Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Enduro

 o Navštíveno 1906x o
o 08.03.2013, 03:38 | Tendr
Zajímalo by mě, kdo z vás vlastní nějaký enduro, civilní, soutěžní, třeba i crossku. Pochlubte se. Začíná jaro a mě to začlo opět brát, teď jsem tři sezony jezdil RM250 a minulý rok jsem jí prodal. Celou zimu přemýšlím co koupit a nějak se pořád nemůžu rozhoupat. Chci něco dravýho (RM měla 40kW) a nenáročnýho na údržbu, to se s crosskou ani se soutěžákem moc neslučuje.. Ideálně něco jako KLX650R, XR600R, TT600R. To je takovej zlatej střed. Motky typu XT600, DR600, KLR600 apod. už jsou dost těžký a slabší, na druhou stranu ty motory vydržej hodně moc když maj kolem 30kW. Mota jako Husar TE450/550 či KTM by byly taky super, ale ty jsou už až moc ostrý, každých 10-15mth olej, často měnit píst atd.

Neválí se doma někomu něco nevyužitýho za good price? Papíry nepotřebuju, jde mi hlavně o cenu a stav. Tak nabízejte a chlubte se chlapi, v inzerci je bída :/


o 08.03.2013, 03:45 | Tendr | Upraveno: 2013-03-08 03:46:42
KLX650R - nejsilnější z trojice, vodou chlazená

foto k příspěvku  od Tendr

o 08.03.2013, 03:49 | Tendr | Upraveno: 2013-03-08 03:50:04
XR600R - k té mě to táhne asi nejvíc, vzducháč, dobrej podvozek, slušnej točivej moment v celém spektru otáček

foto k příspěvku  od Tendr

o 08.03.2013, 03:51 | Tendr | Upraveno: 2013-03-08 03:52:29
TT600R - zhruba stejnej výkon jako XRo, vzducháč, dlouhý servisní intervaly, Yamaha moto umí

foto k příspěvku  od Tendr

o 08.03.2013, 07:38 | DITR
ja ma tt600s na motardovych kolech :) servisni intervaly sou luxusni navic se mi koupil po go motoru uz se strasne tesim az bude teplo tak ji pekne osolim
o 08.03.2013, 07:53 | /// MiŠeL ///
ps: doporučte kde se dají koupit různé díly za rozumné ceny na TTe sice mám servismana ale lepší ceny by se hodily
o 08.03.2013, 07:54 | Vencaf | Upraveno: 2013-03-08 07:55:56
Pokud něco dravýho a nenáročnýho na údržbu, tak Honda CR 500 je ideální varianta :D
Z endur bych šel asi do XR600 nebo TT600, ta není sice moc výkonná, ale ani náročná. Sice jestli jseš zvyklej na motokrosovej dvoutakt, tak ti to bude připadat neohrabaný a líný, ale to je o zvyku.
Hlavní pravidlo už po zkušenostech mám to, že zásadně hledám NEZBASTLENEJ, kutilem nenapadenej kus.
Což je v ČR problém, hlavně na Moravě jsou k vidění tak dojebaný stroje, že člověk ani nechápe.
o 08.03.2013, 11:06 | Tendr | Upraveno: 2013-03-08 11:12:01
CR500 no :D Jsem si řekl, že prostě už do dvoutaktu nepůjdu, hrozná spotřeba (musel jsem vozit petky na zádech abych stačil klukům), každou chvíli měnit píst.. Na druhou stranu odpadaj servisní intervaly typu vačky, ventily, alej, filtr... Oboje má něco no. Kámoši nejvíc vozí právě KTMa a Husary kde tvrděj, že jim 300-500mth píst vydrží, tak nevim, stejně furt jednim okem šilhám po 2T zase :D

Ale ne, chci už 4T, ale jak říkáš, narazit na něco pěknýho a nedomrvenýho je těžký, většinou na druhý straně republiky, vysočina, morava.. Ještě jsem koukal po WR400/450, ale tam jsou ceny vejš.. Ono každá sranda něco stojí, nu.
o 08.03.2013, 11:30 | srsen600
Všechno co tady píšeš je sice pěkné , ale trochu uplně nepodstatné...

Je pěkný dávat sem to co se ti líbí , ale jak ti máme pomoci , když nevíme kolik měříš , vážíš, co zhládněš, kde chceš jezdit , kolik chceš investovat , ono jde taky jde oto že KTM 450 exc když je v dobrých rukách a občastným servisem tak se nesere a dáváš jen spotřebák...Občas nějáký ložiska kol , píst /kruhy apod jde zafinancovat z dvou výplat...
Enduro je pořád o pěnězís , protože to pořád zahazuješ - páčky , plasty apod...

Osobně jsem jezdil cross 85/125 pak těžké xt / tt/xl600 a nakonec rok Suzuki DRZ 400E coš je pro mě nejlepší motorka ze všech- lehká 118kg , starter(možnost dodělání i kicku), výkon 36kw , udržba jen olej , filtry, kontrola ventulů....Dá se sehnat okol 50-70tis

RADA ZNÍ , ZA MĚ DRZ 400 E!!!
o 08.03.2013, 11:56 | LukeFab
jako sršen jdi do drz
o 08.03.2013, 12:00 | Tendr
Jezdim 18 let na motorkách, takže tak nějak vím, co chci :)
Mě šlo spíš o to, aby kdyžtak někdo nabídnul něco co se mu třeba doma válí a nevyužije to, třeba bych slevil z nároků a šel i do mašiny, kterou zrovna nevyhledávám, jako to DRko nebo XTéčko. DRZ400E je sic fajn, ale hodně přes rozpočet.. To už bych šel do toho TEčka nebo WRka, ty znám z okolí a nebál bych se tolik. Ale to už je hodně peněz.. Mě nevadí stará vrána, i ta jede když je na cajku :)
o 09.03.2013, 12:25 | DITR
chlapi mam takovy dotaz yamaha tt600s pred 3mi tydny nez sem odjizdel do nemecka startovala nadherne na prvni max druhe nakopnuti za studena. protoze zitra zase odjizdim tak sem ji chtel nakopnout a nechat chvilku bublat jenze ejhle skakal sem potom tak 15 minut a ani zaboha ;( obcas to chytlo zastrilelo z vyfuku a zase chciplo nejaka uzitecna rada jak tu potvoru nastartovat?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3082 sekund.