Jaký motor v transitu, nebo případně Ivecu Dailly vybrat at s tím je co nejméně problémů? Technicky to nebude žádný otrok firmy, ale sem tam tahat vlek s autem a práce okolo baráku a vylet se spaním atd... Koukal jsem na transity kolem roku od roku 2005, dailyny taky tak od 2003 vejs .. případně co jiného milého co by mohlo být navěky otrokem? :-) dejme tomu do 100 000tis
Tak zkusenosti jsem mel s Dailynou 2,8 UNIJET - vsichni dopravci rikali, ze je to nejspolehlivejsi motor v nich. Na firme jezdily tenkrat 4 s temihle motory, ja s tim jezdil denne 500-600 km rozvoz 2 roky a vubec zadny problem s tim motorem nebyl. Nadavali spis na ty HPI. Ze zavad bylo nejaky to lozisko - prekladali me i o 2 tuny a casteji brzdy - zase to prekladani. Jezdilo to pekne. Sedelo bajecne.
Tranzity jsem jezdil modelovy rok 2006++ ve verzi 85 a 115 a ty auta byly docela nezmar. Byly zase na rozvozu a vicemene neznali jinak nez podlahu. Litaly denne 400-600km. Zavady za ty roky byly drobna elektrika - svetla, pak zarezlej wastegate - stacilo promazat, kulisa razeni. Jezdilo to jako splaseny, neskutecne to sedelo na silnici, hlavne ta 115 s 6kvaltem byla bombova. V kabine mnohem vic mista nez VW Transp/Crafter. Oboje mely uz pak 250 000+++ a na puvodnim turbu, vstrikach i cerpadle. Casto se delaly brzdy, protoze zase prekladany auta. Obcas byly stabilizacni tycky, ale nic hroznyho, jo a jednou se rozletela spojka na jednom Tranzitu asi ve 200 000km.
Pro me nejlepsi dodavka, kterou jsem kdy jezdil je 2006 model Tranzita s tim 115k motorem a 6kvaltem - predohrab. Nadherne to jezdilo a nikde me to nenechalo. V zime na Bridgestonech Blizzak to drzeno neskutecne i s prazdnym zadkem. Vevnitr dost mista, tempomat tempomatoval, dobry audio, klima klimovala, sedacka s dofukovatelnou bederkou...