy, tak to nebrat :-)
22.04.2013, 22:01 |
Kesam Já jako svářeč bych tě stím poslal do prdele.
Tohle ti svaří jenom blázen a chtěl bych od tebe podepsat papír,že to je už jenom na dekorační učel.
Litina se musí ohřát na nějakou teplotu a vařit střídavě furt ohřívat pak se to dává do pece a nebo do takové bedny kde je skelná vata a pomalu se o ochlazuje každá svařovna na to nejni vybavená a svářeč kterej na to nemá zkoušky tak by na to ani neměl hrabat.