
Navštíveno 1731x

Jak poznam spatny hydrostel?? Abych to trochu priblizil: Alfa Romeo 2.0TS Variator zacal klepat vic a vic az jednoho dne za jizdy zacalo neco mlatit v motoru. Mel jsem za to, ze odesel variator uplne a proto takove rany. Dnes jsem vyhodil saci vacku s variatorem, ze ho sundam a dam novy. Mrkl jsem i na hydra pod vackou a jeden normalne zmacku prstem a vyteka z nej emulze oleje a kovovych pilin. Ostatni jsou krasne tvrde a rukou je nezmacku. Znamena to, ze je v prdeli ten jeden???
Diky Viktor

09.03.2013, 13:19 |
Woko_O | Upraveno: 2013-03-09 13:20:02
i kdyby je lepší vyměnit všechny..
Poznáš to tak že při spuštěným motoru to cvaka razantním kovovým zvukem..Každopádně piliny tam nemaj co dělat..
Na bezicim motoru poznam spatne hydra, ale jak poznam spatny na motoru, ktery nelze nastartovat?? (Momentalne)
No prodrite jeste nejsou ani nemaji vybouleni. Ale je proste mekky. No vymenim i ty hydra radeji, nez to slozim. Dokaze nekdo nekde zjistit cenu za co se to da sehnat? Origo bude asi za nesmysl :-/
Mekej = kaput..... Hydro musi drzet tlak oleje co v nem je...takze vymenit
Jinak cena cca 500/kus.... Origo nebude o moc drazsi

09.03.2013, 15:08 |
Komba hydroštos by měl být tvrdý a pružit.Dvěma prstama ho nezmačkneš,ale třeba když se opřeš do něj o stůl,tak by měl jít.Dobře ho taky zkusíš ve svěráku,když ho dáš mezi čelisti a zkusíš jak běhá.
Zkusil jsem najít Alfu 156 2.0Twin spark 118kW a zdvihátko za 377Kč Febi.Nevim co ale přesně máš za motor a typ auta.
180kč camshaft international 114kw twinspark 2.0 16v
Je to euro III takze stazeno na 110kw
Jsem ted jen na mob tak nemam nervy to hledat.
Diky moc panove!
INA 350,- a každý lepší autodíly by to měli umět obejdnat..
kupoval sem nedávno do stilouše...
když to máš rozhozený, zkontroluj třecí plošky jestli nejsou vydrcený, pak to sebou časem totiž veme vačku.. já měl 8ks lehce vydrcenejch (ano šlo by to možná přebrousit, ale nový je nový...)
pootočíš variatorem aniž bys pootočil vačkou?
pokud je špatnej variator má motor zvuk jako naftak (hydra dostavaji vic pokouřit) ale auto jezdí normálně...
jinak hydra tady mám navíc, par motoru uz jsem rozebral :) specialne twinsparku a specialne dvoulitru. Koukni se jestli nemáš kovový šponky i jinde.. z nejakyho duvodu to hydro odešlo. Ty dvoulitry jsou prostě špatný motory..
Variatorem rukou nejde pootocit. On je mozna jenom nacaty a diky tomu odesel ten hydrostel. Variator zatim sel slyset jen pri startu nez se natlacil olej. No ve 100 tisicich km se zadrel a vybehla ojnice blokem :-D Bylo to na GO v alfe a tenkrat to bylo za 90tis kc takze uz by to mel byt spolehlivy motor :-D :-D
Spony jinde nejsou, jen z toho hydra vytekla ta emulze oleje a pilin. Kolik jich mas doma?
hydra dostávaj pokouřit jen když jedou na sucho a dáváš motoru čočku..tj stavy buď těsně po startu se šitovým olejem, nebo kdžy motor dýl stál a sou suchý
nějak mi nedochází spojitost proč by měli dostávat kouř se špatným variátorem, kterej pouze retarduje vačku o 12,5° když se vačka točí stále stejně a má stále stejnej průběh...
anebo kdyz uz ma ko lagry na klice (tuto bene po 100-120tis) a motor nemaze vetsinu doby (tlak utika tema lagrama uz na klice, takze se na nejakou vacku ani nepodiva)
Klika byla delana pri te GO takze pred 60tis km.. Jinak auto za studena nehonim. Ale je pravda, ze jezdi jen o vikendu... Olej mobil.
takze klepe variator, bo v nem neni olej, klepe hydrostel, protoze v nem neni olej... bych asi rovnou sel zkouknout ty lagry.
co tam mas za olej?
.mycTD
Variator je u techto motoru znama vec. Je to soucastka pracujici na tlaku oleje. Takze pri kazdem zastaveni motoru olej stece pryc a pri dalsim startovani jede chvilku na sucho. Takze castym startovanim se opotrebovava az do take urovne, kdy uz klepe porad. I pri dobrem tlaku oleje. Od nejakeho roku se to resilo kulickovim ventilen v hlave tak, ze olej sel do variatoru, ale uz neodtekl pryc pri zastaveni motoru. Toto proste nedomysleli soudruzi :-)
Klika je delana pred 60tis km. Olej mobil 10w40
olej je gut, zpětnej ventil byl pouze v roku u motorizací EU 3..
starší motory nic takovýho neměli, ale fiat nabízel jako řešení tohoto problému ventil za cca 120kč kterej se dal do kanálu v hlavě při nějakým servisním úkonu (při rozvodech), kdy šla celá hlava dolu...
pokud máš už sníženej výkon tak máš EU tj ventil už je přímo v bloku v kanálu vedoucím do hlavy