
Navštíveno 1675x

tak jelikož to neni nejslavnější v týhle době rozhodli jsme se pro nějakou propagaci. Napadá mě reklama v rádiu. Má někdo zkušenosti?cca cena,podmínky?popřípad jiné návrhy. za jakoukoli radu díkec

14.03.2013, 10:56 |
AR Co je předmětem podnikání? Prodej dámských hygienických potřeb či prodej automobilů?
předmětem je stavební mechanizace,autodoprava a prodej nářadí

14.03.2013, 12:19 |
J-T. Verano: Tak vzhledem k tvému postu předpokládám, že reklamu jste nikdy neřešili tak by bylo asi lepší se obrátit na nějaké odborníky.
Jen tak prsknout reklamu do rádia jsou vyhozený prachy. K čemu ti je, když tvůj spot uslyší študák cestou na mejdan? Cena za dejmetomu rozumnou týdenní kampaň na nějakém regionálním rádiu je za 50 tis.
Musíš se na to koukat koncepčně, nedefinuj si svoji cílovou skupinu (kdo jsou tvoji zákazníci) a zapřemejšlej kde se nejvíce vyskytujou a čím je oslovit. Tobě bych doporučil vzhledem ke specifickému předmětu činnosti přímé oslvoení pomocí Direct mailu - raději poštou. Chce to ale nápad co do toho DM dát a hlavně musíš zákanzíkovi něco specifického nabídnout proč by si měl vybrat právě tebe a né konkurenci.
Slevu, profesionalitu, bla bla nabízí každej tím nikoho nepřesvědčíš...
Chlapče dobrá reklama je věda. Bez koncepce jsou to VŽDY jen vyhozený peníze.

14.03.2013, 12:59 |
War Existují agentury, které ti sestaví média plán s nejakým výhledem, konkrétními kampaněmi a nestojí to desetitisíce. Kdyžtak mi napiš do mailu a s někým tě seznámím.

14.03.2013, 13:06 |
JA Verano
co je? je to bída? Vždyť ti zavřeli Rent P-Z to je k sobě nestáhneš?
Jinak jsme na tom stejně...taky dumáme jak dál...
War
mám to samý jen jinde, můžu napsat?
JA: no tak bída to je ve stavebnictví celorepubliková. Nicméně kupodivu P-Z nebyla až taková konkurence jak sme si mysleli když to tady otvírali.Stálý zákazníci zůstávali u nás a po zavření P-Z nárůst tržeb sme nezaznamenali. Chceme proto oslovit zcela nové zákazníky a firmy.

14.03.2013, 19:55 |
JA | Upraveno: 2013-03-14 20:00:38
no já to zažil...ale nový zákazníci jsou potencionální nový neplatiči...ale to znáš
spíš koukám co bych moh nabídnout a s kým spolupracovat...mrkni na
[ Link ] a třeba by jsme si mohli pomoct...
jo a jsem jeden ze dvou zaměstnanců v ČR :-)
[ Link ] 776 222 261

22.03.2013, 15:49 |
dolph abych nezakládal nové téma tak se přitřu...
s bráchou jsme loni rozjeli takový "kšeftík" ... zatím jen jako melouch po práci a o víkendech a hlavně "načerno" .. takže plán na tento rok je si udělat žl a nějak ty naše služby zviditelnit.. to co my tady v okolí nedělá nikdo.. nejbližší člověk co to provádí je cca 300km od nás..
poradí někdo jak se co nejlépe a za nějaký slušný peníz zviditelnit?
cílová skupina zákazníků nejde přesně určit :=/
rád bych řekl že je to pro všechny, ale tu cestu k nim si nějak musíme najít

22.03.2013, 15:49 |
dolph | Upraveno: 2013-03-22 15:50:07
double

22.03.2013, 16:44 |
fredh další manžel/opravář na zavolanou? :)
Verano: to nemate zadne obchodni zastupce?

22.03.2013, 17:10 |
dolph fredh: ale prdlajz :))
jde o něco jako je třeba lakýrník ... ale lakýrník fakt nejsem :)
No rozhodně bych vyloučil letáky do schránek, páč to jsme před pár lety zkusili a výsledek byl naprosto, ale fakt naprosto nulový, dneska už to každej vyhazuje, pokud na první straně není obrovská sleva na mlíko :-)
Rádio podle mě taky kravina, obecně cokoliv poštou taky (ale soudím hlavně podle sebe, vyhazuju všechno ihned).
Co pozoruju živnostníky kolem sebe, tak nejvíc funguje "word of mouth", prostě osobní reference.
scully: rikam ochodni zastupce... prozatim jeden a kdyz se to pohne, tak do vsech kraju a je to :-) ale nevim jestli uz nema ...

22.03.2013, 20:29 |
AR

22.03.2013, 20:34 |
dolph AR: to byla prvni vec co me napadla kdyz jsem psal lakyrnik :-) :-) :-)

22.03.2013, 22:00 |
JA Luboš
no obchodní zástupce u půjčovny stavebních strojů je těžká záležitost..za prvé dobrý technický obchodníci moc nejsou a hlavně majitelé stavebních nejsou skoro k chycení.To není autoservis co stojí na místě.Taky se mi stalo, že ze 3 schůzek od oběda do 17 se nekonala ani jedna...klasika