
Navštíveno 10686x


23.04.2013, 12:59 |
CRK | Upraveno: 2013-04-23 13:05:28
...teda, abych to upřesnil, tak všem to bejt úplně nemusí, ale blíží se koupě auta a chtěl bych něco hezkýho a silnějšího. Nedávno sem tu řešil auta, ale trochu jsem přehodnotil výběr, tak bych chtěl znát vaše názory a zkušenosti. Cenovka kolem 200.000,-. Na banány zbyde, ale nerad bych, aby na to padnul celej háj...
Megane RS 225
Chrysler Crossfire 3,2
BMW Z3 ???
Mitsubishi Eclipse 2.4 2007
Honda Civic Type R
Pontiac Firebird V8 1999
Dost dvojsmyslnej nadpis, nemyslis? :D Kdyz jsem to videl, tak jsem premyslel, ze zrusim svoji registraci na AHC :D :D :D

23.04.2013, 13:06 |
CRK ale kliknout sis musel :D
No to jsem si nemohl nechat ujit :D :D :D

23.04.2013, 13:16 |
CRK trochu jsem nadpis poupravil, aby to lákalo i heteráky - neber si to osobně :D
Podle mě tam máš strašnej rozptyl a ty auta se strašně odlišují, od prcků jako je Z3 po mastodonta jako je Firebird :).
Já bych přidal:
MR2 MK2 turbo
Cellica turbo
Nissan 300z, když budeš mít štěstí tak 350z
Toyota Supra
Nissan Skyline
:)

23.04.2013, 13:28 |
gizmi Sahl bych po Toyo MR2 nebo Honde TypeR - precijen Japonska kvalita, vysokootackove kone, skvele podvozky.

23.04.2013, 13:39 |
nome trošku přišetřit a koupit 350z
jinak z tvého výběru CTR nebo megane RS
+1 pro 350z
Osobne bych si z vyberu vybral jedine Firebird V8 :o)

23.04.2013, 13:59 |
CRK M.a.R.i: protože vybírám podle toho, co mi sedí a aby to trochu jelo, zbytek nezájem... jo, a taky by se to úplně nemuselo sypat...
350Z bych taky mohl
gizmi: MR2 přidávám
radaman: S2000 taky by to asi šlo
nome: megane RS asi bude dobrá hračka na blbnutí
Nechci být hnusnej, ale pokud chceš aby to trochu jelo, tak tam crossfire, z3 (pokud se nebavíme o z3m) nemají co dělat ;) Eclipse 2.4 taky nebude nic echt zajímavýho :o)

23.04.2013, 14:13 |
CRK tak ten Eclipse asi fakt nepojede, ale líbí se mi, crossfire a z3 2.8 už asi trochu pojede - jak píšu, všem natrhnout nemusim :)

23.04.2013, 14:14 |
nome no megana tady kdosi má profesorW ? tak mu písni a uvidíš,
záleži jestli chceš hot-hatch, nějaké kupé, spíš na požitek z jízdy a je ti jedno že se do toho nevleze ani basa piv a nebo to máš na běžné ježdění.
z toho cos napsal tak každý auto něco úplně jihého
vošoust kára (crossfire) k tomu pila na okresky (CTR), velké GT (pontiac)

23.04.2013, 14:19 |
CRK Podle čeho sem vybíral...
Megane RS 225 - mladistvý, nadupaný a hravý auto
Chrysler Crossfire 3,2 - prostě masírka, zvuk, ulítávám na designu
BMW Z3 - prostě se mi líbí
Mitsubishi Eclipse 2.4 2007 - líbí se mi
Honda Civic Type R - klasika od hondy
Pontiac Firebird V8 1999 - splněný sen o 8hrnku...
MR2 - taky pěkná kárka
350Z - tady je to asi jasný

23.04.2013, 14:22 |
CRK nome: vlastně bych je chtěl všechny, každý má něco do sebe a je těžký vybrat... jedině všechny vyzkoušet a podle pocitu se rozhodnout, jinak netušim...
Co myslíš tou vošoust károu..?

23.04.2013, 14:31 |
nome | Upraveno: 2013-04-23 14:33:51
upřímě, bych se styděl z toho auta vylést ven :-),
stejně jako TT první generace a podobné skvosty je
to auto pro barbie nebo "trhače svěrače"


23.04.2013, 14:33 |
CRK ty woe, tétéčko sem kvůli tomuhle vyřazoval nedávno, jdi do prdele :D
myslí si to ještě někdo o crossfire?

23.04.2013, 14:42 |
CRK a co..? světlá červená :)))
Ano pokud to sem nacpeš v týhle fekál barvě tak je to jasný, ale jinak si to určitě nemyslim. JInak za mě na blbnutí nejlepší z tvého výběru megane RS. Problem je v tom že to je prostě francouz. Ale jinak sem zatim neřídil nic zábavnějšího než RSo a je jedno jestli jedničkovej nebo dvojkovej. I když je fakt že dvojkovej v úpravě CUP se samosvorem je ještě o level vejš. Problem tohohle auta je v tom že ti to prostě nedá jezdit s tim v klidu. Jinak jestli něco na ,,masírku", zábavu a norální svezení tak 350Z


23.04.2013, 15:13 |
CRK

23.04.2013, 15:14 |
CRK

23.04.2013, 15:14 |
CRK

23.04.2013, 15:15 |
CRK

23.04.2013, 15:16 |
CRK

23.04.2013, 15:16 |
CRK

23.04.2013, 15:17 |
CRK

23.04.2013, 15:17 |
CRK

23.04.2013, 15:18 |
CRK
Já bych šel do Nissana. Mě se moc líbí
Když MR2, tak MK2 Turbo. MK3 je pro holky :)
Pokud bych se měl rozhodovat tak:
Masírka = Firebird a Nissan 300z
Srdce = MR2 MK2 turbo a Nissan 300Z
Srdce a Rozum = 350Z
Eclipse bych vyhodil. Crossfire je za dobrý prachy, ale to je asi jediný.
Only_One: Tak stárá je, ale v MK3 bych si fakt připadal jak buzík. Věřím, že je podvozkově dál, ale s Turbo zažije uplně jiný zážitky.
Tak to je opravdu sirokej rozptyl:DD od mr2 pres megane az po v8:DDD
Za me e36 m3:)
víš co, on si bude jako buzík připadat každej v něčem jiném... Ale podstatný je, že nechat 200K kč za starou MR2 je prostě moc, když můžeš mít zajímavější auta. Třeba ty nissani ..

23.04.2013, 16:59 |
gizmi Tak kdyz se nad tim zamyslis, tak do S2000, MR2, Ztka i toho BMW moc nenandas.. proc jit cestou kompromisu, kdyz do civica TypeR das v pohode autosedacku, do kufru se vejde vse co potrebujes, sedacky to ma luxusni na jizdu i plouzak na dovcu a je to relativne usporne, kdyz se drzis pod hranici sepnuti :o) Pokud nekdo nastve, tak si radis v cervenem a jede to neuveritelne. Cenove dneska par korun, neni to az tak stare a ma to slusnou vybavu i uroven bezpecosti. Na jednu stranu to nebude lakat k "obtahnuti klicem od debila" a na druhe strane je to proste zabavny drzak co se umi kousnout a jet. Ne nadarmo mu v TopGííííííru rikaji "curajici pejsek" :D Prej se s tim v klidu po 4 jezdit neda, kdyz to tak drzi a jede :)
Megan je fajn, ale precijen je to Frantik. Kdyz nekomu reknes: mam megana, tak si predstavi starou omlacenou jebku co nejede :D Civic ma alespon jmeno a uroven kterou si drzi :D
Co Alfa Romeo GT 3.2, RX8, Volvo C70, Jaguar XK8 a S4 4.2?
Osobně bych šel do XK8 a nepřemýšlel bych ani vteřinu :)
Naprosto jasná volba, 350z a nic jiné neřeš! :-)
350Z, E36 M3, CTR. V tomhle pořadí ;-)
za 200 kila bych vzal tu CTR, mozna teho crossfira tak akorat. Ale vse ostatni co ma trochu motor (megane,Alfa GTA, 350z atd) budou pokladnicky. Myslim ze za dve kila bys sehnal slusnou CTR, megan za dve kila bude ph1 a urcite ne R26 a nejspis dost o nicem stav. Otazka je, jstli se u nas da vubec takove auto z toho cos tu vypsal sehnat v dobrem stavu.
Na podobny ucel mam Mini Cooper S JCW...
Jinak asi CTR - technikou a jizdnim projevem parada, ale me to auto neprijde moc pohledne :-(

23.04.2013, 21:49 |
CRK Only_One: já taky, ale co bude stát provoz? že bude jezdit až za 20 je mi jasný...
M.a.R.i: ja kdo :D
Martyn: každý má něco do sebe. E36 M3 asi ne
gizmi: souhlas
Verano: vím o něm
Lukasino: alfu sem taky chtěl, ale nevim, ital... RX8 - bojim, bojim a furt to po městě tlačit do otáček... Volvo - nelíbí. S4 - nechci parkovat v servisu :) Jaguar by mohl stát ne banány, ale celý plantáže, takže to spíš ne...
mishan: máš recht
haskyvr6: ale jooo, bez e36... :)
Proffesor_W: já počítám s nějakejma výdajema, ale zas to nechci krmit furt...
Peppino: to asi pojede krutě, ale já sháním nějaký pánský auto (ne, vtip :D)

23.04.2013, 21:56 |
muSlim | Upraveno: 2013-04-23 21:57:27
2 Peppino: a koľko máš na to najeto? Lebo kamarát to mal od novoty a nakoniec to úspešne vrátil :-)
2 CRK: za mňa 350Z, síce je to polorenault, ale ide to pekne, zvuku to má pekný a je to stále trochu surovejšie napríklad oproti novej 370Z
2 Lukasino: RX8? Asi ho nemáš moc v obľube chlapca, inak by si mu to neprial :-D

23.04.2013, 21:57 |
Peppino | Upraveno: 2013-04-23 22:01:19
Crk: V poho jsem zvyklej na tyhle vtipy ;o)
Z Minika jde udelat klucici i holcici verze, mam vic klucici verzi - je modry :-))
2 Peppino: ne, fakt. Som zvedavý či mal on a jeho známy zlý kus, alebo to je globál, lebo im sa sralo všetko čo šlo, od motoru, cez preplňanie a elektriku. Všetko. Vracal to keď na tom mal 47k, kamarát jeho si to nechal o rok dlhšie, predal to s cca. 60k a už to nechcú ani jeden vidieť :-)
muSlim: mam cca 82tkm a zatim celkem v pohode. Predtim jsem mel eSko a to se sralo jak mohlo...

23.04.2013, 22:25 |
CRK 350Z se mi líbí a většině asi taky.. zbytek neřešim, nějak to asi pojede :) tak to stačí a že to něco spolkne, tak ok, ale má někdo konkrétní zkušenost..? Kdyby to třeba za první rok třeba při smůle spolklo pade, tak to unesu, ale nechtěl bych, aby to bylo pravidlo... nájezd mám tak 10.000 km/rok
2 CRK: kamarát z BA to mal, ale prakticky zánovné to kupoval a pokiaľ nič nezabudol zmieniť, tak na tom neopravoval okrem výfuku (bolesť japoncov, zhnije to už v salóne) prakticky nič. Miesto toho si práve kúpil funglovku 370Z Black Edition či ako sa to volá...

23.04.2013, 23:22 |
CRK většinou je to samá amerika, je to problém..?
350Z za 200k? To bude srot
Jinak bych vybiral i podle toho jestli to ma byt na bezny jezdeni nebo jen kdyz je o vikend hezky
Já bych určitě čapnul zadokolu a cabrio je spíš na masírku než na pořádnej polet.

24.04.2013, 08:35 |
CRK bude to na běžný ježdění, kdyby to bylo na víkendy, tak vezmu něco takovýho
[ Link ]

24.04.2013, 09:28 |
CRK ještě přidám jedno, asi moc lidí (tady) neocení, ale líbí se mi a bude to držák... 2.7 V6

je hele, Tiburon z NFS :-)
24.04.2013, 09:28 | CRK
Náhodou proč né, na závodění to nebude, ale rozumná a hezká varianta :) Tenhle model se mi moc líbí :)

24.04.2013, 11:51 |
gizmi Ja si trebas ted prihlasuji CRX del Sol VTi :) Sice jsem si priplatil kvuli vzhledu (chtel jsem TOP serii), ale zase nestarnouci vzhled, nesere se to, ma to pevnou strechu a presto je to cabrio (targa), motor jede dostatecne (na tu vahu s tim ty kone hybou velmi pekne), narozdil od S2000 se tam vejdu (dost mista v interieru), slusna vybava, slusna spotreba.. :) Diky serii se s tim da jezdit i na nasich silnicich a presto ten podvozek v zatackach drzi :) Radeji dam vic penez za starsi auto v TOP stavu, nez kupovat neco novejsiho a obrazet servisy..
crossfire je prevleceny slkcko, toho bych se nebal, spolehlivost i servis v pohode.
Co me sralo je, ze jsem neprisel na to, jak vypnou ESP a protiprokluz, takze se s tim nedalo moc blbnout. Jede to slusne, a porad je to neokoukane, ac Jeremy prohlasil, ze to vypada "jako pes kdyz sere".
350Z fajn, ale z manualu jsem byl trochu nestastnej, tuhost spojky by me v mestskym provozu asi privedla na pokraj fyzickeho zhrouceni. Ale uz i vcelku slusny kousky jsou za dobry ceny, a zabavy s tim je hromada, a je to uservisovatelny, a opravitelny kdyz se to nedejbuh posere.
Hnujdaj je desnej, do toho bych nikdy nesel, a muze si to mit jen samy pozitiva a byt superspolehlivy...
Auta se spatnou pohanenou napravou neresim, na blbnuti nebo pro radost bych si FWD nikdy nekoupil.
Pokud to ale chces na bezny jedeni, myslim ze civic nabizi nejvic, snese kazdodenni provoz aniz by byl nakladnej na servis, a co se svezeni tyce ma take co nabidnout. Navic se da snadno tunit za levno, pac na to je vsude spousta veci. Kdybys chtel neco extra, mozna vim o ITR, rekl bych jedna z tech nej co tu zbyla, kamos rikal ze by ji mozna prodal, zalezi co bys byl ochotny zaplatit.
nemuzu si pomoct,pro me porad v tehle cenove relaci top volba m3 a nepisu to pro to ze tu moji prodavam......


24.04.2013, 21:15 |
CRK Lukasino: vzhledově se mi líbí moc
gizmi: to byl můj sen před 10 rokama
H-Honza: vím, už jsem to studoval a design je super
Hyundai teď mám, tak bych udělal upgrade a tenhle model se mi hodně líbí
ITR asi ne
teď mně asi nejvíc láká Type R a Crossfire
mikevr6: tak inzerce se nám sem vloudila, jo :D

24.04.2013, 21:36 |
CRK | Upraveno: 2013-04-24 21:37:31
H-Honza: co myslíš, že by stála slušná 350Z? A co servis? Hledal sem ceny dílů a moc toho neni... A co ty americký verze, který všude vidim v inzerci - je to problém..? Jak je asi tak drahej ten servis na Crossfire?
US verze 350Z jsou jiny, nemaj vsechny brembo brzdy, samosvornej diferencial a takovej podvozek jako EU Ztko
tusim ze do evropy se dodavali 2verze a pro US jich bylo 5

24.04.2013, 21:42 |
CRK kral007 (eXtrem-audio.cz): díky, to je mi asi jedno, ale dá se tu us dobře servisovat nebo je to problém?
ja bych volil hondu type R:) vyderaci..:D

24.04.2013, 21:53 |
CRK OK :D máš mail...
Servisovat jde vse. Ty US jsou levnejsi, hur prodejnejsi ale zas jsou relativne levne
Megane RS 225
auto ve finále k hovnu, dobrý tak na okruh né na takový to běžný ježdění.... v reálnym provozu toho moc nenatrhne, na zavřenej okruh rozumná volba, ale je to renault....
Chrysler Crossfire 3,2
jede přiměřeně ale žádnej trhák taky, jak píše honza tak klasika nevypneš pomocníky.... servis ok, vzhled za mě povedenej rozhodně proti SLKčku to má aspon koule...
BMW Z3 ???
totální pelech, jediný co možná přemejšlet tak Mko ale to je za randál a stejně to je auto k hovnu ať tam je 1,8 nebo 3.0... nepohodlný auto k ničemu špantě se řídící.....
Mitsubishi Eclipse 2.4 2007
nejede, spíš designovka, z výběru asi vařadit....
Honda Civic Type R
to samý jako renault akorát že nakonec stačí napsat je to honda....
Pontiac Firebird V8 1999
masírka.... trahač gum ano, trhač asfaltu zase moc ne, výhodou je brutální potenciál směrem nahoru, servis za hubičku je to soběstačný auto.....
350Z : to nejede nějak ukrutně ale na takový to běžný ježdění je to dobrá volba a kompromis mezi pohodlim a jízdou.... dá se s tim blbnout, uservisovat se to dá.... jediný co nemusim tak je nádrž/kliky a budíky....
M3 : tam jedině e46 aby to mělo proti 350z smysl.... e36 je nesmysl a předraženej křáp , neřikám že je ošklivá nebo špatná ale neni to auto který bys měl mít ve výběru stejně jako eclipse...
S2000 : určitě sem patří víc než M3..... jen to taky neni zrovna moc levný, na servis vklidu ale pořízení nic moc.....
RX8 : neni tak špatný auto ale s RX7 to nemá už nic moc společnýho.... ve finále to moc nejede a dost se to sere.... zde proti 350z nemá smysl dumat.....
Tiburon je mrdka skterou natrhneš leda prd.....
MR2 : super náčiní na okruh, do provozu pohodlný relativně ale jinak auto praktičností k prdu.....
takže po stránce designu a rozumnýho poměru komfort jízda tu zbejvaj pořád jen crossfire na komfortní jízdu s tim že to trochu jede a sedí + je to designovka za kterou se každej otáčí nebo 350Z který je taky dost komfortní a i to jede docela slušně.....
ať nejsme uplně zlý tak dalo by se sem přidat třeba ještě S4ka.... je to sice olympiáda ale relativně udržitelná v provozu narozdíl od RS4.... jede to tak nějak dostatečně a hravý to je taky, ano s japoncem to rovnat nelze po jízdní stránce ale zase tak špatný auto to neni neni ladění pro radost z jízdy jako japonec ale pro jednoduchost ovládání jako němec ale tahle vlastnost často končí bouračkou....
s tou 350Z nevim sam jak to je presne, zcasti jak pise kralik, US verze vetsinou nemaji brembo brzdy a maji tusim komfortneji odladeny podvozek i rizeni je jine, je tam rozdil v palivove nadrzi a udajne interiery pro evropu maji lepsi materialy a zpracovani nez ty pro US, evropsky model ma jiny diferencial, co jsem kdysi videl tak nevim zda samosvor, ale US verze nemela chladici zebra, EU verze je ma.
CTR jsem mnel,s2000 se vozil(slabe)
M3 E46(cekal jsem vic,hezci design,interier,vysoke naklady,neni tak hrava a rychla)
350Z male,hezkej zvuk,na tu spotrebu nejede
rx8 spotreba oleje,paliva,vydrz wankela
A tohle? Ja s tim byl strasne spokojeny.Zvuk bomba,zatah motoru,super jizdni vlastnosti,spolehlivost(aspon u mne)
minus asi interier(ikdyz sedadla byla super) a vyssi spotreba.

impreza by tam taky šla nebo evo... to se dá sehnat za rozumnej peníz a obojí hravější než m3.... 350je pořád ale hravá z výběru asi nejvíc jenže musí se to s ní fakt umět neni to jednoduchý auto na ovládání...... projížděl sem kousek i biturbo 350z s cca 400hp a ta už vyžaduje dost řidičskej um neb sednout tam vokurka tak hned vobtočený auto o sloup.... jinak ano,....350Z nejede na to co žere... to biturbo už vůbec ne na 400hp dost líný a spotřeba kolem 20-25 což současně dlabe GTRko 22 jenže jezdí se s nim pila pořád po praze a aspon tam je 700hp a i přes to je to víceméně asi nejrychlejší auto v praze....

25.04.2013, 10:35 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-04-25 10:36:21
BTW mám takovej pocit že tu snad byla ted na prodej někde u brna Celica s 2ZZGE oturbenou nebo kompresor nějakejch 300hp a s LPG.... asi za dvě kila snad.... to řekněme by byl zabiják i na 350z a pokud by v tom ten plyn makal budeš jezdit z dost nabroušenym autem za to co jezděj TDíčkaři :)

25.04.2013, 11:58 |
gizmi Nismo: srovnavat Rencka s Hondou a pak doporucit zbastleninu, kde nikdy nevis jak dlouho vydrzi? Ty jsi si dal pivko na slunicku, vid? Nejak te nepoznavam :)
PS: zkousel jsi nekdy na semaforu s TypeRkem rozjezd tak, aby ti to hned spadlo do vtecu? Me se prave na te honde libi fakt, ze to ni v klidu nasoukas nakup, decko, atd a v klidku a usporne si vezes prdku. Pokud jedes sam a chces tomu slapnout, tak proste jede. Pokud omrzi, vcelku levne se necha narvat kompresor. Marfi (clen Honda-clubu) s tim takto jezdil naprosto bezne :_) 350Z proste nepripousti rodinne vyuziti a tak bych je ani nesrovnaval. Tam je blizko S2000.
PS: dalsi variantou je koupit nejakou odladenou naftu a prudit benzinare :D Me trebas neuveritelne bavi presedavat z VTi do TDi, protoze tim defakto stvu vsechny :D Pro VWckare jsem zarytej Hondar a pro Hondare zradce s ladenym TDI :D

25.04.2013, 13:16 |
Ales kdybys chtel, tak prodavam BMW 330cd


25.04.2013, 13:29 |
CRK Nismo.Power: díky za vyčerpávající odpověď
jenom s tím Type R bych to viděl trochu jinak
a Hyundai možná nenatrhne, ale je to pěkný a spolehlivý auto
Firebird - co myslíš tím "soběstačný auto"..?
mikevr6: taky sem na to koukal, ale asi ne
gizmi: nehledám praktický auto a chrochtáka taky ne
Ales: only Gasoline :)

25.04.2013, 15:20 |
gizmi a co neco od Porsche? Co Mustang? Solidniho veterana za 200 tycek uz najdes..
nismo:v cem je 4x4 hravejsi jak zadni nahon?
90% z vas v zivote bokem nejelo a nepojede a kdyz uz jo, tak leda do skarpy, ale hlavne ze je zadni nahon only (mozna tak na picoviny u tesca).
Co se tyce denni pouzitelnosti megana nevidim v tom jediny problem, je to hatchback jako kazdej jinej, pokud nekoho nebavi jezdit s tvrdym podvozkem, nemusi si kupovat Cupovej. A F4R je dost spolehlivej motor, nejvic se na nem sypou vstriky (coz je u nas standard s nasim benzinem/naftou), nicmene nove 4 kousky jdou na ebay koupit za 170 liber. coz jednou za 80 000km neni buh vi jaka investice.

25.04.2013, 19:24 |
CRK Proffesor_W: je to přímo hothatch :) ty ho máš? Píšeš o modelu, kterej je na fotce vejš?
mam 3dv R26. Od toho nahore se lisi tim ze ma cup podvozek, silnejsi posilovac brzd, samosvor, recaro sedacky a par dalsich prkotin. Ten cup podvozek je tvrdej. Ja na tom mam este eibach pera teda a 19ky kola tak je to tvrdy docela dost, mne to nevadi ale. K nam se tyhle verze vubec nedostaly, u nas byly standartni 225 s tim ze se k tomu dalo za priplatek dokoupit treba ty sicny nebo podvozek. Je fakt ze za 200 bys sehnal tak to 5ti dvero, nebo obycejnou 225. Ja sem ale k autum co se u nas prodavaji fakt skeptickej kdyz vidim jaky vidlaci se v tom hrabou a pak o tom pisou na forech. U prdele hajzlpapir, z bot slama, v rukach vidle od hnoja, na zahrade rozebrnaje zetor a jde opravit zhuntovany Type-R kladivem.
Navic ten na obrazku uz je napadnutej nejakym silenym tuzerem co na to prskl svetla od rákosky a kola z tesca ...
Nismo opět perlí
Nedotáčivá mrdka Impreza je prej hravější než M3 :-D
Z3 - jeden z nejlíp ovladatelných bavoráků vůbec - je prý špatně ovladatelná - možná tak pro jelito, ta je kouzelně přetáčivě naladěná a zatáčky dokrucuje s naprostou precizností, předek se ovládá volantem, zadek plynem, naprosto přesně. Asi jsi na tom zas jen měnil olej a mudruješ.
Evo je super, akorát tu člověk mění posun v efektivitě přinášející pár desetinek vteřiny za zoufalou neefektivitu provozní, přinášející dvojnásobnou spotřebu.
Tak na tohle si teď počkám:-)))
CRK : A co mas ted za auto? a co vlastne od toho cekas? Podle toho vyberu neni jasny,jestli to bude jediny tvoje auto. Nebo jen jako auto pre tebe a na zabavu nebo jen aby jsi nekomu ujel nekde na rovince a pak machroval pred babama :D

26.04.2013, 09:38 |
CRK Teď mám Hyundai Coupe :) Nechci vzhledově tuctový auto a výkon sem původně neřešil, ale když dám za auto dvě kila, tak sem si řekl, že by mohlo i trochu jet, ale žádnej supersport taky nepotřebuju... Budu jezdit převážně po městě a když je na každejch pár metrech semafor nebo radar, tak se většinou stejně potáhnu jako ostatní :D Auto je jenom pro mně, ale na každodenní použití a praktický bejt nemusí vůbec. A ano, když mi tam při zastavení na červenou skočí nějaký pěkný pouzdro, tak se taky zlobit nebudu :D
mustanga vynech, s tim jezdi cikan po kladne :-D
Takze v podstate to chce nejakej kundolap :) nejlip kupe s vykonem nad 150koni

26.04.2013, 09:50 |
CRK | Upraveno: 2013-04-26 09:56:24
kral007 :)))

26.04.2013, 09:57 |
CRK | Upraveno: 2013-04-26 09:58:46
Vcelku se divím proč tu chybí MX5, pokud hledáš auto na hraní? ;)
26.04.2013, 10:01 | Lukasino
Pokud jsem to spravne pochopil, tak on nehleda primo auto na hrani

26.04.2013, 10:09 |
CRK Lukasino: protože to bude stát před panelákem
CRK: tomu nerozumím, MX5 není tak velká aby jsi pro ní nenašel místo :o) a cokoliv jinýho řeší pojistka

26.04.2013, 10:22 |
CRK pokud roadster, tak to už bych si vzal radši Z3
Taky jsem ze stejnýho důvodu nechtěl kabriolet. I když je to možná předsudek a nikdo si střechy ani nevšimne. A asi nemá cenu u takhle "levnýho" auta řešit havarijku

26.04.2013, 10:25 |
CRK možná, ale někoho nasereš a už to pojede...
Mari: havarijku jsem měl i u auta za 15tis :)
CRK: co pojede? Něco udělá autu? Od toho je právě ta pojistka, takhle by si člověk nikdy nemohl nic koupit. Sám vše řeším pojistkou, protože vím, že několikrát do roka mám poškozené auto (poškrábání, poškození od druhého auta, atd) a lísteček za stěračem samozřejmě nikdy nebyl.
Já měl kabrio zaparkované v Praze a nikdo si ho ani nevšiml, kamarád má tady z3 a taky bez problému...

26.04.2013, 10:45 |
CRK havarijku mít budu určitě, ale právě nic řešit pokud možno nechci...
CRK: je to na Tobě, ale počítej že se stejně nikdy všem nezavděčíš. Mě tu třeba objeli klíčem i 15let starou omegu...

26.04.2013, 10:52 |
soray Ještě tady nebyla tahle mrcha, 101k/790kg :-))


26.04.2013, 10:55 |
CRK co to kuwa je, nějakej podělanej smart nebo co? to fakt nééé :)
smart roadster, design pecka, vsecko prtavy a jizdni vlastnosti hrozny, cenove od 150tis za azto k .ovnu
pravda novy stalo 750k

26.04.2013, 11:45 |
CRK Bych si v tom připadal jako Little Stuart :D

26.04.2013, 11:52 |
soray Tak chtěls supersport do města ne? :-)))
kral: Proč myslíš hrozný jízdní vlastnosti?
na Tip cars je v této relaci ještě Porche boxter, Mitsubishi 3000Gt a Volvo C70 což bych zkusil zařadit do výběru
jednou jsem s tim jel, to jak to radi je hrozny, ty prodlevy, a celkove nic moc, ale strasne se mi to libi :-)
co tohle? to je aky neokoukane a kazda pipka se za tebou otoci..:D


26.04.2013, 12:49 |
soray Jo takhle, no na Ačko to řadí pomalu, to je fakt :-( Když si ale dáš manuální sekvenci, tak je to výrazně rychlejší a řadí to poměrně rychle. Jinak to ale sedí jak motokára :-)
Jinac misto Megana v tehle cene bych se radeji kouknul na CLio. Za 200 litru sezenes dost pekny kolem roku 06. Mozna ti nebudou picenky hazet kalhotky na predni sklo a veset poprdy za sterace. Mozna si o tobe bude nismo myslet ze ses zivotni ztroskotanec s IQ bublifuku a machry na foru hazet nebudes. Nicmene zabava s tim bude o dost vetsi nez s vetsinou aut a servis je na tom za prd, umi to jet okolo 7-8 litru a jde na to sehnat dost serepeticek.
25.04.2013, 11:58 | gizmi
Neboj žádný pivo.... jako ano je to smutný že snad největší mrdky co jezděj po silnicích aneb renault že uměj taky už udělat podvozek kterej je konkurenceschopnej ba občas i lepší než japonec..... ano prostě megane clio obojí je sice proti japonci krutě nekomfortní věc ale dokáže to prostě to samý..... zbytek auta už ale dře mrdku s bídou a designer si poblil náčrt a dal ho do výroby....
ano z křižovatky se do ostrý dostaneš pouze tim že zapálíš gumy což neni dvakrát efektivní rozjezd, ale vono stačí tu atmosféru kousek podhrábnout a v tý ostrý seš dost rychle na to aby to auto který ti na start zaručeně ujede si dojel a pokud nejsi lempl tak ideálně powershifty těsně před fuelcutem aby si zase startoval v ostrý..... je to alchymie těmahle sekačkama jezdit ale jde to.... ve starších modelech si i odvezeš nákup a jezdíš pohodlně, umít to jet za relativně málo ale při využití potenciálu hurá 15....
Naftu si strč někam, benzínáře nasereš leda tak vteřinu nebo do prvního řezení :) a prostě sportovní auto se vylučuje s naftovym motorem....
25.04.2013, 13:16 | Ales
s tim natrhneš jako co třeba ? :D
25.04.2013, 13:29 | CRK
soběstačný je v tom že chce jen PHM.... vpodstatě to je tak humpolácký že to jen opravdu těžko rozbiješ a všechno je tam natolik předimenzovaný že to samovolně těžko odchází.... směrem rovně ano dá se s tim někam dostat, podvozek sedí přijatelně ale je dost přetáčitej tudíž velmi hravé auto po lehkym přidání plynu si okamžitě zadkem v hajzlu.... na brzdy je to horší už ale... okruh styl zvládnou, blbnutí s běžnym bržděnim vadnou dost...
25.04.2013, 17:56 | mikevr6
píšu že to je hravý auto, nikoliv že to je hravější než RWD..... každopádně každý auto se dá stvořit tak že je hravý nehledně na náhonu.... samozřejmě u FWD je to pod plynem vždy horší než s RWD o tom žádná.... a AWD je prostě zase tupý nicméně i přes to impreza a evo sou dobrý hračky na jízdu přískokem... a sorry ale impreza je v zatáčkách nedotáčivá zcela stejně jako třeba vaše vysněná e46 která si dřepí na předku neustále a driftovat umí opravdu pouze M3 díky svoru a výkonu ale v týhle kategorii se už vodí skoro samo každý auto... cokoliv níž na e46 je nejdřív nedotáčívý a v cuku letu se to přetáčí jak hovado že nestačí rejd .... sorry ale na japonce v kontrolovatelnosti fakt no future boj....
25.04.2013, 19:16 | Proffesor_W:
ano používat se dá ale podvozek fakt už extrém zbytečnej.... to člověka bude bavit tejden pak ho to nasere když zjistí že japonec umí dělat to samý ale dá se v tom i velmi komfortně odvízt aniž bys cejtil každou přejetou berušku.... auto jako takový dobrý na okruh třeba ale zbytek jak řikám poblitej náčrt.... a bokem tu fakt asi moc lidí nejezdí protože na to nemaj moc výbavu.... vim tu o pár lidech co uměj a maj s čim ale ostatní o tom jen žvatlaj to je fakt... já konkrétně sem magor a jezdim v běžnym provozu bokem dost ale vždy když vim co kam jak a k tomu si nechám ještě rezervu a vedu si heslo ať už je to co je to s RWD tak "will it drift" ...... no a nakonec člověk dospěje k závěru že paradoxně nejluxusnější podvozek na jízdu bokem vlastní Bčková omega.... je to smutný ale proti E46 je propastnej rozdíl a bawor by byl chopnej vyhrát maximálně disciplínu "pocit při rychlý změně jízdy a boční náklon" .... v tomhle funguje dobře ale jak na rychlý vybrání zatáčky tak na jízdu bokem si to omega dává nejvíc z DE vozů co jsem kdy řídil...
26.04.2013, 07:48 | RedBaron
já ti nevim...ale myslim že majitelé imprez se mnou budou souhlasit....dokud se s M3 nepotkaj na rovince s tim že oba už budou rozjetý a nepojedou z místa nebo se neuviděj na polygonu heligonu resp. někde kde budou muset tu 4kolku hodně zatáčet tak je M3 prostě jen brutální náčiní který se sice hravě vodí ale pořád stojí skoro na fleku a čadí se od gum.... impreza si sice musí dát pozor před zatáčkou což je dáno samozřejmě tim AWD ale pak lítá přískokem s krátkejma kvaltama a velmi dobrou akcelerací ....
evo je jiná liga, to musí člověk pochopit to auto aby s nim moh žít..... když ho pak člověk pochopí tak pak teprv zjistí jak moc umí bejt brutální a jednoduchý...., samozřejmě hendikep 4kolky valící se do zatáčky má taky ale přilnavost těch podvozků je tak obrovská proti M3 že si s tim evo zrovna moc vrásek neudělá takže kde evo ještě bude sedět aniž by se vynášelo ze zatáčky tak tam M3 bude muset jet bokem aby stíhala....
Z3 tu si strč za klobouk, fakt netušim zdali sem někdy jel ve větší mrdce od BMW než právě tohle..... totálně ale opravdu totálně dementně nekomfortní, posaz tak stupidní že z auta je nulovej přehled co se děje kolem auta, podvozek (alespon co sem jel 28i s kufrem a 30i bezkufr) tak se chová jak typická e46 aneb tak dlouho se nedotáčí že najednou ustřelí jak hovado a když dáš kontra tak většinou vystřelí auto přesně tam kam nechceš (u japonce tahle vlastnost je pouze když je řidič totální pako)... dostat to do boku byť jen řekněme ve 30-40 co sem zkoušel byl boj (omegu tam dostanu jednodušej i bez výkonu a ručky) a když už sem dostal tak korigovatelnost asi jako u e46 takže bídná pro člověka co byl zvyklej na lepší (řekněme tomu japonec RWD) takže ve finále pro tebe to je možná nejlepší co dělaly ale pro ty co jezděj rádi bokem je to auto je kopa starostí problémů a zkažený nálady...
samozřejmě dodatek tak nebavíme se zde ani o M3 ani o Z3M ... tam to funguje jinak a to do driftu dostane každá lama... ale běžnej user s běžnym BMW má peška nebo skončí v kandelábru obtočenej což je častá praxe viděná na silnicích a zkušenější řidič tomu to taky svědčit nebude pokud ví jak to jde jinde ve vozech "sériových" neb nějakejch brutál factory úprav.....
Zdeny60 : doufám že ti muj referát za to stojí a dočkal ses :)
MX5 ano proč ne, nebál bych se.....sice kladno ale s ti mproblém asi nebude.... odřít ti tam můžou všechno....
Smart : dobrej lol..... komu s tim chceš ujíždět....? :D podvozek nekomfortní v sérii, tyhle oturbený ještě hůř a to sem jel v roadsteru na kterej sem dával tuhý přužiny myslim -3cm na každý nápravě.... z heveru sem s tim nesjel už, na silnici sotva vyjel před hrbol malej, jede se v tom jako bys místo tlumičů navařil lešenářský trubky, jízdní vlastnosti to nemá opravdu lautr žádný, nebrzdí to vůbec, výkon dopředu taky dosti trapnej.....
to radši hod nohy na zem koukni zpátky do japonska a připomej si třeba začátek 90tejch let kdy tam 800kq hnalo VTI se 160hp s hondě CRX... takže nějakejch 100hp ve smartu, pandě apod rádoby mrdkách bych sem moc netahal :)
chce natrhnout všem a jediný co tu zatim splní aspon natrhnutí půlky je 350Z
26.04.2013, 12:08 | Only_One
na Tip cars je v této relaci ještě Porche boxter, Mitsubishi 3000Gt a Volvo C70 což bych zkusil zařadit do výběru
------boxster : nejede, jediný plus je tam asi v tom že "mám poršáka" a hurá kunda neví která bije , znáček pozná a prostě ti dá kdežto když řekneš "mám nissana" tak si s vysněnejch 6ti nul na kontě odebere 5 a pošle tě k šípkku....
3000GT : hezký auto, leč je dosti složitý na údržbu, ale v případě TT když to maká jako celek tak je to pecka povoz...
C70 sice dobrý ale dost postrádá jakejkoliv podvozek.... s T5kou se daj dělat divy rezerv má dost ale neni to sportovní auto .....
26.04.2013, 12:49 | soray
ano, v manuálu se ro zrychlí z 5ti sekund na 4,5 což je ti k prdu protože než se to rozjede tak už je dávno červená zase...
26.04.2013, 23:07 | Proffesor_W
clio ano, vypadá jako auto, podvozkově dobrý,spolehlivost taky dobrá.... ale pořád to je prostě krabička která je schopná maximálně na okreskách, na dálnici ti ujede skoro vše....a přeci jen na každý auto de sehnat hromada serepetiček....
ale i tak si myslim že CRKa mám trochu prokouklýho už co se aut týče a že by se mu po hundaji líbilo nejvíc něco typu tý oturbený celicy co sem sem dával..... to bude designově přesně jeho šálek a myslim že sám renaulta by moc nechtěl....
------------
a abych teda zase něco přidal tak nevim jak řeší stáří vozu.... ale výborná věc je třeba i takový 300ZX TT.... natrhne to dost věcí a přeci jen to neni taková ta nová koncepce aut že sice má hromadu koní ale ve výsledku po odečtení všech ekodaní to prostě skoro nejede.... ano podvozky na autech doznaly nějaký evoluce ale podvozek 300ZX je na běžný užití takřka dokonalej společník, na okruhu se s tim dá taky poblbnout ale samozřejmě to neni až tak ukrutná věc jako je TypeR Honda, TRD/TS toyota, Cup megany ..... ale na dálnici a okreskách tam se dokáže 300ZX rozparádit díky luxusnímu vyvážení s kombinaci s RWD a 4WS zatáčení......
prostě jízda s 4WS je něco neobvyklýho a je to návykový .... já osobně když sem to zkusil tak sem nechápal proč to nemůžou mít všichni..... a v kombinaci s TT V6kou v 300ce je to dokonalý s tim že u 300ZX sou výkonový rezervy ohromný, podvozek se na to dá splašit třeba za 30 a hned po nasazení se s tim daj brát TypeR hondy na okruhu v zatáčcce zvnějšku s prstem v nose :)
končim.... pokud zase bude mít někdo nějakej nepřekousnutelnej problém s nějakym zde uvedenym faktem tak
1) ať si vrazí facku a zkousne to
2) ať si uvědomí s čim všim už jel a zdali má cenu se hádat
3) ať sem klidně napíše ale já na to asi reagovat nebudu :)
AMEN
Tak v tomhle by Dědy70 udělal minimálně 100 překlepů ....
Nechápu, jak může někdo napsat tolik p***vin pohromadě.
A závěr z toho je, že nejlépe ovladatelné auto na jízdu bokem je Omega B a to jen z toho důvodu, že kvůli času ještě nebyla dostavěna Fiesta bimoto. Nismo, běž se léčit, tohle už fakt není možné. Když si kdysi někomu vynadal, že místo VR6 nedal do Octávky aspoň LS1, dalo se to nějakým způsobem snést, ale tohle už je fakt moc.
2 walish: ty si asi nevidel koľko drift závodníkov jazdí v B-čkových Omegách, čo? :-))))
Prijde mi ze jakkoliv hodnotit design aut v tomhle (i jinych tematech o vyberu auta) je naprosto zbytecna vec postradajici jakejkoliv smysl. O tom co se komu libi je rozhodnuto, kdyby si CRK nelibilo 350Z tak ho do vyberu nezahrne, dkyby se mu nelibila Type-R, tak ji taky nezahrne, to same o dalsich autech ktere uvedl. Takze tuhle stranku vyberu je abslutne zbytecne resit. A 300ZX je dost tezky auto, navic kdyz se na tom cokoliv vysype (pravdepodobnost nemala) tak si dlouho nezajezdi. Neni to sice takovy strep jako 200SX, ale takovej Fiat Coupe je proti tomu etalon spolehlivosti.
S cliem na dalnici, no tak pokud ma CRK cestovni dalnicni rychlost vetsi nez 230kmh tak to potom jo, to mu asi vyhovovat nebude. Ja ho uvedl proto ze si myslim ze je to zabavny, lehce modifkovatelny auto za par penez. V nasich dalnicich nespatruji jedinou znamku zabavy, pokud te teda nebavi stat v kolonach, honit se s policejnima pasatama, skakat po panelove D1 nebo pocitat uzavirky.
Ad Omega ... :D Prej s tim bude pristi rok jezdit Ken Block aby ukazal jak je to jednoduchy :)))

27.04.2013, 22:52 |
walish | Upraveno: 2013-04-27 22:58:25
Ano,viděl jsem to kladivo v akci, třeba tady:
[ Link ] :)))))
jo zrovna omegu tu dávejte jako příklad, model u kterýho museli dát naftovej motor z bmw kterej ovšem i tak naprosto zkurvili :D Jinak tohle ti s mojí E34 předvedu taky, klidně na suchu a určitě bez tolika přetočení..
Jinak k tématu-za mě E36 nebo E46 M3, E34/E39 M5 nebo alespoň 535i a 540i, další adepti 350Z, mx5, S2000
A nismo-nevím kde jsi vzal že je E46 nedotáčivá, troufám si tvrdit že v prakticky každým silnějším bmw se svorem bude umět jezdit bokem i malá holka, nějak jsem nevypozoroval že by to dělalo nějaký záludnosti. Naopak, jsou to auta hezky čitelný a nadprůměrně ovladatelný. A to i vyšší řady, i kterákoliv sedmička se dá bokem vodit naprosto parádně. Nechci se zas hádat, jen mám jinej názor ale to už je asi na každým-ideálně si to vyzkoušet a pak je jasno..

28.04.2013, 21:27 |
CRK | Upraveno: 2013-04-28 21:34:27
Proffesor_W: Klidně si i vyslechnu názor na design, není potřeba se držet jedný věci. Líbí se mi dost i ten Firebird a splnil bych si sen, ale cena je 220.000,- a ta spotřeba bude asi krutá... Crossfire mně teď bere asi nejvíc a koukal sem na jeho reálnou spotřebu a pohybuje se cca 9-14 litrů, což je v pohodě.
Nedavno tu nekdo daval 4x4 pickup s V8 a 400+ koni. Kolik to stoji? :)

29.04.2013, 06:15 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-04-29 06:19:09
Nismo: referát sice dobrej, ale zkus občas použít čárky v souvětích, tohle je jak rébus.
šváb: jo, ale smysl by se dal lépe pochopit, protože na rozdíl od Nisma, já čárky ve větách používám.
K věci: líbí semi, jak ti všichni chtějí natrhávat někomu prd*ele, chtějí si hrát na drsoně, brutály a až na pár výjimek jsou za volantem stejný ne-li větší paka, jak vostatní, protože v domění, že jsou kingové, co to "mají" v ruce, způsobí prser na cestě, kde to snad ani nejde a ještě s sebou vezmou jinýho nevinnýho, v tom lepším případě. V tom horším pak u cesty někdo postaví další kříž.
Ad gramatika, překlepy a chyby :
sou mi volný, berte v potaz že sem to psal ráno a to po noci kde sem ani nespal takže myslim že to dopadlo ještě vcelku dobře...
walish : nevidim v tvojí pomluvě jedinou konstruktivní odpověď.... takže opět a naposled, tyhle ponižující trapárny si dělej někde jinde děláš ze sebe leda idiota....
27.04.2013, 20:47 | muSlim
vono je jich vidět možná tolik jako těch co jezdí v BMW protože v tom jezděj jen Bezouškové nebo idioti co ještě nezkusily JPN konfekci....
ale účel toho sdělení nebyl "hele pyčo Bčková omega driftuje líp než M5" .... to samo nedriftuje ale co se sédiorýho auta s běžnou motorizací týče tak podvozek jako celek je "lepší" než ten u bmw.... to se běžnýmu uživately vozu kterej třeba nemá dvakrát dobrý řidičský schopnosti promítne až v krizový situaci kdy třeba bude sjíždět někde a bude to klouzat nebo přepálí rychlost..... když to udělá v BMW za předpokladu že máme stejný gumy a stejnou rychlost kdy začne auto ustřelovat (což jsme v praxi zkoušely tak opět paradoxně omega s 2.5V6 na 17" gumy SP Sport maxx začne ustřelovat pozdějc než E46 330ci na 18" s P Zero, aneb táhle sjezd a zavírající se zatáčka tak kde omega ještě měla fóra tam BMW už odjížděl zadek)
takže v tý kluzký zatáčce s BMW dopadne tak že mu to ustřelí dřív do nekontrolovatelnýho driftu kde jeho kontrola už vyžaduje dobrý řidiský schopnosti protože mez při dávání kontra je velmi malá, musí se trefit přesně protože o kousec dřív či pozdějc znamená že auto ustřelí uplně jinam než je žádáno... vs. omega která když už tam ten volant nestočí "zcela automaticky" tak řidiči do volantu velmi komunikativně poradí kam by ho měl dát a mez při kontra je dostatečně dlouhej časovej úsek kde ale ovšem už omega na 17" po jeho překročení končí stejně jako E46 tj nekontrolovatelný vystřelení při nárustu trakce protože ani jedno auto neni ta třída která dokáže pálit gumy nonstop v driftu a obojí se zadejchá hodně takže při kontra je místo kde zadek zase chytá trakci....
zkoušeno zak mnou tak velmi rozumnym zdejšim uživatelem resp. vlastníkem 330ci kterej jezdil nějakej měsíc přímo tou samou omegou takže ví jak se obě auta chovaj a o podvozku řiká zcela tohle samý aneb že BMW je špatně kontrolovatelný a nečitelný....
+třeba další ze zimy kde opět ono 330ci a omega jiná na 15" v automatu a zasněženej plac na džbánu, nikdo nechápal jaktože tam omega jezdí tolik bokem když cokoliv ostatní se tam přetáčelo tak sem to vysvětlil tim způsobem že sem driftoval zcela bez použití rukou a jediný jak sem do toho zasahoval bylo zadržení volantu kolenem a práce s plynem.... auto sem i přesto byl schopnej směřovat tam kam sem chtěl neb kamkoliv a jakkoliv se trahal zadek při přidání plynu tak volan bez jakýkolvi pomoci šel přesný kontra proti zadku , po ubrání plynu se auto trhlo na druhou stranu a opět bez rukou udělal volant opačný kontra kde sem ho jen ke konci zabrzdil kolenem a při ubrání plynu opět pustil... to samý otestování s BMW a povedlo se mi to jednou (trefit hranici kolenem kdy je nutno volant podržet) všechno ostatní končilo přetočenim s kterym neni u E46 schopný dělat nic ani plný kontra...
--------------
na čárky srát
--------------
27.04.2013, 22:12 | Proffesor_W
clio ano....zábavný za pár to je, ale neni to auto který by vystihovalo název topicu , 300ZX možná je těžší ale potenciál toho auta je totálně jinde aneb kde nová 350z končí tam 300ZX začíná...
200sx je dobrý, sranda s tim je, po nějaký úpravě s tim ujede taky dost věcem ale taky bych to sem neřadil to je auto vyloženě dobrý na drifty kdežto třeba coupé když už je pojízdný tak je dobrý leda na hovno, směrem rovně to jede špatně díky náhonu a v zatáčkách to jezdí taky převížně rovně takže tim nenatrhne nikdo ani fábii neb snad i ta je míň nedotáčivá ....
7.04.2013, 22:52 | walish | Upraveno: 2013-04-27 22:58:25
jak myslíš že by dopad identickej (ne)řidič po usednutí do e46 ? .....
27.04.2013, 23:02 | KKKuba :
tebe zde asi neni třeba brát vážně to už sem vykoukal... nevim jak s tim souvisí že si někdo koupil od někoho naftu, naftu která je zkurvená zcela stejně jak v BMW tak soplu protože je uplně stejná a lyší se to jen v pár drobnostech ale výsledek je uplně stejnej, máš bčkovou omegu a jediný co se v ní za celej život opravdu hodně vysere je motor od bmw....
jinak neřikám že E46 je nedotáčivá nebo že má opravdu špatnej podvozek...to ne, jen se snažim říct že auto do kterýho by to nikdi nikdo neřek aneb omega má daleko čitelnější a když to vemu do extrému tak i vyváženější a na boční přetížení stabilnější podvozek než e46/e39... třeba proti e61 už byl krutorozdíl neb tam kde ještě omega držela v táhlý zatáčce a měla dost rezervy tak e61 už šla buď dost nedotáčivě nebo zase hodně přetáčivě .... aneb ano starší BMW rozhodně lepší BMW... ale i tka v reálnym užití je prostě přesral pitomej opel což je dost smutný i přes to že omega řekněme stála skoro to co srovnatelná e39...
28.04.2013, 21:27 | CRK | Upraveno: 2013-04-28 21:34:27
spotřeby u V8 se neboj vůbec :)
28.04.2013, 22:25 | kozlustechnykus
myslíš syclone s V6 ?
29.04.2013, 06:15 | Zdeny60 | Upraveno: 2013-04-29 06:19:09
opět .... čárky nasrat :) nemám na to celej den takže když už píšu něco dlouhýho tak čárka je to poslední co by mě trápilo :)
takže stejně bych zůstal o oné 350Z....jede to, spotřeba se dá uhlívat v rozumný hladině, podvozkově velmi schopný auto na to aby se drželo M3 , rovně taky, v driftu řekněme že M3 je dobrá ale 350je japonec takže prostě tak...

29.04.2013, 09:34 |
CRK | Upraveno: 2013-04-29 09:35:22
Zdědy70: Původně sem nechtěl reagovat, ale proč jenom jednoho..?! :)))

29.04.2013, 09:39 |
CRK Nismo.Power: nebát? Já teď zrovna neprcam žádnou pumpařku :D
NP: já to tak beru, mně nedělá problém si domyslet, co jsi tím chětl sdělit, ale někdo se začal zase nesmyslně navážet do někoho/něčeho, po čem mu prd. Tak jsem zareagoval. Já s obsahem tvých sdělení nemám problém, forma je sice lehce legrační, ale OK.
Jinak se zájmem sleduji pros/cons značky BMW:-)))
Pro redBarona:
[ Link ] Asi bych tu Imprezu ještě do starýho železa úplně tak neházel:-)
Jestli to, co jsi napsal, není spíš tím, jak dalece sahají tvé řidičské schopnosti:-)))
CRK : když se ti nepřící 9-14 u jinýho auta tak proč se bojít V8 ? :D to si myslíš že budeš jezdit za 20 nebo co ? :D
Zdeny : no kdybych ještě mel do toho všeho vymejšlet nějakou skladbu věty tak to bych to tady plodil půl dne :) jinak samozřejmě každá značka má nějaký pros/cons, když si to vyzkoušim či to vim tak neni důvod se o to na DF podělit. Nemám to vyzkoušený jen na pár kusech, jel sem v tolika BMW že moc dobře vim co si o nich myslet. Takže pak nechápu, proč někdo kdo o tom buď ví prd či jel v jednom, musí okamžitě na nějakou informaci reagovat nic neříkajícím textem kde s na jednu stranu snaží popřít onu informaci a na druhou stranu urazit jejího autora. To vše protože si myslí (neví) něco jiného ale nemá to vůbec ničim podložený. A opakuje se to post co post, nikde žádná kloudná informace k tématu ale několik narážek k mojí osobě.

29.04.2013, 10:15 |
CRK Nismo.Power: trefil si to úlně přesně, jezdim hlavně po městě a mám těžkou nohu, takže tam těch 20 opravdu bude

29.04.2013, 10:18 |
RedBaron | Upraveno: 2013-04-29 10:19:55
Zdeny60: Poslední dvě provedení se chovají úplně jinak, dokonce jde směrovat sílu účelově na zadní kola. Ale o těch tu řeč za 200 tisíc asi nebyla, co?
Se starší Imprezou vede cesta k přetáčivosti pouze přes ruční brzdu nebo přehnanou nájezdovou rychlost a načtyřikrát hozený brutální skandinávský flick, což je technika velmi dobrá na rally a uzavřenou trať, nicméně v provozu jen velmi problematicky použitelná.
Rovněž nemám problém uznat, že jak Impreza, tak EVO jsou úplně jiná auta s brutální účinností pokud jde o výjezdy ze zatáček a dosažený čas na trati a tento náskok se nadále zvyšuje se zhoršující se kvalitou silnice, na šotolině nebo sněhu je to rozdíl dvou tříd. Ale mnohokrát jsme se se zdejší partičkou petrolheadů shodli, že zábavností a přímou radostí z ovládání stroje to na zadokolku nikdy mít nebude.
OK, já to beru, ale tvoje pojenování Imprezy je poněkud zavádějící.-)Jinak ano, jedná se o poslední 3 generace s SI drivem, ale i tak si myslím, že Imprezu netřeba vyloučit z množiny aut, která by měla majiteli dělat radost. Radost z jízdy s Imprezou bude hlavně v zimě, když všich RWDčkaři budou stát pod kopcem, zatímco Imreza resp. její majitel, bude v hospodě za kopcem mítna stole vepřovou se zelím a lebedit.
Každé má své pro a proti.
NP: však o tom to je, já právě informativnost tvých příspěvků (něhledě na jejich formu:-)))beru jako prospěšnou a taktéž jen zírám na některé rádoby vtipné a odborně reakce jiných.
jinak mně osobně překlepy nevadí, obsah pochopím, to jen jměkteří se nad tím donekonečna pozastavují:-)
CRK: Ale tam, kde V8 bude mít po městě s těžkou nohou 20-22l, určitě nebude jezdit crossfire za 9l, osobně nevěřím ani těm 14ti, spíš kolem 16ti.
Pak je otázka, zda jet v plnohodnotném autě za 21l, nebo v nástupci TT za 16l :o)
Subaru, závody do vrchu Kounice minulý týden :-)
[ Link ]

29.04.2013, 10:50 |
Lukasino | Upraveno: 2013-04-29 10:52:36
Schwaboid, pěkný, to mi připomnělo tohodle Lexuse, který to uměl stejně obratně :o)
[ Link ] nějak se tomu nechce, je to 1:11
www.youtube.com/watch?v=PLEZQhb24qw
Lukasino: jak vidíš, může to být cokoliv a výsledek je stejný. To potvrzuje moji teorii, že kdo umí, tak umí se vším akdo je nemehlo, nepomůže mu ani svěcená voda:-)

29.04.2013, 11:04 |
CRK ámen pičo
Lukasino: LS na sportovní svezení není teda vůbec, ale neměl ten blbec zaplý stabilizace? Případně jdou vůbec na LS460 vypnout? Protože takhle se mi chová LS400 se stabilizací, bez bych neřekl, že je takhle moc nedotáčivá :)
Mari: no taky nechápu, co tam s tím LSem vyváděl :o) Vidíš, ani nevím, jestli u 460ky jde stabilizace a asr vypnout, to mě nikdy nenapadlo zkoumat, ale můžu se podívat :o)
nismo: bawa maji schvalne vepredu malej odklon aby trakci ztratily driv predni kola, pro beznyho ridice je nedotacivej smyk jednodussi zvladnout. takze pro blbnuti si staci jen pohrat s geo...
jinak teda ten tvuj popis ze auto nedotaci a pak ustreli zadek mi spis prijde jako pokus o drift clovekem co to vubec neumi, lehce prehnana najezdova rychlost a normalni najeti do zatacky a pak plyn na podlahu a pokus utrhnout kola za apexem vykonem... takhle se fakt kontrolovatelne driftem zatacka projet neda, musi se to utrhnout driv, uz v najezdu, technik jak na to je vic.... a pak to jde i bez upravene geo, samosvoru a 500hp....
jinak musim souhlasit s tim ze omega ma necekane dobry jizdni vlastnosti a slusne se vodi bokem, ale ze by fungoval podvozek lip nez na e46 moc neverim, ja teda mam moznost jezdit omegou a E36kupe a rozhodne teda mi neprijde ze by se ta omega lip ridila a byla rychlejsi v zatacce...
Omega vs E46, to je fakt největší vtip a jenom nesmyslný dráždění těch, kdo ví, jak se celá věc má, vedoucí jenom k dalšímu nesmyslnému flamewaru.
29.04.2013, 10:15 | CRK
to budeš mít ale stejnej problém s V6 jako s V8 tam je to prašt jak uhoď aneb možná i V8 bude žrát min ve finále protože nepotřebuje tolik dopovat aby si jel cihlu po městě...
29.04.2013, 10:18 | RedBaron | Upraveno: 2013-04-29 10:19:55
velmi dobře napsáno, víceméně plně souhlasim
29.04.2013, 10:37 | Lukasino
ano přesně jak sem psal...
ono těžkou nohou po městě bere 20 vklidu 4 válec
LS nechápu co tam dělal....
29.04.2013, 12:18 | assassin
to první je naprostá kokotina.....nechci nedotáčivej smyk, je k hovnu a běžnej řidič tak leda dupne na brzdu a čeká co bude.... když se auto jen trochu přetočí což omega dokáže v těhle situacích jet zcela běžne bokem s odklonem pár stupnů.... pak se to dá kontrolovat naprosto parádně a rozhodně tahle situace je mnohem lepší než auto navalený váhnou na předku jedoucí do svodidel to nemá budoucnost.... pokud s tim má někdo problém tak by to měl řešit při koupi vozu zdali chce RWD či to nezvládne....
muj popis vzniknul na základě zkušeností nevim co víc k tomu dodat.... prostě to tak je už.....
ad fungoval podvozek....tak ano omega na 15" s origo podvozkem je žvejkavá, jenže to je brambor v komfortu na malejch kolech taky uplně stejně takže ve finále bude omega opět lepší na kontrolu, i na 15" se sériovejma pružinama sem se dokázal v zatáčce držet vklidu corolly TS..... když srovnám hrzšky s hruškama tak BMW maj tužší podvozek, to sem na obou omegách dohnal HR pružinama, v kombinaci s origo 17" se dostáváme přesně na úroveň bmw kde taky valná většina má větší kola s nízkym profilem aby řidič měl pocit že to auto je kontrolovatelný a dobře ovladatelný ale takovej podvozek opravdu neni dobrej do ČR ten obstojí jen v DE na silnicích... takže když srovnám srovnatelný tak omega s cca 1700-1800kg si v táhlý zatáčce nedávno utřela zadek s corollou TS která má podvozek v " " perfektní aneb corolla už se přetáčela a s omegou sem opět měl ještě rezervu..... bawor se na omegu nechytá v zátáčce takže jsme ve finále u toho že při srovnání stejnýho nastavení podvozku tj tuhosti a velikosti kol výjde omega na kontrolovatelnost a čitelnost podvozku lépe než zbytečně přechvalovaný leč né špatný BMW.....
29.04.2013, 13:03 | RedBaron
neni potřeba flame když se jedná o reálný informace nic smyšlenýho, prostě takhle se věci maj je jen na majitelích bmw zda to zkousnou či v tvym případě se přes to nedokážou přenýst.... mě osobně je to upřímně u prdele protože jak tyhle oply tak tyhle BMW sou prostě škopky a parodie na pořádný auto a na každý auto si dokážu najít jiný a v reálnym světě lepší i spolehlivější tak aby nebylo z DE, ale nadruhou stranu tak tyhle starý "škopky" sou dnes jezny z těch dobrejch a spolehlivejch kvalitních aut protože co je novější je už jen hůř a hůř....
a samozřejmě nebavíme se o nějakejch řidičích nebo restrikci ve formě řidičů, dokonalej nejsme ani jeden (myšleno já a kámoš kterýho sem zmínil) ale velmi často resp. několikrát denně se naše auta pohybujou na hranici svejch mezí....mě sou BMW volný nic proti nim nemám, opel je mi volnej uplně stejně neb je to prašt jako uhod ale kámoš je zrovna docela fanoušek BMW pár jich měl, omegu přímo tuhle s HR a 17" měl taky a sám řekně že ten podvozek je prostě čitelnější a auto je ovladatelnější jak při týhle pile tak při krizovce a to oply třeba moc nemusí :)
Takze CRK by mel do sveho vyberu jednoznacne zaradit Omegu a vybrat ji, pac to vypada ze jsme se dopatraly toho k cemu byl zdejsi thread zalozen.
NP: nemám sice odřízeno takové spektrum vozidel, zato mám u několika "uprav" vyzkoušeno, že pokud se nahodí jenom tužší pružiny, je auto použitelné asi tak do 80kmh, když se s tím nedělaj moc kraviny.
ja mel H&R pruziny na seriovejch tlumicich na mercedesu a fungovalo to az do tech 200kmh co to jelo
pevny H&R na bmw v poho 230kmh a umi to i 200kmh v zatackach na dalnici
Strejda si dal na feldu tuzsi (a i o trosku vyssi) pruziny a funguje to znamenite v celym rozsahu autem dosazitelnych rychlosti. Je teda fakt, ze to ma i stabilizator, kterej fakt dela hodne, ale s tema pruzinama je to podvozkove bliz fabii nez felde. To auto vlastne ma i 2 pytle, posilovac, ABS nebo predni eletricky okna, coz je vic, nez mela nasa bejvala fabka :-D
Tak ona taková Omega Lotus byla fakt lepší než dobová M5 ...

30.04.2013, 10:23 |
RedBaron | Upraveno: 2013-04-30 10:24:15
Tady naprostej souhlas, taky Omega Lotus byla naladěná asi nejlepšími konstruktéry své doby a Lotus vs Sériovka měla asi tak 3x víc změn než E34 M5 vs E34 535i. Pružiny a tlumiče můžou změnit hodně, ale určitě ne celkový naladění auta, poslušnost, řízení, rozložení hmotnosti, stáčivost atd. Já jsem na E46 M-Paket II dal namísto Staggered setupu progresivní Eibachy, Koni FSD a GY F1 225/45 R17 a to auto se změnilo na neskutečnou motokáru, a to včetně zvládání rozbitých silnic. Omega by mohla bejt klidně na zemi, ale dostane na prdel kdy si vzpomenu ;-)

04.05.2013, 17:43 |
Tendr | Upraveno: 2013-05-04 17:44:58
Omegu jsem teda nevodil, ale jak už jsem tu psal, e34 nemám problém utrhnout a jet driftem defakto jakoukoli zatáčku a to jen tím způsobem že při nájezdu kdy začínám zatáčet pustím spojku.. pak už jen kontra a plyn a to mám trapnej dvoulitr.. nikdy se mi nestalo že bych to přetočil nebo skončil ve škarpě jak ty píšeš... můžu srovnávat třeba se 190kou a ta byla čitelnější, ale že by brambora byla npc to teda říct nemůžu.
Jinak abych nebyl uplně oftopic tak aniž bych to četl bych navrhnul 300zx, už jen proto že to auto má kule.. to že to psal i Nismo je jen shoda náhod.. každopádně ˇat vybereš co vybereš jezdit s tím budeš ty, enjoy!
Dovolím se zapojit do diskuse (ahoj Lukasino, Ty jsi taky všude :) )
Crossfire mám a:
1) ESP se dá vypnout, je na to tlačítko na tředovém panelu;
2) mám manuál 6kvalt a za 9 se s tím dá jezdit v pohodě. To auto je lehký, 6kvalt tomu dost pomáhá, dálnice už dost svižně se dá jezdit za 11-12, byl jsem hodně překvapenej;
3) výsuvný křídlo je frajeřina;
4) řízení je přeposilované a není moc komunikativní;
5) budí velkou pozornost, každou chvíli se mě někdo na ulici ptá, co to je za auto;
6) servis je levnej;
7) technika je starý mercedes = nesere se, ND je dost a nejsou drahé;
8) pohodlný to vcelku je, dali jsme s tím nedávno 3000km po severní itálii a v pohodě.
Should you have any further questions, don't hesitate..... :)


12.05.2013, 18:01 |
CRK Vítám nového člena :)
tam parkuješ jen tak? Sem šťoural a ani jeden kousek nenašel :D
[ Link ] Tohle mi teď napíšeš, když sem myslel, že koupim M... :D Asi se budu muset projet a volit podle toho, jak se v tom budu cejtit, ale tohle auto mě svojí jedinečností dostává dva roky a protože mým snem není ochcáfka f tédéííí, tak budu volit něco takovýho... Napiš něco víc nebo se rovnou stav, jestli třeba nejezdíš okolo a ukážeš, co to umí... :D Nějakej sraz jenom crossfire je?

12.05.2013, 18:07 |
CRK
Nene, tady jsem ho parkoval jen vyjimecne, kdyz jsem jel do skoly, ale ten svetle modrej vzadu tam staval casto (ale je docela obouchanej).
O zadnym srazu jen crossu nevim, ale par jich je na chrysler klubu. Ted mi pritelka rikala, ze jeden cerveny stal dnes na narodni :) Klidne se muzem nekdy potkat, ale moc Ti neukazu, co to vsechno umi, pac se zadokolkou jeste poradne neumim. Jednou jsem to uz roztocil (vypl jsem si na mokru ESP a chtěl jsem se dát zatáčku dveřmi napřed) a od te doby k tomu mam velky respekt. Jsi z Prahy? Přes týden moc casu nemam, ale vikendy byvaj lepsi.
Auto je teda spis pritelky, mame to rozdeleny, ja si kupuju spis prakticky auta a cross je jeji :) Mame ho cca 6.000 mil /US verze/, zatim bez problemu. Prirazeni mi prijde docela tezky zaradit 2 bez cuknuti, ale to muze byt tim, ze jsem zvykly na automaty a treba uz je spojka unavenejsi, kdo vi.
Asi jsou jezdecky lepsi auta (350Z, Boxter, Z4, ..), nicmene vsechny mi oproti Crossovi prijdou dost fadni a okoukany. Proto mame docela problem s vybiranim nastupce...
Jinak cross se dela i ve verzi SRT-6, coz musi byt docela peklo, ale ten uz ma kridlo napevno a je o dost drazsi.
Kdyztak se ptej.
shwaara: ciao! :o) jsem rad, ze jsi dodal ze to auto jezdi Tva pritelkyne...
CRK :-P
LukasinO: Jezdim ho spis ja, ale je jeji :-))
moc hezký 300ZX ! jasně ta cena je dost ale tyhle auta si jí uměj obhájit a kupce najdou..... :)
ad blbci nahoře, omegu tam samozřejmě nedávat do výběru s tim nikoho nenatrhneš protože končej MV6/3.2 tj 155/160kw takže k ničemu neni to rychlý je to pouze svižný
nicméně při identickym setupu podvozku bude omega pokaždý schopnější motokára než e46 protože s e39 by to bylo pouze trapný srovnání....
ten co tu zminuje e34 tak to je jiná liga, aneb prostě opětně kvalitnější auto než ty novejší, stejně tak si myslim že při identickym setupu Ačkový omegy bude omega opětně vodivější než e34.....
crossfire je hezkej a klidně bych ho tam pořád nechal ve výběru ale nechal bych ho vedle 350Z.....
ad atypy ala lotus omega a M5 to je jiná kategorie a sem bych jí netahal.... jasně že omega byla lepší než M5 z hromady jasnejch důvodů ale tyhle auta sem nepatřej a bavíme se o normálních dostupnejch sériovejch autech použitelnejch v dnešní době a tak aby splňovaly nějak jeho výběr a požadavky..... už to že omega má čitelnější podvozek než bmw bylo OT jenž samozřejmě fůra zařeklejch baworistů nepřenesl přes srdce ale nějak se s tim budou muset naučit žít že BMW snad nikdy nemělo nic "nejlepšího" a měly pouze dobrý většinou nadprůměrný vozy výjma určitý poslední doby kdy tak trochu šláply do hovna....
takže zůstal bych i crosse, 350Z a pokud si extrémista kup klidne tu 300ZX a uvidíš že tě to auto nadchne víc jak veškerý zde vyjmenovaný BMW od e34 vejš....
Ráno som sa díval na 300ZX a padla mi huba. Cena odpovedá ak je stav taký aký je uvedený, mať voľný cash tak pre ňu idem, Boha!
Taky se přidám :-) 300ZX fakt luxus...to se jen tak nevidí!

14.05.2013, 12:52 |
zipp taky souhlas, je moc pěkná, akorát by mě moc mrzela ta barva :-(
300ZX libovka, jen je velká škoda, že je to ta dlouhá verze, dvousedadlovka je na okreskách a především ve vracečkách znatelně mrštnější.

14.05.2013, 14:51 |
CRK je teprve úterý a už se mi podruhý postavil :D tak tohle taky můžu a tuhle cenu to určitě má, alespoň pro mně, ale ještě čekám na prachy, takže zatím nic... Ještě bych možná přidal, že ještě uvažuju o SLK (nějakej pěknej kousek v decent úpravě Rieger, AMG...) a taky o 3000GT Twin Turbo, protože to je neskutečnej kousek a když sem viděl, že náhradní díly stojej stejně jak na Hentai :D tak musim, ale kde sehnat pěknej kousek do 200...
na 3000GT nekasičku za 200 zabudni. A ani s krásnym kúskom to nie je isté že do toho nebudeš sypať :-)
což ale s 300ZX platí úplně stejně
[ Link ]

14.05.2013, 15:47 |
CRK tak to je jasný, ale já se bez auta při opravě lehce obejdu, případně si koupim ještě záložní... 3000GT je na tom super s náhradíma dílama, viz.
[ Link ]

14.05.2013, 15:51 |
CRK Nismo.Power: na crossie se nic nemění, to zůstává... Ještě je tam SLK kvůli střeše... 350Z pořád netušim - nebude to pelech za 200? A díly taky něco stojej...
